Przetarg 7620859 - Budowa ścieżki rowerowej w centrum miasta Białegostoku...

   
Analizuj Zamówienie 7620859 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-31
przedmiot ogłoszenia
Budowa ścieżki rowerowej w centrum miasta Białegostoku wzdłuż ul. Prezydenta R. Kaczorowskiego, Rynek Sienny, J. Marjańskiego, K.
Kalinowskiego na odcinku od skrzyżowania z ul. kard. S. Wyszyńskiego i ul. J. Waszyngtona do ul. Grochowej
Numer referencyjny: ZDM_IX.271.5.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej w centrum miasta Białegostoku wzdłuż ul. Prezydenta R. Kaczorowskiego, Rynek Sienny, J. Marjańskiego, K. Kalinowskiego na odcinku od skrzyżowania z ul. kard. S. Wyszyńskiego i ul. J. Waszyngtona do ul. Grochowej o długości około 0,7 km w zakresie:
a) robót ziemnych i rozbiórkowych,
b) budowy ścieżki rowerowej,
c) budowy ścieżki pieszo-rowerowej,
d) budowy chodnika,
e) wykonania oznakowania pionowego i poziomego,
f) wykonania zieleni drogowej;
g) wycinki drzew i krzewów,
h) przesadzenia krzewów,
i) zasilenia wiaty przystankowej,
j) przebudowy sygnalizacji świetlnej,
k) regulacji armatury na istniejącym uzbrojeniu,
l) zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia,
m) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej (w tym sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej po 3 egz., w tym 1 egz. z pokolorowanymi wykonanymi elementami układu drogowego m.in. jezdnia, chodnik, ścieżka rowerowa i pieszo-rowerowa, zjazdy oraz 1 egz. w wersji elektronicznej wraz z zestawieniem długości, ilości oraz powierzchni zrealizowanych elementów infrastruktury technicznej z podziałem na pasy drogowe),
n) badań zagęszczenia gruntu oraz innych badań i pomiarów,
o) wykonania i zatwierdzenia czasowej organizacji ruchu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego S.A. w Gdańsku Oddział w Białymstoku, ul. H. Sienkiewicza 55a, 15-002 Białystok, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania terenu realizacji robót w stanie gwarantującym bezpieczeństwo osób korzystających z tych terenów.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania robót oraz odpowiedniego nadzoru technicznego i pracowników o kwalifikacjach niezbędnych do odpowiedniego i terminowego wykonania robót.
4. Roboty należy wykonywać w sposób nie naruszający drzew/krzewów i gleby. Jeżeli jakieś prace są konieczne do wykonania w obrębie strefy ochrony drzewa należy wykonywać je metodami pozwalającymi na ochronę korzeni i gleby.
5. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy budowlanej.
6. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia do dokumentacji przetargowej i wystąpić do zamawiającego o rozstrzygnięcie.
7. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
9. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonane roboty, z wyłączeniem gwarancji dotyczącej oznakowania poziomego i zieleni, które wynoszą:
1) oznakowanie cienkowarstwowe – 1 rok,
2) oznakowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne – 3 lata od bezusterkowego odbioru końcowego,
3) zieleń drogowa – 2 lata.
Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji na wykonane roboty zgodnie z rozdziałem XIX SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”.
10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający, w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych zamówieniem wymienionych w Zestawieniu kosztów zadania (załącznik nr 1A do SIWZ poz. 1-6) wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę (odpowiednio podwykonawców oraz dalszych podwykonawców), na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących prace fizyczne. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
11. Obowiązki wykonawcy lub podwykonawcy/dalszego podwykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy w § 5 ust. 1, 2 (załącznik nr 7 do SIWZ).
12. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na sprawowaniu nadzoru nad wykonywanymi robotami.
13. Wykonawca zobowiązany jest do składania Zamawiającemu, wraz z protokołem odbioru robót, miesięczne raporty z postępu robót określające zgodność postępu robót z zakresem i terminami ustalonymi w harmonogramie rzeczowo-finansowym (załącznik nr 4 do umowy).
14. Raporty miesięczne będą składane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5do umowy w szczegółowości określonej przez Zamawiającego. Do raportu powinna zostać dołączona dokumentacja fotograficzna (w formie elektronicznej) obrazująca postęp prowadzonych robót budowlanych w ilości min. 10 zdjęć.
15. Każdy raport, podpisany przez uprawnioną osobę, będzie dostarczony przez Wykonawcę Zamawiającemu w 1 egz. w formie papierowej oraz dodatkowo w formie elektronicznej.
16. Zamawiający zaakceptuje przedstawiony raport lub wniesie uwagi do jego treści w ciągu 7 dni od dnia jego otrzymania.
17. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania (po uprzedniej akceptacji Zamawiającego) i umieszczenia (w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym) 2 tablic informacyjno-pamiątkowych jednostronnych o wymiarach min. 0,80 x 1,20 m zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji (projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020) https://rpo.wrotapodlasia.pl/pl/dowiedz_sie_wiecej_o_programie/zapoznaj_sie_z_prawem_i_dokument/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji.html, z materiału trwałego, stale zachowującego płaską powierzchnię (np. z blachy), o odpowiedniej grubości oraz odpornego na niekorzystne warunki pogodowe, na 2 słupach mocujących.
Uwaga:
1. Zamawiający informuje, że przed sporządzeniem oferty wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie inwestycji.
2. Dochód uzyskany ze sprzedaży złomu, należy przekazać na konto bankowe Urzędu Miejskiego w Białymstoku.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540152069-N-2020 z dnia: 2020-08-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-08-17, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-08-19, godzina: 10:30
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233162, 45233222
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10473886 2024-05-08
godz. 12:00
Świętokrzyskie Budowa drogi gminnej ul. Laskowa, gmina Zagnańsk 1. Opis przedmiotu zamówienia.1.1. Szczegółowy zakres robót do wykonania określony jest w Dokumentacji technicznej, Specyfikacji Techn...
10483409 2024-05-09
godz. 09:00
Śląskie "Rewitalizacja i zagospodarowanie terenu po byłej hałdzie przy ul. Michałkowickiej" 1. Przedmiotem niniejszej inwestycji jest zmiana ukształtowania terenu działki, w zakres którego wc...
10483732 2024-05-09
godz. 09:05
Wielkopolskie „Przebudowa drogi powiatowej nr 3412P w miejscowości Turzynów"Zakres robót obejmuje: roboty rozbiórkowe i roboty ziemne; ułożenie krawężników i obrzeży wykonanie nawierz...
10472492 2024-05-09
godz. 10:00
Pomorskie 2024. Rewitalizacja placu przy ul. Gdańskiego Kolejarza. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rewitalizacja placu na ul. Gdańskiego Kolejarza” w formule zaprojektuj i...
10483714 2024-05-09
godz. 11:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest: „Remont drogi gminnej nr 105146L od km 0+000,00 do km 2+560,00 w miejscowości Kocia Góra i Zezulin Drugi”.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamó...
10455027 2024-05-09
godz. 12:00
Wielkopolskie Przebudowa ul. Kościuszki na odc. od ul. Śródmiejskiej do ul. Szkolnej w Kaliszu Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:1/ roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,2/ robot...
10468781 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Budowa chodnika wraz z przystankami przy drodze powiatowej 2701W w Izabeli 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pasa drogowego drogi powiatowej nr 2701W ul. Postępu w Izabe...
10479449 2024-05-10
godz. 09:00
Lubuskie „Przebudowa dróg gminnych w Starym Kurowie: ul. Ogrodowej” oraz „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej – ul. Ogrodowa i ul. Kościuszki” 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonani...
10457762 2024-05-10
godz. 09:00
Podkarpackie Przebudowa drogi powiatowej nr 1928 R Wysoka Strzyżowska – Strzyżów – Żarnowa w m. Strzyżów w km 5+145 – 5+330 i 5+380 – 6+190. 1.Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dr...
10483748 2024-05-17
godz. 09:00
Małopolskie Przebudowa dróg na terenie Gminy Ryglice: Cz. I: Przebudowa drogi gm. 200272K w km 0+000-0+625 w m. Kowalowa Cz. II: Przebudowa drogi gm. nr 200276K–Ryglice–ul. Łyczków w km 0+007-0+1...