Przetarg 7285261 - „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im....

   
Analizuj Zamówienie 7285261 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-17
przedmiot ogłoszenia
„Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Idzbarku ”
Numer referencyjny: ZP.271.1.2020

1.
Roboty budowlane związane z budową sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalnym i łącznikiem, urządzeniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą
( przyłącza, podziemny zbiornik przeciwpożarowy i retencyjny na wody opadowe)
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarami robót oraz specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót.

3.2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

45000000-7- Roboty budowlane
45100000-8- Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-8- Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45210000-2 – Roboty w zakresie budynków
45400000-1- Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-1- Roboty ciesielskie
45430000-0- Pokrycie podłóg i ścian
45442100-8- Roboty malarskie
45443000-4- Roboty elewacyjne
4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty w zakresie jakości zastosowanych materiałów oraz techniki wykonania robót. Termin gwarancji liczony jest od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego.
Na zrealizowany przedmiot umowy wykonawca sam określa okres gwarancji przy uwzględnieniu minimum 36 miesięcznego wymaganego okresu gwarancji jakości wykonanych prac, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru
końcowego robót. Okres gwarancji wykonawca proponuje, zgodnie z pkt 13.4 i pkt 13.5.

5. O ile w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określone pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń materiałów lub rozwiązań technologicznych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (równoważnych), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych
6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia (od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia odbioru końcowego robót) przez Wykonawcę, lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.)
Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych.

7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
8 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt.3.6. czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego;
i/lub
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony);
i/lub
3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
i/lub
4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników.
– zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
9. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dowodów o których mowa w pkt. 3.8. terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 3.8 będzie traktowane jako niedopełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez cały okres realizacji wykonanych przez nich czynności. Wykonawca ma obowiązek na wezwanie Zamawiającego przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie ww. osób na umowy o pracę.

10. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże część zamówienia, których cześć zamierza powierzyć podwykonawcom.
Zgodnie z art. 36 b ust. 1, w przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które będą wykonywane Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy podwykonawców.
Dane podwykonawców wykonawca podaje w formularzu ofertowym lub wówczas kiedy będą oni znani. Pozostałe wymagania i sposób postępowania w przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 7 do siwz) w tym:

a. wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu,
b. informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu.
11 .Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 lub oświadczenie lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
Jeżeli zamawiający stwierdzi, ze wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
12. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Treść pkt 3.11. stosuje się wobec dalszych podwykonawców.
13. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania , przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem umowy. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia bez odrębnego wezwania.
14.Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przewidzianego do wykonania zadania inwestycyjnego w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty przetargowej.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540019667-N-2020 z dnia: 2020-02-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert 6.02.2020
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert 17.02.2020
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty sportowe, obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000, 45100000, 45111000, 45210000, 45400000, 45421000, 45422000, 45430000, 45442100, 45443000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty sportowe , obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10326356 2024-04-30
godz. 09:00
Wielkopolskie Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego w Wysokiej - Etap I Inwestycja jest wykonywana w Formule zaprojektuj i wybuduj Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowe...
10441016 2024-04-30
godz. 10:00
Wielkopolskie Budowa kancelarii podwójnej dla Leśnictwa Kamień i Stawisko Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku biurowego (kancelarii podwójnej dla Leśnictwa Kamień i Stawisko) w miejscowośc...
10401927 2024-04-30
godz. 12:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa żłobka miejskiego z łącznikiem przy Przedszkolu Samorządowym nr 13 w Białej Podlaskiej. Budynek ten zlokalizowany jest przy ul. Kazimierza Jagiel...
10381729 2024-04-30
godz. 13:45
Śląskie "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne" Zamówieniem publicznym objęte są roboty budowlane związane z rozbudową budynku Sz...
10451950 2024-04-30
godz. 23:59
Wielkopolskie Przedmiotem ogłoszenia jest wykonanie nawierzchni kortu tenisowego wraz z materiałami w: Miejscowość : Węgierki Kod pocztowy: 62-300 Gmina: Września Powiat: Wrzesiński Nr działki 299...
10445281 2024-05-06
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Remont, przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i przebudowa WDK Sierakowo" 1. Opis przedmiotu zamówienia: Remont,...
10462956 2024-05-07
godz. 10:00
Wielkopolskie Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Trębaczowie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych polegających na rozbudowie szkoły podstawowej w Trębaczowie o świetlic...
10464650 2024-05-10
godz. 10:00
Świętokrzyskie Wykonanie prac rem.-bud. pn. Dostosowanie pomieszczeń ŚCP w celu utworzenia Oddziału Reh. Psych. oraz dostosowanie pomieszczeń IKP do wymagań związanych z prowadzoną działalnością ...
10480288 2024-05-24
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H. Szczegółowy opis przedmiotu z...
10451044 2024-05-29
godz. 10:00
Podkarpackie Dostawa tomografu komputerowego oraz modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Pracowni Tomografu Komputerowego w związku z montażem nowego urządzenia w ramach zadana „Modernizacja, prze...