Przetarg - Budowa Regionalnego Ośrodka Turystyki i Rekreacji w...

   
Analizuj Zamówienie 6377331 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-10-30
przedmiot ogłoszenia
Budowa Regionalnego Ośrodka Turystyki i Rekreacji w Działoszynie, inwestycja w infrastrukturę obszaru nadwarciańskiego – produktu
turystycznego województwa łódzkiego – etap II
Numer referencyjny: IZP.V.271.1.22.2018

. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Regionalnego Ośrodka Turystyki i Rekreacji w Działoszynie, inwestycja w infrastrukturę obszaru nadwarciańskiego – produktu turystycznego województwa łódzkiego – etap II” Projekt realizowany w ramach Osi priorytetowej VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie VI.2.1 Rozwój gospodarki turystycznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

1.2. Przedmiot zamówienia zakłada opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, decyzji itp. oraz wykonanie elementów zagospodarowania turystycznego następujących elementów tworzących poszczególne części zamówienia:

I Część - Zagospodarowanie turystyczne trzech obszarów
Niniejszą częścią zamówienia objęte zostały następujące zadania opisane w PFU tj.:
A. Zagospodarowanie turystyczne ”Obszar przy lesie”
B. Zagospodarowanie turystyczne ”Obszar na wyspie”
C. Zagospodarowanie turystyczne ”Obszar nad rzeką”

Szczegółowy zakres zadań, które objęte są niniejszą częścią zamówienia opisany został
w programie funkcjonalno użytkowym będącym załącznikami do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z PFU będącego załącznikiem do SIWZ odnoszących się bezpośrednio do zadań A,B,C. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów PFU
a w szczególności zignorowanie zakresu.
Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenów inwestycji, których dotyczy przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz użytkownikami obiektów(jeśli dotyczy) objętych zamówieniem w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowych niezbędnych do wykonania zamóa)wienia objętego niniejszą częścią wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia
z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca przez wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp zobowiązany będzie do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego zadania
w ramach części I,.
Ustala się, że termin zakończenia realizacji dla niniejszej części nastąpi nie później niż do 31.12.2020 roku, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia zadania zgodnie z uzgodnionym harmonogramem w którym:
1) w terminie do dnia 30.09.2019r. – Etap I -Wykonawca zobowiązuje się do wykonania projektów wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji, pozwoleń itp. dla wszystkich zadań objętych niniejszą częścią zamówienia Umową
2) w terminie do dnia 31.12.2020r. – Etap II - Wykonawca zobowiązuje się do wykonania całości przedmiotu zamówienia objętego niniejszą częścią.
UWAGA
Z uwagi na to iż w ramach niniejszej części należy wykonać zagospodarowanie „na wyspie” dla którego w ramach części nr III wykonana zostanie kładka informuję, iż wykonanie zakresu robót dla zagospodarowania „na wyspie” może być uzależnione od wykonania najpierw części III, więc prace „na wyspie” należy wykonywać w uzgodnieniu
i porozumieniu z Zamawiającym jak i Wykonawcą części nr III, chyba że Wykonawca wykona roboty” na wyspie” bez konieczności korzystania z kładki wykonywanej w części III
II Część - ścieżki rowerowe
Szczegółowy zakres zadań, które objęte są niniejszą częścią zamówienia opisany został
w programie funkcjonalno użytkowym(zadanie D) będącym załącznikiem do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z PFU będącego załącznikiem do SIWZ. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów PFU a w szczególności zignorowanie zakresu.
Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenów inwestycji, których dotyczy przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowych niezbędnych do wykonania zamób)wienia objętego niniejszą częścią wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia
z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego zadania
w ramach części II, przez wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp.
Ustala się, że termin zakończenia realizacji dla niniejszej części nastąpi nie później niż do 31.12.2019 roku, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia zadania zgodnie z uzgodnionym harmonogramem w którym w terminie do dnia 28.06.2019r. – Etap I -Wykonawca zobowiązuje się do wykonania projektów wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji, pozwoleń itp. dla wszystkich zadań objętych niniejszą częścią zamówienia Umową
III Część – Kładka wraz z dojazdami
Szczegółowy zakres zadań, które objęte są niniejszą częścią zamówienia opisany został
w koncepcji kładki będącej załącznikiem do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z koncepcji będącej załącznikiem do SIWZ. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów koncepcji a w szczególności zignorowanie zakresu.
Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenów inwestycji, których dotyczy przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy, umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie obiektu.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowych niezbędnych do wykonania zamóc)wienia objętego niniejszą częścią wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia
z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca przez wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp. zobowiązany jest do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego zadania
w ramach części III,
Ustala się, że termin zakończenia realizacji dla niniejszej części nastąpi nie później niż do 31.03.2020 roku, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia zadania zgodnie z uzgodnionym harmonogramem w którym w terminie do dnia 31.07.2019r. – Etap I -Wykonawca zobowiązuje się do wykonania projektów wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji, pozwoleń itp. dla wszystkich zadań objętych niniejszą częścią zamówienia Umową
UWAGA
Z uwagi na to iż jedno z zadań wskazanych w części I obejmuje zagospodarowanie „na wyspie” dla którego w ramach niniejszej części wykonana zostanie kładka informuję, iż wykonanie zakresu robót dla zagospodarowania „na wyspie” może być uzależniony od wykonania najpierw części III, więc prace związane z budową kładki należy wykonywać w uzgodnieniu i porozumieniu z Zamawiającym jak i Wykonawcą części nr I, chyba że Wykonawca wykona roboty” na wyspie” bez konieczności korzystania z kładki wykonywanej w części III

Zakres zamówienia dla każdej części musi również obejmować w szczególności:
a) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji, obsługi urządzeń oraz pozostałych dokumentów dotyczących realizowanej inwestycji.
b) Wykonanie niezbędnych ekspertyz, badań i analiz niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówd)ienia.
c) Dostawę i montaż kompletnych, nieużywanych urządzeń, elementów małej architektury itd..
d) Wykonanie, prób, regulacji
e) Rozruch technologiczny(jeśli dotyczy)
f) Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych urządzeń oraz pozostałych elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazanie użytkownikom
2. Realizacja inwestycji odbywać się będzie w uzgodnieniu z Zamawiającym, Inspektorem Nadzoru oraz zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym.
3. Zamawiający dokonał należytej staranności podczas sporządzania opisu przedmiotu zamówienia celem wyeliminowania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, jednak w przypadku gdy jakikolwiek zapis, który może wskazywać powyższe został pominięty przez Zamawiającego podczas sporządzania OPZ informuję, że celem owego zapisu nie jest uprzywilejowanie konkretnego Wykonawcy i w takim przypadku należy zastosować rozwiązanie równoważne o nie gorszych parametrach niż wskazane.
4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, które będą wykonywać czynności w trakcie realizacji zamówienia objętego niniejszą SIWZ.
5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób które będą wykonywać bezpośrednio przedmiot zamówienia:
Część I – robotnicy budowlani.
Część II – robotnicy budowlani/robotnicy drogowi
Część III – robotnicy budowlani/robotnicy drogowi
6. Wykonawca zobowiązuje się, że w/w Pracownicy będą w okresie realizacji Umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zgodnie z oświadczeniem załączonym do oferty.
7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy dostarczy do wglądu Zamawiającemu wykaz osób wykonujących czynności wskazane powyżej pod rygorem nie podpisania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy co odpowiednio wiązać się będzie z zastosowaniem zapisów art. 46 ust. 5 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych.
8. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 4 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi Usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
9. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę
z Pracownikami świadczącymi Usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących Usługi na podstawie umowy o pracę.
10. Wymagania stawiane wykonawcy :
a) Zabezpieczenie placu budowy na czas realizacji zadania.
b) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie
z wymaganiami Polskiej Normy, warunkami technicznymi
i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, programem funkcjonalno – użytkowym, koncepcją, oraz z należytą starannością
c) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, na którym będą prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
d) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
e) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
f) Zapewnienie niezbędnych do realizacji zadania mediów ( energia elektryczna, woda) na koszt Wykonawcy.
g) Wykonawca odpowiada za: wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo na budowie.
h) ponosi odpowiedzialność za szkody, straty w robotach, materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu zobowiązań określonych w umowie
w trakcie realizacji zamówienia oraz przy usuwaniu wad w okresie rękojmi.
i) zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia terenów, na których realizuje zamówienie i ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swym działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych.
j) jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji robót/dostaw, objętych umową.
k) po zakończeniu prac zobowiązany jest uporządkować teren.

11. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (roboty budowlane) na okres min. 36 miesięcy. Wykonawca który (w złożonej ofercie) udzieli rękojmi (gwarancji) na okres dłuższy niż wskazany w niniejszym punkcie, otrzyma dodatkowe punkty do oceny ofert w związku z wprowadzonym dodatkowym kryterium oceny ofert jakim jest gwarancja. Okres rękojmi (gwarancji) w formularzu ofertowym należy podać w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres rękojmi (gwarancji) w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy. Okres rękojmi (gwarancji) wykonania nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Ocenie będzie podlegał jedynie wydłużony termin powyżej 36 miesięcy ( Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże okresu rękojmi (gwarancji), Zamawiający uzna iż Wykonawca podtrzymuje termin określony w SIWZ jako minimalny tj. 36 miesięcy). W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu rękojmi (gwarancji), oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgoda z SIWZ. MAKSYMALNY okres rękojmi (gwarancji) uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi(gwarancji) dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres (60 miesięcy) otrzymuje maksymalna liczbę punktów
w ramach kryterium gwarancja.
12. Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizując przedmiot zamówienia uwzględnił wymagania osób niepełnosprawnych.
13. Płatności będą dokonywane przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie min. do 21 dni. Wykonawca który (w złożonej ofercie) wskaże maksymalny termin do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z zatwierdzonym protokołem, otrzyma dodatkowe punkty do oceny ofert w związku z wprowadzonym dodatkowym kryterium oceny ofert jakim jest termin płatności. Termin płatności w formularzu ofertowym należy podać w dniach. Ocenie będzie podlegał jedynie wydłużony termin płatności do 30 dni ( Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże terminu płatności, bądź wskaże termin płatności krótszy niż 21 dni Zamawiający przyjmie iż Wykonawca podtrzymuje termin określony w SIWZ jako minimalny tj. do 21 dni). W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego terminu niż maksymalny wymagany termin do 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgoda z SIWZ. MAKSYMALNY termin płatności uwzględniony do oceny ofert wynosi 30 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności (w dniach) w przedziale od 22 do 29 Zamawiający przyjmie iż Wykonawca podtrzymuje termin płatności określony w SIWZ jako minimalny czyli do 21 dni i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Jedynie Wykonawca który wskaże termin płatności do 30 dni otrzyma dodatkowe punkty w kryterium termin płatności.
14. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy przekaże Zamawiającemu kalkulację ofertową na bazie której została wyliczona cena złożonej oferty.
15. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1) Program Funkcjonalno – Użytkowy (dla części I i II)
2) Koncepcja kładki (dla części III)

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: I Część - Zagospodarowanie turystyczne trzech obszarów
Niniejszą częścią zamówienia objęte zostały następujące zadania opisane w PFU tj.: A. Zagospodarowanie turystyczne ”Obszar przy lesie” B. Zagospodarowanie turystyczne ”Obszar na wyspie” C. Zagospodarowanie turystyczne ”Obszar nad rzeką” Szczegółowy zakres zadań, które objęte są niniejszą częścią zamówienia opisany został w programie funkcjonalno użytkowym będącym załącznikami do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z PFU będącego załącznikiem do SIWZ odnoszących się bezpośrednio do zadań A,B,C. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów PFU a w szczególności zignorowanie zakresu. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenów inwestycji, których dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz użytkownikami obiektów(jeśli dotyczy) objętych zamówieniem w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowych niezbędnych do wykonania zamó1)wienia objętego niniejszą częścią wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca przez wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp zobowiązany będzie do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego zadania w ramach części I,. Ustala się, że termin zakończenia realizacji dla niniejszej części nastąpi nie później niż do 31.12.2020 roku, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia zadania zgodnie z uzgodnionym harmonogramem w którym: 1) w terminie do dnia 30.09.2019r. – Etap I -Wykonawca zobowiązuje się do wykonania projektów wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji, pozwoleń itp. dla wszystkich zadań objętych niniejszą częścią zamówienia Umową 2) w terminie do dnia 31.12.2020r. – Etap II - Wykonawca zobowiązuje się do wykonania całości przedmiotu zamówienia objętego niniejszą częścią. UWAGA Z uwagi na to iż w ramach niniejszej części należy wykonać zagospodarowanie „na wyspie” dla którego w ramach części nr III wykonana zostanie kładka informuję, iż wykonanie zakresu robót dla zagospodarowania „na wyspie” może być uzależnione od wykonania najpierw części III, więc prace „na wyspie” należy wykonywać w uzgodnieniu i porozumieniu z Zamawiającym jak i Wykonawcą części nr III, chyba że Wykonawca wykona roboty” na wyspie” bez konieczności korzystania z kładki wykonywanej w części III

Część nr: 2 Nazwa: II Część - ścieżki rowerowe
Szczegółowy zakres zadań, które objęte są niniejszą częścią zamówienia opisany został w programie funkcjonalno użytkowym(zadanie D) będącym załącznikiem do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z PFU będącego załącznikiem do SIWZ. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów PFU a w szczególności zignorowanie zakresu. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenów inwestycji, których dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowych niezbędnych do wykonania zamó1)wienia objętego niniejszą częścią wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego zadania w ramach części II, przez wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp. Ustala się, że termin zakończenia realizacji dla niniejszej części nastąpi nie później niż do 31.12.2019 roku, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia zadania zgodnie z uzgodnionym harmonogramem w którym w terminie do dnia 28.06.2019r. – Etap I -Wykonawca zobowiązuje się do wykonania projektów wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji, pozwoleń itp. dla wszystkich zadań objętych niniejszą częścią zamówienia Umową

Część nr: 3 Nazwa: III Część – Kładka wraz z dojazdami
Szczegółowy zakres zadań, które objęte są niniejszą częścią zamówienia opisany został w koncepcji kładki będącej załącznikiem do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z koncepcji będącej załącznikiem do SIWZ. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów koncepcji a w szczególności zignorowanie zakresu. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenów inwestycji, których dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy, umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie obiektu. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowych niezbędnych do wykonania zamó1)wienia objętego niniejszą częścią wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca przez wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp. zobowiązany jest do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego zadania w ramach części III, Ustala się, że termin zakończenia realizacji dla niniejszej części nastąpi nie później niż do 31.03.2020 roku, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia zadania zgodnie z uzgodnionym harmonogramem w którym w terminie do dnia 31.07.2019r. – Etap I -Wykonawca zobowiązuje się do wykonania projektów wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji, pozwoleń itp. dla wszystkich zadań objętych niniejszą częścią zamówienia Umową UWAGA Z uwagi na to iż jedno z zadań wskazanych w części I obejmuje zagospodarowanie „na wyspie” dla którego w ramach niniejszej części wykonana zostanie kładka informuję, iż wykonanie zakresu robót dla zagospodarowania „na wyspie” może być uzależniony od wykonania najpierw części III, więc prace związane z budową kładki należy wykonywać w uzgodnieniu i porozumieniu z Zamawiającym jak i Wykonawcą części nr I, chyba że Wykonawca wykona roboty” na wyspie” bez konieczności korzystania z kładki wykonywanej w części III
branża Budowlana - obiekty, Drogownictwo, Wodno - kanalizacyjna, Projektowanie, Tereny zielone
podbranża obiekty sportowe, drogi, ulice, autostrady, obwodnice, mosty, wiadukty, boiska, projekt terenu zielonego, zieleń, place zabaw, mała architektura, sieci zewnętrzne
kody CPV 34971000, 37535200, 45111200, 45111291, 45112000, 45112710, 45112720, 45112723, 45212200, 45212212, 45212220, 45221110, 45223000, 45231000, 45232410, 45233162, 45233200, 45233220, 45236110, 45236210, 45300000, 45342000, 45400000, 71221000, 71222000, 71242000, 71244000, 71248000, 71251000, 71300000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty sportowe , drogi, ulice, autostrady, obwodnice , mosty, wiadukty , boiska , projekt terenu zielonego , zieleń , place zabaw , mała architektura , sieci zewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10462393 2024-05-08
godz. 12:00
Świętokrzyskie Przebudowa placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 25, ul. Wojewódzka 12b oraz przebudowa placu zabaw przy ul. Zamenhofa w Kielcach Część 1: Zadanie inwestycyjne pn. „Przebudowa...
10452502 2024-05-08
godz. 12:00
Dolnośląskie Odnowa przestrzeni publicznej w celu stworzenia miejsc do wypoczynku i rekreacji na terenie gminy Kąty Wrocławskie w tym poprzez rewitalizację parku gminnego w Smolcu 1. Przedmiotem zam...
10416255 2024-05-09
godz. 09:45
Mazowieckie Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odcinkami sieci oraz przepompownią w rejonie ul. Jaśminowej na terenie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
10463507 2024-05-09
godz. 10:00
Małopolskie "Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych" 3.3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zadaniu pod nazwą „Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnyc...
10416209 2024-05-09
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie estetyki i zieleni dróg, estetyki obiektów inżynierskich oraz czystości urządzeń odwadniających w ciągach dróg krajowych administrowanych prz...
10431514 2024-05-10
godz. 09:00
Małopolskie Budowa rowerowego placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Przeciszów Przedmiotem inwestycji jest budowa rowerowego placu zabaw, który jest specyficznym torem pr...
10417862 2024-05-10
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Rozbudowa wewnętrznej ul. Grzybowej w Bydgoskim Parku Przemysłowo Technologicznym wraz z przebudową skrzyżowania wewnętrznej ul. Grzybowej z ul. Nowotoruńską. Przedmiotem zamówienia...
10478605 2024-05-10
godz. 10:00
Małopolskie Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w Krzysztoforzycach Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska wielofunkcyjnego, ogólnodostępnego, w miejscowości Krzysztoforzyce. Zakres rzecz...
10396577 2024-05-17
godz. 14:00
Dolnośląskie Remont drogi w miejscowości Osła (dz. 256/98), w otoczeniu LSSE obszar Krzywa - etap II ZP3.24
10309915 2024-06-17
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajowej wraz z niezbędną infrastrukturą. Przedmiotem niniejszego zamierzenia budowlanego jest „Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajo...