Przetarg 9101167 - . „Budowa Parku Dinozaura w Prusicach” II postępowanie ...

   
Analizuj Zamówienie 9101167 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-08-10
przedmiot ogłoszenia
. „Budowa Parku Dinozaura w Prusicach” II postępowanie

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty bu
dowlane w ramach zadania pn. „Park Dinozaura w Prusicach”. Planuje się budowę parkowych alejek dla pieszych, połączonych z nimi ścieżek rowerowych, placów zabaw z urządzeniami naziemnymi, wodnego placu zabaw, toru rowerowego pumptrack i skateparku, siłowni zewnętrznej - streetworkout, niskiego parku linowego, boiska do siatkówki plażowej. Park planuje się w pełni dostosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Wszelkie połączenia dróg oraz chodników, na styku nawierzchni zaprojektowane zostały obniżone krawężniki dostosowane do poruszania się osób o ograniczonej sprawności fizycznej. Na terenie inwestycji zaprojektowano kontenerowe (przenośne) WC samoobsługowe dostosowane do korzystania również przez osoby niepełnosprawne. 2. Elementy zagospodarowania terenu:1) Główna aleja parkowa i inne elementy komunikacji,2) Place zabaw- podzielony na 3 części,3) Wodny plac zabaw z instalacjami twb,4) Siłownia zewnętrzna do streetworkout, 5) Pumptrack, 6) Skatepark, 7) Boisko do siatkówki plażowej,8) Niski park linowy,9) Toaleta publiczna – kontenerowa,10) Punkty czerpalne wody (konserwacja, podlewanie),11) Tablice informacyjne,12) Stojaki na rowery,13) Poidełka,14) Leżaki jedno i dwuosobowe,15) Przebieralnia terenowa z boksem na instalacje twb.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa nw. dokumentacja projektowa opracowana przez Pracownię Architektoniczną Piotr Dominiczak w tym: 1) Projekt wykonawczy architektury, 2) Projekt wykonawczy konstrukcja, 3) Projekt wykonawczy drogi,4) Projekt wykonawczy przyłącza i zewnętrzne instalacje wodociągowe kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej,5) Projekt wykonawczy instalacja sanitarna – Technologia wodnego placu zabaw,6) Projekt wykonawczy Tory rowerowe – pumptrack i Skatepark,7) Rewizja dokumentacji projektowej. 4. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 99 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych w dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacji nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować, jako informację na temat oczekiwanego standardu poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia.5. Na podstawie art. 438 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1400 ze zm.) osób wykonujących następujący zakres czynności: roboty elektryczne, roboty hydrauliczne, roboty brukarskie, roboty zbrojarskie i betonowe.6. Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt 5, tj. pisemnego oświadczenia Wykonawcy lub pisemnych oświadczeń pracowników wraz z podaniem imion i nazwisk osób zatrudnionych przez Wykonawcę potwierdzających, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku zmian w tym zakresie Wykonawca powiadomi Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia zmiany.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.8. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 5 w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości 1.000 zł, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.9. W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt 8 Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczyć Wykonawcy dodatkowo karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto.10. Postanowienia, o których mowa wyżej, stosowane będą również odpowiednio w odniesieniu do podwykonawców.

ZP.271.1.21.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00319724/01 z dnia: 2022-08-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-26 11:00
Po zmianie:
2022-08-30 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-26 11:15
Po zmianie:
2022-08-30 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-09-24
Po zmianie:
2022-09-28


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00323525/01 z dnia: 2022-08-29
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
1)Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://prusice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2)Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3)Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie
czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
4)Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
5)Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w
godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na
Platformie Zakupowej tj.:
1)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor IntelIV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4)Włączona obsługa JavaScript;
5)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.4.Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj.
plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps,odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi,mpg,mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl,xslt,TSL,
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru
danychtj.:
1)Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
otwarcia ofert.
2)Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. W przypadku wnoszenia wadium w formie
poręczenia lub gwarancji:
1)Składając Ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem
elektronicznym osób upoważnionych do jego
wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
2)Pełnomocnictwo powinno zostać przedłożone, jako oryginał w postaci dokumentu elektronicznego.
3)Regulamin korzystania z Platformy dostępnego przy rejestrowaniu się na platformie lub na stronie https://oneplace.marketplanet.pl
Po zmianie:
1)Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://prusice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2)Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3)Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie
czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
4)Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
5)Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na
Platformie Zakupowej tj.:
1)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor IntelIV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4)Włączona obsługa JavaScript;
5)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.4.Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj.
plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps,odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi,mpg,mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl,xslt,TSL,
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru
danychtj.:
1)Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
otwarcia ofert.
2)Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. W przypadku wnoszenia wadium w formie
poręczenia lub gwarancji:
1)Składając Ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem
elektronicznym osób upoważnionych do jego
wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
2)Pełnomocnictwo powinno zostać przedłożone, jako oryginał w postaci dokumentu elektronicznego.
3)Regulamin korzystania z Platformy dostępnego przy rejestrowaniu się na platformie lub na stronie https://oneplace.marketplanet.pl
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-30 11:00
Po zmianie:
2022-09-05 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-30 11:15
Po zmianie:
2022-09-05 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-09-28
Po zmianie:
2022-10-04


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00325984/01 z dnia: 2022-08-31
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami, cechami i kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, opisie kryteriów oceny ofert, i wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą:
1) Dokumentów dotyczących następujących urządzeń zabawowych:
a) Siatka pionowa
b) Zygzak ruchomy
c) Trapezy szeregowe
d) Strzemiona
e) U szeregowe
f) Kładka zygzak
g) Typ V
h) Platformy H
i) Lwie obręcze
j) Kładka wahliwa
k) Tunel z kręgów
l) Rzygacz
m) Pączek
n) kwiatek
o) armatka pleksi
p) Wąż
q) Krab
r) Konik
s) Zestaw 1404 - Zestaw zabawkowy ze ślizgawkami przystosowany dla dzieci niepełnosprawnych
t) Zestaw 2.1 - tor przeszkód
u) Zestaw 2.2 - tor przeszkód
v) Zestaw 2.3 - Trampoliny
w) Zestaw 2.5 - Domek
x) Zestaw 2.6 - Karuzela
y) Zestaw 2.7 - Huśtawka
z) Zestaw 2.8 - Huśtawka
aa) Zestaw 2.9 - Bujak
bb) Zestaw 2.10 - Zestaw zabawowy
cc) Zestaw 2.11 - Bujak dinozaur
tj.:
• Certyfikaty dopuszczające do zastosowania poszczególnych urządzeń zabawowych zgodnie z przeznaczeniem z normą PN-EN 1176:2009,
• Karty techniczne urządzeń zawierające ich wymiary, wymiary stref bezpieczeństwa, fotografie bądź wizualizacje,

2) Dokumenty dotyczące następujących urządzeń siłowych (Street workout):
a) lina do wspinania,
b) kółka gimnastyczne,
c) poręcze równoległe,
d) poręcze niskie,
e) drabina pionowo-pozioma z drążkiem pionowym,
f) drążki poziome,
g) drążki poziome,
h) ławka skośna,
tj.:
• Certyfikaty dopuszczające do zastosowania poszczególnych urządzeń siłowych zgodnie z przeznaczeniem z normą PN-EN 16630:2015,
• Karty techniczne urządzeń zawierające ich wymiary oraz wymiary stref bezpieczeństwa, fotografie bądź wizualizacje,

3) Dokumentów dotyczących elementów małej architektury, urządzeń towarzyszących i innego wyposażenia stref rekreacji:
a) figury dinozaurów (13 sztuk),
b) leżaki,
c) ławki betonowo-drewniane,
d) przebieralnia,
e) tablica informacyjna,
f) stojaki na rowery,
g) stacja naprawy rowerów,
h) poidełko,
i) kosze na śmieci,
j) ogrodzenie,
tj.
• Karty techniczne zawierające ich wymiary, fotografie bądź wizualizacje.

4) Dokumentów dotyczących nawierzchni poliuretanowej, w zakresie każdego rodzaju przekrojów:
• Certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 1177:2009,
• Karta techniczna oferowanej nawierzchni,
• Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni.
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami, cechami i kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, opisie kryteriów oceny ofert, i wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą:
1) Dokumentów dotyczących następujących urządzeń zabawowych:
a) Siatka pionowa
b) Zygzak ruchomy
c) Trapezy szeregowe
d) Strzemiona
e) U szeregowe
f) Kładka zygzak
g) Typ V
h) Platformy H
i) Lwie obręcze
j) Kładka wahliwa
k) Tunel z kręgów
l) Rzygacz
m) Pączek
n) kwiatek
o) armatka pleksi
p) Wąż
q) Krab
r) Konik
s) Zestaw 1404 - Zestaw zabawkowy ze ślizgawkami przystosowany dla dzieci niepełnosprawnych
t) Zestaw 2.1 - tor przeszkód
u) Zestaw 2.2 - tor przeszkód
v) Zestaw 2.3 - Trampoliny
w) Zestaw 2.5 - Domek
x) Zestaw 2.6 - Karuzela
y) Zestaw 2.7 - Huśtawka
z) Zestaw 2.8 - Huśtawka
aa) Zestaw 2.9 - Bujak
bb) Zestaw 2.10 - Zestaw zabawowy
cc) Zestaw 2.11 - Bujak dinozaur
tj.:
• Certyfikaty dopuszczające do zastosowania poszczególnych urządzeń zabawowych zgodnie z przeznaczeniem z normą PN-EN 1176:2009,
• Karty techniczne urządzeń zawierające ich wymiary, wymiary stref bezpieczeństwa, fotografie bądź wizualizacje,

2) Dokumenty dotyczące następujących urządzeń siłowych (Street workout):
a) lina do wspinania,
b) kółka gimnastyczne,
c) poręcze równoległe,
d) poręcze niskie,
e) drabina pionowo-pozioma z drążkiem pionowym,
f) drążki poziome,
g) drążki poziome,
h) ławka skośna,
tj.:
• Certyfikaty dopuszczające do zastosowania poszczególnych urządzeń siłowych zgodnie z przeznaczeniem z normą PN-EN 16630:2015,
• Karty techniczne urządzeń zawierające ich wymiary oraz wymiary stref bezpieczeństwa, fotografie bądź wizualizacje,

3) Dokumentów dotyczących elementów małej architektury, urządzeń towarzyszących i innego wyposażenia stref rekreacji:
a) figury dinozaurów (13 sztuk),
b) leżaki,
c) ławki betonowo-drewniane,
d) przebieralnia,
e) tablica informacyjna,
f) stojaki na rowery,
g) stacja naprawy rowerów,
h) poidełko,
i) kosze na śmieci,
j) ogrodzenie,
tj.
• Karty techniczne zawierające ich wymiary, fotografie bądź wizualizacje.

4) Dokumentów dotyczących nawierzchni poliuretanowej, w zakresie każdego rodzaju przekrojów:
• Certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 1177:2009,
• Karta techniczna oferowanej nawierzchni,
• Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni.
Po zmianie:
branża Drogownictwo, Tereny zielone
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, zieleń, place zabaw, mała architektura
kody CPV 45100000, 45111291, 45112710, 45112720, 45112723, 45231300, 45233200, 45311200, 45314320, 45332200
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , zieleń , place zabaw , mała architektura

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10483097 2024-05-09
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja parkingu wraz z budową toalety samoczysz...
10479019 2024-05-09
godz. 09:00
Małopolskie Przebudowa drogi powiatowej nr 1239K w km od 1+600 do km 2+500, na dł. 0,9 km wraz z remon-tem obiektu mostowego w km 1+688 w miejscowości Biskupice-II postępowanie. 1. Przedmiotem zamó...
10479043 2024-05-09
godz. 10:00
Pomorskie 5.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 540 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap I)” w tym wykonanie ws...
10473902 2024-05-09
godz. 10:00
Pomorskie Budowa placu zabaw na terenie miejscowości Rychnowy Zamówienie obejmuje budowę palcu zabaw na terenie miejscowości Rychnowy.Zakres rzeczowy zamówienia:1) zestaw zabawowy – 1 szt. ...
10398779 2024-05-09
godz. 11:00
Łódzkie Przebudowa drogi krajowej nr 42 w m. Radomsko. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych opinii, decyzji oraz wykonanie robót budowlanych do...
10423807 2024-05-10
godz. 08:00
Dolnośląskie Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Przemkowa. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą...
10483742 2024-05-10
godz. 09:00
Małopolskie Nazwa zadania: „ Remont drogi gminnej nr 160005K w km od 0+000,00 do km 1+120,00 w miejscowości Rachwałowice, Gmina Koszyce”. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące r...
10450800 2024-05-10
godz. 10:00
Lubuskie Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 160 relacji Drezdenko – Międzychód Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót:- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- odwodnienie k...
10479036 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie prac ogrodniczo porządkowych na wybranych terenach zielonych w Mieście Piastowie, zgodnie z dokumentacją powykonawczą i operatami pielęgnacyjnymi ...
10456225 2024-05-16
godz. 09:00
Śląskie Remont placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej Nr 20 w Jaworznie przy ul. Nauczycielskiej 20 1. Przedmiotem zamówienia jest remont placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej Nr 20 w Jaw...