Przetarg 8363740 - Budowa obiektu krytej pływalni wraz z infrastrukturą...

   
Analizuj Zamówienie 8363740 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-08-30
przedmiot ogłoszenia
Budowa obiektu krytej pływalni wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Radzionkowie.

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie doku
mentacji wykonawczej (etap I) i robót budowlanych polegających na budowie krytej pływalni w Radzionkowie wraz z instalacjami (wodociągową, kanalizacyjną, wentylacji mechanicznej, centralnego ogrzewania, gazową, elektryczną w tym: monitoringu, oświetlenia, oświetlenia awaryjnego, odgromową i nagłośnienia) oraz zagospodarowanie i uzbrojenie terenu w przyłącza wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnej na użytkowanie (etap II). Zadanie będzie realizowane w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”.2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:a) zweryfikowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego); b) opracowanie na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego wielobranżowego projektu wykonawczego (wraz z innymi dokumentami: w tym m.in. projektem odwodnienia terenu – wykopów, zestawieniem stali zbrojeniowej, konstrukcji dachu, słupów, projektem przebudowy „pająka” oraz opracowaniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na użytkowanie);c) uzyskanie wymaganych przepisami pozwoleń, uzgodnień, opinii, zgłoszeń, itp. w tym np. UDT (o ile będzie to konieczne);d) sporządzenie „Planu BiOZ” w celu bezpiecznego wykonania inwestycji;e) wykonanie robót budowlanych;f) dokonanie niezbędnych czynności odbiorowych;g) przeprowadzenie wymaganych prób i badań;h) ścisłą współpracę z inspektorami nadzoru inwestorskiego;i) opracowanie dokumentacji powykonawczej;j) uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie;k) wywóz i zagospodarowanie odpadów wytworzonych w trakcie wykonywania robót.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: dokumenty zamówienia w rozumieniu art. 7 pkt 3 ustawy Pzp, w tym Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z wszelkimi jej zmianami i wyjaśnieniami (SWZ), sporządzona w toku postępowania i trwania niniejszej umowy oraz następujące dokumenty:2.1. Projekt budowlany dla zadania „Budowa obiektu krytej pływalni w Radzionkowie wraz z zagospodarowaniem terenu i towarzyszącą infrastrukturą techniczną” wraz z załącznikami w tym: przedmiary robót i pozwolenie na budowę nr 2093/19 z dnia 26 listopada 2019 r. oraz opisem warunków równoważnych – stanowiące załącznik nr 1A do SWZ.2.2. Program funkcjonalno-użytkowy w rozumieniu art. 103 ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp stanowiący załącznik nr 1B do SWZ.3. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy, przy wycenie robót należy uwzględnić wszystkie prace w nim ujęte, również te, które zostały wyszczególnione w dokumentacji projektowej. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zostały wykazane roboty, których nie zawiera przedmiar robót, to do obowiązku Wykonawcy należy ich uwzględnienie w kalkulowaniu ceny.4. Przed przystąpieniem do robót budowlanych – projekt wykonawczy należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający uzgodni dokumentację w ciągu 5 dni roboczych tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy opracować i uzgodnić z Zamawiającym - Harmonogram rzeczowo-finansowy, na podstawie kosztorysu ofertowego, w którym będą uszczegółowione terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych robót. 6. Wykonawca będzie miał możliwość bezpłatnego przekazywania odpadów na zasadach określonych w Zarządzeniu nr 378/2019 Burmistrza Miasta Radzionków z dnia 18 lipca 2019 roku (Wykonawca nie ponosi kosztów utylizacji odpadów, do ceny oferty za wykonanie przedmiotu umowy należy uwzględnić koszt transportu odpadów na wskazane przez Zamawiającego miejsce tj. wyrobisko „Wapiennik”). Wykonawca przed przekazaniem odpadów jest zobowiązany do wygenerowania karty odpadów w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) oraz ustalenia terminu dostarczenia odpadów z Zarządcą wyrobiska „Wapiennik”. Zarządcą wyrobiska „Wapiennik” jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z siedzibą w Radzionkowie (kod pocztowy: 41-922) przy ul. Kużaja 17. Osobami upoważnionymi ze strony zarządcy do kontaktu w sprawach związanych z przekazywaniem odpadów są: Pani Mariola Zyguła tel. kontaktowy: 32 388-87-74 lub Pan Jacek Wosz, tel. kontaktowy: 32 388-87-71.

KI.271.1.11.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00175677/01 z dnia: 2021-09-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-21 10:00
Po zmianie:
2021-09-23 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-21 11:00
Po zmianie:
2021-09-23 11:00
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Termin wniesienia wadium: 23 września 2021 r., godz. 10:00
Termin związania ofertą: 23 października 2021 r.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00181118/01 z dnia: 2021-09-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-23 10:00
Po zmianie:
2021-09-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-23 11:00
Po zmianie:
2021-09-30 11:00
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Termin wniesienia wadium: 30 września 2021 r. godz. 10:00
Termin związania ofertą: 30 września 2021 r.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00191562/01 z dnia: 2021-09-24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-30 10:00
Po zmianie:
2021-10-15 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-30 11:00
Po zmianie:
2021-10-15 11:00
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Termin wniesienia wadium: 15 października 2021 r., godz. 10:00
Termin związania ofertą: 14 listopada 2021 r.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00197848/01 z dnia: 2021-09-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę, ofertę dodatkową lub ofertę ostateczną (wyłącznie za pośrednictwem platformy przetargowej) zobowiązany jest do zapoznania się z instrukcjami użytkowników platformy przetargowej dostępnymi pod adresem: https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptowania regulaminu korzystania z Platformy przetargowej dostępnego pod adresem: https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html.
2. Złożenie oferty, oferty dodatkowej lub oferty ostatecznej za pośrednictwem platformy przetargowej oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie Platformy przetargowej Zamawiającego pod adresem: https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej – udziela dostawca tj. Logintrade S.A., z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 53-680)
ul. Braniborska 2/10; dane kontaktowe: tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach 8:00 do 16:00.
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w instrukcji obsługi Platformy przetargowej.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r., poz. 346,568,695,15717 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6 niniejszego rozdziału SWZ, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w SWZ.
8. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2020 r. , poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
9. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.

Pozostałe postanowienia zgodnie z SWZ.
Po zmianie:
1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę, ofertę dodatkową lub ofertę ostateczną (wyłącznie za pośrednictwem platformy przetargowej) zobowiązany jest do zapoznania się z instrukcjami użytkowników platformy przetargowej dostępnymi pod adresem: https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptowania regulaminu korzystania z Platformy przetargowej dostępnego pod adresem: https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html.
2. Złożenie oferty, oferty dodatkowej lub oferty ostatecznej za pośrednictwem platformy przetargowej oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie Platformy przetargowej Zamawiającego pod adresem: https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej – udziela dostawca tj. Logintrade S.A., z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 53-680)
ul. Braniborska 2/10; dane kontaktowe: tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach 8:00 do 16:00. 5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w instrukcji obsługi Platformy przetargowej. 6.Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r., poz. 346,568,695,15717 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6 niniejszego rozdziału SWZ, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w SWZ.
8. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2020 r. , poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
9. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Pozostałe postanowienia zgodnie z SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zdolność techniczna:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (zgodnie z przepisami prawa budowlanego):
- 2 dokumentacje projektowe obejmujące budowę albo przebudowę albo remont obiektu (budynku) z technologią wody basenu np. kryta pływalnia, oraz
- 2 roboty budowlane obejmujące budowę albo przebudowę albo remont obiektu (budynku) obejmującego wykonanie technologii wody basenu (pływalni) o powierzchni lustra wody minimum 250 m2

Zdolność zawodowa:
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia) osobą posiadającą prawo do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane do:
a) projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
b) projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
c) projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
d) projektowania w specjalności drogowej;
e) kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (Kierownik budowy);
f) kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (Kierownik robót);
g) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (Kierownik robót);
h) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (Kierownik robót);

przy czym przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,

oraz posiadającą wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.),

lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j: Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), tj. osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”) – (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn.zm.)
Po zmianie:
Zdolność techniczna: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – należycie wykonał (zgodnie z przepisami prawa budowlanego) co najmniej:
a) dwie roboty budowlane prowadzone w formule zaprojektuj i wybuduj, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej tj. wielobranżowego projektu wykonawczego (branża sanitarna, elektryczna, teletechniczna, wentylacja mechaniczna, c.o., kanalizacja) oraz budowie obiektu krytego basenu z instalacjami i przyłączami wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, o wartości zadania co najmniej 13.000.000,00 zł brutto każda. Co najmniej jedna z w/w robót polegała na budowie obiektu krytego basenu wykonanego w technologii szkieletowej stalowej z co najmniej trzema obiegami wody, pompą ciepła i ogrzewaniem podłogowym, o minimalnej powierzchni użytkowej 1100m2 i kubaturze co najmniej 5000m3.
b) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie obiektu kubaturowego użyteczności publicznej o charakterze sportowym wraz z instalacjami i przyłączami o minimalnej powierzchni użytkowej 1100m2 i kubaturze co najmniej 5000m3, o wartości zadania co najmniej 13.000.000,00 zł brutto.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) lub korzystających z zasobu podmiotów trzecich, warunki, o których mowa w powyższym punkcie zostaną spełnione wyłącznie jeżeli jeden z wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie. Nie sumuje się wykonanych robót budowlanych (doświadczenia zawodowego).
Zdolność zawodowa: Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia) osobą posiadającą prawo do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane do:
a) projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
b) projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
c) projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
d) projektowania w specjalności drogowej;
e) kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (Kierownik budowy);
f) kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (Kierownik robót);
g) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (Kierownik robót);
h) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (Kierownik robót);

przy czym przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,

oraz posiadającą wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.),

lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j: Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), tj. osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”) – (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn.zm.)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a) Wykaz usług wykonanych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (przedmiotu), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających ,czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 5.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy.

b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie – załącznik nr 5.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

c) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6.

W przypadku skorzystania z prawa do negocjacji, zamawiający może zaprosić wykonawców do negocjacji ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, jeżeli nie podlegały one odrzuceniu. Przed wystosowaniem przez Zamawiającego zaproszenia do negocjacji, o którym mowa w art. 289 ustawy Pzp, Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, wymaganych w SWZ aktualnych na dzień złożenia.
Po zmianie:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie – załącznik nr 5. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
b) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6.
W przypadku skorzystania z prawa do negocjacji, zamawiający może zaprosić wykonawców do negocjacji ofert złozonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, jeżeli nie podlegały one odrzuceniu. Przed wystosowaniem przez Zamawiającego zaproszenia do negocjacji, o którym mowa w art. 289 ustawy Pzp, Zamawiający na podstawie art. 274 ust.2 ustawy Pzp może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, wymaganych w SWZ aktualnych na dzień złożenia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych (jeżeli dotyczy).
2.Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone
przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub
uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 3. Przepisu ust. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy
środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie
kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega
odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. 4. Zamawiający może żądać
od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. 5.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do
oferty „Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych”, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ oraz
stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/wyroby/urządzenia zapewnią
uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej.
Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów
jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych
źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Dokumenty stanowią przedmiotowe
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00136286/01 z dnia 2021-08-04
2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp. 6. Brak załączenia „Wykazu
materiałów i urządzeń równoważnych” stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ, jest równoznaczny
z oświadczeniem Wykonawcy, że dla kalkulacji ceny ofertowej przyjął
materiały/wyroby/urządzenia o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych (jeżeli dotyczy). 2.Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 3. Przepisu ust. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy
środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. 4. Zamawiający może żądać
od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych”, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/wyroby/urządzenia zapewnią
uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Dokumenty stanowią przedmiotowe
środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp. 6. Brak załączenia „Wykazu materiałów i urządzeń równoważnych” stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ, jest równoznaczny z oświadczeniem Wykonawcy, że dla kalkulacji ceny ofertowej przyjął materiały/wyroby/urządzenia o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodne z pkt 5 ppkt 5.6 rozdziału XXIII SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.4. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.5.Na formularzu oferty winno być jasno wskazane, iż oferta składana jest wspólnie – należy ujawnić wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie.6.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).7.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SWZ) składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia, co oznacza, że:7.1.oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;7.2.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnienie.8.Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (ar. 117 ust. 2 Pzp).9.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zatem ten spośród wykonawców, który posiada zdolności do realizacji zamówienia, tj. spełnia warunki udziału w postępowaniu, powinien zrealizować zamówienie w zakresie, do wykonania którego niezbędne są te zdolności.10.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego musi jednoznacznie wynikać, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.11.Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Po zmianie:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodne z pkt 5 ppkt 5.6 rozdziału XXIII SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.4. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.5.Na formularzu oferty winno być jasno wskazane, iż oferta składana jest wspólnie – należy ujawnić wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie.6.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).7.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SWZ) składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia, co oznacza, że:7.1.oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;7.2.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnienie.8.Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (ar. 117 ust. 2 Pzp).9.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zatem ten spośród wykonawców, który posiada zdolności do realizacji zamówienia, tj. spełnia warunki udziału w postępowaniu, powinien zrealizować zamówienie w zakresie, do wykonania którego niezbędne są te zdolności. 9.1 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) lub korzystających z zasobu podmiotów trzecich, warunki, o których mowa w powyższym punkcie zostaną spełnione wyłącznie jeżeli jeden z wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie. Nie sumuje się wykonanych robót budowlanych (doświadczenia zawodowego).10.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego musi jednoznacznie wynikać, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.11.Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do treści tej umowy stanowią załącznik nr 10 do SWZ.
Po zmianie:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowią załącznik nr 10 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-15 10:00
Po zmianie:
2021-10-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-15 11:00
Po zmianie:
2021-10-18 11:00
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Termin wniesienia wadium: 18 października 2021 r. , godz. 10:00
Termin związania ofertą: 17 listopada 2021 r.

Zamawiający aktualizuje pkt. 1.4 Rozdziału XXVIII, który otrzymuje następujące brzmienie: „1.4 Doświadczenie personelu – Kierownik budowy (Dp=10% (waga 10 punktów). Na potrzeby niniejszego postępowania przez Kierownika Budowy rozumie się osobę spełniającą warunki wskazane w Rozdziale XV pkt 3.4. SWZ, wykazaną przez Wykonawcę na formularzu oferty i zgodnie z postanowieniem Rozdziału XV pkt 4.2.1 lit. b) SWZ w załączniku nr 6 do SWZ. Za każdą realizację przez Kierownika Budowy zadania w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert polegającą na kierowaniu przez niego robotami budowlanymi obejmującymi budowę krytego basenu wraz z instalacjami i przyłączami o minimalnej powierzchni 1100 m2 i kubaturze co najmniej 5000 m3, który to Kierownik Budowy będzie uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia (Zamawiający wymaga osobistego wykonywania świadczenia przez tę osobę) punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 1 zrealizowane zadanie - 5 pkt, 2 zrealizowane zadania 10 pkt. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia niniejszego kryterium przedstawia wraz z ofertą referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych w ofercie zadań zrealizowanych przez Kierownika Budowy. W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby Zamawiający nie przydzieli dodatkowych punktów. W przypadku nie załączenia do oferty ww. dokumentów potwierdzających spełnienie niniejszego kryterium – Zamawiający nie przydzieli punktów za doświadczenie Kierownika Budowy”
Zamawiający na platformie przetargowej udostępnił zaktualizowany załącznik nr 2 do SWZ - formularz oferty oraz zaktualizowany załącznik nr 5 do SWZ - Wykaz robót budowlanych.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00229842/01 z dnia: 2021-10-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zdolność techniczna: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – należycie wykonał (zgodnie z przepisami prawa budowlanego) co najmniej:
a) dwie roboty budowlane prowadzone w formule zaprojektuj i wybuduj, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej tj. wielobranżowego projektu wykonawczego (branża sanitarna, elektryczna, teletechniczna, wentylacja mechaniczna, c.o., kanalizacja) oraz budowie obiektu krytego basenu z instalacjami i przyłączami wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, o wartości zadania co najmniej 13.000.000,00 zł brutto każda. Co najmniej jedna z w/w robót polegała na budowie obiektu krytego basenu wykonanego w technologii szkieletowej stalowej z co najmniej trzema obiegami wody, pompą ciepła i ogrzewaniem podłogowym, o minimalnej powierzchni użytkowej 1100m2 i kubaturze co najmniej 5000m3.
b) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie obiektu kubaturowego użyteczności publicznej o charakterze sportowym wraz z instalacjami i przyłączami o minimalnej powierzchni użytkowej 1100m2 i kubaturze co najmniej 5000m3, o wartości zadania co najmniej 13.000.000,00 zł brutto.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) lub korzystających z zasobu podmiotów trzecich, warunki, o których mowa w powyższym punkcie zostaną spełnione wyłącznie jeżeli jeden z wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie. Nie sumuje się wykonanych robót budowlanych (doświadczenia zawodowego).
Zdolność zawodowa: Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia) osobą posiadającą prawo do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane do:
a) projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
b) projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
c) projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
d) projektowania w specjalności drogowej;
e) kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (Kierownik budowy);
f) kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (Kierownik robót);
g) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (Kierownik robót);
h) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (Kierownik robót);

przy czym przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,

oraz posiadającą wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.),

lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j: Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), tj. osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”) – (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn.zm.)
Po zmianie:
Zdolność techniczna: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – należycie wykonał (zgodnie z przepisami prawa budowlanego) co najmniej:
a) 2 dokumentacje projektowe tj. wielobranżowe projekty wykonawcze obejmujące budowę albo przebudowę obiektu kubaturowego (budynku) z technologią wody basenu np. Kryta pływalnia, o powierzchni lustra wody minimum 250 m2 każda,
oraz
b) 2 roboty budowlane obejmujące budowę albo przebudowę obiektu kubaturowego (budynku) obejmującego wykonanie technologii wody basenu (pływalni), o powierzchni lustra wody minimum 250 m2 każda, na łączną kwotę minimum 13.000.000,00 złotych,
oraz
c) 1 robotę budowlaną obejmującą budowę obiektu kubaturowego (budynku) o stalowej konstrukcji szkieletowej o rozpiętości przęsła powyżej 15 metrów.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) lub korzystających z zasobu podmiotów trzecich, warunki, o których mowa w powyższym punkcie zostaną spełnione wyłącznie jeżeli jeden z wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie. Nie sumuje się wykonanych robót budowlanych (doświadczenia zawodowego).
Zdolność zawodowa: Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia) osobą posiadającą prawo do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane do:
a) projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
b) projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
c) projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
d) projektowania w specjalności drogowej;
e) kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (Kierownik budowy);
f) kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (Kierownik robót);
g) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (Kierownik robót);
h) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (Kierownik robót);

przy czym przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,

oraz posiadającą wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.),

lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j: Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), tj. osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”) – (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn.zm.)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie – załącznik nr 5. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
b) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6.
W przypadku skorzystania z prawa do negocjacji, zamawiający może zaprosić wykonawców do negocjacji ofert złozonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, jeżeli nie podlegały one odrzuceniu. Przed wystosowaniem przez Zamawiającego zaproszenia do negocjacji, o którym mowa w art. 289 ustawy Pzp, Zamawiający na podstawie art. 274 ust.2 ustawy Pzp może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, wymaganych w SWZ aktualnych na dzień złożenia.
Po zmianie:
a) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie – załącznik nr 5

Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.

b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie – załącznik nr 5.

Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

c) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-18 10:00
Po zmianie:
2021-10-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-18 11:00
Po zmianie:
2021-10-21 11:00
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Termin wniesienia wadium: 21 października 2021 r., godz. 10:00
Termin związania ofertą: 19 listopada 2021 r.
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty sportowe
kody CPV 45212212
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty sportowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10313304 2024-03-28
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim Część 1: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające rozbudowie szkoły podstawowej w Butrynach w formule zap...
10320656 2024-04-02
godz. 09:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest działanie inwestycyjne polegające na „Budowa infrastruktury sportowej i kulturalnej wraz z odnawialnymi źródłami energii” poprzez budowę Miejsko-Gminne...
10293033 2024-04-02
godz. 10:00
Łódzkie „Budowa krytej pływalni w Działoszynie” Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa krytej pływalni w Działoszynie przy ulicy Skarbczyńskich na działkach 124, 154/3, obr...
10324123 2024-04-03
godz. 11:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia pn. ”Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12 m x 24 m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Cześnikach” jest o...
10342557 2024-04-05
godz. 12:00
Śląskie Przebudowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach przy ul. Dąbrowskiego 15. Zakres prac: organizacja placu budowy, organizacja zaplecza budowy, wykonanie tymcza...
10300335 2024-04-09
godz. 12:00
Mazowieckie ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W JASTRZĘBI Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pn. Rozbudowa Infrastruktury Sportowej przy Zespole Szkolno Przed...
10371250 2024-04-10
godz. 11:00
Opolskie „Budowa Parku Wodnego na osiedlu im. Armii Krajowej w Opolu” Budowa Parku Wodnego na osiedlu im. Armii Krajowej w Opolu.Zakres prac obejmuje wykonanie robót: W zakresie rozbiórek: - r...
10369699 2024-04-11
godz. 10:00
Mazowieckie Modernizacja sali gimnastycznej w Porębie Średniej 1. Przedmiotem inwestycji jest remont sali gimnastycznej w zakresie jej wnętrza a także instalacji elektrycznych z oświetleniem i nag...
10314988 2024-04-12
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy w zakresie łącznika i sali gimnastycznej wra...
10376700 2024-04-12
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Dobre. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Dobre poprzez przebud...