Zlecenie 8067950 - "Budowa kotła wodnego na zrębkę drzewną o mocy 5,1...

   
Zamówienie 8067950 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-04-09
przedmiot zlecenia
"Budowa kotła wodnego na zrębkę drzewną o mocy 5,1 MW"

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej pr
zy realizacji zadania: „Budowa kotła wodnego na zrębkę drzewną o mocy 5,1 MW” 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej i koordynowanie robót budowlanych, montażowych, instalacyjnych w zakresie dotyczącym specjalności sanitarnej oraz kontrola prób odbiorowych w trakcie i na zakończenie realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kotła wodnego na zrębkę drzewną o mocy 5,1 MW”. Roboty budowlane stanowiące przedmiot nadzoru obejmować będą adaptację kotłowni rejonowej KR-1 polegającą na wymianie kotła węglowego WR5-022 nr 1 na kocioł wodny z ekonomizerem opalany biomasą o mocy 5,1 MW wraz z montażem kompletnego wyposażenia, infrastrukturą towarzyszącą (w tym niezbędne przyłącza i połączenia z obiektami zewnętrznymi), zagospodarowaniem terenu, demontaż i rozbiórkę elementów istniejących na terenie realizacji inwestycji. Przedsięwzięcie zlokalizowane jest na działce nr 128/4 obręb 7 przy ul. Traugutta w Lęborku 2. Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Realizacja robót budowlanych i montażowych zostanie zrealizowana na podstawie opracowanej przez wykonawcę robót w trybie projektuj i buduj dokumentacji projektowej zatwierdzonej stosownym zezwoleniem na realizację robót (pozwolenie na budowę lub zgłoszenia). Opis przedmiotu zamówienia jest doszczegółowieniem zapisów zawartych w PFU. W przypadku rozbieżności pomiędzy zapytaniem ofertowym, a Programem Funkcjonalno - Użytkowym, zapytanie ofertowe należy traktować jako nadrzędne. 3. Do obowiązków Wykonawcy – Inspektora nadzoru branży sanitarnej będzie należało zapewnienie koordynacji i kontroli na etapie budowy, odbioru oraz nadzór nad usuwaniem wad i usterek w okresie rękojmi i gwarancji. Okres rękojmi dla Wykonawcy robót budowlanych trwać będzie 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego. 4. Zakres szczegółowy zamówienia obejmuje: 4.1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej, normami oraz zapisami umownymi dot. realizacji inwestycji, 4.2. kontrolowanie postępu robót budowlanych w stosunku do zatwierdzonych harmonogramów rzeczowo - finansowych wykonawcy robót budowlanych 4.3. przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy sprawdzających jakość wykonanych robót i zastosowanych materiałów zgodnie z umową na roboty budowlane, opracowaną dokumentacją projektową oraz wiedzą budowlaną, 4.4. zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw, które mają być wbudowane zgodnie z dokumentacją projektową, PFU, sprawdzanie prawidłowości dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, aprobat technicznych, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub nie mających wymaganych certyfikatów, 4.5. sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu, 4.6. uczestniczenie w próbach uruchomieniu, testach i 72. h rozruchu próbnym obiektu (w tym wszystkich zabudowanych urządzeń), próbach końcowych, pomiarach emisji zakończonych protokołem odbioru technicznego instalacji i urządzeń technicznych, 4.7. nadzorowanie dostaw urządzeń i materiałów na teren budowy ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności, sposobu i czasu magazynowania oraz zgodności z dokumentacją projektową i/lub warunkami umowy na roboty budowlane, 4.8. wydawanie wykonawcy robót, (kierownikowi budowy lub kierownikowi robót) poleceń, potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badan, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 4.9. potwierdzanie faktycznego wykonania robót oraz usunięcia wad, 4.10. żądanie od wykonawcy robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 4.11. kontrola wykonawcy robót budowlanych w zakresie zapewnienia realizacji robót zgodnie z odpowiednimi wymaganiami BHP, p. poż., przepisami prawa pracy i ochrony zdrowia, wraz ze sporządzaniem informacji i opinii dla Zamawiającego, 4.12.sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych oraz wyrobów i materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych niezgodnych z dokumentacją projektową, wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4.13. pisemne opiniowanie dla Zamawiającego propozycji jakichkolwiek zmian (istotnych lub nieistotnych) w trakcie wykonywanych robót budowlanych, 4.14. uczestniczenie z Zamawiającym oraz wykonawcą robót budowlanych w odbiorach częściowych i końcowych 4.15. dokonanie oceny kompletności oraz zgodności dokumentacji powykonawczej ze stanem istniejącym i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót w formie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 5. Ustalenia dodatkowe: 5.1. Oczekuje się pełnej dyspozycyjności Inspektora nadzoru inwestorskiego wobec Zamawiającego, poprzez pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym, uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego i wykonawcę robót budowlanych spotkaniach. 5.2. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się szczegółowe przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia i załączonych materiałów. 5.3. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia 5.4. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 5.5. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji technicznej opisują stan urządzeń, systemu funkcjonującego u Zamawiającego. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu żąda zastosowania urządzeń i instalacji dla systemu ściśle współpracującego z istniejącym systemem w mieście ze względu na przyjętą w przedsiębiorstwie standaryzację. Zastosowany opis projektowanych urządzeń i instalacji służy ustaleniu jego pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych. Dopuszcza się wykonywanie robót w oparciu o rozwiązania równoważne. Pod pojęciem równoważności rozumie się, iż proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz zapewnią właściwe funkcjonowanie istniejącego systemu w mieście. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy • Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. • Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z wyznaczonym przedstawicielem Wykonawcy. 7. Pozostały zakres zamówienia został opisany w pkt. 4.7. zapytania ofertowego.
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10385474 2024-04-30
godz. 12:00
Opolskie Świadczenie usług nadzoru autorskiego dla zadania pn. ,,Przebudowa układu komunikacyjnego dla poprawy dostępności mieszkańców całego województwa do centrów usług w Opolu” w czę...
10481630 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: Rozbudowa drogi gminnej Bujak – Dzierzkówek Stary” UWAGA – umowa na...
10482856 2024-05-06
godz. 17:00
Pomorskie Wykonanie przeglądów balkonów wraz z naprawą w budynkach mieszkalnych Spółdzielni.
10464210 2024-05-07
godz. 09:00
Świętokrzyskie Część 1: Część 1Budowa i remont sieci wodociągowej na terenie gminy Opatowiec w systemie „zaprojektuj-wybudujPrzedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w zakr...
10479943 2024-05-07
godz. 10:00
Świętokrzyskie Opracowanie projektu oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych decyzji administracyjnych dla budowy myjni bezdotykowej, opracowanie kosztorysu, nadzór nad projektem wraz z pełnien...
10385559 2024-05-08
godz. 11:00
Małopolskie „Wykonanie przeglądów szczegółowych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie ...
10465663 2024-05-09
godz. 11:00
Świętokrzyskie Część 1: Część 1. Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina StrawczynETAP I. Uzbrojenie terenów w sieć wodno - kanalizacyjną w mie...
10483743 2024-05-10
godz. 10:00
Śląskie Zaprojektowanie i wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim oraz wykonaniem robót budowlanych w celu przebudowy pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Specj...
10486133 2024-05-17
godz. 11:00
Wielkopolskie Projekt ulicy Sikorskiego i ulicy Podgórnej w Rogalinku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 10 do SWZ oraz pro...
10480292 2024-05-28
godz. 10:00
Śląskie Pełnienie nadzoru nad realizacją Robót oraz zarządzanie Kontraktem pn.: Budowa obwodnicy miejscowości Kroczyce w ciągu drogi krajowej nr 78” Przedmiotem zamówienia jest świadczeni...