Przetarg 7315441 - Budowa kompleksu boisk wraz z remontem budynku zaplecza...

   
Analizuj Zamówienie 7315441 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-04
przedmiot ogłoszenia
Budowa kompleksu boisk wraz z remontem budynku zaplecza szatniowo – gospodarczego we wsi Przeginia
Numer referencyjny: IR.271.1.1
.2020.AK

Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu boisk wraz z remontem budynku zaplecza szatniowo – gospodarczego we wsi Przeginia”.

Zamawiający uzyskał dofinansowanie przedmiotowego projektu ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zadania inwestycyjnego, w ramach Programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2019.
Zadanie jest objęte umową o dofinansowanie.

Zadanie inwestycyjne realizowane na podstawie decyzji Starosty Krakowskiego
nr AB.V.1.917.2018, z dnia 27.07.2018 r., zmieniającej decyzję Starosty Krakowskiego
nr AB.V-1-818/08, z dnia 14.11.2008 r.

Inwestycja realizowana jest na działkach oznaczonych nr ewid. 1001/11, 1000/33, 1000/35, 999/15, 998/15, 997/25, 997/20, 1002/8 w miejscowości Przeginia, przy budynku Zespołu Szkół w Przegini.


1. Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
- boisko wielofunkcyjne
- kort tenisowy
- boisko do koszykówki,
- skocznia w dal,
- tor do rolek,
- boisko do siatkówki plażowej,
- ogrodzenia,
- mała architektura,
- schody terenowe,
- chodniki i dojazdy,
- remont budynku gospodarczego,
- zieleń – wykonanie trawnika i nasadzenia.
- uwaga: wymagana autoryzacja producenta nawierzchni boiska z trawy syntetycznej oraz nawierzchni kortu tenisowego wystawiona na Wykonawcę, którą wybrany Wykonawca, będzie zobowiązany dostarczyć przed podpisaniem umowy.

Branża sanitarna:
- odprowadzenie wód opadowych,
- roboty ziemne,
- roboty montażowe,
- drenaż,
- zagospodarowanie wód opadowych,
(UWAGA: zbiorniki na wody opadowe nie są objęte zamówieniem – ten zakres już zrealizowano).

Branża elektryczna:
- linia zasilająca,
- montaż oświetlenia oraz zasilanie budynku gospodarczego,
- montaż monitoringu kompleksu boisk.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarze robót, projekcie budowlanym, rysunkach technicznych - uzupełniających, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, decyzji pozwolenia na budowę - stanowiących dokumentację techniczną:
- przedmiar: branża budowlana – roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi, branża elektryczna, branża sanitarna – roboty związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi.
- projekt budowlany – projekt zmian – „Gminne Centrum Sportu i Rekreacji w Przegini – Kompleks Boisk Sportowych – boisko wielofunkcyjne, boisko do siatkówki plażowej, boisko do koszykówki, kort tenisowy, skocznia w dal, siłownia zewn., tor do rolek, ogrodzenie zewn., ogrodzenia boisk, chodniki, dojazd gosp., mała architektura, instalacja oświetlenia terenu, instalacja kanalizacji deszczowej, zbiornik kan. deszcz., zieleń, remont istn. Budynku gosp., instalacja wody, rozbiórka zbiornika”. Projekt zmian – pozwolenie na budowę z dnia 25.08.216 r., decyzja nr AB.V.1.873.2016.
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
- decyzja Starosty Krakowskiego Starosty Krakowskiego nr AB.V.1.917.2018, z dnia 27.07.2018 r., zmieniająca decyzję Starosty Krakowskiego nr AB.V-1-818/08, z dnia 14.11.2008 r.
- uwaga: przy wycenie proszę uwzględnić wprowadzone zmiany w zakresie branży sanitarnej (odwodnienie, przyłącz wodociągowy) oraz nawierzchni kortu tenisowego.

3. UWAGA! Dołączony do SIWZ przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokładnie ilości robót, materiałów i urządzeń oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie projektu budowlanego, rysunków technicznych – uzupełniających, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, decyzji pozwolenia na budowę oraz innych danych, np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w terenie.

4. UWAGA! Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w przedmiarze robót, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.

5. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”.

6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kompletnej dokumentacji odbiorowej oraz uzyskania na podstawie stosownego pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, wydanej przez właściwy miejscowo Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.
W terminie najpóźniej na 60 dni przed umownym terminem zakończenia zadania Wykonawca rozpocznie procedury odbiorowe ze służbami zewnętrznymi:
- Sanepid,
- Państwowa Straż Pożarna,
- Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego,
- inne jeżeli będą wymagane.

7. Zamawiający wymaga udzielenia min. 5 – letniej gwarancji na wykonane roboty.

8. Zamawiający wymaga:
1) w dniu przekazania placu budowy dostarczenia przez Wykonawcę „Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia”, uwzględniającego specyfikację obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych zgodnie z art. 21a ust. 1 ustawy Prawo Budowlane, oraz do przedstawienia informacji, gdzie zostaną zgromadzone materiały jak i sprzęt oraz sposób zabezpieczenia mienia.
2) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania na terenie budowy obowiązujących przepisów bhp i p.poż. zgodnie z § 83 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r., Nr 169, poz. 1650) - przed rozpoczęciem robót Wykonawca ustali, w podpisanym protokole z Gminą Jerzmanowice - Przeginia, szczegółowe warunki zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy podczas prowadzenia robót, z podziałem obowiązków w tym zakresie.
3) Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć, na czas obowiązywania umowy, umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż cena ofertowa brutto. W przypadku przedłużenia czasu realizacji budowy Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia ubezpieczenia, przedstawiając kopie tych dokumentów przed wygaśnięciem poprzedniej umowy ubezpieczenia. Dokument potwierdzający zawarcie ww. umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
4) zorganizowania zaplecza socjalno - technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy.
5) aby pobór wody i prądu odbywał się w czasie budowy na oddzielnym liczniku lub podliczniku w zakresie i na koszt Wykonawcy,
6) utrzymania terenu wokół robót w należytym porządku. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć, oznakować roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przyjęcia placu budowy.
7) Wykonawca zobowiązuje się do doprowadzenia nawierzchni dróg używanych jako dojazdowe na teren budowy, do stanu pierwotnego, tj. takiego jak w dniu przekazania placu budowy.
8) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody na mieniu istniejącym
(budynek szkoły, infrastruktura przyszkolna i inne).
9) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów bhp na terenie robót,
10) wykonanie robót zgodnie z wymogami prawa budowlanego jak również z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz z należytą starannością w ich wykonywaniu,
11) aby wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji,
12) użycia materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r., ze zm. o wyrobach budowlanych,
13) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego na planowane do użycia materiały i urządzenia przed ich wbudowaniem bądź zamontowaniem w oparciu o Kartę materiałową, której wzór stanowi załącznik nr 3 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu karty materiałowej na co najmniej 14 dni przed terminem użycia materiału lub wbudowania/montażu urządzenia.
14) Wykonawca jest zobowiązany do analizowania dokumentacji z odpowiednim wyprzedzeniem, przed planowanym przystąpieniem do wykonywania danego zakresu prac i/lub robót. W przypadku stwierdzenia różnic pomiędzy poszczególnymi elementami/częściami dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (tj. z wyprzedzeniem przynajmniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia wykonywania prac i/lub robót wskazanych w pierwotnym harmonogramie stanowiącym załącznik
do umowy) powiadomić o niniejszym Zamawiającego na piśmie, wskazując zauważone rozbieżności, różnice, kolizje robót, z prośbą o zajęcie stanowiska. Zamawiający zajmie stanowisko w zakresie wskazanym w wystąpieniu w terminie niezwłocznym.
15) Wykonawca będzie zobowiązany do ewentualnego (w przypadku zaistnienia konieczności) udostępnienia placu budowy innym wskazanym przez Zamawiającego podmiotom, w tym gestorom sieci, prowadzącym roboty. Koordynacją robót będzie zajmował się Zamawiający, określając zakres udostępnienia oraz terminy.
16) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia przy robotach odpowiedniego stałego nadzoru technicznego (w szczególności kierownika budowy i kierowników robót) oraz pracowników o kwalifikacjach niezbędnych do odpowiedniego i terminowego wykonania robót.
17) Materiały z rozbiórki Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie.
18) Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania dokumentów do odbioru końcowego i związanych z przekazaniem obiektu do użytku wraz z:
a) operatem kolaudacyjnym, w tym: komplet aprobat, atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza (5 egz.) oświadczenie kierownika budowy, dokumentacja powykonawcza, wszystkie protokoły badań i sprawdzeń podpisane przez kierownika budowy oraz inspektora nadzoru inwestorskiego (badanie instalacji itp.), protokoły odbiorów z gestorami sieci,
b) załącznikami do protokołu odbioru końcowego: wykazem aprobat, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności, protokołów itp., tabelą z ilością wybudowanych środków trwałych, uwzględniającą wyposażenie obiektu.
19) Wykonawca: zapewni na własny koszt pełną obsługę geodezyjną budowy oraz sporządzi dokumentację powykonawczą z podziałem na branże, w wersji papierowej w 2 egz., w kolorze i w wersji elektronicznej (PDF), z uwzględnieniem badań i pomiarów. Zobowiązany jest zapewnić w dokumentacji powykonawczej uwzględnienie następujących parametrów: powierzchnię całkowitą i użytkową obiektu, zrealizowane elementy infrastruktury określone przez Zamawiającego.
20) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, najpóźniej w dniu odbioru końcowego, uzupełnionej zgodnie z wykonanym zakresem robót i podpisanej karty gwarancyjnej, według wzoru zaakceptowanego przy niniejszej umowie - załącznik nr 1 do umowy.
21) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dokumentacji fotograficznej przejętego placu budowy, w tym terenów na czasowe zajęcie.
22) Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu wykonania robót z odtworzeniem wierzchniej warstwy humusu oraz zieleni (na własny koszt) – do dnia zgłoszenia, o którym mowa w § 3 umowy.
23) Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w dokumentach opisujących wykonanie przedmiotu zamówienia.

9. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z istniejącymi warunkami w terenie. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia.

10. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a).
1) Wykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiaru robót będą zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.),
a) W celu wykazania okoliczności, o których mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiaru robót zatrudnione są na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. W oświadczeniu Wykonawca zobowiązany jest podać liczbę pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia.
b) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany będzie składać aktualne oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 wraz z aktualną deklaracją ZUS DRA w terminie do 5 dni od wezwania.
c) W przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1 i 2 zwróci się z wnioskiem do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli.
d) Jeżeli czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę wykonywane są przez osoby zatrudnione przez Podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić do umowy z Podwykonawcą zapisy odpowiadające treści ust. 1 – 3, które umożliwią Wykonawcy skontrolowanie spełnienia przez Podwykonawcę obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę. Brak zapisów, o których mowa w zdaniu pierwszym jest podstawą do naliczenia Wykonawcy kary umownej.
2) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zaleca się zobowiązanie wykonawcy do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
branża Budowlana - obiekty, Drogownictwo
podbranża obiekty sportowe, boiska
kody CPV 45212220, 45261214, 45261410, 45315100, 45315300, 45315700, 45316100, 45321000, 45342000, 45410000, 45443000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty sportowe , boiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10370123 2024-04-12
godz. 11:00
Wielkopolskie Wymiana podłóg w dwóch klasach starszej części budynku na obiekcie Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont nawierzchni pieszej i...
10405300 2024-04-25
godz. 11:00
Wielkopolskie Modernizacja Pływalni w Koziegłowach – wymiana filtrów wody basenowej 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana filtrów technologii basenowej w pływalni w Koziegłowach. 2. Dokładny o...
10431826 2024-04-29
godz. 10:00
Wielkopolskie „Wzbogacenie obszaru Gminy Czempiń o infrastrukturę turystyczno-rekreacyjną” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przy świetlicy wiejskiej w Piechaninie, gmina Czempiń boiska tra...
10440373 2024-04-30
godz. 10:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: „Modernizacja boisk sportowych na terenie gminy Jarocin”2. Zakres prac obejmuje wykonanie 3 zadań. Zadaniami w niniejszym postępowaniu ...
10442029 2024-04-30
godz. 11:00
Opolskie „Budowa hali sportowej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 26 w Opolu” w trybie „zaprojektuj-wybuduj” Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej i wykonanie ...
10474202 2024-05-07
godz. 08:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja boiska piłkarskiego o nawierzchni trawiastej na dz. nr 896/1 w miejscowości Lipnica Dolna”2. Zamówienie obejmuje: Modernizacje oświetle...
10473901 2024-05-07
godz. 09:00
Śląskie Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 8 w Będzinie Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego, hali sportowej ...
10303189 2024-05-08
godz. 10:00
Dolnośląskie Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Niemstowie. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następującego zada...
10480784 2024-05-09
godz. 11:00
Lubelskie ZZP.260.2.13.2024 Wykonanie naprawy ruchomego dna basenu olimpijskiego Obiektów Sportowo-Rekreacyjnych Aqua Lublin przy al. Zygmuntowskich 4 w Lublinie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wykonanie...
10464248 2024-05-09
godz. 12:00
Mazowieckie „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko - Orlik 2012” przy Zespole Szkół Nr 1 w Płocku 1” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na moder...