Przetarg 7551265 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Joachimów...

   
Analizuj Zamówienie 7551265 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-23
przedmiot ogłoszenia
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Joachimów
Numer referencyjny: OZF.271.45.2020.MW

Przedmiotem zamówienia jest:
B
udowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Joachimów
Lokalizacja inwestycji:
JEDNOSTKA EWIDENCYJNA: 142608_2 Gmina Siedlce
OBRĘB EWIDENCYJNY: 0010 Joachimów
Działki ewidencyjne nr: 303/4, 131/1, 303/8, 207, 223, 210/1, 71/11, 71/7, 216/1, 131/2, 242, 77, 62, 61, 60, 59, 58, 78,1
OBRĘB EWIDENCYJNY: 0025 Stok Lacki Folwark
Działki ewidencyjne nr: 1262
OBRĘB EWIDENCYJNY: 0024 Stok Lacki
Działki ewidencyjne nr: 546
Zakres rzeczowy:
Kanalizacja sanitarna
Rury PVC SN8 jednorodne o średnicy 200 mm L= 1176,92 m
Rury PVC SN8 jednorodne o średnicy 160 mm L= 123,90 m
Rury PE100 o średnicy 110 mm L= 1230,50 m
Studnie z kręgów betonowych DN1200 – 52 szt.
Studnie z kręgów betonowych z zasuwami DN1200 – 2 szt.
Studnie tworzywowa rozprężna DN1000 – 1 szt.
Przepompownia ścieków DN1200 – 2 szt.
Zaleca się od Wykonawcy analizy dokumentacji wraz z przeprowadzeniem wizji w terenie przed złożeniem oferty i uwzględnienie wszelkich kosztów niezbędnych do realizacji zadania.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego
polegającą na zwiększeniu zakresu robót budowlanych o następujące zadania
Zamawiający zleci wykonanie zwiększonego zakresu robót budowlanych jeżeli w toku wykonywania podstawowego zakresu robót budowlanych okaże się to niezbędne ze względów technicznych lub faktycznych. Zmiana umowy zostanie dokonana na podstawie aneksu do umowy.
a) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN200 mm o długości do 50,0 mb.
b) kanałów grawitacyjnych DN160 mm o długości do 20,0 mb.
c) opracowanie dokumentacji projektowej zamiennej – 1 kpl
Rozliczenie zwiększonego zakresu robót budowlanych zostanie dokonane w oparciu o ceny zastosowane do rozliczenia podstawowego zakresu robót budowlanych wynikającego ze złożonej oferty.
Uwaga: Inwestycja docelowo zostanie przekazana w eksploatację Przedsiębiorstwu Wodociągów i Kanalizacji w Siedlcach. Dokumentacja powykonawcza musi spełniać wszystkie wymogi stawiane przez PWiK. Inspekcja telewizyjna rurociągów powinna być wykonana przez PWiK Siedlce.
Termin realizacja zadania powinien zawierać czas niezbędny na wszelkie przeglądy przyszłego eksploatatora sieci wraz z uzyskanie pozytywnej opinii.

Podstawowe materiały
Niniejszy projekt został dostosowany pod względem technicznym i materiałowym do
warunków technicznych wykonania kanalizacji sanitarnej, wystawionych przez PWiK w Siedlcach. W opracowaniu przyjęto:
- kanały sieciowe grawitacyjne z rur kanalizacyjnych PVC jednorodnych, niekarbowanych, typu ciężkiego zgodnych z normą PN-EN 1401-1 (PVC).
- rurociągi tłoczne wykonać z rur PE100 zgodnych z normą PN-EN 12201-2:2012 - łączonych przez kształtki zaciskowe lub zgrzewanie,
- studzienki inspekcyjne sieciowe niewłazowe DN425 z PVC/PP,
- studnie inspekcyjne włazowe, studnie rozprężne o średnicy DN1200 z kręgów betonowych, z dnem monolitycznym; beton klasy min. C35/45, wodoszczelny W8, mrozoodporny F-150,
nasiąkliwość do 5%; elementy prefabrykowane studni muszą spełniać wymogi normy PN-EN
1917:2002;
Przepompownie ścieków wg projektu budowlano-wykonawczego oraz Specyfikacji technicznej na wykonanie układu lokalnego sterowania, monitoringu i wizualizacji dla przepompowni ścieków wg obowiązujących standardów PWiK Siedlce.
Stosowanie do art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji robót budowlanych, dotyczące:
a) branży sanitarnej
b) pozostałe roboty budowlane w zakresie przedmiotu zamówienia
Obowiązek, o którym mowa powyżej, nie dotyczy kierowników budowy, kierowników robót
i inspektorów nadzoru, oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne tj. osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.).
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane
w punkcie 1) czynności.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę prze wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę
i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy:
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę
i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
Informacja w powyższym zakresie powinna zostać odzwierciedlona w treści oferty.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540115490-N-2020 z dnia: 2020-07-01
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne Centrum Korporacyjne w Siedlcach, ul. Wojskowa 24, 08-110 Siedlce, nr 77 1240 2685 1111 0010 6061 3364 Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Joachimów” Termin wniesienia wadium upływa dnia 08.07.2020 r. o godz. 9:30. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze Wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone, jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie.
W ogłoszeniu powinno być:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne Centrum Korporacyjne w Siedlcach, ul. Wojskowa 24, 08-110 Siedlce, nr 77 1240 2685 1111 0010 6061 3364 Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Joachimów” Termin wniesienia wadium upływa dnia 15.07.2020 r. o godz. 9:30. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze Wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone, jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-07-08, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-07-15, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Joachimów Lokalizacja inwestycji: JEDNOSTKA EWIDENCYJNA: 142608_2 Gmina Siedlce OBRĘB EWIDENCYJNY: 0010 Joachimów Działki ewidencyjne nr: 303/4, 131/1, 303/8, 207, 223, 210/1, 71/11, 71/7, 216/1, 131/2, 242, 77, 62, 61, 60, 59, 58, 78,1 OBRĘB EWIDENCYJNY: 0025 Stok Lacki Folwark Działki ewidencyjne nr: 1262 OBRĘB EWIDENCYJNY: 0024 Stok Lacki Działki ewidencyjne nr: 546 Zakres rzeczowy: Kanalizacja sanitarna Rury PVC SN8 jednorodne o średnicy 200 mm L= 1176,92 m Rury PVC SN8 jednorodne o średnicy 160 mm L= 123,90 m Rury PE100 o średnicy 110 mm L= 1230,50 m Studnie z kręgów betonowych DN1200 – 52 szt. Studnie z kręgów betonowych z zasuwami DN1200 – 2 szt. Studnie tworzywowa rozprężna DN1000 – 1 szt. Przepompownia ścieków DN1200 – 2 szt. Zaleca się od Wykonawcy analizy dokumentacji wraz z przeprowadzeniem wizji w terenie przed złożeniem oferty i uwzględnienie wszelkich kosztów niezbędnych do realizacji zadania. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego polegającą na zwiększeniu zakresu robót budowlanych o następujące zadania Zamawiający zleci wykonanie zwiększonego zakresu robót budowlanych jeżeli w toku wykonywania podstawowego zakresu robót budowlanych okaże się to niezbędne ze względów technicznych lub faktycznych. Zmiana umowy zostanie dokonana na podstawie aneksu do umowy. a) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN200 mm o długości do 50,0 mb. b) kanałów grawitacyjnych DN160 mm o długości do 20,0 mb. c) opracowanie dokumentacji projektowej zamiennej – 1 kpl Rozliczenie zwiększonego zakresu robót budowlanych zostanie dokonane w oparciu o ceny zastosowane do rozliczenia podstawowego zakresu robót budowlanych wynikającego ze złożonej oferty. Uwaga: Inwestycja docelowo zostanie przekazana w eksploatację Przedsiębiorstwu Wodociągów i Kanalizacji w Siedlcach. Dokumentacja powykonawcza musi spełniać wszystkie wymogi stawiane przez PWiK. Inspekcja telewizyjna rurociągów powinna być wykonana przez PWiK Siedlce. Termin realizacja zadania powinien zawierać czas niezbędny na wszelkie przeglądy przyszłego eksploatatora sieci wraz z uzyskanie pozytywnej opinii. Podstawowe materiały Niniejszy projekt został dostosowany pod względem technicznym i materiałowym do warunków technicznych wykonania kanalizacji sanitarnej, wystawionych przez PWiK w Siedlcach. W opracowaniu przyjęto: - kanały sieciowe grawitacyjne z rur kanalizacyjnych PVC jednorodnych, niekarbowanych, typu ciężkiego zgodnych z normą PN-EN 1401-1 (PVC). - rurociągi tłoczne wykonać z rur PE100 zgodnych z normą PN-EN 12201-2:2012 - łączonych przez kształtki zaciskowe lub zgrzewanie, - studzienki inspekcyjne sieciowe niewłazowe DN425 z PVC/PP, - studnie inspekcyjne włazowe, studnie rozprężne o średnicy DN1200 z kręgów betonowych, z dnem monolitycznym; beton klasy min. C35/45, wodoszczelny W8, mrozoodporny F-150, nasiąkliwość do 5%; elementy prefabrykowane studni muszą spełniać wymogi normy PN-EN 1917:2002; Przepompownie ścieków wg projektu budowlano-wykonawczego oraz Specyfikacji technicznej na wykonanie układu lokalnego sterowania, monitoringu i wizualizacji dla przepompowni ścieków wg obowiązujących standardów PWiK Siedlce. Stosowanie do art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji robót budowlanych, dotyczące: a) branży sanitarnej b) pozostałe roboty budowlane w zakresie przedmiotu zamówienia Obowiązek, o którym mowa powyżej, nie dotyczy kierowników budowy, kierowników robót i inspektorów nadzoru, oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne tj. osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę prze wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy: b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacja w powyższym zakresie powinna zostać odzwierciedlona w treści oferty.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Joachimów Lokalizacja inwestycji: JEDNOSTKA EWIDENCYJNA: 142608_2 Gmina Siedlce OBRĘB EWIDENCYJNY: 0010 Joachimów Działki ewidencyjne nr: 303/4, 131/1, 303/8, 207, 223, 210/1, 71/11, 71/7, 216/1, 131/2, 242, 77, 62, 61, 60, 59, 58, 78,1 OBRĘB EWIDENCYJNY: 0025 Stok Lacki Folwark Działki ewidencyjne nr: 1262 OBRĘB EWIDENCYJNY: 0024 Stok Lacki Działki ewidencyjne nr: 546 Zakres rzeczowy: Kanalizacja sanitarna Rury PVC SN8 jednorodne o średnicy 200 mm L= 1188.12 m
Rury PVC SN8 jednorodne o średnicy 160 mm L= 215.22 m
Rury PE100 o średnicy 110 mm L= 1230,50 m Studnie z kręgów betonowych DN1200 – 52 szt. Studnie z kręgów betonowych z zasuwami DN1200 – 2 szt. Studnie tworzywowa rozprężna DN1000 – 1 szt. Przepompownia ścieków DN1200 – 2 szt. Zaleca się od Wykonawcy analizy dokumentacji wraz z przeprowadzeniem wizji w terenie przed złożeniem oferty i uwzględnienie wszelkich kosztów niezbędnych do realizacji zadania. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego polegającą na zwiększeniu zakresu robót budowlanych o następujące zadania Zamawiający zleci wykonanie zwiększonego zakresu robót budowlanych jeżeli w toku wykonywania podstawowego zakresu robót budowlanych okaże się to niezbędne ze względów technicznych lub faktycznych. Zmiana umowy zostanie dokonana na podstawie aneksu do umowy. a) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN200 mm o długości do 50,0 mb. b) kanałów grawitacyjnych DN160 mm o długości do 20,0 mb. c) opracowanie dokumentacji projektowej zamiennej – 1 kpl Rozliczenie zwiększonego zakresu robót budowlanych zostanie dokonane w oparciu o ceny zastosowane do rozliczenia podstawowego zakresu robót budowlanych wynikającego ze złożonej oferty. Uwaga: Inwestycja docelowo zostanie przekazana w eksploatację Przedsiębiorstwu Wodociągów i Kanalizacji w Siedlcach. Dokumentacja powykonawcza musi spełniać wszystkie wymogi stawiane przez PWiK. Inspekcja telewizyjna rurociągów powinna być wykonana przez PWiK Siedlce. Termin realizacja zadania powinien zawierać czas niezbędny na wszelkie przeglądy przyszłego eksploatatora sieci wraz z uzyskanie pozytywnej opinii. Podstawowe materiały Niniejszy projekt został dostosowany pod względem technicznym i materiałowym do warunków technicznych wykonania kanalizacji sanitarnej, wystawionych przez PWiK w Siedlcach. W opracowaniu przyjęto: - kanały sieciowe grawitacyjne z rur kanalizacyjnych PVC jednorodnych, niekarbowanych, typu ciężkiego zgodnych z normą PN-EN 1401-1 (PVC). - rurociągi tłoczne wykonać z rur PE100 zgodnych z normą PN-EN 12201-2:2012 - łączonych przez kształtki zaciskowe lub zgrzewanie, - studzienki inspekcyjne sieciowe niewłazowe DN425 z PVC/PP, - studnie inspekcyjne włazowe, studnie rozprężne o średnicy DN1200 z kręgów betonowych, z dnem monolitycznym; beton klasy min. C35/45, wodoszczelny W8, mrozoodporny F-150, nasiąkliwość do 5%; elementy prefabrykowane studni muszą spełniać wymogi normy PN-EN 1917:2002; Przepompownie ścieków wg projektu budowlano-wykonawczego oraz Specyfikacji technicznej na wykonanie układu lokalnego sterowania, monitoringu i wizualizacji dla przepompowni ścieków wg obowiązujących standardów PWiK Siedlce. Stosowanie do art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji robót budowlanych, dotyczące: a) branży sanitarnej b) pozostałe roboty budowlane w zakresie przedmiotu zamówienia Obowiązek, o którym mowa powyżej, nie dotyczy kierowników budowy, kierowników robót i inspektorów nadzoru, oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne tj. osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę prze wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy: b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacja w powyższym zakresie powinna zostać odzwierciedlona w treści oferty.
branża Wodno - kanalizacyjna
podbranża sieci zewnętrzne
kody CPV 45000000, 45231300, 45232410
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sieci zewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10318011 2024-04-03
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiornika wody czystej V=500 m3 w Pietrzykowicach, ul. Fabryczna 10; dz. nr 128/45 o. Pietrzykowice – Rybnica, gmina Kąty Wrocławskie wraz z niezbędn...
10325972 2024-04-03
godz. 10:00
Opolskie Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na drogach wojewódzkich adm. przez OT ZDW w Opolu, na terenie działania OT z podzia...
10301016 2024-04-04
godz. 09:00
Łódzkie Rozbudowa ul. Żeromskiego od ronda Trybusa do ronda Żołnierzy Wyklętych w Piotrkowie Trybunalskim 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy ul. ...
10335389 2024-04-04
godz. 11:00
Opolskie Tranzyt kanalizacji sanitarnej do miejscowości Szumirad Przedmiotem zamówienia jest: budowa tranzytu kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z miejscowości Szumirad gm. Lasowice Wielkie. Pr...
10379587 2024-04-05
godz. 00:00
Małopolskie Przeglądy eksploatacyjne urządzeń oczyszczających wody opadowe zawierające substancje ropopochodne zlokalizowane na terenie obiektów TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Bielsku-Białej
10366956 2024-04-09
godz. 10:00
Mazowieckie „Budowa nawodnienia boisk sportowych na terenie Gminy Leszno” w następujących częściach: Część I – „Nawodnienie boiska w Lesznie” Część II - „Nawodnienie boiska w Zabor...
10369382 2024-04-09
godz. 10:00
Dolnośląskie Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej z odcinkiem tłocznym dla obiektu zlokalizowanego w Świebodzicach przy ul. Strefowej 5a
10374648 2024-04-11
godz. 10:00
Wielkopolskie Budowa chodnika na ul. Bukowej w Walerianowie - ostatni odcinek 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę chodnika na ul. Bukowej w Walerianowie - ostatni odcinek.2. Szczegółowy zakres ro...
10380612 2024-04-16
godz. 10:00
Pomorskie Modernizacja infrastruktury wodnej i kanalizacyjnej na terenie gminy Chmielno dofinansowana z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Część 1: Część...
10380568 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zwoleniu” Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w Zwoleniu ...