Przetarg 8307014 - Budowa i zagospodarowanie terenów rekreacyjno-sportowych w...

   
Analizuj Zamówienie 8307014 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-08-03
przedmiot ogłoszenia
Budowa i zagospodarowanie terenów rekreacyjno-sportowych w Zamościu

Część 1 1. Roboty budowlane i zagospodarowanie dotyczą tere
nów pofortecznych Twierdzy Zamość leżących w strefie „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz leżących w strefie buforowej terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
2. Część 1 zamówienia - Budowa skateparku wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjno-sportowego:
1) obejmuje branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną i elektryczną.
2) W zakres części wchodzą następujące prace:
a) budowa skateparku – wytyczenie obiektu, wyprofilowanie podłoża, wykonanie podbudowy, płyty żelbetowej z wyprofilowanymi przeszkodami betonowymi wraz z ich wykończeniem i przystosowaniem do jazdy na deskorolkach, rolkach, hulajnogachi rowerach,
b) budowa odwodnienia skateparku – przyłącze kanalizacji deszczowej,
c) montaż małej architektury: ławek, koszy na śmieci, tablicy z regulaminem, stojaka na rowery oraz oświetlenia parkowego,
d) wykonanie nawierzchni mineralnych ścieżek, humusowanie i obsianie trawą strefy bezpieczeństwa oraz terenów przyległych.
3. Prace prowadzone będą na terenach objętych ścisłą ochroną konserwatorską pod nadzorem inwestorskim, konserwatorskim i archeologicznym.
4. Roboty budowlane wykonywane w ramach Części 1 i Części 2 zamówienia prowadzone będą na działce nr ewid. 52/3 w ark. 42 mapy ewidencyjnej. Realizacja robót Części 2 zamówienia będzie możliwa po wyłonieniu wykonawcy dla Części 1 zamówienia. Harmonogram prac dla Części 1 i 2 zamówienia musi uwzględniać pierwszeństwo robót tzn. w pierwszej kolejności muszą być prowadzone roboty dot. Części 1 zamówienia. Po wyborze Wykonawcy do realizacji Części 1 i Części 2 zamówienia konieczne będzie ustalenie 5.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy oraz warunki realizacji inwestycji określa dokumentacja projektowa, składająca się z projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanych dalej łącznie „dokumentacją projektową”, stanowiących załączniki nr 9a do SWZ odpowiednio dla każdej części zamówienia (które będą stanowiły integralną część umowy po jej zawarciu) oraz w projekcie umowy, stanowiącym załączniki nr 8a do SWZ odpowiednio dla każdej części zamówienia oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót.
6.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z jego specyfiką.
7.Przedmiary robót załączone do SWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyceny oferty.
1) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową.
2) Umowa na realizację robót będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót i prac większej ilość obmiarowej robót niż ujętych w projekcie, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót i prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku wykonania ich na podstawie projektu w ramach ustalonego wynagrodzenia. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia.
3) W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty.
4) W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykonawca dla obliczenia ceny ma prawo we własnym zakresie skorygować w przedmiarze ilość robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji technicznej.
5) Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.
8.Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
2) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po zakończeniu,
3) współdziałania z Menadżerem Projektu w zakresie wykonania/uzyskania wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji i ponoszenie związanych z tym opłat,
4) współdziałania z innymi wykonawcami realizującymi roboty i prace na terenie inwestycji,
5) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych,
6) zagospodarowania placu budowy,
7) utrzymania zaplecza budowy,
8) dostarczenia instrukcji eksploatacji, użytkowania, obsługi dla wszystkich urządzeń, instalacji, maszyn, systemów zamontowanych na obiekcie – w języku polskim,
9) przeszkolenia personelu obiektu w pełnym zakresie umożliwiającym prawidłową obsługę, konserwację i eksploatację wszelkich instalacji, systemów, urządzeń i wyposażenia,
10) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
9.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
10.Zamawiający informuje, że występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów –zaleca, aby traktować, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a Menadżer Projektu i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji.
11.Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: lubelskie, Miasto Zamość,
Część 1 i 2 zamówienia: działka nr ewidencyjny 52/3 w ark. 42 mapy ewidencyjnej,
Tereny poforteczne Twierdzy Zamość - stref „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz strefa buforowa terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
12.Inwestycja jest dofinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014 – 2020 w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Starego Miasta w Zamościu” oraz z budżetu państwa.

Część 2 1.Roboty budowlane i zagospodarowanie dotyczą terenów pofortecznych Twierdzy Zamość leżących w strefie „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz leżących w strefie buforowej terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
2.Część 2 zamówienia - Budowa placu zabaw z siłownią zewnętrzną wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego o charakterze ogólno-dostępnym dla dzieci, młodzieży i dorosłych:
1) obejmuje branżę budowlaną.
2) W zakres części wchodzą następujące prace:
a) przygotowanie terenu pod nowe urządzenia zabawowe i siłowe,
b) wykonanie nawierzchni „bezpiecznych” – z piasku i z wylewanego tworzywa,
c) montaż urządzeń zabawowych i treningowych (siłownia zewnętrzna),
d) montaż małej architektury: ławek, koszy na śmieci, tablicy z regulaminem,
e) humusowanie i obsianie trawą strefy wokół nawierzchni „bezpiecznej”
UWAGA! Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie dotyczącym wymiarów poszczególnych urządzeń placu zabaw w zakresie maksymalnym +/-5% względem orientacyjnych wymiarów zawartych w dokumentacji, przy równoczesnym zachowaniu wymagań w zakresie dot. aktualnych norm, rozwiązań konstrukcyjnych i funkcji poszczególnych urządzeń.
UWAGA! Roboty budowlane dot. Części 2 zamówienia zostały rozpoczęte
w dniu 2 listopada 2020 r. (roboty przygotowawcze polegające na wykonaniu odkrywek, w celu określenia nośności i stabilności gruntu terenu pod planowaną realizację w związku z budową kolektora deszczowego zakończoną w 2018 r.).
3.Prace prowadzone będą na terenach objętych ścisłą ochroną konserwatorską pod nadzorem inwestorskim, konserwatorskim i archeologicznym.
4.Roboty budowlane wykonywane w ramach Części 1 i Części 2 zamówienia prowadzone będą na działce nr ewid. 52/3 w ark. 42 mapy ewidencyjnej. Realizacja robót Części 2 zamówienia będzie możliwa po wyłonieniu wykonawcy dla Części 1 zamówienia. Harmonogram prac dla Części 1 i 2 zamówienia musi uwzględniać pierwszeństwo robót tzn. w pierwszej kolejności muszą być prowadzone roboty dot. Części 1 zamówienia. Po wyborze Wykonawcy do realizacji Części 1 i Części 2 zamówienia konieczne będzie ustalenie szczegółowego harmonogramu prowadzenia prac.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy oraz warunki realizacji inwestycji określa dokumentacja projektowa, składająca się z projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanych dalej łącznie „dokumentacją projektową”, stanowiących załączniki nr 9b do SWZ odpowiednio dla każdej części zamówienia (które będą stanowiły integralną część umowy po jej zawarciu) oraz w projekcie umowy, stanowiącym załączniki nr 8b do SWZ odpowiednio dla każdej części zamówienia oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót.
6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z jego specyfiką.
7.Przedmiary robót załączone do SWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyceny oferty.
1) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową.
2) Umowa na realizację robót będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót i prac większej ilość obmiarowej robót niż ujętych w projekcie, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót i prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku wykonania ich na podstawie projektu w ramach ustalonego wynagrodzenia. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia.
3) W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty.
4) W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykonawca dla obliczenia ceny ma prawo we własnym zakresie skorygować w przedmiarze ilość robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji technicznej.
5) Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.
8. Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
2) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po zakończeniu,
3) współdziałania z Menadżerem Projektu w zakresie wykonania/uzyskania wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji i ponoszenie związanych z tym opłat,
4) współdziałania z innymi wykonawcami realizującymi roboty i prace na terenie inwestycji,
5) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych,
6) zagospodarowania placu budowy,
7) utrzymania zaplecza budowy,
8) dostarczenia instrukcji eksploatacji, użytkowania, obsługi dla wszystkich urządzeń, instalacji, maszyn, systemów zamontowanych na obiekcie – w języku polskim,
9) przeszkolenia personelu obiektu w pełnym zakresie umożliwiającym prawidłową obsługę, konserwację i eksploatację wszelkich instalacji, systemów, urządzeń i wyposażenia,
10) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji
9. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
10.Zamawiający informuje, że występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów –zaleca, aby traktować, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a Menadżer Projektu i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji.
11. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: lubelskie, Miasto Zamość,
Część 1 i 2 zamówienia: działka nr ewidencyjny 52/3 w ark. 42 mapy ewidencyjnej,
Tereny poforteczne Twierdzy Zamość - stref „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz strefa buforowa terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
12. Inwestycja jest dofinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014 – 2020 w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Starego Miasta w Zamościu” oraz z budżetu państwa.

Część 3 1.Roboty budowlane i zagospodarowanie dotyczą terenów pofortecznych Twierdzy Zamość leżących w strefie „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz leżących w strefie buforowej terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
2.Część 3 zamówienia - Budowa toru modelarskiego:
1) obejmuje branżę budowlaną.
2) W zakres części wchodzą następujące prace:
a) przygotowanie i wykonanie podłoża pod tor,
b) wykonanie nawierzchni mineralnej toru,
c) humusowanie i obsianie trawą terenu.
3.Prace prowadzone będą na terenach objętych ścisłą ochroną konserwatorską pod nadzorem inwestorskim, konserwatorskim i archeologicznym.
4.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy oraz warunki realizacji inwestycji określa dokumentacja projektowa, składająca się z projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanych dalej łącznie „dokumentacją projektową”, stanowiących załączniki nr 9c do SWZ odpowiednio dla każdej części zamówienia (które będą stanowiły integralną część umowy po jej zawarciu) oraz w projekcie umowy, stanowiącym załączniki nr 8c do SWZ odpowiednio dla każdej części zamówienia oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót.
5.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z jego specyfiką.
6.Przedmiary robót załączone do SWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyceny oferty.
1) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową.
2) Umowa na realizację robót będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót i prac większej ilość obmiarowej robót niż ujętych w projekcie, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót i prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku wykonania ich na podstawie projektu w ramach ustalonego wynagrodzenia. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia.
3) W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty.
4) W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykonawca dla obliczenia ceny ma prawo we własnym zakresie skorygować w przedmiarze ilość robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji technicznej.
5) Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.
7.Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
2) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po zakończeniu,
3) współdziałania z Menadżerem Projektu w zakresie wykonania/uzyskania wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji i ponoszenie związanych z tym opłat,
4) współdziałania z innymi wykonawcami realizującymi roboty i prace na terenie inwestycji,
5) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych,
6) zagospodarowania placu budowy,
7) utrzymania zaplecza budowy,
8) dostarczenia instrukcji eksploatacji, użytkowania, obsługi dla wszystkich urządzeń, instalacji, maszyn, systemów zamontowanych na obiekcie – w języku polskim,
9) przeszkolenia personelu obiektu w pełnym zakresie umożliwiającym prawidłową obsługę, konserwację i eksploatację wszelkich instalacji, systemów, urządzeń i wyposażenia,
10) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
8.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
9.Zamawiający informuje, że występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów –zaleca, aby traktować, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a Menadżer Projektu i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji.
10.Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: lubelskie, Miasto Zamość,
Część 3 zamówienia: działka nr ewidencyjny 13/92 w ark. 19 mapy ewidencyjnej.
Tereny poforteczne Twierdzy Zamość - stref „Ao” pełnej ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/48, w granicach wpisu terenów uznanych za Pomnik Historii RP oraz strefa buforowa terenu wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
11. Inwestycja jest dofinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014 – 2020 w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Starego Miasta w Zamościu” oraz z budżetu państwa.



IM-ZP.272.14.2021.MT

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00170813/01 z dnia: 2021-09-06
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-09 09:00
Po zmianie:
2021-09-16 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-09 09:30
Po zmianie:
2021-09-16 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-10-08
Po zmianie:
2021-10-15


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00178410/01 z dnia: 2021-09-13
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-16 09:00
Po zmianie:
2021-09-23 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-16 09:30
Po zmianie:
2021-09-23 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-10-15
Po zmianie:
2021-10-22


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00185132/01 z dnia: 2021-09-20
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-23 09:00
Po zmianie:
2021-10-07 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-23 09:30
Po zmianie:
2021-10-07 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-10-22
Po zmianie:
2021-11-05


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00189528/01 z dnia: 2021-09-23
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-07 09:00
Po zmianie:
2021-10-11 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-07 09:30
Po zmianie:
2021-10-11 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-05
Po zmianie:
2021-11-09
branża Drogownictwo, Energoelektryczna, Wodno - kanalizacyjna, Tereny zielone, Konstrukcje, ogrodzenia
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, sieci zewnętrzne, mała architektura, sieci zewnętrzne, konstrukcje inne
kody CPV 45100000, 45112450, 45112710, 45112720, 45223200, 45223800, 45233200, 45310000, 45330000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , sieci zewnętrzne , mała architektura , sieci zewnętrzne , konstrukcje inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10463612 2024-05-08
godz. 08:00
Mazowieckie W - wykonanie robót; Oddział Kalisz; Konin Starówka Kaliska Szanowni Państwo, Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w imieniu i na rzecz Energa Operator SA Oddział w Kalis...
10458329 2024-05-08
godz. 09:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg gruntowych na terenie gminy Grodzisk Wielkopolski:1) Naprawa główna o łącznej długości 3840 mb i szerokości 3,0 m (łączną dług...
10462506 2024-05-09
godz. 08:00
Mazowieckie W - wykonanie robót; Oddział Kalisz; Słupca, Rob. Powidz dz.472/6 gm. Powidz OBI/48/231707 .Budowa przyłącza kablowego nn; Powidz gmina wiejska; Powidz (wieś) Szanowni Państwo, Zapra...
10462495 2024-05-09
godz. 08:00
Mazowieckie W - wykonanie robót; Oddział Kalisz; Słupca, Rob. Korwin dz30/2 gm. Słupca OBI/48/2301545 .Budowa przyłącza kablowego nn; Słupca gmina wiejska; Korwin (wieś) Szanowni Państwo, Zapr...
10454820 2024-05-13
godz. 08:00
Mazowieckie W - wykonanie robót; Oddział Kalisz; Kalisz, Kokain dz. nr 247 Szanowni Państwo, Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w imieniu i na rzecz Energa Operator SA Oddział w Kal...
10457101 2024-05-13
godz. 09:00
Wielkopolskie RPUZ/P/0223/2024/DD/ZDE/RD-10 [OD5/RD5] Program Kablowania Sieci SN – 15 kV: Linia GRD – Mosina pomiędzy stanowiskami nr RD10/G/27/35 a RD10/G/27/35/4 Powstaje w kontekście projektu
10406411 2024-05-14
godz. 12:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Bytomskiej w Świętochłowicach – etap I.
10259292 2024-05-16
godz. 10:00
Świętokrzyskie Remont drogi powiatowej nr 1322T w miejscowości Daleszyce ul. Kościuszki. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1322T Górno-Daleszyce-Borków (stary numer 0332T) w miej...
10440827 2024-05-20
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej oraz robót budowlano-montażowych dla zadania: „Modernizacja GPZ Ciechocinek w formule zaprojektuj...
10286598 2024-05-22
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiot zamówienia jest robota budowlana pn. przebudowa ul. Prostej w Kwidzynie. Dla inwestycji została wydana Decyzja zezwalająca na realizację inwestycji drogowej. Inwestycja dofi...