Przetarg 7809354 - „Budowa i przebudowa ulicy Wodnej – drogi gminnej nr...

   
Analizuj Zamówienie 7809354 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-11-12
przedmiot ogłoszenia
„Budowa i przebudowa ulicy Wodnej – drogi gminnej nr 114003G oraz przebudową ulicy Sportowej – drogi gminnej nr 114002G w Kobylni
cy wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej”.
Numer referencyjny: Znak sprawy: CUW-DOR.271.25.2020.OZ

3.1Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności zawiązane z budową i przebudową ulicy Wodnej – drogi gminnej nr 114003G oraz przebudową ulicy Sportowej – drogi gminnej nr 114002G w Kobylnicy wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, w tym:
1) budowa drogi gminnej nr 114003G – ulicy Wodnej w Kobylnicy, na odcinku od wysokości skrzyżowania z Aleją Orzechową do wysokości skrzyżowania z ulicą Nad Słu-pią (zwany Odcinek I), obejmująca:
a) budowę drogi o nawierzchni w technologii z betonu asfaltowego,
b) budowę chodnika w technologii z kostki betonowej,
c) budowę ścieżki rowerowej w technologii z betonu asfaltowego,
d) przebudowę istniejących i budowę nowoprojektowanych zjazdów na działki położone wzdłuż budowanej drogi w technologii z kostki betonowej,
e) budowę wyniesionego skrzyżowania z Aleją Orzechową w technologii z kostki be-tonowej,
f) budowę odwodnienia drogi, poprzez:
• budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz odtworzeniem istniejącej kanalizacji deszczowej, montażem studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych i ściekowych z osadnikiem oraz wpustów deszczowych,
• ułożenie rurociągów drenarskich wraz montażem studni drenarskich,
• konserwację i regulację istniejącego rowu melioracyjnego wraz z montażem studni osadnikowej,
g) budowę oświetlenia drogowego, poprzez:
• budowę linii kablowej zasilającej wraz z montażem szafki sterowniczej z analizatorem sieci i układem zdalnego sterowania i monitorowania,
• montaż fundamentów prefabrykowanych, słupów i wysięgników ocynkowanych,
• montaż opraw energooszczędnych typu LED,
h) budowę wewnętrznej instalacji oświetlenia przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerów wraz z montażem opraw typu LED,
i) wykonanie stałej organizacji ruchu, poprzez:
• wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
• montaż oznakowania pionowego
• montaż oznakowania odblaskowego na wyniesionym skrzyżowaniu,
2) przebudowa drogi gminnej nr 114003G – ulicy Wodnej w Kobylnicy, na odcinku od wysokości skrzyżowania z ulicą Sportową do wysokości skrzyżowania z Aleją Orzechową (zwany Odcinek II), obejmująca:
a) przebudowę jezdni o nawierzchni w technologii z betonu asfaltowego,
b) regulację istniejącej infrastruktury technicznej w postaci studni, zaworów, itp.,
c) budowę wewnętrznej instalacji oświetlenia przejścia dla pieszych wraz z montażem opraw typu LED,
d) wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
3) przebudowa drogi gminnej nr 114002G – ulicy Sportowej w Kobylnicy, na odcinku od wysokości skrzyżowania z ulicą Wodną do wysokości skrzyżowania z ulicą Rzeczną (zwany Odcinek III), obejmująca:
a) przebudowę nawierzchni w technologii z betonu asfaltowego,
b) budowę chodnika wraz z przebudową istniejących chodników w technologii z kostki betonowej,
c) rozbudowę oraz przebudowę odwodnienia drogi, poprzez:
• budowę odcinka sieci kanalizacji deszczowej (od strony skrzyżowania z ulicą Rzeczną) wraz montażem studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych,
• przebudowę istniejącej sieci kanalizacji deszczowej (na odcinku od skrzyżowania z ulicą Wodną do skrzyżowania z ulicą Ogrodową),
• regulację istniejących studzienek ściekowych wraz z montażem nowych
studzienek z osadnikiem oraz wpustów deszczowych,
d) budowę wewnętrznej instalacji oświetlenia przejścia dla pieszych wraz z monta-żem opraw typu LED,
e) wykonanie stałej organizacji ruchu, poprzez:
• wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
• montaż oznakowania pionowego,
4) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym,
5) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
6) wykonanie odcinków próbnych dla mas bitumicznych, zgodnie z zapisami SST,
7) odtworzenie terenów zielonych, poprzez humusowanie skarp i obsianie
warstwy trawą,
oraz
8) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
9) wykonanie dokumentacji odbiorowej j oraz schematów, rozruchów i prób dotyczących wykonanego oświetlenia.
3.2 Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w niniejszej umowie, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom i rozliczeniu otrzymanego dofinansowania z Funduszem Dróg Samorządowych.
3.3 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane wniosek materiałowy zawierający m.in. typ, rodzaj i kolorystykę kostki betonowej, typ i rodzaj słupów, opraw oświetleniowych i urządzeń.
3.4 Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500,
na potrzeby Zamawiającego.
3.5 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale 3 SIWZ oraz zgodnie z art. 31 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej „STWiORB” lub równoważne.
3.6 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.
3.7 Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
3.8 W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
3.9 Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ofertowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Rozdziale 3 SIWZ, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w STWiORB.
3.10 Zaleca się Wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
3.11 Wykonawca opracuje i przedłoży w terminie do 5 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jednak nie później niż na 1 dzień przed zawarciem umowy:
1) kosztorys ofertowy w odniesieniu do ceny ofertowej, celem uzgodnienia przez Za-mawiającego. Kalkulacja ceny w postaci kosztorysu ofertowego (szczegółowego) jest podstawą do pomniejszenia wynagrodzenia w wyniku zastosowania robót zamiennych, gdy wartość robót zamiennych będzie niższa niż wartość robót podlegających zamianie,
2) harmonogram rzeczowo – finansowy (zwany dalej Harmonogramem, który będzie podstawą do dokonywania rozliczeń z Wykonawca za wykonane i ukończone kompletnie części robót lub Odcinki robót), celem uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego, zawierający:
a) podział zakresu rzeczowego będącego przedmiotem umowy, obejmujące poszczególne Odcinki robót (Odcinek I, Odcinek II i Odcinek III),
b) terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót budowlanych, w ramach po-szczególnych Odcinków robót (Odcinek I, Odcinek II i Odcinek III), z uwzględnieniem terminów wskazanych w pkt 5.1 SIWZ ,
c) plan płatności z uwzględnieniem zapisu, o którym mowa w pkt 3.21 SIWZ oraz warunku, o którym mowa w § 11 ust. 2 projektu umowy (tj. łączna wartość fak-tur częściowych nie może przekraczać 80% wynagrodzenia umownego).
Uwaga: Zamawiający w terminie do 3 dni roboczych od dnia przedłożenia ww. kosztorysu ofertowego i Harmonogramu zweryfikuje ich poprawność.
3.12 W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu i obejmuje faktycznie wykonaną część przedmiotu umowy.
3.13 Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na roboty budowlane na okres minimum 60 miesięcy, a na zamontowany osprzęt elektryczny: słupy, wysięgniki, fundamenty, oprawy z układem elektronicznym, szafki sterujące z wyposażeniem, kable i mufy kablowe na okres 120 miesięcy.
Uwaga: Okres rękojmi na roboty budowlane stanowi kryterium oceny ofert i nie może być krótszy niż 60 miesięcy.
Zamawiający niezależnie od rękojmi wymaga udzielenia gwarancji na:
1) wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres minimum 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu za-mówienia,
2) zamontowany osprzęt elektryczny: słupy, wysięgniki, fundamenty, oprawy z układem elektronicznym, szafki sterujące z wyposażeniem, kable i mufy kablowe na okres minimum 120 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przed-miotu zamówienia.
3.14 Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na zasadach określonych w przedmiotowym artykule.
3.15 Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z realizacją wszystkich robót budowlanych umożliwiających wykonanie zakresu umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.).
3.16 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3.17 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy.
3.18 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności.
3.19 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
3.20 Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica i dofinansowany ze środków państwowego funduszu celowego - Funduszu Dróg Samorządowych.
3.21 Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na lata 2021 i 2022, w tym na rok 2021 środki do wysokości 2.328.510,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z Harmonogramem, przy czym łączna wartość faktur w roku 2021 nie może być wyższa niż wysokość środków zabezpieczonych na realizację przedmiotu umowy w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2021.
3.22 Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia/umowy określone są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540236806-N-2020 z dnia: 2020-11-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
W ogłoszeniu jest:
pkt 3.1. ppkt 3) przebudowa drogi gminnej nr 114002G – ulicy Sportowej w Kobylnicy, na odcinku od wysokości skrzyżowania z ulicą Wodną do wysokości skrzyżowania z ulicą Rzeczną (zwany Odcinek III), obejmująca:
a) przebudowę nawierzchni w technologii z betonu asfaltowego,
b) budowę chodnika wraz z przebudową istniejących chodników w technologii z kostki betonowej,
c) rozbudowę oraz przebudowę odwodnienia drogi, poprzez:
• budowę odcinka sieci kanalizacji deszczowej (od strony skrzyżowania z ulicą Rzeczną) wraz montażem studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych,
• przebudowę istniejącej sieci kanalizacji deszczowej (na odcinku od skrzyżo-wania z ulicą Wodną do skrzyżowania z ulicą Ogrodową),
• regulację istniejących studzienek ściekowych wraz z montażem nowych
studzienek z osadnikiem oraz wpustów deszczowych,
d) budowę wewnętrznej instalacji oświetlenia przejścia dla pieszych wraz z monta-żem opraw typu LED,
e) wykonanie stałej organizacji ruchu, poprzez:
• wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
• montaż oznakowania pionowego

W ogłoszeniu powinno być:
pkt 3.1. ppkt 3)
przebudowa drogi gminnej nr 114002G – ulicy Sportowej w Kobylnicy, na odcinku od wysokości skrzyżowania z ulicą Wodną do wysokości skrzyżowania z ulicą Rzeczną (zwany Odcinek III), obejmująca:
a) przebudowę nawierzchni w technologii z betonu asfaltowego,
b) budowę chodnika i zjazdów wraz z przebudową istniejących chodników i zjazdów w technologii z kostki betonowej,
c) rozbudowę oraz przebudowę odwodnienia drogi, poprzez:
• budowę odcinka sieci kanalizacji deszczowej (od strony skrzyżowania z ulicą Rzeczną) wraz montażem studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych,
• przebudowę istniejącej sieci kanalizacji deszczowej (na odcinku od skrzyżowania z ulicą Wodną do skrzyżowania z ulicą Ogrodową),
• regulację istniejących studzienek ściekowych wraz z montażem nowych
studzienek z osadnikiem oraz wpustów deszczowych,
d) budowę wewnętrznej instalacji oświetlenia przejścia dla pieszych wraz z montażem opraw typu LED,
e) wykonanie stałej organizacji ruchu, poprzez:
• wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
• montaż oznakowania pionowego



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-11-27, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> Polski
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-11-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> Polski
branża Drogownictwo, Wodno - kanalizacyjna
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, sieci zewnętrzne
kody CPV 45111200, 45232000, 45232130, 45233220, 45314300, 45315300, 45316000, 45316110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , sieci zewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10414576 2024-04-29
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania ,,Modernizacja dróg na terenie gminy Wilga ‘’Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia objęta jest dofinansowaniem z...
10432555 2024-04-29
godz. 10:00
Podkarpackie Przebudowa ulicy J. Kilińskiego w Krośnie 1. Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy robót związanych z przebudową ulicy J. Kilińskiego wraz z fragmentem ul. Białobrzes...
10426013 2024-04-29
godz. 12:00
Dolnośląskie Przebudowa części ul. S.Żeromskiego w Polanicy-Zdroju Przebudowa części ul. Żeromskiego w Polanicy-Zdroju - 1 zadanie CRZP/8/2024 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOS...
10445968 2024-04-29
godz. 15:00
Mazowieckie Remont nawierzchni wjazdu i części parkingu na działce przy pl. Inwalidów 10 w Warszawie
10442067 2024-04-30
godz. 09:00
Dolnośląskie Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie dwóch dokumentacji projektowych:1) "Przebudowa drogi gminnej ul. Stanisława Moniuszki w miejscowości Golędzinów Gmina Oborniki Śl...
10441528 2024-04-30
godz. 09:00
Małopolskie Część 1: Przedmiotem zamówienia są : „ Prace remontowe na drogach leśnych Nadleśnictwa Piwniczna polegające na likwidacji szkód po nawalnych deszczach powstałych w 2023 r. „3.2...
10441557 2024-04-30
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu przy ul. Polskiej w Szczytnie związanych z remontem i rozbudow...
10397503 2024-04-30
godz. 10:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja bieżni, skoczni do skoku w dal, rzutni do pchnięcia kulą przy Centrum Sportu i Rekreacji w Stryszawie.2. Zakres robót do wykonania obejmuje w...
10421735 2024-05-09
godz. 08:00
Mazowieckie Wykonanie odtworzenia oraz wymiany nawierzchni dla OZG Bydgoszcz miasta Toruń. Zadanie 1. Wykonanie odtworzenia oraz wymiany nawierzchni asfaltowej dla miasta Toruń. Zadanie 2. Wykonanie ...
9475069 2024-12-31
godz. 23:59
Mazowieckie Odtwarzanie nawierzchni dróg, ścieżek rowerowych i chodników uszkodzonych w trakcie inwestycji, remontów i usuwania awarii sieci kanalizacyjnej realizowanych systemem gospodarczym