Przetarg 7474204 - „Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w...

   
Analizuj Zamówienie 7474204 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-11
przedmiot ogłoszenia
„Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Świeszynie - Stworzenie bazy lokalowej na potrzeby działalności organizacji sport
owych i mieszkańców z obszaru rewitalizacji”
Numer referencyjny: ZP.271.14.2020

Przedmiotem zamówienia jest budowa sali sportowej wraz z infrastrukturą techniczną i instalacja fotowoltaiczną, wykonanie piłkochwytów, placu zabaw oraz remont istniejącej sali gimnastycznej i kominów szkoły podstawowej, rozbiórka dwóch budynków szkolnych, wykonanie nasadzeń, przebudowę wjazdu, nawierzchni utwardzonych, dróg dojazdowych, chodników i opasek. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia hali.
Inwestycja realizowana będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich oraz środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska Programu Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej.

Lokalizacja inwestycji znajduje się na działce nr. 197/3 w m. Świeszyno.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót dla zadania pod nazwą „Stworzenie bazy lokalowej na potrzeby działalności organizacji sportowych i mieszańców z obszaru rewitalizacji” w oparciu o Dokumentację Projektową - „Budowa Sali Gimnastycznej wraz z parkingiem i drogą dojazdową oraz przebudową części budynku gimnazjum w Świeszynie na dz. Nr 197/3 gm. Świeszyno” opracowaną przez Pracownia Usług Projektowych Nadzorowanie, Wykonawstwo mgr inż. Mariusz Kłosowski Chojnice, 30.09.2017r” a w szczególności:
• Roboty budowlano – montażowych w celu wykonania Obiektu,
• Uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Obiektu
• Obsługę serwisową Przedmiotu Umowy oraz wszystkich dostarczonych i wbudowanych lub zamontowanych maszyn, urządzeń, instalacji i elementów wyposażenia zapewniającą ich bezusterkową eksploatację w okresie Gwarancji .
Działka na której zlokalizowana jest inwestycja, jest zabudowana i zagospodarowana. Na jej terenie znajdują się budynki szkolne, budynki zaplecza sportowego, boisko – poliuretanowe, boisko trawiaste, tereny utwardzone, tereny zielone. Salę sportową zaprojektowano, jako budynek o jednej kondygnacji nadziemnej z widownią, niepodpiwniczony, przykryty dachem płaskim o kącie nachylenia połaci 5%.
• Powierzenia zabudowy wraz z zapleczem 2130,99 m2
• Powierzchnia użytkowa parter 1904,7 m2Antresola 226,22 m2
• Kubatura 12820 m3
• Wysokość do kalenicy dachu 11,15 m
• Wysokość do okapu 10,23 m
• Liczba kondygnacji nadziemnych 1 + antresola
Obiekt wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej ze stropami typu filigran. Sala sportowa wykonana, jako konstrukcja żelbetowa z dachem z drewna klejonego. Obiekt wyposażony jest w następujące instalacje: wod.-kan., c.o., c.w.u, wentylacji mechanicznej, elektrycznej, instalacja monitoringu CCTV , instalacja nagłośnieniowa.
Infrastruktura techniczna: przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacyjne, złącze pomiarowe i wew. linia zasilająca. Odprowadzenie wód opadowych z dachu sali gimnastycznej do projektowanej instalacji kanalizacji deszczowej. Odprowadzenie wód opadowych z dachów nad zapleczem sali powierzchniowo na teren działki Inwestora, z zachowaniem zakazu wprowadzania wód deszczowych do kolektorów sanitarnych oraz na teren sąsiednich działek.

Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia. Formularz wyceny wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje remont kominów na budynku szkoły podstawowej zgodnie z zaleceniami okresowej kontroli przewodów kominowych oraz przedmiaru robót stanowiących załącznik nr 1C do SIWZ.

Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.
1) Zamawiający (działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio czynności
w zakresie robót ziemnych, montażowych, sanitarnych, elektrycznych, budowlanych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.

Zamawiający (działając zgodnie z art. 29 ust. 4 ustawy Pzp) wymaga, zatrudnienia przy realizacji zmówienia min 1 osoby bezrobotnej w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
Osoba winna być zatrudniona:
– na podstawie skierowania właściwego urzędu pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1482 z późn. zm.),
lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy,
określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 oraz w Specyfikacji Ogólnej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi załącznik nr 1B. do SIWZ.

3.18 Projekt będzie dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności
i obszarów miejskich i wiejskich oraz środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska Programu Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540088545-N-2020 z dnia: 2020-05-23
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać: a)że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: - 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 10 000,00 m3 i wartości min. 5 000 000,00 zł brutto Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia Budynek użyteczności publicznej jest to budynek w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. b) dysponuje co najmniej następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego: Funkcja/Uprawnienia Doświadczenie Kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej co najmniej 10 lata doświadczenia zawodowego, na stanowisku kierownika budowy / robót lub inspektora nadzoru, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, w tym, co najmniej 1 roboty polegającej na budowie sali lub hali gimnastycznej lub sportowej lub widowiskowo-sportowej lub auli o kubaturze min. 10 000,00 m3 i wartości min 5 000 000,00 zł Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej 5 lata doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót lub inspektora nadzoru Kierownik robót sanitarnych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót lub inspektora nadzoru, w tym co najmniej 1 roboty polegającej na budowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 10 000,00 m3 i wartości min 5 000 000,00 zł Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn. zm.) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane(Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn. zm.), które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności. Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby na 2 stanowiskach pod warunkiem spełnienia przez daną osobę wymagań dla obu tych stanowisk. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać: a)że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: - 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie budynku użyteczności publicznej lub mieszkalnego o kubaturze min. 10 000,00 m3 i wartości min. 5 000 000,00 zł brutto Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia Budynek użyteczności publicznej/mieszkalny jest to budynek w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. b) dysponuje co najmniej następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego: Funkcja/Uprawnienia Doświadczenie Kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, na stanowisku kierownika budowy / robót lub inspektora nadzoru, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, w tym, co najmniej 1 roboty polegającej na budowie budynku użyteczności publicznej lub mieszkalnego o kubaturze min. 10 000,00 m3 i wartości min 5 000 000,00 zł Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót lub inspektora nadzoru Kierownik robót sanitarnych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót lub inspektora nadzoru, w tym co najmniej 1 roboty polegającej na budowie budynku użyteczności publicznej lub mieszkalnego o kubaturze min. 10 000,00 m3 i wartości min 5 000 000,00 zł Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn. zm.) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane(Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn. zm.), które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności. Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby na 2 stanowiskach pod warunkiem spełnienia przez daną osobę wymagań dla obu tych stanowisk. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest:
W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)zdolności technicznej lub zawodowej potwierdzonej: a) wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: - 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 10 000,00 m3 i wartości min. 5 000 000,00 zł brutto –wykaz wykonanych robót sporządzony na/wg załącznika Nr 7 do SIWZ b) dysponowaniem osobami wyznaczonych do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 1 ppkt.1.3. lit. b) rozdz. II SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – sporządzony na/wg załącznika Nr 8 do SIWZ 2)sytuacji finansowej lub ekonomicznej: w tym celu Wykonawca przedstawi opłaconą polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 7 000 000,00 złotych, a w przypadku jej braku Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c USTAWY potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy okres ubezpieczenia umowy ubezpieczenia zawartej przez Wykonawcę jest krótszy niż okres realizacji Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do kontynuacji umowy ubezpieczenia na warunkach tożsamych lub nie mniej korzystnych niż dotychczasowa umowa ubezpieczenia, na kwotę ubezpieczenia wskazaną w zdaniu pierwszym. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć nową umowę z Ubezpieczycielem i przedłożyć Zamawiającemu kopię nowozawartej umowy ubezpieczenia lub polisy ubezpieczeniowej, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, w terminie 7 dni od daty wygaśnięcia poprzednio obowiązującej umowy ubezpieczenia. W przypadku wygaśnięcia bądź rozwiązania w trakcie okresu realizacji Umowy z Zamawiającym umów ubezpieczenia, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia nowych umów oraz przekazania Zamawiającemu ich kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w terminie 7 dni od daty wygaśnięcia bądź rozwiązania danej umowy Do wykazu wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ) należy dołączyć dowody że roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w pkt. 1a są : - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane , - inne dokumenty jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w dokumentów (Wykonawca musi pisemnie uzasadnić brak możliwości uzyskania w/w dokumentów). W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości zamawiającego wykaz może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz którego roboty budowlane były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
W ogłoszeniu powinno być:
W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)zdolności technicznej lub zawodowej potwierdzonej: a) wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: - 1 roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie budynku użyteczności publicznej lub mieszkalnego o kubaturze min. 10 000,00 m3 i wartości min. 5 000 000,00 zł brutto –wykaz wykonanych robót sporządzony na/wg załącznika Nr 7 do SIWZ b) dysponowaniem osobami wyznaczonych do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 1 ppkt.1.3. lit. b) rozdz. II SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – sporządzony na/wg załącznika Nr 8 do SIWZ 2)sytuacji finansowej lub ekonomicznej: w tym celu Wykonawca przedstawi opłaconą polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 7 000 000,00 złotych, a w przypadku jej braku Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c USTAWY potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy okres ubezpieczenia umowy ubezpieczenia zawartej przez Wykonawcę jest krótszy niż okres realizacji Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do kontynuacji umowy ubezpieczenia na warunkach tożsamych lub nie mniej korzystnych niż dotychczasowa umowa ubezpieczenia, na kwotę ubezpieczenia wskazaną w zdaniu pierwszym. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć nową umowę z Ubezpieczycielem i przedłożyć Zamawiającemu kopię nowozawartej umowy ubezpieczenia lub polisy ubezpieczeniowej, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, w terminie 7 dni od daty wygaśnięcia poprzednio obowiązującej umowy ubezpieczenia. W przypadku wygaśnięcia bądź rozwiązania w trakcie okresu realizacji Umowy z Zamawiającym umów ubezpieczenia, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia nowych umów oraz przekazania Zamawiającemu ich kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w terminie 7 dni od daty wygaśnięcia bądź rozwiązania danej umowy Do wykazu wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ) należy dołączyć dowody że roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w pkt. 1a są : - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane , - inne dokumenty jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w dokumentów (Wykonawca musi pisemnie uzasadnić brak możliwości uzyskania w/w dokumentów). W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości zamawiającego wykaz może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz którego roboty budowlane były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570).


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-05-26, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski

W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-06-04, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty sportowe
kody CPV 45110000, 45200000, 45212172, 45214000, 45233200, 45400000, 45420000, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty sportowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10318041 2024-03-28
godz. 10:00
Podkarpackie Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnią lekkoatletyczną oraz placu zabaw przy filii Samorządowego Przedszkola Publicznego nr 2 przy ul. Jana Pawła II 23 w Sanoku Przedmiotem zam...
10302389 2024-03-29
godz. 09:00
Świętokrzyskie „Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej we Wszachowie poprzez budowę zaplecza szatniowo sanitarnego oraz hali sportowej– program Olimpia, wraz ze zbiornikiem na gaz płynny ...
10293033 2024-04-02
godz. 10:00
Łódzkie „Budowa krytej pływalni w Działoszynie” Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa krytej pływalni w Działoszynie przy ulicy Skarbczyńskich na działkach 124, 154/3, obr...
10311823 2024-04-02
godz. 10:00
Mazowieckie Budowa zadaszenia na boisku szkolnym przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Wołominie, Al. Armii Krajowej 38. BZP.272.33.2024 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprost...
10316724 2024-04-02
godz. 10:00
Mazowieckie Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w KamioniePrzedmiotem zamówienia jest Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta...
10325616 2024-04-03
godz. 10:00
Podkarpackie Rozbudowa i modernizacja stadionu sportowego przy ul. Adama Ostaszewskiego 7 1. Zamówienie realizowane jest w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowan...
10331674 2024-04-05
godz. 11:00
Opolskie „Budowa hali sportowej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 26 w Opolu” w trybie „zaprojektuj-wybuduj” Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej i wykonanie ...
10334693 2024-04-11
godz. 10:00
Lubelskie Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Turobinie 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadasze...
10377862 2024-04-11
godz. 10:00
Śląskie Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz budowa parterowego budynku sali sportowej z zapleczem techni...
10380056 2024-04-12
godz. 10:00
Śląskie „Remont konstrukcji stalowej dachu, sufitu podwieszanego oraz malowanie hali basenowej pływalni krytej przy ul. Szpitalnej 23” - w formule zaprojektuj i wybuduj. 1. Przedmiotem zamówi...