Przetarg 7314087 - Budowa drogi gminnej w Cedrach Wielkich na odcinku od ulicy...

   
Analizuj Zamówienie 7314087 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-03
przedmiot ogłoszenia
Budowa drogi gminnej w Cedrach Wielkich na odcinku od ulicy Ogrodowej do Leśnej.
Numer referencyjny: ZP.271.4.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w Cedrach Wielkich, na odcinku od ul. Ogrodowej do ul. Leśnej, dz. nr 178, 173/4, 173/5, 487/16, 487/18, 166/5, 163/4, 487/14, 163/3, 144/3, 163/1, 125/16 obręb Cedry Wielkie. W zakres prac wchodzą, w szczególności, następujące prace: budowa układu drogowego wraz ze zjazdami i skrzyżowaniami ulicy Ogrodowej i Leśnej w miejscowości Cedry Wielkie, wraz budową oświetlenia, przebudową sieci elektroenergetycznej, budową kanału technologicznego, przebudową przepustu pod projektowaną drogą, budową grawitacyjnej kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej, perspektywicznych przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnych i deszczowych do projektowanego żłobka i przedszkola.

2. Budowa powinna być wykonana zgodnie z poniższym opisem:
Budowa drogi:
Prace przygotowawcze, rozbiórka elementów przewidzianych do przebudowy, usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanej z budową drogi (kolizje z sieciami elektroenergetycznymi i innym uzbrojeniem terenu). Korytowanie na całej szerokości jezdni, chodnika, ścieżki rowerowej, wjazdów, parkingów, skrzyżowań, pobocza. Uzyskany urobek z korytowania Wykonawca robót jest zobowiązany do odwozu i utylizacji urobku. Warstwy składowe układu jezdnego składają się z następujących elementów warstwa ścieralna (beton asfaltowy AC115 50/70) 5 cm grubości, wiążąca (beton asfaltowy AC16W 35/50) 6 cm grubości, podbudowa zasadnicza (mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 KŁSM 0/31,5) 15 cm grubości, podbudowa pomocnicza (warstwa z kruszywa naturalnego pospółka) 15 cm grubości, ulepszone podłoże (mieszanka związana z cementem o klasie wytrzymałości C 3/4) 25 cm grubości. Warstwy składowe zjazdów składają się z następujących elementów warstwa ścieralna, podsypka cementowo-piaskowa, podbudowa zasadnicza, podbudowa pomocnicza, ulepszone podłoże, podłoże gruntowe. Warstwy składowe chodników warstwa ścieralna, podsypka cementowo-piaskowa, podbudowa zasadnicza, podbudowa pomocnicza, geokompozyt separacyjno-wzmacniający, podłoże gruntowe. Warstwy składowe ścieżki rowerowej warstwa ścieralna, podsypka cementowo-piaskowa, podbudowa zasadnicza, podbudowa pomocnicza, geokompozyt separacyjno-wzmacniający, podłoże gruntowe. Warstwy składowe parkingi warstwa ścieralna, podsypka cementowo-piaskowa, podbudowa zasadnicza, podbudowa pomocnicza, ulepszone podłoże, podłoże gruntowe. Warstwy składowe pobocza destrukt asfaltowy, podłoże gruntowe. Ułożenie krawężników i obrzeży, ułożenie warstw dla poszczególnych elementów realizacyjnych, wykonanie nawierzchni poszczególnych elementów, wykonanie skarp z obsiewem trawą, wykonanie zieleni, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu, prace wykończeniowe i porządkowe. Regulacja oraz wymiana na nowe uszkodzonych włazów studni, skrzynek sieci wodociągowej, gazowej, telekomunikacyjnej i innej w przypadku wystąpienia na budowie.

Budowa kanału technologicznego :
Na całej długości budowanej ulicy należy wykonać kanał technologiczny z rur HDPEØ110/6,3 połączony złączkami na głębokości około 0,8 m od rzędnej docelowej oraz zamontować studnie kanału SKR – 1, zagęszczenie nie mniejsze niż 85% wg zmodyfikowanej próby Proctor’a.

Budowa oświetlenia drogowego :
Na całej długości budowanej ulicy należy wykonać kablową sieć oświetlenia ułożoną na normatywnej głębokości kablem YAKXS 4x25 mm2, słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane wysokości 7.0 m i wysięgnikami 1.0 m typu OCS, oraz oprawami LED 39W. Na przejściach linii kablowej pod drogami lub wjazdami kable ułożyć w rurze ochronnej.
UWAGA : Linia oświetleniowa kablowa zasila również oświetlenie ulicy Ogrodowej, która jest realizowana umową z innym wykonawcą. Prace te należy zsynchronizować, tak aby obie ulice Ogrodowe były prawidłowo oświetlone.

Kolizje elektroenergetyczne :
W zakres nadzoru wchodzi również usunięcie kolizji energetycznych polegających na demontażu linii napowietrznych nn 0,4 kV wraz ze słupami elektroenergetycznymi, demontażu istniejących przyłączy kablowych, przebudowa linii kablowych nn oraz montaż muf kablowych, budowa linii kablowych do złączy kablowych oraz ich przenumerowanie według standardów ENERGA OPERATOR SA, montaż rur osłonowych na istniejące i projektowane linie kablowe. W zakres robót elektroenergetycznych wchodzi również przestawienie istniejącego słupa oświetleniowego zlokalizowanego w działce nr 144/3 w projektowanej ścieżce rowerowej. Słup należy przestawić poza obrzeże chodnika o około 5.0 mb od obecnej lokalizacji.

Budowa kanalizacji deszczowej :
Na całej długości budowanej ulicy należy wykonać kanalizację deszczową grawitacyjną z rur PVC U lite o sztywności obwodowej 8 kN/m2 i średnicy Ø 315, Ø 250, Ø 200 wraz ze studniami rewizyjnymi betonowymi z osadnikami, przejściami szczelnymi (prefabrykowanymi) 1200 mm i 1500 mm, pierścieniami odciążającymi, włazami żeliwnymi typu ciężkiego D400. Wpusty deszczowe prefabrykowane betonowe z pierścieniami odciążającymi o średnicy 500 mm z osadnikiem, kraty żeliwne typu ciężkiego na zawiasach z kierunkowym spływem wody.

Budowa sieci wodociągowej :
Na całej długości budowanej ulicy należy wykonać sieć wodociągową PE-HD DN110, wraz z hydrantami nadziemnymi zamontowanymi zgodnie z projektem, do nowej sieci wodociągowej należy dokonać przełączenia użytkowników. Węzeł W11-W11’ wykonać z rur PE-HD DN110 włączony w sieć główną na trójnik i odcięty zasuwami przed i za drogą. Węzły wodociągowe należy obrukować (1.5m x 1.5m) kostką grubości 8 cm i oznakować tabliczkami domiarowymi. Z uwagi na przesunięcie czasowe realizacji inwestycji (od projektu do realizacji prosimy o ujęcie w wycenie dwóch dodatkowych przyłączy wodociągowych o długości po 12,0 mb każde włączane poprzez nawiertkę, w rurze osłonowej).




Budowa kanalizacji sanitarnej:
W ramach budowy drogi należy wykonać dwa przejścia poprzeczne sanitarne tłoczne perspektywiczne do planowanych obiektów przedszkola i żłobka. Zgrzewanie rurociągów tłocznych należy dokonać kształtkami elektrooporowymi, rurociągi po drugiej stronie drogi zakończyć zasuwami pełnoprzelotowymi. Dodatkowo należy wykonać przejście grawitacyjne o średnicy 200/5,9 mm PVC włączone w studnię o rzędnych 2.18/0.38 a zakończone studnią PVC Ø 400 na granicy działki nr 163/1. Studnię należy obrukować 1.5 m x 1.5m grubości 8 cm.

Przebudowa przepustów :
W Km 0+240 występuje zamulony przepust betonowy 400 mm o długości 14.0 mb. Przepust ten należy udrożnić oraz uszkodzone rury wymienić na nowe. Zakłada się 50 % nowych rur.

UWAGA ! w pasie projektowanej drogi występuje częściowe utwardzenia z płyt YOMB oraz płyt drogowych. Płyty pochodzące z tych rozbiórek należy rozebrać i ponownie ułożyć po uprzednim korytowaniu i wykonaniu podsypki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości 5 km od miejsca ich rozbiórki. Transport, załadunek i rozładunek należy uwzględnić w ofercie.

Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z SIWZ oraz sztuką budowlaną.

Zamawiający informuje, iż na realizację przedmiotowego zamówienia posiada zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu Nr AB 6743.1356.2018.LS.GC z dnia 08.01.2019 r. oraz decyzję nr 329/2019 z dnia 15.04.2019 roku (nr rejestru AB.6740.174.2019.LS.GC) , stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ.

Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do:
3. Wykonania dokumentacji technicznej powykonawczej - po wykonaniu robót objętych zakresem zamówienia zostanie opracowany i przekazany Zamawiającemu komplet dokumentacji powykonawczej opracowanej w wersji tradycyjnej (teczka) oraz elektronicznej edytowalnej (rysunki- Auto Cad, wersja nie wyższa niż AutoCad 2013, pliki tekstowe – Word lub Open Office oraz w formacie PDF.
4. Roboty ogólnobudowlane powinny być prowadzone pod kierownictwem osoby z uprawnieniami w zakresie prac drogowych.
5. W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujące na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawcy robót przysługuje prawo do ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznym pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Przed wbudowaniem materiałów Wykonawca zwróci się z wnioskiem materiałowym zawierającym nazwę wyrobu oraz podstawowe parametry do inspektora nadzoru o zatwierdzenie danego wyrobu budowlanego do wbudowania.
6. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania zgodnie z technologią robót określonych PN oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Termin wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panem Krzysztofem Dziaduszewskim pod nr telefonu (58) 692 20 39.
Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie będzie skutkować konsekwencjami w postaci wykluczenia z postępowania bądź odrzucenia oferty.
7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
8. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót.
9. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.
10. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową.
11. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami.
12. Wykonawca zgłosi do organów administracyjnych zamiar rozpoczęcia oraz zakończenia robót budowlanych wraz z kompletem wymaganych dokumentów.
13. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z „Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót”.
14. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi.
15. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji nie krótszego niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Dłuższy niż 36 miesięcy okres gwarancji będzie punktowany zgodnie z zasadami określonymi w XIV niniejszej SIWZ.
16. Sprzęt budowlany wykorzystywany do realizacji przedmiotowego zamówienia powinien posiadać aktualne przeglądy i badania.
17. Do wykonania niniejszej inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
18. Przy realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności:
- segregować i właściwie utylizować odpady,
- w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz.
22 – 6,
- stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich.
20. W zakresie każdego zadania Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania placu budowy oraz prowadzenia prac w sposób nie zagrażający osobom trzecim.
21. Plac budowy będzie przekazany w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy.

22. Obowiązki Wykonawcy:
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
a) prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie umożliwiającym użytkowanie powstałej infrastruktury zgodnie z jej przeznaczeniem;
b) doprowadzenia na własny koszt energii elektrycznej i wody na teren budowy stosownie do potrzeb, podłączenia liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponoszenia kosztów zużycia wody i energii w okresie realizacji robót;
c) zabezpieczenia dróg prowadzących na teren budowy od uszkodzeń, które mogą spowodować transport i sprzęt Wykonawcy, w szczególności dostosować się do obowiązujących ograniczeń obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiałów i sprzętu do i z terenu budowy, aby nie spowodował on szkód na drogach;
d) opracowania i wdrożenia projektu czasowej organizacji ruchu na okres realizacji zadania wraz z ich zatwierdzeniem przez uprawnione instytucje. Realizacja tych zmian oraz ponoszenie wszystkich kosztów zmiany organizacji ruchu;
e) sprzątania na bieżąco ulic z zanieczyszczeń powstałych od jazdy i pracy sprzętu i środków transportu Wykonawcy, jego podwykonawców i dostawców, a w przypadku spowodowania jakichkolwiek uszkodzeń ich natychmiastowej naprawy;
f) powiadomienia mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych – nie później niż na 7 dni przed przystąpieniem do robót;
g) udziału w naradach koordynacyjnych, w celu omówienia postępów prac oraz uwag i problemów, jakie powstały w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Terminy narad będą ustalane przez Zamawiającego wg potrzeb;
h) po zakończeniu realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszej umowy do uporządkowania na własny koszt i ryzyko terenu budowy i przekazania go protokolarnie Zamawiającemu w terminie ustalonym jako odbiór końcowy robót;
i) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami;
j) ubezpieczenia budowy, realizowanej w ramach niniejszego zamówienia od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz odpowiedzialności cywilnej;
k) utrzymywania na własny koszt na bieżąco czystości na terenie budowy;
l) wykonania na własny koszt robót tymczasowych, których potrzeba wynika z technologii prowadzonych robót;
m) natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót;
n) przerwania robót na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonywanych robót przed ich zniszczeniem;
o) przeprowadzenia robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47, poz. 401);
p) koordynowania prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków postawionych w SIWZ. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać przepisów wynikających z art. 647 Kodeksu Cywilnego. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami;
q) protokolarnego przejęcia terenu budowy w terminie wskazanym w umowie;
r) wykonania zamówienia z materiałów posiadających stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnione instytucje;
s) uzyskania akceptacji Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru co do materiałów wykorzystanych przy realizacji zamówienia;
t) opracowania i przekazania Zamawiającemu geodezyjnego pomiaru powykonawczego oraz zgłoszenie przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego;
u) wykonania przed zgłoszeniem zamówienia do odbioru, wszystkich niezbędnych prób z wynikiem pozytywnym;
v) opracowania i protokolarnego przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, dokumentację powykonawczą należy wykonać w 3 egz. w formie papierowej i w 1 egz. w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
w) uczestniczenia w czynnościach odbioru częściowego, końcowego i ostatecznego (pogwarancyjnego), a także czynnościach usunięcia stwierdzonych wad, przekazanie atestów i zaświadczeń;
x) zgłoszenia w formie pisemnej gotowość do odbioru ostatecznego na dziesięć (10) dni przed upływem gwarancji i rękojmi za wady;
y) przestrzegania przepisów bhp i p.poż.;
z) zapewnienia dozoru mienia na terenie budowy na własny koszt;
aa) umożliwienia wstępu na teren budowy upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego.
bb) zorganizowania w przypadku braku możliwości zorganizowania zaplecza robót na terenie budowy poza terenem budowy we własnym zakresie i na własny koszt.
23. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy PZP – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy.
1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP:
a) najpóźniej w dniu przejęcia placu budowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletny Wykaz Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem imienia i nazwiska, daty zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę oraz wymiaru etatu podstawy z przypisanymi do tych osób czynnościami, które będzie wykonywać w ramach umowy o pracę, który stanowić będzie załącznik do umowy.
b) roboty budowlane objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku do Umowy pn. „Wykaz Pracowników”.
c) W sytuacji, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwość co do sposobu zatrudnienia personelu – może zwrócić się z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy, w celu weryfikacji czy osoby wskazane w Wykazie Pracowników są zatrudnione na umowę o pracę.
2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
a) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, na okoliczność zgodności w Wykazem Pracowników, o którym mowa w pkt 1 lit a powyżej.
b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac.
c) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę wykonującą roboty bez podpisanej umowy o pracę zgodnie z wykazem pracowników o którym mowa w pkt III ust 23 ppkt. 1 SIWZ.
3) rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) roboty ziemne;
b) wykonanie podbudowy;
c) wykonanie nawierzchni;
d) wykonanie poboczy.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45111200, 45233120
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10346296 2024-04-11
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac i robót związanych z Przebudowa publicznej drogi gminnej nr 665044Z – ul. B. Chrobrego w Choszcznie na odcinku Klub ...
10375293 2024-04-11
godz. 10:00
Mazowieckie „Przebudowa drogi powiatowej nr 2841W na odcinku od ul. I. Krasickiego do granicy powiatu” 1. Przedmiotem zamówienia przebudowa drogi powiatowej nr 2841W na odcinku od ul. I. Krasickie...
10372729 2024-04-11
godz. 10:00
Dolnośląskie Remonty dróg gminnych na terenie Miasta Szklarska Poręba w roku 2024 Przedmiotem zamówienia jest remont gminnych dróg na terenie Szklarska Poręba o powierzchni 2 700 m²nawierzchni bit...
10377895 2024-04-11
godz. 10:00
Dolnośląskie Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane niewymagające pozwolenia na budowę polegające na wykonaniu robót budowlanych zw...
10371214 2024-04-12
godz. 09:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 77 z drogami powiatowymi nr 1012R i 1017R w miejscowości Zaleszany w ramach zadania pn. ,,Przebudowa skrzyżowania ...
10375712 2024-04-12
godz. 09:00
Śląskie .Nazwa zadania: „Budowa drogi - boczna ul. Bukowina (do nr 53G) w Orzeszu.”1.1 Rodzaj zamówienia: roboty budowlane1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje:„Budowa drogi - boczna ul. Bukowin...
10369722 2024-04-12
godz. 10:00
Lubuskie Przebudowa drogi woj. nr 138 na odc. Wałowice - Chlebowo Przedmiotem zamówienia są: - roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- podbudowy,- nawierzchnie,- roboty wykończeniowe,- urządzen...
10375314 2024-04-12
godz. 10:00
Wielkopolskie Przebudowa gminnej drogi nr 380014P w m. Rudniki na odcinku ok. 2+424 m z odwodnieniem powierzchniowym Przedmiotem niniejszego postępowania jest przebudowa drogi gminnej nr 380014P w miejs...
10333317 2024-04-16
godz. 00:00
Łódzkie wykonanie w roku 2024 robót nawierzchniowych dróg i chodników
10379310 2024-04-16
godz. 10:00
Śląskie „Budowa pięciu modelowych rozwiązań opartych na naturze (NBS) na przystankach autobusowych w Katowicach” - 2 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Budo...