Przetarg 6568468 - „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1817 O Otmice -...

   
Analizuj Zamówienie 6568468 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-02-06
przedmiot ogłoszenia
„Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1817 O Otmice - Kamień Śląski w m. Otmice ul. Klonowa - Etap 3”
Numer referency
jny: OR.272.8.2019.IG

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie Etapu 3 zadania pn.: „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1817 O Otmice – Kamień Śląski w m. Otmice ul. Klonowa” (w dokumentacji projektowej ul. Zawadzkiego – nazwa ulicy przed dekomunizacją). Zadanie zlokalizowane jest w ciągu drogi powiatowej 1817 O Otmice – Kamień Śląski w m. Otmice ul. Klonowa na odcinku od km 0+565.00 do 0+830.76. Kilometraż lokalny i zakres według dokumentacji projektowej.

Zakres robót obejmuje m. in.:
1. opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,
2. oznakowanie miejsca prowadzonych robót,
3. wykonanie prac zgodnie z dokumentacją projektową, którą stanowi: projekt budowlany, przedmiar robót, projekt stałej organizacji ruchu, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST), dokumentacja geotechniczna, operat wodno – prawny, projekt założeń etapowej realizacji zamierzenia inwestycyjnego.
Wykonawca wkalkuluje w cenę oferty wywóz ziemi oraz gruzu z terenu robót oraz ewentualne koszty utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie środowiska i gospodarce odpadami, przyjmując do wyceny ryczałtowej części wynagrodzenia dla powyższego zakresu, nakłady rzeczowe i obmiar zgodnie z przedmiarem robót.
4. demontaż oznakowania.

Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, projekt budowlany oraz projekt założeń etapowej realizacji zamierzenia inwestycyjnego.

Inwestycja pn.: „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1817 O Otmice – Kamień Śląski w m. Otmice ul. Klonowa” realizowana będzie na podstawie dokumentacji kontraktowej, którą stanowią:
a. Projekt budowlany
b. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne SST
c. Projekt założeń etapowej realizacji zamierzenia inwestycyjnego
d. Projekt docelowej organizacji ruchu
e. Operat wodno – prawny
f. Dokumentacja geotechniczna
g. Przedmiar robót dla Etapu 3

W etapie nr 3 przyjęto do realizacji roboty:
1. budowa chodnika
2. budowa ścieku przykrawężnikowego
3. przebudowa zjazdów na posesje
4. budowa wpustów ulicznych z odprowadzeniem wód do rowu chłonno odparowującego
5. poszerzenie jezdni do 6.0 m
6. wykonanie nakładki bitumicznej w całym przekroju jezdni (zakres wyłączony z robót przewidzianych do realizacji w ramach etapu 3)
7. wprowadzenie stałej organizacji ruchu – oznakowanie pionowe (oznakowanie poziome ze względu na brak wykonywania nakładki bitumicznej wyłączone z robót przewidzianych do realizacji w ramach etapu 3)

Charakterystyka techniczna przedmiotu zamówienia:

Projektuje się budowę chodnika prawostronnego wraz z poszerzeniem nawierzchni jezdni. Odwodnienie jezdni i chodnika realizuje się poprzez budowę wpustów deszczowych z odprowadzeniem do projektowanych rowów chłonno odparowujących bezodpływowych. Wszystkie istniejące zjazdy na drogi boczne i pola uprawne podlegają przebudowie.

Przekroje konstrukcyjne
Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano zgodnie z Warunkami jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie dla obciążenia ruchem KR-2.

Konstrukcja nawierzchni jezdni na poszerzeniu:
5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego frakcji 0-11 mm o gr. 5 cm
7 cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego frakcji 0-16 mm gr. 7 cm
25 cm - podbudowa z mieszanki kamiennej 0-63
15 cm - wzmocnienie podłoża stabilizacja piaskowo – cementowa Rm=5 MPa
- istniejące podłoże

Konstrukcja nawierzchni chodnika:
6 cm - kostka betonowa wibroprasowana gr 6 cm
3 cm - podsypka z miału kamiennego frakcji 2/6 mm
10 cm - podbudowa z mieszanki kamiennej 0-32
15 cm - pospółka

Konstrukcja nawierzchni zjazdów na posesje:
8 cm - kostka betonowa wibroprasowana gr 8 cm kolorowa
3 cm - podsypka z miału kamiennego frakcji 2/6 mm
25 cm - podbudowa z mieszanki kamiennej 0-63
15 cm - pospółka

Odwodnienie.
Projektuje się odwodnienie jezdni i chodników spadkami poprzecznymi i podłużnymi poprzez projektowane wpusty uliczne do projektowanego rowu przydrożnego o charakterze chłonno – odparowującym. Studzienki ściekowe wykonać jako betonowe z wpustem ulicznym D-400 oraz koszem na liście i zanieczyszczenia. Połączenie przykanalika ze studzienką ściekową wykonać jako szczelne przy pomocy pierścienia uszczelniającego z wkładką gumową. Wylot przykanalika do rowu obrukować kostką kamienna 9/11 na podsypce cementowo – piaskowej gr. 10 cm.

Studzienki ściekowe.
Studzienka ściekowa składa się z kraty wpustu ulicznego żeliwnego typu jezdniowego (kl. D400), kręgów betonowych Ø 450 mm, osadnika, płyty fundamentowej gr. 15 cm, pierścienia odciążającego. Studzienka ściekowa ma za zadanie oczyszczenie ścieków z zanieczyszczeń ziarnistych mineralnych. Studzienkę ściekową wyposażyć w kosz z blachy ocynkowanej do zbierania liści i zanieczyszczeń. Połączenie przykanalika i studzienki wykonać w sposób szczelny przy pomocy pierścienia „in situ” tak aby uzyskać odstojnik pokazany na załączniku graficznym w projekcie budowlanym.

Przykanaliki.
Projektuje się przykanaliki z rur PVC200 SN8. Rury układać w gotowym wykopie na uprzednio przygotowanej podsypce piaskowej gr. 20 cm. Całość obsypać obsypką piaskową o gr. 20 cm.

Elementy drogowe.
W ramach przedmiotowego zadania przewidziano do montażu krawężniki betonowe 100/30/15 na ławie betonowej z oporem gr. 15 cm z betonu C-12/15 jako zwykłe, skośne i najazdowe. Ściek przykrawężnikowy wykonać z kostki wibroprasowanej betonowej gr. 8 cm na ławie betonowej gr. 20 cm. Obrzeża chodnikowe 100/30/8 posadowić na ławie betonowej z betonu C-12/15 gr. 10 cm.



Dodatkowe obowiązki Wykonawcy objęte umowną ceną kontraktową:
1. Obsługa geodezyjna wraz z naniesieniem inwestycji na mapy zasobu geodezyjnego Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich.
2. Organizacja placu budowy i zaplecza w zakresie kontraktowym i doprowadzenie zaplecza budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
3. Zabezpieczenie placu budowy i robót wraz z ich ubezpieczeniem.
4. Ochrona dóbr i obiektów osób trzecich zlokalizowanych bezpośrednio wokół placu budowy.
5. Zabezpieczenie sieci i urządzeń w obrębie robót przed ich uszkodzeniem.
6. Zabezpieczenie zieleni nie podlegających wycince w obrębie robót.
7. Spełnienie obowiązków wykonawcy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202), w tym w zakresie obowiązków kierownika budowy.
8. Opracowanie i zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych i wymaganych w tym zakresie uzgodnień. Opracowany projekt i przyjęte rozwiązania w zakresie organizacji ruchu winny być zgodne z projektem budowlanym i projektem wykonawczym oraz właściwą technologią wykonania robót. Wykonawca winien spełnić wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 784) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz nadzoru nad tym zarządzeniem.
9. Oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z jego utrzymaniem.
10. Zapewnienie nadzoru ze strony właścicieli urządzeń obcych zlokalizowanych w drodze powiatowej w zakresie wytyczenia trasy sieci i urządzeń, nadzoru nad pracami, opracowania dokumentacji powykonawczej lub ewentualnie innych kosztów w tym kosztów usunięcia kolizji robót wynikających projektu budowlanego z urządzeniami niezwiązanymi z potrzebami zarządzania drogami i potrzebami ruchu drogowego.
11. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót.
12. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa w tym Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach.
Niezależnie od zakresu robót ujętego przedmiarem robót, wynagrodzenie ustalone w ofercie Wykonawcy musi zawierać wszelkie koszty związane z:
1. doprowadzeniem terenu po wykonaniu prac do stanu pierwotnego,
2. organizacją placu prac,
3. ubezpieczeniem zadania,
4. zabezpieczeniem prac pod względem BHP.

W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności:
a. powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego,
b. powodujące poprawę parametrów technicznych,
c. wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów.
Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany ceny wykonania przedmiotu zamówienia.

UWAGA:
Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.

Środki techniczne i organizacyjne zabezpieczające budowę oraz instruktaż pracowników przed rozpoczęciem budowy:
1. W trakcie wykonywania robot budowlano-montażowych należy stosować warunki techniczne wykonania robot, przepisy szczególne, normy itp.
2. Roboty drogowe powinny być prowadzone pod nadzorem brygadzisty, który ma obowiązek organizowania, przygotowania i kierowania pracami brygady w sposób zabezpieczający przed wypadkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
3. W czasie prowadzenia robot drogowych należy wyznaczyć tymczasowe drogi dojazdowe i ciągi piesze i utrzymywać je w właściwym stanie technicznym.
4. Strefy niebezpieczne (miejsca niebezpieczne) należy odpowiednio oznakować i ogrodzić.
5. Na placu budowy winny być wyznaczone miejsca składowania materiałów, winny być wykonane w sposób zabezpieczający przed możliwością wywrócenia, zsunięcia lub rozsunięcia.
6. Technologia wykonania robot drogowych zgodnie z wymaganiami i wytycznymi poszczególnych rodzajów robot.
7. Instruktaż bhp na stanowiskach pracy oraz o systemie powiadomienia przy zaistnieniu wypadku.
8. W przypadku wystąpienia podwykonawców generalny wykonawca obowiązany jest do:
a. pełnienia bezpośredniego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
b. egzekwowania od podwykonawców przestrzegania przepisów bezpiecznej pracy,
c. określenia współpracy ze sobą wszystkich podwykonawców,
d. wyznaczenia koordynatora sprawującego nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy wszystkich pracowników,
e. ustalenia zasad współdziałania w zakresie sposobów postępowania przy wystąpieniu zagrożeń dla zdrowia lub życia pracowników
9. Przed przystąpieniem do wykonywania robót drogowych należy opracować projekt organizacji ruchu drogowego na czas robót. Projekt musi przewidywać możliwość dojazdu na budowę i do przyległych zabudowań w przypadku pożaru, czy potrzeby niesienia pomocy.
10. Roboty prowadzić tylko przy oznakowaniu robót zgodnie z w/w projektem, zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem drogowym.
11. Poinformować zainteresowane przedsiębiorstwa i instytucje oraz okolicznych mieszkańców o rozpoczęciu robót i związanych z tym utrudnieniach.
12. W rejonie istniejącego uzbrojenia roboty należy prowadzić ręcznie i pod nadzorem użytkownika.
13. Przy realizacji robót stosować standardowe zasady zabezpieczenia pracowników, w tym środki ochrony osobistej.
14. Maszyny i urządzenia techniczne oraz narzędzia zmechanizowane powinny być monitorowane, eksploatowane i obsługiwane zgodnie z instrukcją producenta
15. Maszyny i urządzenia techniczne podlegające dozorowi technicznemu muszą mieć dokumenty uprawniające do ich eksploatacji.
16. Operatorzy maszyn powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje.
17. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia.
18. Gdy w czasie wykonywania robót ziemnych zostaną znalezione niewypały lub przedmioty trudne do zidentyfikowania, roboty należy przerwać, miejsce odpowiednio zabezpieczyć i niezwłocznie powiadomić właściwe władze administracyjne i policję.
19. W warunkach ograniczonej widoczności miejsca prowadzenia prac powinny być właściwie oświetlone.
20. Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany do ochrony znajdujących się na terenie inwestycji stałych punktów stabilizowanej osnowy geodezyjnej i ponosi pełną odpowiedzialność za ich zniszczenie, usunięcie lub przemieszczenie.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.

Warunki gwarancyjne.
Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji, na opisanych poniżej warunkach.
1) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na ilość lat zaoferowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
Zamawiający żąda minimalnego okresu gwarancji 3 lata. W przypadku gdy Wykonawca poda krótszy niż 3 letni okres gwarancji oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.
2) Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się:
a) w dniu następnym licząc od daty odbioru końcowego,
b) dla wymienianych materiałów wbudowanych w ramach umowy z dniem ich wymiany.
3) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji na zasadach przewidzianych w ustępach poprzedzających, także po okresie określonym w ust. 1, jeżeli zgłosił wadę przed upływem tego okresu.
4) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, to Zamawiający może zlecić usunięcie ich osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad będą pokrywane w pierwszej kolejności z zatrzymanej kwoty będącej zabezpieczeniem należytego wykonania umowy.
5) Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej.

Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917).
2. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
• Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy.
3. Obowiązek określony w ust. 2 dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących czynności o których mowa w ust. 2.
4. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
1) Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w SIWZ zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy min. 0,5 etatu.
2) Ilość zatrudnionych osób ma wynosić min. 50% wszystkich osób za pomocą których Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia.
3) Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby i do przedstawienia Zamawiającemu dowodów potwierdzających takie zatrudnienie w terminie 2 dni roboczych od zawarcia umowy o pracę z pracownikami zatrudnionymi w miejsce pracowników, których stosunek pracy ustał przed wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
5. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
1) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób.
a. Przedmiot zamówienia będzie świadczony przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – załączniku do umowy.
b. Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia z wyszczególnionymi osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
c. Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Oprócz kar umownych opisanych w § 14 ust. 1 pkt 9) projektu umowy 10) p Zamawiający z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w przypadku dwukrotnego niewywiązania się z obowiązku wskazanego w § 1a ust. 5 pkt 1) lit. b) i c) projektu umowy lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane w projekcie umowy jak za nienależyte wykonanie zamówienia.
7. W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez Wykonawcę w ofercie.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45111200, 45111291, 45232410, 45233120, 45233220, 45233222, 45233330
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10432189 2024-04-30
godz. 10:00
Lubuskie Przebudowa chodnika w ciągu drogi woj. nr 296, ul. Żagańska w m. Iłowa, strona prawa Przedmiotem zamówienia są: - roboty przygotowawcze,- odwodnienia korpusu drogowego i urządzenia o...
10184309 2024-04-30
godz. 11:30
Śląskie Przebudowa i budowa drogi dojazdowej wraz z rondem do terenów inwestycyjnych położonych przy ul. Mikołowskiej w Raciborzu. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i budowa drogi dojazdo...
10447293 2024-05-06
godz. 09:00
Pomorskie DAZ-Z.272.31.2024 Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg wojewódzkich w województwie pomorskim. Odcinek nr 16 ...
10395721 2024-05-06
godz. 11:30
Łódzkie „Remonty nawierzchni ulic na terenie miasta Łodzi” ETAP 4 Przedmiot zamówienia obejmuje Remonty nawierzchni ulic na terenie miasta Łodzi ETAP 4 z podziałem na 2 zadania:Zadanie 1: R...
10446105 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie NAPRAWA DRÓG GMINNYCH 2024 Część 1: Część 1 . Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z ...
10450374 2024-05-07
godz. 08:00
Kujawsko-Pomorskie Budowa dojazdu pożarowego nr 1 w Leśnictwie Chełmno na potrzeby Nadleśnictwa Jamy 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji obejmującej budowę dojazdu pożarowego nr 1 o d...
10458283 2024-05-07
godz. 09:00
Małopolskie Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Gdów w 2024 r. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dróg dojazdowych do gru...
10398779 2024-05-09
godz. 11:00
Łódzkie Przebudowa drogi krajowej nr 42 w m. Radomsko. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych opinii, decyzji oraz wykonanie robót budowlanych do...
10402196 2024-05-10
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przebudowa drogi wojewódzkiej w województwie zachodniopomorskim 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Połczyn-Zdrój – Czaplinek:- Odcinek CD...
10425153 2024-05-16
godz. 10:00
Śląskie Rozbudowa układu drogowego w obrębie stacji Gliwice-Łabędy - roboty budowlane Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa/przebudowa układu drogowego w obrębie stacji kolejowej Gliwice – ...