Przetarg 6633823 - „Budowa budynku zaplecza gospodarczego przy Szkole...

   
Analizuj Zamówienie 6633823 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-03-08
przedmiot ogłoszenia
„Budowa budynku zaplecza gospodarczego przy Szkole Podstawowej w Suszcu”
Numer referencyjny: ZPU.271.1.5.2019

ZGODNIE Z PKT 3
SIWZ:
3. Opis przedmiotu zamówienia.

3.1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST:
„Budowa budynku zaplecza gospodarczego przy Szkole Podstawowej w Suszcu”, zwana dalej zamówieniem.

3.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę budynku zaplecza gospodarczego szkoły podstawowej z przeznaczeniem na skład narzędzi do obsługi terenów zielonych, parterowy, niepodpiwniczony.
Układ wnętrza podzielony na dwa pomieszczenia z wydzieleniem na sprzęt drobny. Pomieszczenie gospodarcze dostępne z zewnątrz poprzez drzwi wejściowe zlokalizowane pod podcieniem oraz otwieraną bramę na elewacji południowej.

W/w roboty budowlane obejmują m.in.:
- Roboty rozbiórkowe,
- Roboty ziemne,
- Ławy fundamentowe,
- Ściany fundamentowe,
- Zasypki fundamentów,
- Posadzki na gruncie,
- Konstrukcje żelbetowe – belki, wieńce, słupy,
- Konstrukcje żelbetowe – strop,
- Konstrukcje murowe,
- Kominy i wentylacja,
- Stolarkę,
- Dach,
- Roboty wykończeniowe – ściany, sufity,
- Roboty wykończeniowe – posadzki,
- Elewacje,
- Zagospodarowanie terenu.

W ofercie należy uwzględnić również:

- zabezpieczenie istniejącego budynku hali sportowej i szkoły w trakcie prowadzenia robót,
- odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, drogi, elementy budynku, itp.
- obsługę geodezyjną, pomiar geodezyjny powykonawczy,
- opłatę za wymagane kontrole, przeglądy, pomiary wymagane właściwymi przepisami,
- jeśli są wymagane, koszty asysty gestorów sieci.

Koszty związane z realizacją w/w zakresu przedmiotu zamówienia, w tym koszty obsługi geodezyjnej, w tym koszty wytyczenia i pomiaru geodezyjnego powykonawczego oraz koszty dodatkowych nadzorów branżowych i innych opłat, należy również skalkulować w cenie ofertowej.


Zestawienie podstawowych powierzchni i kubatury:

Powierzchnia użytkowa: 49,63 m²
Kubatura: 312,70 m³

3.3 Zastosowane przez Wykonawcę materiały i wyroby budowlane powinny spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo Budowlane (art.10), to jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz zgodne z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi.
W trakcie robót, przed przystąpieniem do montażu, instalacji, itp. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów (kart technicznych, aprobat technicznych, certyfikatów, itp.), które pozwolą na ocenę zgodności wyrobów z projektem oraz ofertą Wykonawcy - Zamawiający na tej podstawie wydaje zgodę na przystąpienie do danego zakresu robót.

3.4 Szczególne wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:

Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w trakcie godzin pracy szkoły, ale pod warunkiem utrzymania dostaw mediów i odbioru ścieków oraz w sposób jak najmniej kolidujący z bieżącym funkcjonowaniem szkoły. Powyższe oznacza, że wykonawca musi wykonywać roboty w taki sposób, aby nie wykluczały one normalnego funkcjonowania podmiotów mających siedziby na objętym pracami terenie. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac, które mogą zakłócić pracę szkoły w godzinach popołudniowych i w soboty.
W związku z powyższym, wykonawca jest zobowiązany, każdorazowo przed przystąpieniem do realizacji danego zakresu robót, do wcześniejszego ich zgłaszania zamawiającemu (min. 2 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji) i uzgodnienia z zamawiającym zakresu, sposobu i terminu realizacji robót, które umożliwią normalne funkcjonowanie podmiotów mających siedziby na objętym pracami terenie.
Zaniechanie powiadomienia zamawiającego o zamiarze przystąpienia do danego zakresu prac może spowodować, iż wykonawca nie będzie miał możliwości w określonym przez siebie terminie rozpoczęcia prac. Z tego tytułu wykonawca nie może wnosić do zamawiającego żadnych roszczeń!!!
Podczas prowadzenia prac budowlanych muszą zostać zapewnione określone przepisami prawa warunki, które zagwarantują bezpieczeństwo i ochronę zdrowia zarówno pracownikom wykonawcy, jak i osobom postronnym (uczniom i osobom korzystającym poruszającym się po terenie szkoły i hali sportowej).

3.5 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w terenie.
3.6 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 Tynkowanie
45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie


3.7 Szczegółowy opis zamówienia stanowią:
a) formularz przedmiaru robót - zał. 1.A,
b) projekt budowlany wraz z projektami wykonawczymi (w tym informacja BIOZ) - zał. nr 7,

i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz

c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- zał. nr 8.


Uwagi:
Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
W związku z powyższym, dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp.
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający jest zobowiązany dopuścić rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W związku z powyższym, dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”.
Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych musi w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert.

3.6 Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 16.3 lit. a) SIWZ.

3.7 Zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.).

Stosownie do powyższego wymogu:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) kierowanie i obsługa sprzętu, urządzeń i maszyn niezbędnych do realizacji zakresu robót objętych zał. 1.A do SIWZ,
b) roboty budowlane objęte zakresem przedmiotu zamówienia, zgodnie z zał. 1.A do SIWZ,
Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście czynności wymienione w 3.7.1) pkt. a) i b), m.in. osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp.

2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 3.7.1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.7.1):
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:
- dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,
- datę złożenia oświadczenia,
- wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę,
- wykaz (lista) osób, których dotyczy oświadczenie wykonawcy, wraz ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu,
- podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
b) w przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do treści przedstawionego mu oświadczenia, o którym mowa w pkt. 3.7.3) lit. a), Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego przedłożyć poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000), a także rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, wynagrodzenia). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;

4) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia:
a) w przypadku nie przedstawienia zamawiającemu w wyznaczonym terminie informacji o których mowa w pkt. 3.7.3) lit. a), wykonawca będzie płacił każdorazowo zamawiającemu karę w wysokości 2.000,00 zł;
b) w przypadku nie przedstawienia zamawiającemu w wyznaczonym terminie dokumentów o których mowa w pkt. 3.7.3) lit. b), wykonawca będzie płacił każdorazowo zamawiającemu karę w wysokości 2.000,00 zł
c) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy;
d) w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 3.7.3) lit. a) lub 3.7.3) lit. b), zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane w umowie w §10 istotnych postanowień umowy (zał. nr 6 do SIWZ), w tym jak za nienależyte wykonanie zamówienia;
e) w przypadku nie wywiązania się wykonawcy z obowiązku zatrudniania osób wykonujących czynności opisanych przez Zamawiającego na umowę o pracę, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 10% wynagrodzenia brutto wykonawcy.
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty małogabarytowe
kody CPV 45000000, 45100000, 45110000, 45200000, 45223000, 45400000, 45410000, 45440000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty małogabarytowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10344848 2024-04-08
godz. 10:00
Podkarpackie Rozbudowa Infrastruktury badawczej WBIŚiA - budowa kontenerów badawczych Zakres robót obejmuje: rozbiórkę 4 kontenerów badawczych i wykonanie 2 nowych kontenerów badawczych (fundamen...
10343544 2024-04-10
godz. 12:00
Małopolskie Wykonanie i montaż wiat śmietnikowych przy budynkach os. Niepodległości 7,8,17,18 w Krakowie
10374158 2024-04-11
godz. 12:00
Lubuskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zaplecza sanitarnego wewnątrz hali produkcyjno - magazynowej. W ramach zamówienia planuje się zakup prefabrykowanego zaplecza sanitarnego . Konstruk...
10430340 2024-04-18
godz. 00:00
Mazowieckie Zlecę prace dorywcze działkowo-remontowe - Zatory Zlecę prace dorywcze działkowo-remontowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
10429599 2024-04-19
godz. 08:00
Mazowieckie USŁUGA WYNAJMU KONTENERA DO MYCIA KOTŁÓW W MIEJSCOWOŚCI KOPYTÓW 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu kontenera do mycia kotłów wraz ze zbiornikiem na nieczystości płynne...
10455471 2024-04-22
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa i montaż trzech wiat przystankowych
10410339 2024-04-28
godz. 00:00
Podkarpackie Zlecę koszenie trawnika i rowu melioracyjnego-Miejsce Piastowe Zlecę koszenie trawnika 11 ar, płasko oraz koszenie zbocza rowu melioracyjnego, długość ok 70 Mb raz w miesiącu. Proszę...
10463721 2024-04-28
godz. 14:00
Małopolskie Zakup wraz z dostawą dwóch kontenerów magazynowych dla potrzeb Komnedy Wojewódzkiej Policji w Krakowie
10450413 2024-05-02
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Budowa sceny letniej wraz z zagospodarowaniem terenu przy boisku sportowym w miejscowości Kruszyn Przedmiotem zamówienia jest budowa sceny letniej oraz utworzenie ogólnodostępnych miejs...
10474223 2024-05-10
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Budowa budynku gospodarczego i stacji agrometeorologicznej (masztu) w Ostoi, działka nr 5/58, obręb Ostoja, gmina Kołbaskowo. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych...