Przetarg 8394363 - Budowa budynku Szkoły w ramach zadania: Rozbudowa Zespołu...

   
Analizuj Zamówienie 8394363 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-09-14
przedmiot ogłoszenia
Budowa budynku Szkoły w ramach zadania: Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 15 w Krakowie przy ul. Grochowej 23 w systemie
„zaprojektuj i wybuduj” Numer referencyjny: MCOO/ZP/R/32/21
II.1.4.1) Przedmiotem zamówienia podstawowego jest sporządzenie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, zwanego dalej „PFU” dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (pozwolenia zamiennego) dla przedsięwzięcia inwestycyjnego budowy budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Grochowej 23 w Krakowie na działkach nr 219/6, 219/7, 219/8, 219/11 obr. 28 jedn. ewid. Podgórze, wykonanie na podstawie tej dokumentacji robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, z zastrzeżeniem pkt. II.1.4.2).
II.1.4.2) Zakres zamówienia podstawowego NIE obejmuje: - wykonania robót budowlanych, o których mowa w pkt. II.2.11), których wykonanie Zamawiający ma prawo zlecić w ramach prawa opcji; - wycinki drzew oraz nasadzeń zastępczych; - zakupu i dostawy określonej przez Zamawiającego części wyposażenia.
II.2.4.1) Przedmiotem zamówienia podstawowego jest sporządzenie na podstawie PFU dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (pozwolenia zamiennego) dla przedsięwzięcia inwestycyjnego budowy budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Grochowej 23 w Krakowie na działkach nr 219/6, 219/7, 219/8, 219/11 obr. 28 jedn. ewid. Podgórze, wykonanie na podstawie tej dokumentacji robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, z zastrzeżeniem pkt. II.2.4.2). II.2.4.2) Zakres zamówienia podstawowego nie obejmuje: - wykonania robót budowlanych, o których mowa w pkt. II.2.11), których wykonanie Zamawiający ma prawo zlecić w ramach prawa opcji; - wycinki drzew oraz nasadzeń zastępczych; - zakupu i dostawy wyposażenia kuchni, zgodnie z zapisami określonymi w PFU, oraz pierwszego wyposażenia budynku takiego jak: krzesła, ławki, biurka sal lekcyjnych i gabinetów, a także wyposażenia opisanego w załącznikach do PFU oznaczonego jako poza zakresem. Pozostałe wyposażenie wskazane w PFU jest w zakresie zamówienia podstawowego. II.2.4.3) W zakres zamówienia podstawowego wchodzi: II.2.4.3.1) Wykonanie dokumentacji technicznej, która winna być sporządzona zgodnie z PFU, warunkami/informacjami uzyskanymi od dostawców mediów i przepisami prawa i winna zawierać w szczególności: - Projekt budowlany w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane w obowiązującym brzmieniu, z zastrzeżeniem podanej w Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, definicji projektu technicznego, i inne opracowania oraz uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę dla budowy budynku szkoły podstawowej wraz zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną na budowę Szkoły Podstawowej przy ul. Grochowej 23 w Krakowie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” na działkach nr 219/6, 219/7, 219/8, 219/11 obr. 28 jedn. ewid. Podgórze - Specyfikację techniczną wykonana i odbioru robót budowlanych; - Przedmiary szczegółowe robót; - Zestawienie zastosowanych materiałów urządzeń i wyposażenia, w tym także nie objętych zamówieniem, jak wyposażenie meblowe, elektroniczne i sportowe dedykowane dla budynku szkoły wraz z naniesieniem i opisaniem ich na wykonaną dokumentację techniczną; - Projekt technologii kuchni, sal lekcyjnych, sal gimnastycznych, węzła cieplnego; II.2.4.3.2) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę (pozwoleniu zamiennym); II.2.4.3.3) Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego budynku szkoły i bursy oraz budynków garażowych i garażowo-gospodarczego, a także wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy nowego budynku szkoły wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej będącej w zakresie zamówienia podstawowego; II.2.4.3.4) Pełnienie nadzoru autorskiego przez Projektantów, w tym również obecność na naradach budowy na wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy oraz opiniowanie i zatwierdzanie dokumentacji warsztatowej oraz materiałów do wbudowania; II.2.4.3.5) Przeprowadzenie szkoleń personelu Użytkowania – pracowników szkoły (ZSP nr 15) w zakresie instalacji, urządzeń i programów do obsługi budynku; II.2.4.3.6) Zakup i dostawa wyposażenia wraz z montażem elementów takich jak: odbojniki, tabliczki z opisem pomieszczeń, znaki/instrukcje ewakuacyjne/p.poż. i informacyjne, obudowy grzejników, opisy rozdzielni, opis zaworów, przepustnic i innych urządzeń, z zastrzeżeniem pkt. II.2.4.2). II.2.4.4) Szczegółowy zakres zamówienia podstawowego został określony w SWZ.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 187-485692 z dnia 2021-09-27:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 15/10/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 18/10/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Oferta musi zachować ważność do:
Zamiast:
Data: 12/01/2022
Powinno być:
Data: 15/01/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 15/10/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 18/10/2021
Czas lokalny: 12:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 192-498848 z dnia 2021-10-04:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 18/10/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 25/10/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Oferta musi zachować ważność do:
Zamiast:
Data: 15/01/2022
Powinno być:
Data: 22/01/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 18/10/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 25/10/2021
Czas lokalny: 12:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 204-532057 z dnia 2021-10-20:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 25/10/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 06/12/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Oferta musi zachować ważność do:
Zamiast:
Data: 22/01/2022
Powinno być:
Data: 05/03/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 25/10/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 06/12/2021
Czas lokalny: 12:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 211-549972 z dnia 2021-10-29:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 06/12/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 13/12/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Oferta musi zachować ważność do:
Zamiast:
Data: 05/03/2022
Powinno być:
Data: 12/03/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 06/12/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 13/12/2021
Czas lokalny: 12:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 240-629525 z dnia 2021-12-10:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.4
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Opis zamówienia
Zamiast:
II.2.4.1) Przedmiotem zamówienia podstawowego jest sporządzenie na podstawie PFU dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (pozwolenia zamiennego) dla przedsięwzięcia inwestycyjnego budowy budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Grochowej 23 w Krakowie na działkach nr 219/6, 219/7, 219/8, 219/11 obr. 28 jedn. ewid. Podgórze, wykonanie na podstawie tej dokumentacji robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, z zastrzeżeniem pkt. II.2.4.2).
II.2.4.2) Zakres zamówienia podstawowego NIE obejmuje: - wykonania robót budowlanych, o których mowa w pkt. II.2.11), których wykonanie Zamawiający ma prawo zlecić w ramach prawa opcji; - wycinki drzew oraz nasadzeń zastępczych; - zakupu i dostawy wyposażenia kuchni, zgodnie z zapisami określonymi w PFU, oraz pierwszego wyposażenia budynku TAKiego jak: krzesła, ławki, biurka sal lekcyjnych i gabinetów, a TAKże wyposażenia opisanego w załącznikach do PFU oznaczonego jako poza zakresem. Pozostałe wyposażenie wskazane w PFU jest w zakresie zamówienia podstawowego.
II.2.4.3) W zakres zamówienia podstawowego wchodzi:
II.2.4.3.1) Wykonanie dokumentacji technicznej, która winna być sporządzona zgodnie z PFU, warunkami/ informacjami uzyskanymi od dostawców mediów i przepisami prawa i winna zawierać w szczególności:
- Projekt budowlany w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane w obowiązującym brzmieniu, z zastrzeżeniem podanej w Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, definicji projektu technicznego, i inne opracowania oraz uzgodnienia NIEzbędne do uzyskania pozwolenia na budowę dla budowy budynku szkoły podstawowej wraz zagospodarowaniem terenu i NIEzbędną infrastrukturą techniczną na budowę Szkoły Podstawowej przy ul. Grochowej 23 w Krakowie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” na działkach nr 219/6, 219/7, 219/8, 219/11 obr. 28 jedn. ewid. Podgórze;
- Specyfikację techniczną wykonana i odbioru robót budowlanych;
- Przedmiary szczegółowe robót;
- Zestawienie zastosowanych materiałów urządzeń i wyposażenia, w tym TAKże NIE objętych zamówieniem, jak wyposażenie meblowe, elektroniczne i sportowe dedykowane dla budynku szkoły wraz z naniesieniem i opisaniem ich na wykonaną dokumentację techniczną;
- Projekt technologii kuchni, sal lekcyjnych, sal gimnastycznych, węzła cieplnego;
II.2.4.3.2) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę (pozwoleniu zamiennym);
II.2.4.3.3) Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego budynku szkoły i bursy oraz budynków garażowych i garażowo-gospodarczego, a TAKże wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy
nowego budynku szkoły wraz z zagospodarowaniem terenu i NIEzbędną infrastrukturą techniczną na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej będącej w zakresie zamówienia podstawowego;
II.2.4.3.4) Pełnienie nadzoru autorskiego przez Projektantów, w tym również obecność na naradach budowy na wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy oraz opiniowanie i zatwierdzanie dokumentacji warsztatowej oraz materiałów do wbudowania;
II.2.4.3.5) Przeprowadzenie szkoleń personelu Użytkowania – pracowników szkoły (ZSP nr 15) w zakresie instalacji, urządzeń i programów do obsługi budynku;
II.2.4.3.6) Zakup i dostawa wyposażenia wraz z montażem elementów TAKich jak: odbojniki, tabliczki z opisem pomieszczeń, znaki/instrukcje ewakuacyjne/p.poż. i informacyjne, obudowy grzejników, opisy rozdzielni, opis zaworów, przepustnic i innych urządzeń, z zastrzeżeniem pkt. II.2.4.2).
II.2.4.4) Szczegółowy zakres zamówienia podstawowego został określony w SWZ.
Powinno być:
II.2.4.1) Przedmiotem zamówienia podstawowego jest sporządzenie na podstawie PFU dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (pozwolenia zamiennego) dla przedsięwzięcia inwestycyjnego budowy budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Grochowej 23 w Krakowie na działkach nr 219/6, 219/7, 219/8, 219/11 obr. 28 jedn. ewid. Podgórze, wykonanie na podstawie tej dokumentacji robót budowlanych, z zastrzeżeniem pkt. II.2.4.2).
II.2.4.2) Zakres zamówienia podstawowego NIE obejmuje: - wykonania robót budowlanych, o których mowa w pkt. II.2.11), których wykonanie Zamawiający ma prawo zlecić w ramach prawa opcji; - wycinki drzew oraz nasadzeń zastępczych; - zakupu i dostawy wyposażenia kuchni, zgodnie z zapisami określonymi w PFU, oraz pierwszego wyposażenia budynku TAKiego jak: krzesła, ławki, biurka sal lekcyjnych i gabinetów, a TAKże wyposażenia opisanego w załącznikach do PFU oznaczonego jako poza zakresem. Pozostałe wyposażenie wskazane w PFU jest w zakresie zamówienia podstawowego.
II.2.4.3) W zakres zamówienia podstawowego wchodzi:
II.2.4.3.1) Wykonanie dokumentacji technicznej, która winna być sporządzona zgodnie z PFU, warunkami/ informacjami uzyskanymi od dostawców mediów i przepisami prawa i winna zawierać w szczególności:
- Projekt budowlany w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane w obowiązującym brzmieniu, z zastrzeżeniem podanej w Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, definicji projektu technicznego, i inne opracowania oraz uzgodnienia NIEzbędne do uzyskania pozwolenia na budowę dla budowy budynku szkoły podstawowej wraz zagospodarowaniem terenu i NIEzbędną infrastrukturą techniczną na budowę Szkoły Podstawowej przy ul. Grochowej 23 w Krakowie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” na działkach nr 219/6, 219/7, 219/8, 219/11 obr. 28 jedn. ewid. Podgórze;
- Specyfikację techniczną wykonana i odbioru robót budowlanych;
- Przedmiary szczegółowe robót;
- Zestawienie zastosowanych materiałów urządzeń i wyposażenia, w tym TAKże NIE objętych zamówieniem, jak wyposażenie meblowe, elektroniczne i sportowe dedykowane dla budynku szkoły wraz z naniesieniem i opisaniem ich na wykonaną dokumentację techniczną;
- Projekt technologii kuchni, sal lekcyjnych, sal gimnastycznych, węzła cieplnego;
II.2.4.3.2) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę (pozwoleniu zamiennym);
II.2.4.3.3) Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego budynku szkoły i bursy oraz budynków garażowych i garażowo-gospodarczego, a TAKże wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy
nowego budynku szkoły wraz z zagospodarowaniem terenu i NIEzbędną infrastrukturą techniczną na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej będącej w zakresie zamówienia podstawowego;
II.2.4.3.4) Pełnienie nadzoru autorskiego przez Projektantów, w tym również obecność na naradach budowy na wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy oraz opiniowanie i zatwierdzanie dokumentacji warsztatowej oraz materiałów do wbudowania;
II.2.4.3.5) Przeprowadzenie szkoleń personelu Użytkowania – pracowników szkoły (ZSP nr 15) w zakresie instalacji, urządzeń i programów do obsługi budynku;
II.2.4.3.6) Zakup i dostawa wyposażenia wraz z montażem elementów TAKich jak: odbojniki, tabliczki z opisem pomieszczeń, znaki/instrukcje ewakuacyjne/p.poż. i informacyjne, obudowy grzejników, opisy rozdzielni, opis zaworów, przepustnic i innych urządzeń, z zastrzeżeniem pkt. II.2.4.2);
II.2.4.3.7) Wykonanie wszelkich innych czynności NIEzbędnych do wykonania zamówienia podstawowego, w tym wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie wykonanych robót.
II.2.4.4) Szczegółowy zakres zamówienia podstawowego został określony w SWZ.
Numer sekcji: II.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w miesiącach: 43
Powinno być:
Okres w miesiącach: 41
Numer sekcji: II.2.11
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje o opcjach
Zamiast:
Opis opcji:
II.2.11.1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach którego zastrzega sobie możliwość zlecenia wykonania robót, w skład których wchodzi:
- Wykonanie elewacji budynku szkoły, w zakresie robót termoizolacyjnych i robót wykończeniowych wraz z wszystkimi NIEzbędnymi warstwami i okładzinami, zgodnie z dokumentacją techniczną i integralnymi zapisami w tym zakresie przytoczonymi w PFU;
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu o mocy minimum 30kW, zgodnie z dokumentacją projektową i integralnymi zapisami w tym zakresie przytoczonymi w PFU;
- Wykonanie zagospodarowania terenu w zakresie elementów małej architektury oraz zieleni (trawników), zgodnie z dokumentacją techniczną i integralnymi zapisami w tym zakresie przytoczonymi w PFU;
- Zakup, dostawa i montaż wind i podnośników;
- Wykonanie technologii dla sali gimnastycznej.
II.2.11.2) Szczegółowy zakres zamówienia opcjonalnego został określony w SWZ.
Powinno być:
Opis opcji:
II.2.11.1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach którego zastrzega sobie możliwość zlecenia wykonania robót, w skład których wchodzi:
- Wykonanie elewacji budynku szkoły, w zakresie robót termoizolacyjnych i robót wykończeniowych wraz z wszystkimi NIEzbędnymi warstwami i okładzinami, zgodnie z dokumentacją techniczną i integralnymi zapisami w tym zakresie przytoczonymi w PFU;
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu o mocy minimum 30kW, zgodnie z dokumentacją projektową i integralnymi zapisami w tym zakresie przytoczonymi w PFU;
- Wykonanie zagospodarowania terenu w zakresie elementów małej architektury oraz zieleni (trawników), zgodnie z dokumentacją techniczną i integralnymi zapisami w tym zakresie przytoczonymi w PFU;
- Zakup, dostawa i montaż wind i podnośników;
- Wykonanie technologii dla sali gimnastycznej;
- Wykonanie wszelkich innych czynności NIEzbędnych do wykonania zamówienia objętego prawem opcji , w tym wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie wykonanych robót. Przygotowanie i uzyskanie dokumentów, o których mowa w art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994r – Prawo Budowlane.
II.2.11.2) Szczegółowy zakres zamówienia opcjonalnego został określony w SWZ.
Numer sekcji: II.2.14
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe
Zamiast:
Dotyczy pkt. II.2.7): Termin wykonania całego przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 43 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania terminów pośrednich wskazanych w załączniku nr 3 do SWZ (Wzór umowy).
Powinno być:
Dotyczy pkt. II.2.7): Termin wykonania całego przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 41 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania terminów pośrednich wskazanych w załączniku nr 3 do SWZ (Wzór umowy).
Numer sekcji: II.1.4
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Krótki opis:
Zamiast:
II.1.4.1) Przedmiotem zamówienia podstawowego jest sporządzenie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, zwanego dalej „PFU” dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (pozwolenia zamiennego) dla przedsięwzięcia inwestycyjnego budowy budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Grochowej 23 w Krakowie na działkach nr 219/6, 219/7, 219/8, 219/11 obr. 28 jedn. ewid. Podgórze, wykonanie na podstawie tej dokumentacji robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, z zastrzeżeniem pkt. II.1.4.2).
II.1.4.2) Zakres zamówienia podstawowego NIE obejmuje: - wykonania robót budowlanych, o których mowa w pkt. II.2.11), których wykonanie Zamawiający ma prawo zlecić w ramach prawa opcji; - wycinki drzew oraz nasadzeń zastępczych; - zakupu i dostawy określonej przez Zamawiającego części wyposażenia.
Powinno być:
II.1.4.1) Przedmiotem zamówienia podstawowego jest sporządzenie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, zwanego dalej „PFU” dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (pozwolenia zamiennego) dla przedsięwzięcia inwestycyjnego budowy budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Grochowej 23 w Krakowie na działkach nr 219/6, 219/7, 219/8, 219/11 obr. 28 jedn. ewid. Podgórze, wykonanie na podstawie tej dokumentacji robót budowlanych, z zastrzeżeniem pkt. II.1.4.2).
II.1.4.2) Zakres zamówienia podstawowego NIE obejmuje: - wykonania robót budowlanych, o których mowa w pkt. II.2.11), których wykonanie Zamawiający ma prawo zlecić w ramach prawa opcji; - wycinki drzew oraz nasadzeń zastępczych; - zakupu i dostawy określonej przez Zamawiającego części wyposażenia.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 13/12/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 21/01/2022
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Oferta musi zachować ważność do:
Zamiast:
Data: 12/03/2022
Powinno być:
Data: 20/04/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 13/12/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 21/01/2022
Czas lokalny: 12:00
branża Budowlana - obiekty, Projektowanie
podbranża obiekty użyteczności publicznej, projekt budowlany
kody CPV 39000000, 45000000, 71000000, 71220000, 71320000, 80511000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , projekt budowlany

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10466106 2024-05-06
godz. 11:00
Małopolskie 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa tężni solankowej wraz...
10386293 2024-05-07
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Wykonanie w systemie "Zaprojektuj i wybuduj"zadania pn.:" POPRAWA JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI WRAZ Z PODNIESIENIEM BEZPIECZEŃSTWA, UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ PRZEZ SOR W GIŻYCKU POPRZEZ PRZEBUDO...
10440823 2024-05-08
godz. 09:30
Łódzkie Wykonanie przebudowy, rozbudowy, termomodernizacji i zagospodarowania terenu przy budynku Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Sienkiewicza 21 w Łodzi Przedmiotem zamówienia jest przebudowa,...
10467607 2024-05-08
godz. 10:00
Łódzkie 3.1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu wykonawczego rozbiórki hali w budynku Sieci Badawczej Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny położonego w Krakowie przy...
10480009 2024-05-08
godz. 11:00
Lubelskie Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania „Rozbudowa Ośrodka Medycyny Doświadczalnej UML”. 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej rozb...
10482587 2024-05-09
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania 11864 pn. „Budowa strzelnicy pistoletowej 50 m (kontenerowa)” w Łasku
10472251 2024-05-10
godz. 09:00
Małopolskie Budowa dwóch klubów malucha "Jaś" i "Małgosia" Inwestycja polega na rozbudowie, nadbudowie i przebudowie budynku handlowego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek usługowy (dwa klu...
10480330 2024-06-03
godz. 09:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych w budynku Instytutu Głuchoniemych przy Pl. Trzech Krzyży 4/6 w Warszawie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstaw...
10473635 2024-06-06
godz. 08:00
Śląskie „Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Modernizacja Oddziałów Dziecięcych - Dziecięcy Szpital Przyszłości” realizowanego w ramach programu inwestycyjneg...
10432340 2024-06-12
godz. 14:00
Łódzkie Wykonanie szczegółowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego p.n.: Modernizacja obiektu Hotel Wodnik k. Bełchatowa w zakresie segmentów A,B,C,D,E,F wraz z cz...