Przetarg 7665051 - Budowa budynku na potrzeby Rehabilitacji Stacjonarnej oraz...

   
Analizuj Zamówienie 7665051 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-08-28
przedmiot ogłoszenia
Budowa budynku na potrzeby Rehabilitacji Stacjonarnej oraz Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej Dziennej dla Dzieci z zaburzeniami wie
ku rozwojowego
Numer referencyjny: 4/PN/2020

1)Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku na potrzeby Rehabilitacji Stacjonarnej oraz Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej Dziennej dla Dzieci z zaburzeniami wieku rozwojowego - Szczegółowy zakres robót zawierają:
1. Projekt budowlany Tom 1 – branża architektoniczno – budowlana – załącznik nr 1 do SIWZ,
2. Projekt budowlany Tom 2 – branża sanitarna – załącznik nr 2 do SIWZ ,
3. Projekt budowlany Tom 3 – branża elektryczna – załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Projekt Wykonawczy – Konstrukcja – załącznik nr 4 do SIWZ ,
5. Przedmiar robót – załącznik nr 5 do SIWZ,
6. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 6 do SIWZ ,
2) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały użyte do robót budowlanych muszą posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne i muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie.
3) Jeżeli dokumentacja techniczna lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
4) Dokumenty – Projekty budowlane, Projekt wykonawczy, Przedmiar robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania Odbioru Robót (ST), SIWZ, wzór umowy przekazane przez Zamawiającego stanowią komplet a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całym komplecie. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach, a o ich wykryciu powinien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne z dokumentacją projektową i ST. Dane określone w dokumentacji projektowej i ST będą uważane za wartości docelowe, wszelkie odchylenia wymagają uzyskania pozytywnej opinii Zamawiającego. Cechy materiałów i elementów budowli musza być jednorodne i wykazywać bliską zgodność z określonymi wymaganiami. W przypadku gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub ST i wpłynie to na niezadowalającą jakość elementu budowli, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a elementy budowli rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy.
5) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp.
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tym samym wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Przy czym czynności takie muszą być wykonywane osobiście przez tą osobę, na rzecz wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, pod ich kierownictwem, w miejscu i czasie wyznaczonym przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, za wynagrodzeniem. Ponadto odpowiedzialność wobec osób trzecich za rezultat tych czynności oraz ich wykonanie, z wyłączeniem odpowiedzialności za popełnienie czynów niedozwolonych ponosi wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca, a wykonujący te czynności nie ponosi ryzyka gospodarczego związanego z wykonywaną czynnością. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą, chyba że wykonywane przez nie czynności spełniają ww. cechy i innych osób, których wykonywane czynności nie spełniają ww. cech.

2. Wykonawca w celu udokumentowania zatrudnienia przez siebie, jak też przez podwykonawcę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. z dnia 18.06.2020r. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) załączy do umowy „Wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji przedmiotu umowy” oraz na żądanie Inspektora nadzoru kopię zanonimizowanych umów o pracę lub zgłoszeń ZUS-owskich. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców „Wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji przedmiotu umowy” należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy wykonawcy.

3. Jeżeli na budowie będzie pracować osoba nie zatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel), osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy, a wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umownej 500,00 PLN za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli (personel) zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez wykonawcę lub jego przedstawicieli.

6) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp - klauzula społeczna.
1. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione były minimum 2 osoby bezrobotne w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. z 16.07.2020r.,Dz. U. z 2020 r. poz. 1409), na podstawie skierowania powiatowego urzędu. Klauzula społeczna stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowy opis oceny ofert w tym kryterium zawarty jest w rozdziale 13 niniejszej SIWZ.

2. Wyżej wskazane osoby muszą być zatrudnione nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.

3. Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do zatrudnienia osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, oraz, w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, do przedłożenia zamawiającemu zgłoszeń ofert pracy przedstawionych powiatowemu urzędowi pracy, zanonimizowanych odpisów skierowań bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy oraz zanonimizowanych umów o pracę.

4. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań zatrudniania ww. osób bezrobotnych.

5. Na żądanie zamawiającego wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób bezrobotnych.

6. W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego lub zadeklarowanej przez Wykonawcę liczby osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej w wysokości iloczynu 300,00 PLN, oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia – za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego lub zadeklarowanej przez Wykonawcę, chyba że Wykonawca wykaże, iż przedstawił zgłoszenie oferty pracy w powiatowym urzędzie pracy albo w odpowiednim organie zajmującym się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie, i w okresie jego realizacji.

7) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, a których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, są zgodne z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. Poza tym w treściach umów muszą być zawarte zapisy zobowiązujące wykonawcę, podwykonawcę i dalszego podwykonawcę do przedstawiania zamawiającemu protokołów odbiorów częściowych i końcowych podpisanych pomiędzy wykonawcą, podwykonawcą i dalszymi podwykonawcami. W przypadku jeśli w tych protokołach zawarte będą zastrzeżenia lub uwagi wykonawca zobligowany będzie do przedstawienia dokumentu potwierdzającego ich faktyczne usunięcie.
8). Umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu, jeżeli ich wartość jest mniejsza niż 0,5 % wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego lub dotyczą dostawy materiałów.
9)Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540206748-N-2020 z dnia: 2020-10-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-30, godzina: 12:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-12, godzina: 12:00,


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540219329-N-2020 z dnia: 2020-11-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-11-12, godzina: 12:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-12-09, godzina: 12:00,
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45111100, 45111200, 45215000, 45215100, 45223100, 45261210, 45262500, 45312310, 45331100, 45332000, 45332200, 45410000, 45421131, 45421132, 45430000, 45431000, 45432000, 45440000, 45443000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10394655 2024-04-19
godz. 09:00
Pomorskie Modernizacja budynku kotłowni gazowej K-01 przy ul. 24 marca 5 w Pruszczu Gdańskim, polegająca na wykonaniu remontu elewacji z termomodernizacją oraz przebudowie i zmianie sposobu użytk...
10398543 2024-04-19
godz. 10:00
Śląskie Modernizacja budynku remizy OSP na centrum kultury w OpatowiePrzedmiotem robót budowlanych jest: termomodernizacja, remontpomieszczeń na parterze, piętrze oraz antresoli, remont poszycia ...
10403751 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia publicznego jest: „Budowa gminnego przedszkola w Ceranowie” w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.Wspólny Słownik Zamówień (CPV) zamówienia:45000000-7 Roboty...
10345674 2024-04-22
godz. 23:59
Wielkopolskie 1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „pod klucz” w systemie Generalnego Wykonawstwa zadań inwestycyjnych polegających na: 1.1.1. Zadanie...
10432552 2024-04-30
godz. 11:00
Śląskie Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Rudnikach w ramach zadania pn. „Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3” 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonani...
10430072 2024-05-06
godz. 10:00
Łódzkie Przebudowa infrastruktury i instalacji wewnętrznych budynku zakwaterowania osadzonych OP-B w Areszcie Śledczym w Łodzi Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w formule ...
10458708 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego „Pszczółki” w Myszyńcu Przedmiotem zamówienia...
10429209 2024-05-08
godz. 10:00
Lubuskie Budowa świetlicy wiejskiej w Buszowie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Przedmiotem zamówienia jest budowa świetli...
10383953 2024-05-09
godz. 10:00
Mazowieckie Budowa budynku biurowego wraz z zagospodarowaniem terenu i pełną infrastrukturą techniczną na nieruchomości przy ul. Kazimierza Dłuskiego 5 w Otwocku na siedzibę Urzędu Skarbowego w ...
10465316 2024-05-15
godz. 10:00
Małopolskie Przebudowa Żłobka Samorządowego nr 5 na os. Willowym 2 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i modernizacji Żłobka Samorządowego nr 5 na Os. Willo...