Przetarg 7492135 - „Budowa budynku centrum rozwoju przedsiębiorczości w...

   
Analizuj Zamówienie 7492135 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-20
przedmiot ogłoszenia
„Budowa budynku centrum rozwoju przedsiębiorczości w ramach projektu Rozwój usług wsparcia biznesu dla rozwoju firm w Mariampolu i
Szczuczynie”
Numer referencyjny: RI. 271.6.2020

Przedmiotem zamówienia jest:
a) budowa budynku Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości wraz z instalacjami wewnętrznym i zewnętrznymi oraz zagospodarowaniem terenu, zgodnie z rysunkiem AR110 dokumentacji technicznej. Budynek jednokondygnacyjna hala z salą, gdzie przewiduje się prowadzenie zajęć sportowych, muzycznych i dwukondygnacyjna część biurowo – socjalna z wydzielonymi szatniami, natryskami, toaletami, biurem i pomieszczeniami technicznymi na parterze oraz pomieszczeniami gospodarczymi na poddaszu. Budynek niepodpiwniczony, w technologii murowanej z dachem wykonanym w konstrukcji drewnianej i stalowej;
b) wykonanie instalacji wewnętrznych centralnego ogrzewania, kanalizacyjnej, wodociągowej, elektrycznej, teletechnicznej;
c) wykonanie zewnętrznych instalacji tj. wodociągowej, kanalizacyjnej, sieci ciepłowniczej preizolowanej, sieci elektroenergetycznej;
d) zagospodarowanie terenu zgodnie z częścią graficzną projektu (utwardzenie dojść i dojazdów kostką betonową gr. 8 cm., ogrodzenie panelowe min. h 1,20; drut fi 5mm, antracyt, z fundamentem prefabrykowanym, brama 5 m i dwie furtki (brama i furtki z odzysku do ewentualnego przestawienia), wyrównanie terenu oraz założenie trawników na całej powierzchni nieutwardzonej działek;
e) uzyskanie niezbędnych dokumentów, badań, instrukcji, opinii niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
Roboty należy wykonać na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej opracowanej przez „GRAF” Pracownia Architektoniczno – Graficzna, ul. Czysta 14, 15-463 Białystok zatwierdzonej pozwoleniem na budowę nr 145/2018 z dnia 21.06.2018r. wydanym przez Starostę Grajewskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowy zakres robót/prac do wykonania zawiera załącznik numer 5 i 8 do SIWZ, stanowiące wzór umowy, dokumentację projektową.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie celem pozyskania informacji, które będą niezbędne do przygotowania i złożenia oferty oraz zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i opracowaniem oferty ponosi Wykonawca. Zamawiający udostępni działkę celem przeprowadzenia wizji, na każde żądanie Wykonawcy.
Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.)
Są to następujące czynności:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób - robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2018r., poz. 227), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016r., poz. 1125): czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi wykonywane przez robotników budowlanych, tj. murarzy, tynkarzy, instalatorów, itp..
2) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej, na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej lub oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy Kopie umów lub innych dokumentów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500,00 zł (słownie pięćset złotych), za każdy ujawniony przypadek.
W przypadku wystąpienia w którymkolwiek z załączników do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2) i ust.3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają minimalne wymagania określone w SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp.
Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540096617-N-2020 z dnia: 2020-06-04
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.1.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 8 czerwca 2020r. do godz. 10:00, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r, poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj. BS Szczuczyn 25 8768 0003 0000 0202 2000 0130 z tytułem przelewu „Wadium – Budowa budynku centrum rozwoju przedsiębiorczości w ramach projektu Rozwój usług wsparcia biznesu dla rozwoju firm w Mariampolu i Szczuczynie”

W ogłoszeniu powinno być:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 25 czerwca 2020r. do godz. 10:00, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r, poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj. BS Szczuczyn 25 8768 0003 0000 0202 2000 0130 z tytułem przelewu „Wadium – Budowa budynku centrum rozwoju przedsiębiorczości w ramach projektu Rozwój usług wsparcia biznesu dla rozwoju firm w Mariampolu i Szczuczynie”



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-08, godzina: 10:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-25, godzina: 10:00,
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000, 45111291, 45212140, 45212220, 45233200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10385285 2024-04-22
godz. 10:00
Małopolskie „Remont dachu wraz z towarzyszącymi pracami konserwatorskimi w budynku o nr inw. A-45, zlokalizowanym na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu” 1. Przedmiotem z...
10399775 2024-04-23
godz. 12:00
Lubuskie Przebudowa poddasza i dachu budynku SOSW we Wschowie przy ul. Reymonta 1 wraz z zagospodarowaniem terenu Inwestycja polegać będzie na przebudowie poddasza i dachu budynku SOSW we Wschowie...
10414577 2024-04-24
godz. 10:00
Lubuskie Termomodernizacja i przebudowa budynku Pierwszego i Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na termomoderniza...
10405113 2024-04-30
godz. 09:00
Śląskie Remont pomieszczeń w budynku internatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Jaworznie przy ul. Wolności 11 Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku internatu w S...
10393023 2024-04-30
godz. 09:30
Mazowieckie Wykonanie robót budowlanych w ramach budowy budynku administracyjno-biurowego w Legionowie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania nr 51429 „Budowa bud...
10428824 2024-05-06
godz. 09:00
Pomorskie Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Neurologicznego i Oddziału Udarowego w Szpitalu im św Wincentego a Paulo" ...
10442545 2024-05-06
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: „Budowa kancelarii Leśnictwa Dobromierz - Przetarg II”.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych i uzyskanie po...
10474583 2024-05-07
godz. 08:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Wymiana ogrodzenia wybiegu woliery hodowlano-adaptacyjnej lęgu i odchowu głuszca w istniejących gabarytach obecnego ogrodzenia ...
10445651 2024-05-07
godz. 10:00
Dolnośląskie SZP/242-073/2024, Adaptacja budynku C-20 przy ul. Józefa Hoene – Wrońskiego 13c we Wrocławiu na potrzeby Wydziału Medycznego PWr 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: Adap...
10474241 2024-05-09
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Przebudowa obiektu świetlicy w Pogrodziu Zawarty w SWZ i załącznikach ZPFS.271.1.3.2024