Przetarg 7183164 - Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej...

   
Analizuj Zamówienie 7183164 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-25
przedmiot ogłoszenia
Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej oraz boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy sztucznej uzyskanej
z demontażu przy SP nr 17 w Gdyni
Numer referencyjny: GCS.DZPI.2710.82.2019

1. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV sklasyfikowany jest jako: 45100000-8 przygotowanie terenu pod budowę, 45110000-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45111000-8 roboty w zakresie burzenia: roboty ziemne, 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45112000-5 roboty w zakresie usuwania gleby, 45212221-1 roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych, 45212200-8 – roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych, 37451000-4 sprzęt do sportów uprawianych na boiskach 45223800-4 montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji, 45342000-6 wznoszenie ogrodzeń.
2. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej oraz boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy sztucznej uzyskanej z demontażu przy SP nr 17 w Gdyni, dz. nr 931, 935 obręb 0015 Grabówek, na podstawie i zgodnie z projektem budowlanym pod nazwą „Przebudowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej oraz boiska o nawierzchni piaszczysto – gliniastej przy SP nr 17 w Gdyni” (stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ), projektem budowlano-wykonawczym pod nazwą „Przebudowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej oraz boiska o nawierzchni piaszczysto – gliniastej przy SP nr 17 w Gdyni” (stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ) opracowanymi przez firmę Mieczysława Tkaczyka ,,INDOM Mieczysław Tkaczyk’’, „Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Przebudowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej oraz boiska o nawierzchni piaszczysto – gliniastej przy SP nr 17 w Gdyni”, (stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ) oraz projektem budowlano-wykonawczym pn. „Zmiana nawierzchni boiska do piłki nożnej przy SP nr 17 w Gdyni.” (stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ) opracowanymi przez firmę Mieczysława Tkaczyka ,,INDOM Mieczysław Tkaczyk’’, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych „Zmiana nawierzchni boiska do piłki nożnej przy SP nr 17 w Gdyni.” (stanowiącą załącznik nr 14 do SIWZ), zwanych dalej „Dokumentacją Projektową”.
3. Wyłącznie do celów informacyjnych Zamawiający załącza przedmiar robót (stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ).
4. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Budżetu Obywatelskiego 2017. ID wniosku 2017/99 (https://bo.gdynia.pl/?mod=zakwalifikowane2017&path=99).
5. Uwaga: Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie tylko części robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej oraz boiska o nawierzchni piaszczysto – gliniastej przy SP nr 17 w Gdyni” (stanowiącej załączniki nr 8-10 do SIWZ). Przedmiot niniejszego postępowania nie obejmuje prac związanych z zagęszczeniem istniejącej nawierzchni piaskowej boiska do piłki nożnej.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje w szczególności:
1) Mechaniczne wykonanie koryta na całej powierzchni boiska gr. 3,5 cm,
2) Wywóz ziemi i zanieczyszczeń samochodami samowyładowczymi,
3) Dostawa glinki oraz zmieszanie z istniejącą warstwą poprzez wałowanie.
Wykonawca w cenie ofertowej i w kosztorysie ofertowym nie uwzględnia powyższych elementów objętych zakresem dokumentacji projektowej.
6. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z Dokumentacją Projektową obejmuje w szczególności:
1) przygotowanie i zabezpieczenie terenu,
2) wykonanie drogi tymczasowej,
3) demontaż na czas wykonania robót dla całego terenu – furtka wraz ze słupami, 4 urządzenia siłowni oraz drabinka pozioma, wraz z ponownym montażem po zakończeniu robót,
4) demontaż na czas wykonania robót na boisku do piłki nożnej – piłkochwyt i bramki, wraz z ponownym montażem po zakończeniu robót,
5) wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych, wywóz i utylizacja,
6) wykonanie koryta pod boisko z trawy sztucznej, wywóz urobku i utylizacja,
7) wykonanie podbudowy z kruszyw mineralnych oraz ustawienie obrzeży betonowych z nakładkami gumowymi,
8) wykonanie drenażu (opaski drenażowej) z rur drenażowych fi 100 mm w obsypce z kruszywa filtracyjnego i geowłókninie wraz ze studzienką osadnikową oraz kanałem fi 200 mm,
9) wykonanie nawierzchni z trawy sztucznej z wypełnieniem piaskiem kwarcowym i granulatem EPDM z recyclingu, uzyskanej z demontażu z Narodowego Stadionu Rugby, zgodnie z załącznikami nr 13-14 do SIWZ,
Uwaga! Zamawiający udostępni sztuczną trawę z demontażu z Narodowego Stadionu Rugby. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować dowiezienie materiału z Narodowego Stadionu Rugby w Gdyni na teren budowy.
10) malowanie linii na nawierzchni z trawy sztucznej w kolorze białym - RAL 9010 (biały alpejski)
11) dostawa i montaż tarczy tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z boiska do piłki nożnej na istniejącej konstrukcji - tarcza tablicy wykonana ze spienionej płyty PVC, zamontowana do konstrukcji - 1 szt. - treść do uzgodnienia z Zamawiającym,
12) wykonanie koryta pod boisko wielofunkcyjne, wywóz urobku i utylizacja,
13) wykonanie podbudowy z kruszyw mineralnych oraz ustawienie obrzeży betonowych,
14) wykonanie warstwy elastycznej stabilizującej ET gr. 35 mm,
15) wykonanie, na uprzednio przygotowanej podbudowie boiska, nawierzchni poliuretanowej i powierzchni 403,56 m2 zgodnie z normą PN-EN 14877:2014-02 lub równoważną, kolorystyka – RAL 5015 (niebieski), o konstrukcji:
a) dolna warstwa – nośna – mata gr. 11mm - na bazie żywic poliuretanowych oraz granulatu gumowego SBR,
b) górna warstwa – użytkowa – natrysk poliuretanowy gr. 2mm – na bazie żywic poliuretanowych oraz granulatu gumowego EPDM.
Uwaga! Zamawiający zmienia kolor powierzchni boiska wielofunkcyjnego poliuretanowego na niebieski - RAL 5015 (rezygnacja z koloru czerwonego ceglastego - RAL 2002).
16) wytyczenie i malowanie linii oraz wykonanie logotypu na boisku wielofunkcyjnym:
a) do koszykówki – RAL 1016 (żółty siarkowy),
b) do siatkówki – RAL 9010 (biały alpejski),
c) wykonanie logo „Gdynia Sport” zgodnie księgą Znaku i Księgą Identyfikacji Wizualnej na nawierzchni boiska wielofunkcyjnego poliuretanowego; ostateczną wersję logo Wykonawca uzgodni z Zamawiającym, przed malowaniem Zamawiający zatwierdzi szablon logo,
17) dostawa i montaż wyposażenia boiska wielofunkcyjnego:
a) dwóch koszy do koszykówki o konstrukcji stalowej ocynkowanej wraz z wysięgnikami, tablicami o wymiarach min. 1600x1000 mm, obręczami stalowymi z siatkami z łańcucha ze stali nierdzewnej, zastrzałami stabilizującymi tablice oraz zbrojeniem systemowym wraz ze szpilkami montażowymi, montowanych w fundamentach blokowych, posiadających atest bezpieczeństwa oraz zgodność z normą PN-EN 1270:2006 lub równoważną,
b) dwóch osłon na słupy do koszykówki,
c) zestaw słupków uniwersalnych do siatkówki, kometki i tenisa o konstrukcji aluminiowej wraz z siatką, tulejami montażowymi oraz pokrywami tulei, montowanych w tulejach, posiadających atest bezpieczeństwa potwierdzający zgodność z normą PN-EN 1271:2015-01 lub równoważną,
18) wykonanie koryta pod rozbieg do skoku w dal, wywóz urobku i utylizacja,
19) wykonanie podbudowy z kruszyw mineralnych oraz ustawienie obrzeży betonowych,
20) wykonanie warstwy elastycznej stabilizującej ET gr. 35 mm,
21) wykonanie, na uprzednio przygotowanej podbudowie rozbiegu do skoku w dal, nawierzchni poliuretanowej i powierzchni 34,2 m2 zgodnie z normą PN-EN 14877:2014-02 lub równoważną, kolorystyka – RAL 2002 (czerwony ceglasty), o konstrukcji:
c) dolna warstwa – nośna – mata gr. 11mm - na bazie żywic poliuretanowych oraz granulatu gumowego SBR,
d) górna warstwa – użytkowa – natrysk poliuretanowy gr. 2mm – na bazie żywic poliuretanowych oraz granulatu gumowego EPDM.
Uwaga! Zamawiający pozostawia na rozbiegu do skoku w dal kolor czerwony ceglasty nawierzchni - RAL 2002).
22) malowanie linii na nawierzchni poliuretanowej rozbiegu do skoku w dal w kolorze białym - RAL 9010 (biały alpejski),
23) dostawa i montaż elementów małej architektury:
a) Kosz na odpady – 2 szt.,
b) tablica informacyjna z regulaminem korzystania z boiska wielofunkcyjnego o konstrukcji ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo. Tarcza tablicy wykonana ze spienionej płyty PVC, zamontowana do konstrukcji - 1 szt. - treść do uzgodnienia z Zamawiającym,
24) Wykonanie ogrodzenia panelowego o wysokości 4m i długości 13 mb wraz z furtką,
25) Wykonanie oświetlenia boiska wielofunkcyjnego:
a) Układanie kabli,
b) Stawianie słupów i montaż opraw,
c) Podłączenie oświetlenia i pomiary,
26) Wykonanie kanalizacji deszczowej – odwodnienie skarpy i boisk:
a) roboty demontażowe i ziemne,
b) ułożenie rur PCV,
c) ustawienie odwodnienia liniowego z kompletnym osprzętem,
d) wykonanie studni osadnikowej fi 1200 – 1 szt.,
e) wykonanie studni ściekowych fi 500 – 2 szt.,
f) wymiana studni rewizyjnej fi 1200 – 1 szt.,
Uwaga! O rozpoczęciu i zakończeniu robót branży sanitarnej dotyczących kanalizacji deszczowej należy powiadomić Referat Uzgodnień w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Gdyni (dawniej prowadzony przez ZDiZ) zgodnie z uzgodnieniem nr UD.6740.1705.2018.AnK.11345 z dnia 05.12.2018 r. (stanowiące załącznik nr 15 do SIWZ). Jednocześnie zgodnie z zapisami uzgodnienia zakres robót kanalizacji sanitarnej podlega odbiorowi przez Referat Uzgodnień w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Gdyni.
27) Oczyszczenie skarpy i oczyszczenie koryta odwodnieniowego,
28) Wykonanie muru oporowego i ułożenie płyt ażurowych,
29) Odtworzenie trawników,
30) Wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu.
7. Nowa nawierzchnia, o której mowa w ust. 6 pkt. 15 i 21 musi spełniać łącznie poniższe warunki:
1) zapewniać dobre warunki do uprawiania dyscyplin sportowych w różnych temperaturach tj. od -5 do +25 stopni Celsjusza, gdyż nawierzchnia przeznaczona jest na obiekt zewnętrzny,
2) zapewniać stałe i trwałe utrzymanie równości nawierzchni w okresie eksploatacji,
3) być bezpieczna dla zdrowia i życia osób z niej korzystających,
4) być zgodna z wymogami aktualnej normy PN-EN 14877:2014-02 lub równoważnej,
5) posiadać kartę techniczną potwierdzoną przez jej producenta,
6) posiadać atest PZH (Państwowy Zakład Higieny) lub dokument równoważny,
7) posiadać autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię liczoną od dnia dokonania odbioru końcowego,
8) spełniać następujące parametry techniczne:
a) grubość nawierzchni ≥ 13mm,
b) wytrzymałość na rozciąganie ≥ 0,5 N/mm2
c) wydłużenie względne przy zerwaniu ≥ 60%,
d) ścieralność w aparacie Tabera ≤ 2g,
e) opór poślizgu:
a. nawierzchnia sucha 80-110,
b. nawierzchnia mokra 55-110.
9) posiadać dokumenty potwierdzające parametry ofertowanej nawierzchni, o których mowa w ust 7. pkt 8 lit. a)-e) w postaci wyniku badań nawierzchni przez specjalistyczne laboratorium badające nawierzchnie sportowe np. Labosport, ITB,
10) być nieprzepuszczalna dla wody,
11) zapisy SIWZ dotyczące opisanych parametrów technicznych nawierzchni są nadrzędne w stosunku do zapisów dokumentacji projektowej.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa stanowiącą odpowiednio załącznik nr 8 - 10 i 13-14 do SIWZ.
9. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw dostawców, materiałów i technologicznych rozwiązań systemowych, należy je traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować materiały i technologiczne rozwiązania systemowe czy urządzenia równoważne, pod warunkiem, że klasa ich jakości będzie odpowiadać podanej w materiałach przetargowych oraz będą zachowane parametry techniczne i jakościowe. W tej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do montażu/robót uzyskać zgodę Zamawiającego/inspektora nadzoru na zastosowanie zamienników. Wykonawca zobowiązany będzie podać nazwę dostawcy, producenta oraz nazwę oferowanego materiału i udokumentować jego jakość, celem porównania. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć dokumentację dopuszczającą proponowane rozwiązania materiałowo-techniczne do stosowania w budownictwie.
10. Zamawiający po podpisaniu przez Wykonawcę umowy zobowiązuje się protokolarnie przekazać plac budowy kierownikowi budowy w terminie: nie wcześniej niż 9 marca 2020 r. lecz nie później niż 31 marca 2020 r.
11. Po przekazaniu terenu budowy, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przekazany teren budowy.
12. Wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. 2019 r. poz. 155) dokumenty potwierdzające ocenę zgodności.
13. Na czas wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania terenu budowy zgodnie z art. 42 ust. 2 pkt 2-3 ustawy Prawo Budowlane tj. odpowiednio zabezpieczyć teren budowy, umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia.
14. Wykonawca zorganizuje teren budowy własnym staraniem i na własny koszt, zapewni ochronę mienia, przestrzeganie warunków B.H.P. i ppoż. oraz utrzyma porządek na placu budowy.
15. Wykonawca zobowiązuje się własnym staraniem i na własny koszt wykonać zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z Zamawiającym.
16. Odpowiedzialność za należyte zapewnienie bezpieczeństwa, ochrony zdrowia i bezpieczeństwa przeciwpożarowego w okresie wykonywania zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
17. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektu i infrastruktury zlokalizowanej na terenie budowy oraz obiektów i infrastruktury zlokalizowanej poza terenem budowy; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub/i infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub/i infrastruktury. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę.
18. W przypadku, gdy część robót wchodzących w skład warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 2 lit. a), będzie wykonywać Podwykonawca nie wskazany na spełnienie tego warunku, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty potwierdzające nie mniejsze doświadczenie tego Podwykonawcy w zakresie wykonywanych przez niego robót, potwierdzające należyte ich wykonanie. Zakres wykonywanych robót przez Podwykonawcę może dotyczyć całości warunku udziału w postępowaniu, jak też jego części np. wykonania podbudowy, położenia nawierzchni.
19. Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o ewentualnych trudnościach związanych z wykonaniem robót budowlanych, nieścisłościami wynikającymi z dokumentacji projektowej przed rozpoczęciem robót.
20. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia specjalistycznego kierownictwa do prowadzenia budowy. Przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stałą obecność na miejscu wykonywania umowy osoby wskazanej w ofercie jako pełniącej funkcję kierownika budowy.
21. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w radach budowy w przypadku ich zwołania. Przedstawicielem Wykonawcy na radach budowy jest kierownik budowy.
22. Po realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i doprowadzić do stanu pierwotnego teren wokół budowy. Wykonawca zobowiązuje się do uprzątnięcia placu budowy, wywiezienia i utylizacji powstałych odpadów na koszt własny.
23. Wykonawca zgłasza pisemnie Zamawiającemu zakończenie wykonania całości robót objętych zamówieniem, nie później jednak niż w terminie 2 dni od zakończenia robót budowlanych i po osiągnięciu gotowości do odbioru.
24. Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru końcowego całości wykonanych robót w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia, z zastrzeżeniem postanowienia ust. 22 i 23.
25. Przed zgłoszeniem przedmiotu zamówienia do odbioru Wykonawca wykona wszystkie niezbędne testy, odbiory i badania z wynikiem pozytywnym oraz wykona i dostarczy dokumentację powykonawczą, o której mowa w ust. 26.
26. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu kompletnej, podpisanej przez kierownika budowy i Wykonawcę, dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej w dwóch egzemplarzach i w wersji elektronicznej (zeskanowana całość wraz z podpisami), niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego całości robót, zawierającej między innymi:
1) pisemne oświadczenie kierownika budowy, że przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z dokumentacją projektową i z ofertą Wykonawcy,
2) dokumentację projektową powykonawczą,
3) dokumentację techniczną zamontowanych urządzeń/materiałów,
4) atesty bezpieczeństwa, certyfikaty, deklaracje oraz inne dokumenty w tym oznakowania towarów, dotyczące zamontowanych materiałów/urządzeń,
5) certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2014-02 lub równoważną nawierzchni poliuretanowej, o której mowa w ust. 6 pkt 15 i 21),
6) dokumenty, o których mowa w ust. 7 pkt 5-7 i 9,
7) wszelkie niezbędne pomiary, w szczególności: szkic polowy wraz z kopią zgłoszenia prac geodezyjnych w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni.
Dokumentacja powinna zawierać spis treści wraz z numeracją stron, wszystkie dokumenty powinny być ponumerowane i podpisane przez kierownika budowy wraz z poświadczeniem za zgodność z oryginałem i opisem miejsca wbudowania.
27. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu geodezyjnego pomiaru powykonawczego niezwłocznie po jego otrzymaniu z Referatu Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni, nie później jednak niż w terminie 50 dni od daty odbioru końcowego całości wykonanych robót.
28. W przypadku braku jakiegokolwiek elementu dokumentacji powykonawczej Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia. W takim przypadku termin odbioru ulega odpowiednio wydłużeniu o czas uzupełnienia brakującej dokumentacji.
29. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi za wady i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 3 lat (36 miesięcy) licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych za wyjątkiem udzielonej na okres 5 lat (60 miesięcy), licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych, gwarancji i rękojmi za wady na zaoferowaną nawierzchnię poliuretanową, potwierdzonej przez jej producenta zgodnie z ust. 7 pkt. 7.
30. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności w ramach rękojmi lub gwarancji nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia żądań przez Zamawiającego w tym zakresie i do usunięcia usterki w terminie uzgodnionym przez strony, a w przypadku braku porozumienia stron w tym zakresie w terminie 7 dni.
31. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
32. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
33. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
34. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
35. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia w trakcie realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040), osób do realizacji czynności polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w szczególności:
1) wykonaniu robót ziemnych,
2) wykonaniu podbudowy boiska,
3) wykonaniu nawierzchni poliuretanowej,
4) wykonaniu prac montażowych.
36. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 7 dni od wezwania przedstawić dowody zatrudnienia (np. oświadczenie Wykonawcy, zanonimizowane umowy o pracę itp.) osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 36. W przypadku braku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia lub nie przedstawienia dowodów potwierdzających jej zatrudnienie, Wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona w umowie.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540258799-N-2019 z dnia: 2019-11-28
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), zawierający co najmniej jedna robotę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, polegającą na budowie, przebudowie zewnętrznej nawierzchni poliuretanowej o powierzchni minimum 350 m2 (słownie: trzysta pięćdziesiąt metrów kwadratowych), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (...)
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), zawierający co najmniej jedna robotę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, polegającą na budowie lub przebudowie zewnętrznej nawierzchni poliuretanowej o powierzchni minimum 350 m2 (słownie: trzysta pięćdziesiąt metrów kwadratowych), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (...)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-10, godzina: 09:30

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-11, godzina: 09:30



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540265869-N-2019 z dnia: 2019-12-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-11, godzina: 09:30

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-13, godzina: 09:30
branża Drogownictwo
podbranża boiska
kody CPV 37451000, 45100000, 45110000, 45111000, 45111200, 45112000, 45212200, 45212221, 45223800, 45342000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: boiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10371883 2024-04-10
godz. 10:00
Śląskie ZAPYTANIE OFERTOWE- Naprawa i odbudowa sztucznej nawierzchni boiska sportowego na terenie Szkoły Podstawowej nr 14 przy ul. Biskupa Burschego w Tychach
10380246 2024-04-10
godz. 12:00
Łódzkie Remont nawierzchni boiska Szkoły Podstawowej nr 81 w Łodzi przy ul. Emilii Plater 28132
10334693 2024-04-11
godz. 10:00
Lubelskie Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Turobinie 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadasze...
10324821 2024-04-12
godz. 12:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 9 w Stalowej Woli.2. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania zaplecza i usta...
10433352 2024-04-19
godz. 11:00
Dolnośląskie Wymiana murawy na płycie boiska Tarczyński Arena we Wrocławiu 1. Przedmiotem zamówienia jest:1.1. Usunięcie przez Wykonawcę murawy i jej wywiezienie oraz utylizacja (usuwanie darni pr...
10372710 2024-04-22
godz. 09:00
Śląskie Budowa boiska wielofunkcyjnego w Powiatowym Zespole Placówek - Szkoła Mistrzostwa Sportowego Szczyrk z siedzibą w Buczkowicach Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego...
10424232 2024-04-26
godz. 10:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja boiska przyszkolnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Chechle.I. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:Inwestycja polega na prz...
10429659 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest remont obiektu sportowego w Bogatem (Bogate 11, gm. Przasnysz, obręb Bogate, dz. nr 79/4). Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Samorząd Woje...
10427985 2024-04-29
godz. 09:00
Dolnośląskie Rozbudowa Gminnego Centrum Sportowego w Marciszowie 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu przy boisku sportowym obejmujące b...
10440373 2024-04-30
godz. 10:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: „Modernizacja boisk sportowych na terenie gminy Jarocin”2. Zakres prac obejmuje wykonanie 3 zadań. Zadaniami w niniejszym postępowaniu ...