Przetarg 7394096 - Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez...

   
Analizuj Zamówienie 7394096 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-19
przedmiot ogłoszenia
Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu z podziałem na części
Numer refer
encyjny: RDWNS-271-1-1/20

Niniejsze zamówienie składa się z następujących 3 części zamówienia nazywanych na gruncie niniejszego postępowania ZADANIAMI.
W ramach trzech poniżej wymienionych części odpowiadających lokalizacji trasy rowerowej wydzielone zostały zadania, których dotyczyć mogą oferty częściowe – na potrzeby niniejszego postępowania za części zamówienia stanowiące przedmiot ofert częściowych rozumie się wyodrębnione poniżej zadania:
Część I: VeloDunajec odc. Zakopane - Sromowce
- Zadanie nr 1: dwa odcinki trasy rowerowej w m. Nowy Targ, Waksmund o łącznej długości 4,155 km i trzy MORy w m. Poronin, Szaflary i Nowy Targ
- Zadanie nr 2: dwa odcinki trasy rowerowej w m. Waksmund, Ostrowsko, Łopuszna o łącznej długości 2,704 km
- Zadanie nr 3: trzy odcinki trasy rowerowej w m. Harklowa, Frydman (zapora), Falsztyn i Niedzica o łącznej długości 5,612 km i jeden MOR w m. Harklowa
- Zadanie nr 4: sześć odcinków trasy rowerowej w m. Sromowce Wyżne i Niżne o łącznej długości 3,722 km i jeden MOR w m. Sromowce Niżne
Część II: VeloDunajec odc. Krościenko n/D - Jazowsko
- Zadanie nr 1: cztery odcinki trasy rowerowej w m. Krościenko nad Dunajcem, Zabrzeż, Łącko, Jazowsko o łącznej długości 7,316 km i dwa MORy w m. Krościenko nad Dunajem i Jazowsko
Część III: EuroVelo11 odc. Barcice – Stary Sącz oraz VeloDunajec odc. Stary Sącz
- Zadanie nr 1: pięć odcinków trasy rowerowej EuroVelo 11 w m. Barcice, Cyganowice, Stary Sącz i jeden odcinek trasy rowerowej VeloDunajec w m. Stary Sącz (od mostu św. Kingi do trasy EuroVelo 11 o łącznej długości 6,292 km, i jeden MOR w m. Cyganowice
Część III: EuroVelo11 odc. Nowy Sącz - Wielogłowy
- Zadanie nr 2: pięć odcinków trasy rowerowej EuroVelo11 w m. Nowy Sącz, Wielogłowy o łącznej długości 11,800 km i jeden MOR w m. Nowy Sącz
Szczegółowy zakres, lokalizację oraz warunki realizacji niniejszego zamówienia określa Część opisowa (zał. nr 1 OPZ), Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (zał. nr 2 OPZ), Przedmiary robót (zał. nr 3.1 do 3.7 OPZ), Mapy kolalizacyjne (zał. nr 4.1a do 4.7d OPZ) stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ).



ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Część I: VeloDunajec odc. Zakopane - Sromowce - Zadanie nr 1: dwa odcinki trasy rowerowej w m. Nowy Targ, Waksmund o łącznej długości 4,155 km i trzy MORy w m. Poronin, Szaflary i Nowy Targ
W ramach zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Dwukrotnego koszenia poboczy i korony wału o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony. 2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie. 3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów. 4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów. 5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem. 6. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem. 7. Dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 8:00 - 14:00 do dnia 27.11.2020 r. (włącznie) oraz jeden raz w tygodniu, tj. w piątek w godz. jw. w m-cu grudniu 2020 r. sprzątanie Miejsc Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowanych w m. Poronin, Szaflary i Nowy Targ, w tym m. in.: a. Opróżnianie koszy na śmieci wraz z zagospodarowaniem odpadów, b. Zbieranie wszystkich zanieczyszczeń (śmieci, ziemi, błota, kamyków, gumy do żucia, niedopałków, papierów, itp.) na terenie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z ich zagospodarowaniem, c. Sprzątanie i czyszczenie urządzeń związanych z funkcjonowaniem MOR-u (stojaki na rowery, ławki, stół, urządzenie do przyrządzania posiłków, itp., wraz z myciem wszystkich elementów wiaty, d. Nasadzenie i utrzymanie roślinności (macierzanka i trawa palczatka) w donicach (4 szt.). 8. Wynajmu i bieżącej pełnej obsługi przez 7 dni w tygodniu przenośnych trzech toalet sanitarnych na miejscach obsługi rowerzystów zlokalizowanych w ciągu trasy rowerowej w m. Poronin, Szaflary i Nowy Targ do dnia 30.11.2020 r.: a. toalety powinny być przystosowane dla osób niepełnosprawnych, b. rozstawienia przenośnych toalet sanitarnych na terenie w/w Miejsc Obsługi Rowerzystów w sposób stacjonarny w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego oraz ich usunięcia po upływie w/w/terminu, 1) Minimalne wyposażenie toalet: • antypoślizgowa podłoga • zamek wewnętrzny i zewnętrzny • wieszak na ubranie • uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety • wskaźnik wolne/zajęte • dozownik na płyn dezynfekujący • podajnik ręczników papierowych • podajnik na rolki papieru toaletowego • system wentylacji • bezodpływowy zbiornik z wentylacją • umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę 2) W szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące czynności: - bieżące opróżnianie zbiorników tak, aby nigdy nie były wypełnione do pełna (opróżnianie zbiorników minimum dwa razy w każdym tygodniu w dniach poniedziałek i piątek); - bieżące zalewanie płynu ekologicznego; - bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i płynu dezynfekującego; - bieżące uzupełnianie wody w zbiorniku umywalki; - bieżące mycie i odkażanie toalety; - bieżąca naprawa usterek; - usuwanie wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na toaletach sanitarnych w czasie do 24 godz. od ich stwierdzenia przez Wykonawcę w trakcie bieżącej obsługi lub ich zgłoszenia do Wykonawcy przez Zamawiającego; - utylizacja ciekłych odpadów komunalnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Pielęgnacja drzew rosnących wzdłuż trasy rowerowej. Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.1) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.1a do zał. nr 4.1b), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).

Część nr: 1 Nazwa: Część I: VeloDunajec odc. Zakopane - Sromowce - Zadanie nr 2: dwa odcinki trasy rowerowej w m. Waksmund, Ostrowsko, Łopuszna o łącznej długości 2,704 km
W ramach zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Dwukrotnego koszenia poboczy i korony wału o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony, 2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie, 3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów, 4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów, 5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem. 6. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem. Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.2) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.2a do zał. nr 4.2b), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).

Część nr: 1 Nazwa: Część I: VeloDunajec odc. Zakopane - Sromowce - Zadanie nr 3: trzy odcinki trasy rowerowej w m. Harklowa, Frydman (zapora), Falsztyn i Niedzica o łącznej długości 5,612 km i jeden MOR w m. Harklowa
W ramach zadania nr 3 Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Dwukrotnego koszenia poboczy i korony wału o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony. 2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie. 3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów. 4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów. 5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem. 6. Uzupełniania materiałem kamiennym ubytków w nawierzchni trasy rowerowej. 7. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem. 8. Dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 8:00 - 14:00 do dnia 27.11.2020 r. (włącznie) oraz jeden raz w tygodniu, tj. w piątek w godz. jw. w m-cu grudniu 2020 r. sprzątanie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowanego w m. Harklowa, w tym m. in.: a. Opróżnianie koszy na śmieci wraz z zagospodarowaniem odpadów, b. Zbieranie wszystkich zanieczyszczeń (śmieci, ziemi, błota, kamyków, gumy do żucia, niedopałków, papierów, itp.) na terenie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z ich zagospodarowaniem, c. Sprzątanie i czyszczenie urządzeń związanych z funkcjonowaniem MOR-u (stojaki na rowery, ławki, stół, urządzenie do przyrządzania posiłków, itp., wraz z myciem wszystkich elementów wiaty, d. Nasadzenie i utrzymanie roślinności (macierzanka i trawa palczatka) w donicach (4 szt.) oraz koszenie trawy za obrzeżem na pow. ok. 10 m2. 9. Wynajmu i bieżącej pełnej obsługi przez 7 dni w tygodniu przenośnej jednej toalety sanitarnej na miejscu obsługi rowerzystów zlokalizowanego w ciągu trasy rowerowej w m. Harklowa do dnia 30.11.2020 r.: a. toaleta powinna być przystosowana dla osób niepełnosprawnych, b. rozstawienie przenośnej toalety sanitarnej na terenie w/w Miejsca Obsługi Rowerzystów w sposób stacjonarny w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego oraz jej usunięcia po upływie w/w terminu, 1) Minimalne wyposażenie toalety: • antypoślizgowa podłoga • zamek wewnętrzny i zewnętrzny • wieszak na ubranie • uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety • wskaźnik wolne/zajęte • dozownik na płyn dezynfekujący • podajnik ręczników papierowych • podajnik na rolki papieru toaletowego • system wentylacji • bezodpływowy zbiornik z wentylacją • umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę 2) W szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące czynności: bieżące opróżnianie zbiornika tak, aby nigdy nie był wypełniony do pełna (opróżnianie zbiornika minimum dwa razy w każdym tygodniu w dniach poniedziałek i piątek); bieżące zalewanie płynu ekologicznego; bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i płynu dezynfekującego; bieżące uzupełnianie wody w zbiorniku umywalki; bieżące mycie i odkażanie toalety; bieżąca naprawa usterek; usuwanie wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na toaletach sanitarnych w czasie do 24 godz. od ich stwierdzenia przez Wykonawcę w trakcie bieżącej obsługi lub ich zgłoszenia do Wykonawcy przez Zamawiającego; utylizacja ciekłych odpadów komunalnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.3) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.3a do zał. nr 4.3c), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).

Część nr: 1 Nazwa: Część I: VeloDunajec odc. Zakopane - Sromowce - - Zadanie nr 4: sześć odcinków trasy rowerowej w m. Sromowce Wyżne i Niżne o łącznej długości 3,722 km i jeden MOR w m. Sromowce Niżne
W ramach zadania nr 4 Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Dwukrotnego koszenia poboczy o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony. 2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie. 3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów. 4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów. 5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem. 6. Uzupełniania materiałem kamiennym ubytków w nawierzchni mijanek w ciągu trasy rowerowej. 7. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem. 8. Dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 8:00 - 14:00 do dnia 27.11.2020 r. (włącznie) oraz jeden raz w tygodniu, tj. w piątek w godz. jw. w m-cu grudniu 2020 r. sprzątanie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowanego w m. Sromowce Niżne, w tym m. in.: a. Opróżnianie koszy na śmieci wraz z zagospodarowaniem odpadów, b. Zbieranie wszystkich zanieczyszczeń (śmieci, ziemi, błota, kamyków, gumy do żucia, niedopałków, papierów, itp.) na terenie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z ich zagospodarowaniem, c. Sprzątanie i czyszczenie urządzeń związanych z funkcjonowaniem MOR-u (stojaki na rowery, ławki, stół, urządzenie do przyrządzania posiłków, itp., wraz z myciem wszystkich elementów wiaty, d. Nasadzenie i utrzymanie roślinności (macierzanka i trawa palczatka) w donicach (4 szt.) oraz koszenie trawy za obrzeżem na pow. ok. 10m2. 9. Wynajmu i bieżącej pełnej obsługi przez 7 dni w tygodniu przenośnej jednej toalety sanitarnej na miejscu obsługi rowerzystów zlokalizowanego w ciągu trasy rowerowej w m. Harklowa do dnia 30.11.2020 r.: a. toaleta powinna być przystosowana dla osób niepełnosprawnych, b. rozstawienie przenośnej toalety sanitarnej na terenie w/w Miejsca Obsługi Rowerzystów w sposób stacjonarny w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego oraz jej usunięcia po upływie w/w terminu, 1) Minimalne wyposażenie toalety: • antypoślizgowa podłoga • zamek wewnętrzny i zewnętrzny • wieszak na ubranie • uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety • wskaźnik wolne/zajęte • dozownik na płyn dezynfekujący • podajnik ręczników papierowych • podajnik na rolki papieru toaletowego • system wentylacji • bezodpływowy zbiornik z wentylacją • umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę 2) W szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące czynności: - bieżące opróżnianie zbiornika tak, aby nigdy nie był wypełniony do pełna (opróżnianie zbiornika minimum dwa razy w każdym tygodniu w dniach poniedziałek i piątek); - bieżące zalewanie płynu ekologicznego; - bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i płynu dezynfekującego; - bieżące uzupełnianie wody w zbiorniku umywalki; - bieżące mycie i odkażanie toalety; - bieżąca naprawa usterek; - usuwanie wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na toaletach sanitarnych w czasie do 24 godz. od ich stwierdzenia przez Wykonawcę w trakcie bieżącej obsługi lub ich zgłoszenia do Wykonawcy przez Zamawiającego; - utylizacja ciekłych odpadów komunalnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Pielęgnacja drzew rosnących wzdłuż trasy rowerowej. Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.4) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.4a do zał. nr 4.4f), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).

Część nr: 2 Nazwa: Część II: VeloDunajec odc. Krościenko n/D - Jazowsko - Zadanie nr 1: cztery odcinki trasy rowerowej w m. Krościenko nad Dunajcem, Zabrzeż, Łącko, Jazowsko o łącznej długości 7,316 km i dwa MORy w m. Krościenko nad Dunajem i Jazowsko
W ramach zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Dwukrotnego koszenia poboczy i korony wału o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony. 2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie. 3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów. 4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów. 5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem. 6. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem. 7. Dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 8:00 - 14:00 do dnia 27.11.2020 r. (włącznie) oraz jeden raz w tygodniu, tj. w piątek w godz. jw. w m-cu grudniu 2020 r. sprzątanie Miejsc Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowanych w m. Krościenko nad Dunajcem i Jazowsko, w tym m. in.: a. Opróżnianie koszy na śmieci wraz z zagospodarowaniem odpadów, b. Zbieranie wszystkich zanieczyszczeń (śmieci, ziemi, błota, kamyków, gumy do żucia, niedopałków, papierów, itp.) na terenie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z ich zagospodarowaniem, c. Sprzątanie i czyszczenie urządzeń związanych z funkcjonowaniem MOR-u (stojaki na rowery, ławki, stół, urządzenie do przyrządzania posiłków, itp., wraz z myciem wszystkich elementów wiaty, d. Nasadzenie i utrzymanie roślinności (macierzanka i trawa palczatka) w donicach (4 szt.) oraz koszenie trawy za obrzeżem na pow. ok. 10 m2. 8. Wynajmu i bieżącej pełnej obsługi przez 7 dni w tygodniu przenośnych dwóch toalet sanitarnych na miejscach obsługi rowerzystów zlokalizowanych w ciągu trasy rowerowej w m. Krościenko nad Dunajcem i Jazowsko do dnia 30.11.2020 r.: a. toalety powinny być przystosowane dla osób niepełnosprawnych, b. rozstawienia przenośnych toalet sanitarnych na terenie w/w Miejsc Obsługi Rowerzystów w sposób stacjonarny w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego oraz ich usunięcia po upływie w/w/terminu, 1) Minimalne wyposażenie toalet: • antypoślizgowa podłoga • zamek wewnętrzny i zewnętrzny • wieszak na ubranie • uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety • wskaźnik wolne/zajęte • dozownik na płyn dezynfekujący • podajnik ręczników papierowych • podajnik na rolki papieru toaletowego • system wentylacji • bezodpływowy zbiornik z wentylacją • umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę 2) W szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące czynności: - bieżące opróżnianie zbiorników tak, aby nigdy nie były wypełnione do pełna (opróżnianie zbiorników minimum dwa razy w każdym tygodniu w dniach poniedziałek i piątek); - bieżące zalewanie płynu ekologicznego; - bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i płynu dezynfekującego; - bieżące uzupełnianie wody w zbiorniku umywalki; - bieżące mycie i odkażanie toalety; - bieżąca naprawa usterek; - usuwanie wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na toaletach sanitarnych w czasie do 24 godz. od ich stwierdzenia przez Wykonawcę w trakcie bieżącej obsługi lub ich zgłoszenia do Wykonawcy przez Zamawiającego; - utylizacja ciekłych odpadów komunalnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Pielęgnacja drzew rosnących wzdłuż trasy rowerowej. Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.5) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.5a do zał. nr 4.5d), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).

Część nr: 3 Nazwa: Część III: EuroVelo11 odc. Barcice – Stary Sącz oraz VeloDunajec odc. Stary Sącz - Zadanie nr 1: pięć odcinków trasy rowerowej EuroVelo 11 w m. Barcice, Cyganowice, Stary Sącz i jeden odcinek trasy rowerowej VeloDunajec w m. Stary Sącz (od mostu św. Kingi do trasy EuroVelo 11 o łącznej długości 6,292 km, i jeden MOR w m. Cyganowice
W ramach zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Dwukrotnego koszenia poboczy o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony. 2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie. 3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów. 4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów. 5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem. 6. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem. 7. Dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 8:00 - 14:00 do dnia 27.11.2020 r. (włącznie) oraz jeden raz w tygodniu, tj. w piątek w godz. jw. w m-cu grudniu 2020 r. sprzątanie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowanego w m. Cyganowice, w tym m. in.: a. Opróżnianie koszy na śmieci wraz z zagospodarowaniem odpadów, b. Zbieranie wszystkich zanieczyszczeń (śmieci, ziemi, błota, kamyków, gumy do żucia, niedopałków, papierów, itp.) na terenie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z ich zagospodarowaniem, c. Sprzątanie i czyszczenie urządzeń związanych z funkcjonowaniem MOR-u (stojaki na rowery, ławki, stół, urządzenie do przyrządzania posiłków, itp., wraz z myciem wszystkich elementów wiaty, d. Nasadzenie i utrzymanie roślinności (macierzanka i trawa palczatka) w donicach (4 szt.) oraz koszenie trawy za obrzeżem na pow. ok. 20 m2. 8. Wynajmu i bieżącej pełnej obsługi przez 7 dni w tygodniu jednej przenośnej toalety sanitarnej na miejscu obsługi rowerzystów zlokalizowanym w ciągu trasy rowerowej w m. Cyganowice do dnia 30.11.2020 r.: a. toalety powinny być przystosowane dla osób niepełnosprawnych, b. rozstawienia przenośnych toalet sanitarnych na terenie w/w Miejsc Obsługi Rowerzystów w sposób stacjonarny w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego oraz ich usunięcia po upływie w/w/terminu, 1) Minimalne wyposażenie toalet: • antypoślizgowa podłoga • zamek wewnętrzny i zewnętrzny • wieszak na ubranie • uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety • wskaźnik wolne/zajęte • dozownik na płyn dezynfekujący • podajnik ręczników papierowych • podajnik na rolki papieru toaletowego • system wentylacji • bezodpływowy zbiornik z wentylacją • umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę 2) W szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące czynności: - bieżące opróżnianie zbiorników tak, aby nigdy nie były wypełnione do pełna (opróżnianie zbiorników minimum dwa razy w każdym tygodniu w dniach poniedziałek i piątek); - bieżące zalewanie płynu ekologicznego; - bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i płynu dezynfekującego; - bieżące uzupełnianie wody w zbiorniku umywalki; - bieżące mycie i odkażanie toalety; - bieżąca naprawa usterek; - usuwanie wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na toaletach sanitarnych w czasie do 24 godz. od ich stwierdzenia przez Wykonawcę w trakcie bieżącej obsługi lub ich zgłoszenia do Wykonawcy przez Zamawiającego; - utylizacja ciekłych odpadów komunalnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Pielęgnacja drzew rosnących wzdłuż trasy rowerowej. Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.6) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.6a do zał. nr 4.6e), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).

Część nr: 3 Nazwa: Część III: EuroVelo11 odc. Nowy Sącz - Wielogłowy - Zadanie nr 2: pięć odcinków trasy rowerowej EuroVelo11 w m. Nowy Sącz, Wielogłowy o łącznej długości 11,800 km i jeden MOR w m. Nowy Sącz
W ramach zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Dwukrotnego koszenia poboczy i korony wału o średniej szerokości 1,00 m z każdej strony. 2. Wycinki odrostów roślin i krzewów przyległych do trasy rowerowej utrudniających jej użytkowanie. 3. Oczyszczenia nawierzchni jezdni trasy rowerowej z zanieczyszczeń, ziemi, błota, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów. 4. Sprzątania poboczy ścieżki rowerowej wraz ze skarpami z zanieczyszczeń, śmieci, roślinności, szkła, kamyków, gałęzi, itp., średnia szerokość 1,5 m x 2 str. wraz z zagospodarowaniem odpadów. 5. Uzupełniania zniszczonych poboczy gruntowych wraz z ich zagęszczeniem. 6. Jeden raz na dwa tygodnie, tj. w poniedziałek, w godz. 8:00 - 14:00 opróżniania koszy na śmieci o pojemności 50 litrów zamontowanych wzdłuż trasy rowerowej wraz z zagospodarowaniem odpadów. W przypadku zalegania odpadów (zapełnione kosze) Zamawiający zleci ich dodatkowe opróżnienie pisemnym zleceniem. 7. Dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 8:00 - 14:00 do dnia 27.11.2020 r. (włącznie) oraz jeden raz w tygodniu, tj. w piątek w godz. jw. w m-cu grudniu 2020 r. sprzątanie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) zlokalizowanego w m. Nowy Sącz, w tym m. in.: a. Opróżnianie koszy na śmieci wraz z zagospodarowaniem odpadów, b. Zbieranie wszystkich zanieczyszczeń (śmieci, ziemi, błota, kamyków, gumy do żucia, niedopałków, papierów, itp.) na terenie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) wraz z ich zagospodarowaniem, c. Sprzątanie i czyszczenie urządzeń związanych z funkcjonowaniem MOR-u (stojaki na rowery, ławki, stół, urządzenie do przyrządzania posiłków, itp., wraz z myciem wszystkich elementów wiaty, d. Nasadzenie i utrzymanie roślinności (macierzanka i trawa palczatka) w donicach (4 szt.) oraz koszenie trawy za obrzeżem na pow. ok. 20 m2. 8. Wynajmu i bieżącej pełnej obsługi przez 7 dni w tygodniu jednej przenośnej toalety sanitarnej na miejscu obsługi rowerzystów zlokalizowanym w ciągu trasy rowerowej w m. Nowy Sącz do dnia 30.11.2020 r.: a. toalety powinny być przystosowane dla osób niepełnosprawnych, b. rozstawienia przenośnych toalet sanitarnych na terenie w/w Miejsc Obsługi Rowerzystów w sposób stacjonarny w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego oraz ich usunięcia po upływie w/w/terminu, 1) Minimalne wyposażenie toalet: • antypoślizgowa podłoga • zamek wewnętrzny i zewnętrzny • wieszak na ubranie • uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety • wskaźnik wolne/zajęte • dozownik na płyn dezynfekujący • podajnik ręczników papierowych • podajnik na rolki papieru toaletowego • system wentylacji • bezodpływowy zbiornik z wentylacją • umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę 2) W szczegółowy zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące czynności: - bieżące opróżnianie zbiorników tak, aby nigdy nie były wypełnione do pełna (opróżnianie zbiorników minimum dwa razy w każdym tygodniu w dniach poniedziałek i piątek); - bieżące zalewanie płynu ekologicznego; - bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i płynu dezynfekującego; - bieżące uzupełnianie wody w zbiorniku umywalki; - bieżące mycie i odkażanie toalety; - bieżąca naprawa usterek; - usuwanie wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na toaletach sanitarnych w czasie do 24 godz. od ich stwierdzenia przez Wykonawcę w trakcie bieżącej obsługi lub ich zgłoszenia do Wykonawcy przez Zamawiającego; - utylizacja ciekłych odpadów komunalnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Pielęgnacja drzew rosnących wzdłuż trasy rowerowej. Zakres i lokalizację w/w zamówienia (zadania) określa Przedmiar robót (zał. nr 3.7) i Mapy lokalizacyjne (zał. nr 4.7a do zał. nr 4.7d), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 SIWZ).

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540054974-N-2020 z dnia: 2020-03-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-03-31, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-04-03, godzina: 09:30
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, utrzymanie dróg
kody CPV 77310000, 77314100, 90000000, 90910000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , utrzymanie dróg

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10446105 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie NAPRAWA DRÓG GMINNYCH 2024 Część 1: Część 1 . Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z ...
10462379 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie Budowa zielonej ściany w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na DDP w Wa-wie przy ul. Radzymińskiej 154-budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z dział...
10450517 2024-05-07
godz. 09:00
Pomorskie DAZ-Z.272.35.2024 Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 502 na odcinku w km od 7+900 do 9+520 o długości 1,62 km PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10446089 2024-05-07
godz. 10:00
Małopolskie Przebudowa drogi wewnętrznej „ul. Dzielnica” na odcinku w km 0+000-0+168 w m. Barcice 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi wewn...
10458293 2024-05-07
godz. 14:00
Mazowieckie Budowa ciągu pieszo - jezdnego pomiędzy ul. Saperów i ul. Czołgistów w Ząbkach 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową ciągu pieszo – jezdnego łącząc...
10466091 2024-05-09
godz. 08:00
Pomorskie Roboty związane z zakupem i ułożeniem płyt typu Jumbo na drogach będących w zarządzie gminy Bytów w 2024 roku Przedmiotem zamówienia są roboty związane z zakupem i ułożeniem p...
10450397 2024-05-09
godz. 10:00
Wielkopolskie Emulsjonownie drogi w miejscowości Bługowo. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie potrójnego powierzchniowego utrwalenia drogi gminnej o nawierzchni z kruszywa pochodzenia mineralnego, ...
10456202 2024-05-10
godz. 10:00
Śląskie „Przebudowa drogi wraz z odwodnieniem przy ulicy Kolorowej w m. Korwinów, gm. Poczesna” Zakres rzeczowy: W ramach inwestycji założono przebudowę ul. Kolorowej, w ramach zadania wyko...
10451658 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: ”Budowa chodnika przy ulicy Porannej Rosy w miejscowości Kamionki” wg Dokumentacji projektowej, Przedmiarów robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykona...
10456196 2024-05-20
godz. 09:00
Podlaskie Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zbójna w ramach Polskiego Ładu. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n.: Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zbójnaw ramac...