Przetarg 6616047 - Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni gruntowej Numer...

   
Analizuj Zamówienie 6616047 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-02-28
przedmiot ogłoszenia
Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni gruntowej
Numer referencyjny: ZP.272.1.1.2019

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne
wykonanie równania i wałowania powiatowych dróg gruntowych na terenie powiatu nowotomyskiego, o których mowa załączniku A do SIWZ – wykaz dróg.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
- równanie i wałowanie nawierzchni dróg gruntowych równiarką, szerokość profilowania średnio do 5,0 m
(zadanie dotyczy profilowania drogi gruntowej wraz z możliwym zacięciem na poboczu rowka odwadniającego i wcinek w celu uregulowania gospodarki wodnej, wypełnienia zagłębień gruntem rodzimym, zagęszczenia nawierzchni walcem )
- remont nawierzchni dróg gruntowych mieszanką kruszywa łamanego lub kamienia kruszonego łamanego zamawiającego za pomocą równiarki, koparko-ładowarki i samochodu ciężarowego
(zadanie będzie dotyczyło załadunku posiadanego przez Zamawiającego kruszywa (z m. Opalenica) na samochody ciężarowe, dostawę załadowanego towaru na wskazane drogi gruntowe na terenie Powiatu Nowotomyskiego (2716P Jastrzębniki 100Mg, 2707P Węgielnia 200Mg, 2712P Prądówka 100Mg, 2729P Piotry 100Mg), rozścielenia i równania dróg w miejscu dostarczenia tego kruszywa, mechaniczne profilowanie i uwałowanie, )
- remont nawierzchni dróg gruntowych mieszanką kruszywa łamanego lub kamienia kruszonego łamanego wykonawcy za pomocą równiarki, koparko-ładowarki i samochodu ciężarowego
(zadanie będzie dotyczyło załadunku kruszywa (mieszanka 0 – 63,0 mm) wykonawcy na samochody ciężarowe, dostawę załadowanego towaru na wskazane drogi gruntowe na terenie Powiatu Nowotomyskiego (2713PMiedzichowo –Łomnica 200Mg ), rozścielenia i równania dróg w miejscu dostarczenia tego kruszywa, mechaniczne profilowanie i uwałowanie, )
Nadwyżkę ziemi z w/w zadań należy wykorzystać na uzupełnienie ubytków w innym miejscu.
Rozliczenie za wykonane prace następować będzie według faktycznie wykonach jednostek rzeczowych robót (obmiaru) po ryczałtowych cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie przetargowej.

2) Zamawiający szacuje, że roboty objęte niniejszym zamówieniem zostaną wykonane łącznie na min. 100 km dróg.
Ostateczny zakres zamówienia tj. ilości w km będzie zależny od warunków atmosferycznych oraz konieczności wykonania określonych robót, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót do rzeczywistego zapotrzebowania wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem, przy czym Zamawiający gwarantuje, że przedmiotowe zmiany ilościowe nie spowodują obniżenia wartości zamówienia o więcej niż 40% umówionej kwoty. Wykonawcy, z którymi Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego nie służy roszczenie o jego realizację w wielkościach wskazanych w zdaniu pierwszym.
Wielkość jednego zadania/ zlecenia nie będzie mniejsza niż 10 km
3) Umowa na realizację zamówienia publicznego zostanie zawarta do wysokości kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu umowy. Natomiast rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą w cyklach miesięcznych, na podstawie ceny jednostkowej brutto za 1 km wykonania robót, określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oraz faktycznie wykonanych prac. Cena ofertowa brutto służy jedynie porównaniu złożonych ofert, w celu wyboru oferty najkorzystniejszej
4) Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w częściach w miarę potrzeb Zamawiającego. Miejsce i zakres wykonania robót na poszczególnych odcinkach dróg będzie każdorazowo i szczegółowo zlecane Wykonawcy na piśmie drogą elektroniczną lub faxem, przez uprawnionego do tej czynności przedstawiciela Zamawiającego. Zlecenia będą nadawane przez Zamawiającego w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach urzędowania Zamawiającego.
W przypadku, gdy Zamawiający nada zlecenie w ostatni, dla niego dzień roboczy przypadający w danym tygodniu, to termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotowych prac przez Wykonawcę mija w pierwszym dniu roboczym Zamawiającego, przypadającym po dacie nadania zlecenia.
5) W przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych przedmiotem zlecenia, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Zamawiający może, na uzasadniony wniosek Wykonawcy wyrazić na piśmie zgodę na przesunięcie terminu rozpoczęcia realizacji zlecenia.
6) W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do jego realizacji tj. równiarki do wyprofilowania przekroju poprzecznego korony drogi, walca drogowego samojezdnego, samochodu ciężarowego oraz koparko-ładowarki, zagęszczarki płytowej lub ubijaka mechanicznego w zależności od wielkości ubytków, drobny sprzęt ręczny ( łopaty, kilofy, itp.) Koszt dojazdu sprzętu na miejsce wykonywania robót leży po stronie wykonawcy.
W terminie 7 dni od zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu na piśmie, informację na temat postoju sprzętu, o którym mowa powyżej, a Zamawiający w terminie 7 dni od otrzymania przedmiotowej informacji zobowiązany jest wyznaczyć datę weryfikacji ilości i rodzaju potencjału technicznego Wykonawcy.
7) Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze i zabezpieczenie prac, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie.
8) Miejsce wykonywania robót, tj. odcinek drogi powiatowej, będzie każdorazowo wskazany Wykonawcy przez Zamawiającego zgodnie z wykazem dróg stanowiącym załącznik do SIWZ
9) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za: właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, wykonanie robót zgodnie z STWIORB, sztuką budowlaną oraz należytą starannością, jakość materiałów oraz za metody organizacyjno- techniczne stosowane na terenie budowy.
10) Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne działanie, uchybienie lub zaniechanie.
11) Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za ochronę urządzeń uzbrojenia terenu takich jak: przewody, rurociągi, kable teletechniczne, geodezyjna osnowa pozioma, itp., oraz za uzyskanie u odpowiednich władz, będących właścicielami tych urządzeń, potwierdzenia informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego odnośnie dokładnego położenia tych urządzeń w obrębie placu budowy. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez niego działania uszkodzenia urządzeń uzbrojenia terenu.
12) Jeżeli na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy lub innych podmiotów uczestniczących w robotach, ze strony Wykonawcy dojdzie do awarii, usterki lub innej szkody w infrastrukturze, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia lub naprawienia na własny koszt w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
13) Jeżeli Wykonawca opóźnia się w realizacji powyższych postanowień Zamawiający zleci usunięcie awarii na koszt Wykonawcy, potrącając odpowiednie kwoty z faktury.
14) Wykonawca będzie utrzymywał teren robót w stanie uporządkowanym i przeznaczy go wyłącznie na cel wykonywanych zadań.
15) Po zakończeniu robót Wykonawca pozostawi cały teren robót uporządkowany i nadający się do użytkowania bez konieczności wykonania jakichkolwiek dodatkowych prac przez Zamawiającego.
16) Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru ostatecznego wykonanych robót w ciągu 7 dni od daty zakończenia i zgłoszenia. Przy odbiorze wykonawca przekaże Zamawiającemu obmiar wykonanych robót z podziałem wg numerów na poszczególne drogi, z uwzględnieniem dokładnego opisu zrealizowanych prac (nr drogi, nr posesji, strona drogi, przepust, skrzyżowanie).
17) Zamawiający dokonuje odbioru z udziałem Wykonawcy i po powiadomieniu właściwych organów. Wykonawca dostarczy wszelkie dokumenty i zezwolenia niezbędne do odbioru robót.
18) Zamawiający sporządza protokół odbioru, który określi sposób i termin usunięcia wad jakościowych.
19) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 1 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz rozszerzyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. Okres gwarancji zaczyna się w dzień po odbiorze ostatecznym zadania.

3.7.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Obowiązek zatrudnienia o pracę nie dotyczy sytuacji w której, wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonują powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej).
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby


3.7.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia
a) pracownicy obsługujący sprzęt (operatorzy równiarki, walca,)

3.7.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:


3.7.3.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób.
a) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,

b) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest
w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy jest zobowiązany do przedstawienia dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób: oświadczenia zawierającego wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy (imię i nazwisko zatrudnionego, czas zatrudnienia, czas pracy, zakres obowiązków) pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń oraz kar umownych za podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników w przypadku wystąpienia zmian osobowych;

c) Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu aktualne pisemne oświadczenie że osoby przedstawione w wykazie pracowników są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, przedkładał dowody odprowadzania składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia lub kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danym osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych


3.7.3.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia.

a) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez Zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 1% całkowitego wynagrodzenia określonego w § 6 ust.4 umowy za każdą niezatrudnioną osobę poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego;
b) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w § 4 ust. 2 i 3 lub podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników w przypadku wystąpienia zmian osobowych, wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości w wysokości 2000,00 zł.
c) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233140, 45233142, 45233220
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10462903 2024-05-09
godz. 09:00
Małopolskie 3.2 Przedmiot zamówienia stanowi: „Remont drogi powiatowej nr 2007K w km od 0+085,00 do km 3+090,00 w miejscowościach Cichawa i Grodkowice, Powiat Wielicki”3.3 Zakres zadania obejmuje:...
10399047 2024-05-09
godz. 10:00
Łódzkie Przebudowa drogi powiatowej nr 3715E na odcinku Prusinowice - Borki Prusinowskie – etap I Część 1: Część I pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3715E od Szkoły Podstawowej im. Jan...
10481613 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę ulic w Przasnyszu (ulice: Nowowarszawska, Jana Kilińskiego) w formule "projektuj i buduj" Przedmiotem zamówienia jest wykonanie...
10481601 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Przebudowa odcinka drogi gminnej w m. Zielonka Stara gm. Zwoleń”Zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej w m. Zielonka Stara gm. Zwol...
10484775 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Budowa drogi gminnej w Bogufałowie dz. nr 282 – etap I Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi gminnej w miejscowości Bogufałów (dz. nr 282) o długo...
10426563 2024-05-13
godz. 15:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” robót budowlanych w ramach projektu: „Dekarbonizacja Subregionu Wałbrzyskiego i graniczenie emisji gazów cie...
10482029 2024-05-16
godz. 08:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi wojewódzkiej nr 562 od km 26+834 do km 29+134 na odcinku Główina – Więcławice – nr postępowania 093/24.2. Szczegółowy opis przedmiot...
10259292 2024-05-16
godz. 10:00
Świętokrzyskie Remont drogi powiatowej nr 1322T w miejscowości Daleszyce ul. Kościuszki. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1322T Górno-Daleszyce-Borków (stary numer 0332T) w miej...
10384202 2024-05-17
godz. 09:00
Pomorskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa ul. Pszennej w Baninie (nr 157018G) na odcinku od skrzyżowania o ruchu okrężnym ul. Pszennej z ul. Polnego Wiatru do skrzyżowania ul. P...
10440797 2024-05-21
godz. 10:00
Dolnośląskie Dokumentacja na budowę sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, gazowej, kanału technologicznego i budowę i przebudowę chodnika w m. Stoszowice, Budzów i Srebrna Góra oraz sieci ka...