Przetarg 7256137 - Aglomeracja Kalisko – Ostrowska przyjazna rowerzystom –...

   
Analizuj Zamówienie 7256137 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-12-30
przedmiot ogłoszenia
Aglomeracja Kalisko – Ostrowska przyjazna rowerzystom – Budowa ścieżek rowerowych – Budowa dróg dla rowerów/ścieżek rowerowych, z
punktami przesiadkowymi/parkingów P&R i B&R, samoobsługowymi stacjami/punktami naprawy rowerów oraz niezbędną infrastrukturą uzupełniającą w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 4629 P na odcinku Iwanowice - Szczytniki
Numer referencyjny: ZP.272.1.24.2019

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmującego wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie w imieniu
i na rzecz Zamawiającego decyzji ZRID i budowę drogi dla rowerów/ścieżki rowerowej
z punktem przesiadkowym/parkingiem P&R i B&R, samoobsługową stacją/punktem naprawy rowerów oraz niezbędną infrastrukturą uzupełniającą, na podstawie której możliwa będzie realizacja inwestycji zarówno pod względem formalno-prawnym jak
i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tym projektem.
2. Zamówienie należy wykonać z uwzględnieniem zapisów Programu Funkcjonalno-Użytkowego (załączniki nr 6 do SIWZ).
3. Zamówienie realizowane jest w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, w ramach projektu „Aglomeracja Kalisko-Ostrowska przyjazna rowerzystom – Budowa ścieżek rowerowych”.

4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Faza I – opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie decyzji
o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej:
a) wstępny projekt, który należy przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy - Zamawiający zobowiązany jest w terminie 7 dni od przedłożenia dokumentu do jego akceptacji bądź zgłoszenia ewentualnych uwag,
b) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, uzyskanie opinii, zezwoleń, zatwierdzeń i decyzji,
c) opracowanie wymaganych analiz, map na potrzeby opracowania dokumentacji technicznej oraz map i analiz stanowiących załącznik do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
d) opracowanie projektów podziału nieruchomości wraz z określeniem nieruchomości lub jej części, które planowane są do przejęcia lub z których korzystanie będzie ograniczone,
e) opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej obejmującej m.in.: projekt budowlany i wykonawczy, projekt organizacji ruchu na czas wykonania robót budowlanych oraz docelowej organizacji ruchu, projekty usunięcia ewentualnych kolizji, plan BIOZ, zaświadczenie, o którym mowa w art. 12 ust 7 ustawy z dnia
7 lipca 1994 r., prawo budowlane (Dz.U. 2019 poz. 1186 ze zm.), szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zestawienie przewidywanych do wykonania robót budowlanych (wraz z ich opisem, podstawą wyceny, przedmiarem oraz przyjętymi stawkami jednostkowymi) - Zamawiający zobowiązany jest w terminie 7 dni od przedłożenia dokumentacji do jej akceptacji bądź zgłoszenia ewentualnych uwag,
f) przygotowanie oraz złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami,
g) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o zezwoleniu
na realizację inwestycji drogowej.
2) Faza II – realizację robót budowlanych dotyczących budowy drogi dla rowerów/ścieżki rowerowej z punktem przesiadkowym/parkingiem P&R i B&R, samoobsługową stacją/punktem naprawy rowerów oraz niezbędną infrastrukturą uzupełniającą na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w tym m.in.:
a) wykonanie oznakowania tymczasowego na czas prowadzenia robót budowlano-montażowych,
b) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne,
c) budowa ścieżki rowerowej,
d) budowa punktu przesiadkowego/parkingu P&R i B&R,
e) budowa samoobsługowej stacji/punktu naprawy rowerów,
f) budowa niezbędnej infrastruktury uzupełniającej,
g) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego docelowej organizacji ruchu,
h) pełnienie nadzoru autorskiego,
i) obsługa geodezyjna robót w tym sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
j) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
k) usuniecie ewentualnych kolizji,
l) oznakowanie inwestycji tablicami informacyjnymi zgodnie z wytycznymi Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Zamawiającego.
5. Dokumentacja techniczna musi być zgodna z aktualnie obowiązującymi warunkami technicznymi, przepisami prawa budowlanego, przepisami szczególnymi, normami i posiadać uzgodnienia określone przepisami szczególnymi umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
6. Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania zabezpiecza Wykonawca.
7. Projekty w fazie roboczej należy uzgadniać z Zamawiającym.
8. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia i złożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia, że dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia jest wykonana zgodnie z umową, warunkami technicznymi, obowiązującymi przepisami i normami, i że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
9. Dokumentację projektową ostatecznie zatwierdza Zamawiający jednak fakt ten nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za przyjęte w opracowaniu rozwiązania techniczne. Powyższe jest niezbędne do rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych
w oparciu o tę dokumentację.
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiotową dokumentację techniczną w ilości 4 egz. oprawionych w sztywne teczki, wraz z oświadczeniem o jej kompletności, z tym że dokument o którym mowa w pkt 4 ppkt 1 lit. f w 1 egz., a szczegółową specyfikację techniczną w 3 egz.
11. Wykonawca zobowiązuje się przekazać dokumentację techniczną protokołem zdawczo – odbiorczym potwierdzającym termin jej wykonania.
12. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu na bieżąco dokumentów potwierdzających złożenie poszczególnych opracowań lub dokumentów do uzgodnienia lub w celu uzyskania niezbędnych decyzji i pozwoleń.
13. Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu architektoniczno-budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń
w odpowiedniej specjalności. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca.
14. We wszystkich zapisach SIWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się
do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
15. Wykonawca rozpocznie roboty po uzyskaniu zatwierdzenia dokumentacji projektowej przez Zamawiającego oraz nie wcześniej niż po uzyskaniu wymaganych decyzji
i pozwoleń.
16. Wszelkie zmiany i odstępstwa od zatwierdzonej dokumentacji projektowej na etapie realizacji robót wymagają zgody pisemnej Zamawiającego, oraz osoby/osób pełniącej/ych funkcję nadzoru autorskiego.
17. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem na rzecz i w imieniu Zamawiającego decyzji ZRID, budowę ścieżki rowerowej na odcinku Iwanowice – Szczytniki
o długości 3,232 km (gmina Szczytniki), budowę drogi dla rowerów/ścieżki rowerowej
z punktem przesiadkowym/parkingiem P&R i B&R, samoobsługową stacją/punktem naprawy rowerów oraz niezbędną infrastrukturą uzupełniającą,
18. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz szczególnymi zasadami przygotowania i realizacji inwestycji
w zakresie dróg publicznych a także innymi obowiązującymi przepisami.
19. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotu zamówienia z własnych materiałów (atestowanych i dopuszczonych do stosowania).
20. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę:
1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2019 poz. 1040 ze zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli pracowników fizycznych, kierowców środków transportu, operatorów maszyn i urządzeń.
2) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w ppkt 1 nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy i projektanta.
3) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane w pkt 20 ppkt 1 czynności.
4) W terminie 14 dni od przystąpienia do wykonywania robót, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności określone ppkt 1, zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2019 poz. 1040 ze zm.) wraz ze wskazaniem m.in. imion i nazwisk, liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu oraz stanowiska (zakresu wykonywanych czynności).
5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczone
za zgodność oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę zanonimizowanych, w sposób zapewniający ochronę danych osobnych pracowników, zgodnie z przepisami „ RODO” [rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016,
str. 1] (to jest w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników), imię i nazwisko nie podlega anonimizacji.

6) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest
w szczególności do:
a) żądania wyjaśnień, oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu i dokonania ich oceny,
b) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót,
c) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się
o przeprowadzanie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
7) Sankcje z tytułu niespełnienia wymogu, o którym mowa w ppkt 1:
a) w przypadku nie złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt 4-5
we wskazanych w nich terminach, Zamawiający naliczy karę umowną
w wysokości 5000,00 zł brutto,
b) za oddelegowanie do wykonywana prac na stanowiskach wskazanych w ppkt 1 osób niezatrudnionych na podstawie umów o pracę – w wysokości 1000,00 zł brutto za każdy stwierdzony przypadek.
21. Kody opisujące przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 71.32.00.00-2 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 45.23.31.40-2 - roboty drogowe, 45.23.31.62-2 - roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych.
22. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia.
23. Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540009870-N-2020 z dnia: 2020-01-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-01-21, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-02-02, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540010261-N-2020 z dnia: 2020-01-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-02-02, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-02-03, godzina 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540018097-N-2020 z dnia: 2020-01-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-02-03, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-02-07, godzina 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540021288-N-2020 z dnia: 2020-02-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-02-07, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-02-13, godzina 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540025067-N-2020 z dnia: 2020-02-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-02-13, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-02-17, godzina 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540027569-N-2020 z dnia: 2020-02-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 8)
W ogłoszeniu jest:
lub zakończenia: 2020-06-30
W ogłoszeniu powinno być:
lub zakończenia: 2020-11-16


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9)
W ogłoszeniu jest:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 czerwca 2020 r., z tym że: 1) opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie decyzji ZRID do dnia 30 kwietnia 2020 r., 2) wykonanie robót budowlanych do dnia 30 czerwca 2020 r.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 listopada 2020 r., z tym że: 1) opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie decyzji ZRID do dnia 31 sierpnia 2020 r., 2) wykonanie robót budowlanych do dnia 16 listopada 2020 r.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-02-17, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-02-24, godzina: 10:00
branża Drogownictwo, Tereny zielone
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, mała architektura
kody CPV 45233140, 45233162, 71320000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , mała architektura

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10449779 2024-05-08
godz. 08:45
Mazowieckie Remont nawierzchni ul. Armii Krajowej i ul. Wojskowej wraz ze skrzyżowaniem z ul. J. Piłsudskiego 5.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Remoncie nawierzchni ul....
10465873 2024-05-08
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w formule „zaprojektuj i wybuduj” pod nazwą: „Budowa drogi gminnej - ul. Ogrodowa (Droga nr 4) w ramach prac poscaleniowych w obręb...
10481096 2024-05-08
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie „Przebudowa placu za RDK wraz z modernizacją schodów z przeznaczeniem na budowę Plenerowej Sceny Letniej” (II etap) 1.1.W ramach wykonania przebudowy istniejących schodów zewnętrz...
10455012 2024-05-08
godz. 10:00
Łódzkie PRZEBUDOWA JEZDNI UL. J. SŁOWACKIEGO OD UL. POLSKIEJ ORGANIZACJI WOJSKOWEJ DO PL. T. KOŚCIUSZKI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ROZDZIAŁ IV SWZ DOP.3300...
10425866 2024-05-08
godz. 12:00
Dolnośląskie Przebudowa drogi gminnej nr 112580D w Olesznej Podgórskiej 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi publicznej gminnej nr 112580D odcinek zlokalizowany na działkach drogowych nr 2...
10481050 2024-05-09
godz. 10:30
Śląskie Przebudowa nawierzchni ulicy Torowej w Częstochowie III etap - BO (Podniesienie parametrów technicznych poprzez wzmocnienie konstrukcji nawierzchni ul. Torowej) Zakres zadania obejmuje:- ...
10456751 2024-05-10
godz. 11:00
Podlaskie „Budowa i przebudowa dróg w gminie Piątnica (II etap)” Część 1: Część I - Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 105 680 B ulica Cmentarna w PiątnicyPrzedmiotem inwestycji je...
10406411 2024-05-14
godz. 12:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Bytomskiej w Świętochłowicach – etap I.
10456739 2024-05-16
godz. 08:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Budowa traktów pieszo rowerowych i rowerowych wraz z przebudową fragmentów dróg w Dzierżnie oraz północnej i południowej części Pysko...
10451113 2024-05-17
godz. 09:30
Małopolskie Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych rozbudowy dróg gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś z podziałem na zadania, wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, decyzji, zezwoleń ...