Przetarg 7753950 - Administrowanie Targowiskiem „Mój Rynek” przy ul....

   
Analizuj Zamówienie 7753950 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-14
przedmiot ogłoszenia
Administrowanie Targowiskiem „Mój Rynek” przy ul. Partyzantów w Bochni
Numer referencyjny: ZP.271.20.2020

1. Przedmiotem zamów
ienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Administrowanie Targowiskiem „Mój Rynek” przy ul. Partyzantów w Bochni.
2. Zamówienie obejmuje bieżące administrowanie nieruchomością położoną w Bochni przy ul. Partyzantów pn. Targowisko „Mój Rynek”.
3. Do obowiązków Administratora należy w szczególności utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym ponad granice normalnego zużycia, a także:
1) wywieszanie na tablicy ogłoszeń Regulaminu Targowiska „Mój Rynek”, informacji o wysokości opłaty targowej, zasadach rezerwacji miejsc handlowych oraz bieżących informacji związanych
z działalnością Targowiska,
2) pobór opłat targowych, rezerwacyjnych w dni handlowe oraz ich odprowadzanie na konto Gminy Miasta Bochnia z częstotliwością 1 x w tygodniu, jednak nie później niż w terminie do 2 dni roboczych od dnia ich poboru;
3) kontrola uiszczania opłat targowych oraz rezerwacyjnych,
4) administrowanie miejscami handlowymi oraz zawieranie umów rezerwacyjnych zgodnie
z Zarządzeniem nr 238/15 Burmistrza Miasta Bochnia z dnia 31 sierpnia 2015 r. w sprawie ustalenia zasad rezerwacji miejsc handlowych na Targowisku „Mój Rynek” w Bochni;
5) przestrzeganie i egzekwowanie przestrzegania zapisów Regulaminu Targowiska „Mój Rynek”
w Bochni,
6) zawiadamianie odpowiednich organów administracji publicznej w razie stwierdzenia, że sprzedawany towar jest objęty prawnym zakazem sprzedaży lub co do którego zachodzi uzasadnione podejrzenie, że jest szkodliwy dla zdrowia lub życia, pochodzi z nielegalnego źródła oraz podejmowanie działań zmierzających do wstrzymania takiej sprzedaży,
7) zapewnienia letniego i zimowego utrzymania czystości i odpowiedniej estetyki Targowiska, w szczególności poprzez:
a) sprzątanie terenu Targowiska oraz obiektów kubaturowych wchodzących w jego skład,
a w szczególności zapewnienie porządku i czystości w toaletach podczas dni handlowych (mycie podłóg, toalet i innych urządzeń w nich usytuowanych w tym uzupełnianie ręczników, mydła
i papieru toaletowego itp.),
b) mechaniczne lub ręczne odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem lub innymi środkami uszarstniającymi terenów utwardzonych z częstotliwością gwarantującą możliwość prowadzenia działalności w dni handlowe,
c) ustawienie pojemników z piaskiem oraz ich uzupełnianie,
d) usuwanie z dachów obiektów kubaturowych oraz dachów wiat handlowych nadmiaru śniegu,
e) koszenie terenów zielonych w miarę potrzeb z częstotliwością co najmniej 1 x w miesiącu
w okresie od kwietnia do października,
f) zapewnienie wywozu odpadów komunalnych z terenu Targowiska z częstotliwością gwarantującą utrzymanie właściwego stanu sanitarnego poprzez zawarcie stosownej umowy z dostawcą tych usług wyłonionym na podstawie przeprowadzonego przez Administratora rozeznania cenowego na podstawie zarządzenia Burmistrza Miasta Bochnia Nr 106/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r.
w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych na rzecz Gminy Miasta Bochnia, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro (z późn. zm.) oraz ponoszenia kosztów z tym związanych (koszty te rozliczane będą comiesięcznie do 20 tego każdego miesiąca). O wyborze najkorzystniejszej oferty (ze wskazaniem danych wybranej firmy) Administrator powiadomi Zamawiającego na piśmie, załączając kserokopię dokumentacji dotyczącej rozeznania cenowego
8) prowadzenie bieżącej obsługi i konserwacji urządzeń technicznych oraz dokonywanie niezbędnych napraw i remontów urządzeń nieobjętych gwarancją niezwłocznie po ich zaistnieniu (w przypadku awarii zagrażającej życiu i zdrowiu ludzi w terminie do 7 dni od dnia jej wystąpienia) oraz ponoszenia kosztów z tym związanych (koszty te rozliczane będą comiesięcznie do 20go każdego miesiąca) przy założeniu, że:
a) naprawa lub remont, którego łączna wartość (materiały i usługa) nie przekroczy 800 zł netto, mogą zostać wykonane bez pisemnego rozeznania cenowego,
b) naprawa lub remont, którego łączna wartość (materiały i usługa) przekroczy 800 zł netto, mogą zostać wykonane dopiero po przeprowadzeniu rozeznania cenowego w oparciu zarządzenie Burmistrza Miasta, o którym mowa w pkt 7 lit. f. O wyborze najkorzystniejszej oferty (ze wskazaniem danych wybranej firmy) Administrator powiadomi Zamawiającego na piśmie,
załączając kserokopię dokumentacji dotyczącej rozeznania cenowego.
9) prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz przechowywanie istniejącej dokumentacji technicznej;
10) przeprowadzanie za pośrednictwem wyspecjalizowanych jednostek okresowych przeglądów Targowiska, a także urządzeń stanowiących jego wyposażenie techniczne - zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz ponoszenia kosztów z tym związanych przy założeniu, że przegląd którego wartość przekroczy 800 zł netto, może zostać wykonany dopiero po przeprowadzeniu rozeznania cenowego w oparciu zarządzenie Burmistrza Miasta Bochnia, o którym mowa w pkt 7 li. f. O wyborze najkorzystniejszej oferty (ze wskazaniem danych wybranej firmy) Administrator powiadomi Zamawiającego na piśmie, załączając kserokopię dokumentacji dotyczącej rozeznania cenowego,
11) prowadzenie ewidencji godzin pracy lekarza weterynarii,
12) dokonywanie zgłoszeń (telefonicznie bądź drogą mailową) do firm w zakresie świadczenia usługi wywozu i unieszkodliwiania padłych zwierząt z Targowiska Mój Rynek przy ul. Partyzantów
w Bochni;
13) przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, poprzez zapewnienie środków lub urządzeń do dezynfekcji lub innych rzeczy lub innych usług, których obowiązek wprowadzenia w trakcie trwania umowy wynika z przepisów dotyczących sytuacji sanitarno-epidemiologicznej wprowadzanych na terenie kraju, przy założeniu, że zakup lub usługa, których wartość:
a) nie przekroczy 800 zł netto, mogą zostać wykonane bez pisemnego rozeznania cenowego,
b) przekroczy 800 zł netto mogą zostać wykonane dopiero po przeprowadzeniu rozeznania cenowego w oparciu o zarządzenie Burmistrza Miasta Bochnia, o którym mowa w pkt 7 lit. f. O wyborze najkorzystniejszej oferty (ze wskazaniem danych wybranej firmy) Administrator powiadomi Właściciela na piśmie, załączając kserokopię rozeznania cenowego;
14) udostępnianie Targowiska „Mój Rynek” lub jego części podmiotom trzecim po uprzednio otrzymanej informacji od Właściciela o fakcie zawarcia umowy jego dzierżawy, najmu lub użyczenia, która nie koliduje z godzinami handlu na Targowisku, określonymi w regulaminie. Udostępnianie polegać będzie na protokolarnym wydaniu przedmiotu przekazania określającym jego stan techniczny w dniu przekazania,
15) protokolarny odbiór przedmiotu przekazania, o którym mowa w pkt 14 wraz ze stwierdzeniem jego stanu technicznego w dniu odbioru. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (np. uszkodzenia, zabrudzenia, braki wyposażenia, itp.) Administrator zobowiązany jest powiadomić
o tym fakcie Właściciela, załączając protokół wydania i odbioru przedmiotu przekazania.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: wzór umowy i Regulamin Targowiska „Mój Rynek” w Bochni.
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża administracja nieruchomości
kody CPV 70330000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: administracja nieruchomości

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10341782 2024-04-03
godz. 08:00
Dolnośląskie Obsługa ruchu turystycznego na płatnych trasach PNGS. Część I: prowadzenie obsługi ruchu turystycznego, sprzątanie i utrzymanie tras turystycznych oraz prowadzenie informacji turysty...
10381263 2024-04-09
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Usługa w zakresie obsługi administracyjno-gospodarczej obiektu szkoleniowo-wypoczynkowego w Grzybowie.
10406378 2024-04-17
godz. 00:00
Dolnośląskie Administrowanie nieruchomością położoną przy ul. Świstackiego 10 we Wrocławiu - całkowita pow. użytkowa budynku 1074,50m2 - pow. użytkowa lokali Gminy 800,60m2 - ilość lokali mie...
10450346 2024-04-22
godz. 10:00
Lubelskie wykonanie usługi administrowania Ośrodkiem Wypoczynkowym w Okunince (w wymiarze 10 godzin dziennie) oraz prace porządkowe przed rozpoczęciem sezonu 2024. 6. pozostałe istotne postanowie...
10428592 2024-04-25
godz. 11:00
Małopolskie Najem miejsca utwardzonego nr 5 na terenie zespołu garaży Enklawa A na os. Oświecenia
10458134 2024-04-26
godz. 00:00
Świętokrzyskie Obsługa administracyjno - gospodarcza obiektów socjalnych w Busku - Zdroju przy ul. Bajkowej 7 i ul. Batalionów Chłopskich 5..
10392285 2024-04-30
godz. 08:35
Mazowieckie Budynek usługowy przy ul. 1 Maja 64 w Szklarskiej Porębie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Budynek szkoleniowo - wczasowy Do wynajęcia obiekt usługowy o powierzchni użytkowej 582,50 m2 poło...
10413701 2024-04-30
godz. 09:00
Łódzkie Najem lokalu użytkowego o pow. 11,00 m2, najem wydzielonej powierzchni 2,00 m2 z przeznaczeniem na działalność handlową, usługową, medyczną nie będącą działalnością konkurencyj...
10465372 2024-04-30
godz. 12:00
Wielkopolskie GN-IV.271.5.2024 Organizacja i zarządzanie Tymczasową przystanią jachtową nad rzeką Wartą w Poznaniu PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i zarządzanie...
10440932 2024-05-15
godz. 13:00
Mazowieckie Sprzedaż nieruchomości użytkowane przez Oddział Kuźnia Batory w Chorzowie