Przetarg 7476764 - Adaptacja pomieszczenia na potrzeby instalacji spektrometru...

   
Analizuj Zamówienie 7476764 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-12
przedmiot ogłoszenia
Adaptacja pomieszczenia na potrzeby instalacji spektrometru ICP-OES w budynku A na terenie Oczyszczalni Ścieków WARTA S.A. w Częst
ochowie.
Numer referencyjny: 6/ŚL/2020

1. Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja pomieszczenia na potrzeby instalacji spektrometru ICP-OES PlasmaQuant PQ 9000 Elite firmy Analityk Jena AG (urządzenie zostało zakupione w ramach procedury przetargowej) w budynku A na terenie Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. ul. Srebrna 172/188 42-202 Częstochowa.
2. Na powyższe zadanie składają się następujące elementy.
1) Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku A, poziom -1
Demontaż istniejącej rozdzielnicy podtynkowej na poziomie -1 w budynku A. Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie nowej kompletnej (wraz z aparaturą zabezpieczającą) rozdzielnicy elektrycznej podtynkowej o minimalnej wielkości 48 pól. Wykonanie nowych tras kablowych i telekomunikacyjnych wraz z doprowadzeniem niezbędnej infrastruktury kablowej do pomieszczenia laboratoryjnego (obwód jednofazowy zakończony gniazdem CEE 16A i zabezpieczeniem 32A, oddzielny obwód jednofazowy dla układu chłodzenia zakończony gniazdem natynkowym i zabezpieczeniem 16A, oddzielny obwód jednofazowy dla: komputera, drukarki, monitora zakończony gniazdem natynkowym i zabezpieczeniem 16A). Powyższe obwody muszą być zasilane z tej samej fazy w nowej rozdzielnicy obiektowej. Ponadto należy doprowadzić oddzielny obwód trójfazowy zasilający do zasilania układu wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz z klimatyzacją zgodnie z przedmiarem robót – załącznik nr 10 do SIWZ oraz Warunkami instalacyjnymi dla optycznego spektrometru ICP-OES PlasmaQuant PQ 9000 Elite firmy Analityk Jena AG – załącznik nr 13 do SIWZ

2) Montaż oraz uruchomienie instalacji nawiewno-wywiewnej wraz z klimatyzacją do pomieszczenia laboratoryjnego w budynku A, poziom -1:
a) instalacja nawiewno-wywiewna z klimatyzacją obejmująca następujące elementy:
i. wywiew, na który składa się: wentylator kanałowy chemoodporny o wydajności w zakresie 230 – 3850m3/h z osprzętem instalacyjnym i płynną regulacją przepływu, - przewód wywiewny ze stali kwasoodpornej d=150 na zewnątrz budynku, długość 15 m, - przewód wywiewny ze stali kwasoodpornej d=125 wewnątrz budynku, długość 4 metry,
ii. nawiew, na który składa się: wentylator kanałowy typ ML, nagrzewnica kanałowa typ HCD, osprzęt instalacyjny do układu wentylatora z nagrzewnicą, filtr powietrza wstępny klasy EU3, filtr powietrza końcowy klasy EU10,
b) klimatyzator z osprzętem i odprowadzeniem skroplin,
zgodnie z przedmiarem robót – załącznik nr 11 do SIWZ oraz Warunkami instalacyjnymi dla optycznego spektrometru ICP-OES PlasmaQuant PQ 9000 Elite firmy Analityk Jena AG – załącznik nr 13 do SIWZ.

3) Remont pomieszczenia dla spektrometru w budynku A, poziom -1:
a) demontaż grzejnika żeliwnego,
b) demontaż urządzeń sanitarnych i baterii do ponownego montażu i ponowny ich montaż na ściance działowej,
c) wykonanie ścianek działowych GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych,
d) przygotowanie powierzchni ścian, ścianek działowych i sufitu pod malowanie farbami emulsyjnymi bezołowiowymi i bezcynkowymi (szpachlowanie nierówności i gruntowanie powierzchni),
e) malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi bezołowiowymi i bezcynkowymi
zgodnie z przedmiarem robót – załącznik nr 12 do SIWZ.




3. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Przed podłączeniem i wymianą rozdzielnicy podtynkowej Wykonawca musi uzyskać zgodę służb energetycznych Zamawiającego.
2) Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie.
3) Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne.
4) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie.
5) Prace mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku, godz. 7:00 – 15:00
z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
6) Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco tereny, na których prowadzi roboty (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić te tereny do stanu co najmniej jak w chwili rozpoczęcia prac. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
7) W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia.
8) Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do użytkowania w budownictwie.
9) Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania dyspozytorowi wejścia i opuszczenia terenu zakładu wraz z podaniem ilości pracowników realizujących prace w danym dniu, łącznie z okazaniem ochronie wnętrza pojazdu przy wjeździe i wyjeździe z terenu Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie (ul. Srebrna 172/188, 42-202 Częstochowa, dalej jako: „COŚ”).
10) Pojazdy Wykonawców mogą poruszać się po terenie COŚ tylko z ważną legitymacją wydaną przez służby Zamawiającego.
11) Wszyscy pracownicy Wykonawcy, uczestniczący w realizacji Umowy na terenie COŚ powinni być zapoznani z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r. nr 47 poz. 401), Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia
1 października 1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy
w oczyszczalniach ścieków (Dz. U. z 1993 r. nr 96 poz. 438). Podpisaną imienną listę pracowników należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie.
12) Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz listę sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia.
13) Wykonawca zadania zobowiązany jest do zapewnienia stałego przedstawiciela firmy, nadzorującego wykonywane roboty.
14) Wykonawca złoży ewentualne zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie COŚ.
15) Wykonawca zgłosi przedmiot zamówienia do odbioru w terminie minimum 7 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania.
16) Prace odebrane zostaną przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego
w terminie 5 dni od przesłania zgłoszenia Wykonawcy o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia.
17) Wykonawca, wraz ze zgłoszeniem do odbioru, dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty:
a) dokumentację powykonawczą,
b) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności,
c) pisemną gwarancję na wykonany przedmiot umowy,
d) oświadczenie kierownika robót o przeprowadzeniu prac zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz o przywróceniu terenu do stanu jak sprzed rozpoczęcia prac.
18) Wykonawca przed przystąpieniem do prac musi przedstawić Zamawiającemu harmonogram realizacji prac.
19) Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wykonane prace
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45311000, 45331210
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10401920 2024-04-24
godz. 10:00
Podkarpackie Modernizacja budynku o funkcji społecznej i dla OSP w miejscowości Wrocanka. Zakres prac obejmuje przebudowę i rozbudowę istniejącej strażnicy OSP w Wrocance (działki o nr ewid.: 590...
10455633 2024-04-25
godz. 10:00
Dolnośląskie Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie schodów zewnętrznych na podjazd (pochylnię) dla osób niepełnosprawnych w Żłobku na osiedlu Błękitnym 28 w Dzierżoniowie, w...
10393832 2024-04-26
godz. 10:30
Śląskie Modernizacja z dostosowaniem sali gimnastycznej do nowopowstałego budynku SP nr 17 przy ul. Szkolnej w Rudzie Śląskiej Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach ...
10441065 2024-04-30
godz. 12:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowę szatni pływalni (wykonanie odwodnienia posadzek) w Ośrodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w dzielnicy Mokotów.2. Przedmiot zamówienie obe...
10392987 2024-05-06
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105. Zakres robót do wykonania obejmuje modernizację pomieszczeń WC damsk...
10485245 2024-05-06
godz. 15:59
Świętokrzyskie Zakres IT - Modernizacja Sali knferencyjnej. -
10450825 2024-05-07
godz. 11:00
Śląskie Remont Hali Technologicznej w celu utworzenia „Studenckiego Centrum Kreatywności”. Znak sprawy: IA1.284.6.2024.MW Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: • rozbiór...
10432517 2024-05-08
godz. 10:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wielofunkcyjnego budynku Gminnego Ośrodka Kultury z częścią mieszkalną.2. Szczegó...
10463734 2024-05-08
godz. 13:00
Mazowieckie RFI - dostosowanie budynku J, magazynu paliw do wymagań stawianych strefie zagrożenia wybuchem
10379705 2024-05-15
godz. 09:00
Śląskie „Zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Nr 2 w Jaworznie na salę zajęć i gabinet intendenta” Przedmiotem zamówienia jest zmia...