Przetarg 7541618 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB PRACOWNI DIAGNOSTYKI W...

   
Analizuj Zamówienie 7541618 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-18
przedmiot ogłoszenia
ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB PRACOWNI DIAGNOSTYKI W KLASIE BEZPIECZEŃSTWA MIKROBIOLOGICZNEGO BSL-2 W WOJEWÓDZKIM SZPITALU ZES
POLONYM W KIELCACH
Numer referencyjny: EZ/ZP/84/2020/RI

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji polegającej na adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Pracowni Diagnostyki w klasie bezpieczeństwa mikrobiologicznego BSL-2 w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach, w budynku Przychodni Sportowej nr 2 zlokalizowanej przy ul. Artwińskiego 1 w Kielcach na dz. nr 393/16, obręb 0015, zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR i przedmiarem stanowiącymi załączniki nr 4, 5, 6 7 do SIWZ oraz Zestawieniem wyposażenia Pracowni Diagnostyki stanowiącym załącznik nr 7A do SIWZ, w szczególności wykonanie robót budowlanych w zakresie:
• roboty ogólnobudowlane remontowe wznoszenie ścianek działowych, tynkowanie, malowanie
• robót budowlanych instalacyjnych instalacje C.O., oraz instalacje wodno – kanalizacyjne
• robót budowlanych instalacyjnych instalacje wentylacji i klimatyzacji,
• robót budowlanych instalacyjnych instalacje elektryczne, instalacje oświetleniowe,
elektrotechniczne, instalacje sieci komputerowej,

Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - wzór umowy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540114702-N-2020 z dnia: 2020-06-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-03, godzina: 11:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-09,
godzina: 11:00,



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540120245-N-2020 z dnia: 2020-07-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-03, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-14,
godzina: 11:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następującym zakresie: a. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy wskazanych w par. 6, b. zmiany danych teleadresowych, c. zmiany numerów kont bankowych, d. zmiany podwykonawców na zasadach określonych w umowie, e. zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie oraz SIWZ ustaw oraz rozporządzeń (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia). f. zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 u.p.z.p 2. Zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu świadczenia): a. zaniechanie przez Zamawiającego wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, lub w przypadku gdy uzasadnione okaże się zmniejszenie zakresu robót, b. roboty zamienne - zmiany technologiczne, spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: i. niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń, wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, ii. możliwością zastosowania materiałów lub urządzeń o równym lub lepszym standardzie niż przyjęte w projekcie lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, iii. możliwością zastosowania technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji, kosztów wykonywanych prac lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, iv. możliwością wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w projekcie lub STWiOR, skutkujących zwiększeniem: bezpieczeństwa realizacji robót, bezpieczeństwa użytkowania, funkcjonalności lub zmniejszeniem kosztów realizacji inwestycji, usprawnieniem procesu budowlanego, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego. 3. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, tj.: a. obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach i na zasadach określonych w umowie, a w szczególności w sytuacjach opisanych w paragrafie 12 ust. 2 pkt a) ,b) oraz 8 ust. 3 pkt b, b. urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 4. Zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: a. wystąpienia siły wyższej (rozumianej jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań umownych, których strony nie mogły przewidzieć, ani których nie mogły przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością), b. pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c. koniecznością uwzględnienia wydanych w toku realizacji prac zaleceń właściwych służb i inspekcji, jeżeli powodują one wydłużenie czasu realizacji i nie wynikają z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, uniemożliwiających zrealizowanie przedmiotu umowy w terminie. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają uprzedniej (tj. przed ich dokonaniem) pisemnej zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności za wyjątkiem zmian o których mowa w ust 1 dla których skuteczności wystarczające jest jednostronne pisemne oświadczenie strony z zastrzeżeniem ust. 1 pkt. a), d) w odniesieniu do których Wykonawca musi dodatkowo spełnić określone postanowienia umowne. 6. Zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy, o których mowa w ust. 2 pkt a i b mogą nastąpić wyłącznie w formie aneksu do umowy, którego podstawę stanowić będzie sporządzony przez Wykonawcę protokół konieczności, zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru. Protokół konieczności może zostać sporządzony wyłącznie na wniosek Zamawiającego lub po udzieleniu pisemnej zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany sposobu świadczenia, na wniosek Wykonawcy. 7. Skierowany do Zamawiającego wniosek Wykonawcy z propozycją zmiany, zawierał będzie: opis propozycji zmiany; uzasadnienie zmiany; obliczenie kosztów zmiany w postaci: kosztorysy różnicowego dla robót zamiennych, w stosunku do robót przewidzianych umową, zawierającego wycenę robót z podaniem podstaw ich kalkulacji w oparciu o czynniki cenotwórcze ustalone przez strony lub kosztorysu na roboty zaniechane w oparciu o dokumenty określone przez strony, a w przypadku braku możliwości ustalenia wartości na ich podstawie - średnie ceny Sekocenbud dla województwa świętokrzyskiego z daty złożenia oferty, rysunki zamienne sporządzone bądź zaakceptowane przez projektanta, jeżeli zmiana wymaga dokonania zmian w projekcie. 8. Przed skierowaniem do Zamawiającego wniosku o dokonanie zmian, Wykonawca winien uzyskać opinię Inspektora Nadzoru co do proponowanych zmian. 9. Kosztorysy, o których mowa w ust. 7, muszą zostać sprawdzone i zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. 10. W przypadku, gdy o dokonanie zmiany zakresu świadczenia wnioskował będzie Zamawiający, Wykonawca dokona wyceny zmiany, zgodnie z ust. 7, która podlegać będzie weryfikacji Inspektora Nadzoru. W przypadku zaakceptowania przez Zamawiającego przedłożonej wyceny, zostanie sporządzony protokół konieczności stanowiący podstawę do aneksu do umowy. 11. Zakazuje się Wykonawcy wprowadzania jakichkolwiek zmian w realizowanym zamówieniu bez wyczerpania procedury określonej w niniejszym §.

W ogłoszeniu powinno być:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następującym zakresie: a. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy wskazanych w par. 6, b. zmiany danych teleadresowych, c. zmiany numerów kont bankowych, d. zmiany podwykonawców na zasadach określonych w umowie, e. zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie oraz SIWZ ustaw oraz rozporządzeń (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia). f. zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 u.p.z.p 2. Zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu świadczenia): a. zaniechanie przez Zamawiającego wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, lub w przypadku gdy uzasadnione okaże się zmniejszenie zakresu robót, b. roboty zamienne - zmiany technologiczne, spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: i. niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń, wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, ii. możliwością zastosowania materiałów lub urządzeń o równym lub lepszym standardzie niż przyjęte w projekcie lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, iii. możliwością zastosowania technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji, kosztów wykonywanych prac lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, iv. możliwością wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w projekcie lub STWiOR, skutkujących zwiększeniem: bezpieczeństwa realizacji robót, bezpieczeństwa użytkowania, funkcjonalności lub zmniejszeniem kosztów realizacji inwestycji, usprawnieniem procesu budowlanego, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego. 3. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, tj.: a. obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach i na zasadach określonych w umowie, a w szczególności w sytuacjach opisanych w paragrafie 12 ust. 2 pkt a) ,b) oraz 8 ust. 3 pkt b, b. urzędowej zmiany stawki podatku VAT.
c.Zmiany zasad rozliczenia inwestycji tj. dopuszczenie możliwości rozliczenia wynagrodzenia fakturami częściowymi w przypadku złożenia przez Wykonawcę uzasadnionego wniosku, iż wprowadzony na terytorium RP stan epidemii Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20.03.2020r. w sprawie ogłoszenia na obszarze RP stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r poz. 491) w sposób istotny wpłynął na zasady rozliczenia się wykonawcy z kontrahentami lub finansowaniem inwestycji przez podmioty zewnętrzne (np. bank).
4.Zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: a. wystąpienia siły wyższej (rozumianej jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań umownych, których strony nie mogły przewidzieć, ani których nie mogły przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością), b. pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c. koniecznością uwzględnienia wydanych w toku realizacji prac zaleceń właściwych służb i inspekcji, jeżeli powodują one wydłużenie czasu realizacji i nie wynikają z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, uniemożliwiających zrealizowanie przedmiotu umowy w terminie. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają uprzedniej (tj. przed ich dokonaniem) pisemnej zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności za wyjątkiem zmian o których mowa w ust 1 dla których skuteczności wystarczające jest jednostronne pisemne oświadczenie strony z zastrzeżeniem ust. 1 pkt. a), d) w odniesieniu do których Wykonawca musi dodatkowo spełnić określone postanowienia umowne. 6. Zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy, o których mowa w ust. 2 pkt a i b mogą nastąpić wyłącznie w formie aneksu do umowy, którego podstawę stanowić będzie sporządzony przez Wykonawcę protokół konieczności, zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru. Protokół konieczności może zostać sporządzony wyłącznie na wniosek Zamawiającego lub po udzieleniu pisemnej zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany sposobu świadczenia, na wniosek Wykonawcy. 7. Skierowany do Zamawiającego wniosek Wykonawcy z propozycją zmiany, zawierał będzie: opis propozycji zmiany; uzasadnienie zmiany; obliczenie kosztów zmiany w postaci: kosztorysy różnicowego dla robót zamiennych, w stosunku do robót przewidzianych umową, zawierającego wycenę robót z podaniem podstaw ich kalkulacji w oparciu o czynniki cenotwórcze ustalone przez strony lub kosztorysu na roboty zaniechane w oparciu o dokumenty określone przez strony, a w przypadku braku możliwości ustalenia wartości na ich podstawie - średnie ceny Sekocenbud dla województwa świętokrzyskiego z daty złożenia oferty, rysunki zamienne sporządzone bądź zaakceptowane przez projektanta, jeżeli zmiana wymaga dokonania zmian w projekcie. 8. Przed skierowaniem do Zamawiającego wniosku o dokonanie zmian, Wykonawca winien uzyskać opinię Inspektora Nadzoru co do proponowanych zmian. 9. Kosztorysy, o których mowa w ust. 7, muszą zostać sprawdzone i zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. 10. W przypadku, gdy o dokonanie zmiany zakresu świadczenia wnioskował będzie Zamawiający, Wykonawca dokona wyceny zmiany, zgodnie z ust. 7, która podlegać będzie weryfikacji Inspektora Nadzoru. W przypadku zaakceptowania przez Zamawiającego przedłożonej wyceny, zostanie sporządzony protokół konieczności stanowiący podstawę do aneksu do umowy. 11. Zakazuje się Wykonawcy wprowadzania jakichkolwiek zmian w realizowanym zamówieniu bez wyczerpania procedury określonej w niniejszym §.



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540124929-N-2020 z dnia: 2020-07-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-03, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-17,
godzina: 11:00,
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45215140, 45310000, 45330000, 45331000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10399014 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie Budowa hali sportowej wraz z rozbudową i przebudową budynku szkoły i internatu Zespołu Szkół Nr 3 w Piasecznie przy ul. Chyliczkowskiej 20 wraz z zagospodarowaniem terenu w formule Zap...
10399048 2024-04-19
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Dokończenie budowy Zakładu Przyrodoleczniczego w Uzdrowisku Gołdap Część 1: Wykonane dotychczas prace zrealizowane zostały na podstawie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę nr...
10399790 2024-04-19
godz. 12:30
Małopolskie Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Damicach wraz z budową sali gimnastycznej Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:a) rozbiórkę istniejącego, niedokończonego budynku byłego domu ...
10431507 2024-04-29
godz. 09:00
Podlaskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Modernizacja strażnicy OSP w Narewce wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu2. El...
10442102 2024-04-30
godz. 09:30
Śląskie Termomodernizacja wraz z przebudową, rozbudową oraz częściową zmianą sposobu użytkowania budynku Klubu Sportowego UNIA w Turzy Śląskiej Zakres zamierzenia budowlanego obejmuje prac...
10384481 2024-04-30
godz. 11:00
Opolskie Siedziba Komendy Miejskiej i Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu ul. Powolnego/ Korfantego – reNOWAcja na 100-lecie (częściowy remont elewacji zewnętrznych) Przedmiotem zamówienia j...
10456731 2024-05-07
godz. 10:00
Dolnośląskie „Przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie” I. Zakres prac w branży architektura – konstrukcja :1. Przebudowa klatki schodowej w zakresie wykon...
10451261 2024-05-08
godz. 11:30
Lubelskie Budowa grobów na Cmentarzu Komunalnym w Lubartowie 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 6 sztuk jednomiejscowych, 28 sztuk dwumiejscowych oraz 4 sztuk trzymiejscowych grobów z gotowych ...
10456740 2024-05-14
godz. 09:00
Dolnośląskie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy”, który obejmuje swym zak...
10440854 2024-05-20
godz. 11:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest:Budowa i utworzenie pomieszczeń dla Pracowni Tomografii Komputerowej przy Szpitalnym Oddziale Ratunkowym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowy...