Przetarg 7186841 - Adaptacja i modernizacja budynku dla celów świetlicy...

   
Analizuj Zamówienie 7186841 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-26
przedmiot ogłoszenia
Adaptacja i modernizacja budynku dla celów świetlicy środowiskowej wraz wyposażeniem w m. Pruski
Numer referencyjny: RI.271.8.20
19.PN

Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu Adaptacji i modernizacji budynku dla celów świetlicy środowiskowej wraz wyposażeniem w m. Pruski w następującym zakresie:
Część nr 1. Adaptacja i modernizacja budynku dla celów świetlicy środowiskowej,
Część nr 2. Dostawa wyposażenia dla celów świetlicy środowiskowej,
Część nr 1. Adaptacji i modernizacji budynku dla celów świetlicy środowiskowej wraz wyposażeniem w m. Pruski
Opis przedmiotu zamówienia:
Projektowane zamierzenie budowlane polega na modernizacji budynku świetlicy środowiskowej. Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
a) przebudowę ścian działowych wraz z częściową rozbiórką istniejących,
b) budowę instalacji centralnego ogrzewania z kotłownią gazową,
c) wymianę instalacji elektrycznej,
d) wymianę stolarki wewnętrznej,
e) przebudowę instalacji wodociągowej oraz instalacji kanalizacyjnej,
f) prace remontowo-malarskie ścian i sufitów,
g) wymianę podłogi na gruncie wraz z dociepleniem,
h) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
i) wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych, ścian fundamentowych oraz stropu pod nieogrzewanym strychem,
j) osuszenie i dezynfekcję zawilgoconych części ścian zewnętrznych,
k) oczyszczenie istniejącego pokrycia dachowego z malowaniem,
l) wykonanie robót zagospodarowania terenu tj. opaski wokół budynku i chodnika,
ł) działania kompensacyjne (zakup i montaż budek lęgowych dla ptaków – ilość zgodna z ekspertyzą przyrodniczą)
Zamawiający informuje o podziale funkcjonalnym obiektu, dlatego w formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia z całości zamówienia kosztów oddzielnie dla poszczególnych kategorii. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest do podania ceny za całość zamówienia dla części nr 1 w tym dla: lokal mieszkalny, świetlica – sala zebrań i świetlica – pozostała część – bez sali zebrań.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem osoby uprawnionej – posiadającej wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiedniej specjalności.

Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarze robót, który stanowi formę pomocniczą do sporządzenia oferty.

Część nr 2. Dostawa wyposażenia dla celów świetlicy środowiskowej,

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla celów świetlicy w następującym zakresie min:
1. Sala komputerowo- edukacyjna
a) Krzesło biurowe obrotowe 3 szt.
b) Biurko z szufladą i szafką z blatem drewnopodobnym w kolorze dębu 3 szt.
c) Komputer z oprogramowaniem ( system operacyjny Windows 10, dysk HDD 500 G, procesor min. 3 GHz, pamięć RAM 8 GB) lub o przybliżonych parametrach 3 szt.
d) Monitor 24 cale 3 szt.
e) Klawiatura i myszka komputerowa 3 szt.
f) Stół prostokątny 120x200 (nogi metalowe lub drewniane, blat w kolorze białym) 2 szt.
G) Krzesło z płyt o dużej odporności na uderzenia i wysokiej twardości z podłokietnikiem, kolor żółty lub musztardowy 12 szt.
h) Regał 210x120x40cm w kolorze białym 2szt.
i) Gry planszowe 20szt.
j) Tablica multimedialna 1 szt.
k) Rzutnik 1szt
l) Materiały plastyczne (bloki, kredki, plastelina, farby, ołówki, gumki, temperówki, pędzle, wycinanki, nożyczki) -20 kpl.
m) Flipchart do prezentacji 2szt.
m) Tablica korkowa 150x200 cm 2 szt.

2. Pracownia terapii ruchu
a) Rower treningowy magnetyczny (20 poziomów oporu, dotykowe sensory pulsu na kierownicy, regulacja siodełka w pionie i w poziomie, regulowana kierownica, możliwość podłączenia odtwarzacza MP3, Ekran 5” LCD z niebieskim podświetleniem, programy treningowe).
b) Orbitrek magnetyczny (komputerowa regulacja obciążenia, dotykowe sensory pulsu na kierownicy, komputer z programami treningowymi) 1 szt.
c) Bieżnia- moc silnika 2,5KM, minimum 15 programów treningowych, program HRC, czujniki częstotliwości tętna, koła transportowe. 1 szt.
d) Karimata w kolorze niebieskim 10 szt.
e) 5 piłek o średnicy 65 cm.
f) Regał o wym. 210x120x40 cm w kolorze białym 2 szt.
3. Pracownia psychologiczna
a) Biurko w kolorze białym z szafką 1 szt.
b) Krzesło biurowe obrotowe w kolorze szarym 1 szt.
c) Fotel w kolorze szarym 1 szt.
d) Regał 210x100x40cm w kolorze białym 1szt.
4. Sala dydaktyczna
a) Krzesło biurowe obrotowe w kolorze szarym 6 szt.
b) Biurko w kolorze białym 6 szt.
5. WC damskie i WC męskie wraz z przedsionkami
a) Dozownik na mydło 2 szt.
b) Podajnik ręczników papierowych 2 szt.
c) Kosz na śmieci pedałowy 2 szt.
6. WC dla osób niepełnosprawnych
a) Dozownik na mydło 1 szt.
b) Podajnik ręczników papierowych 1 szt.
c) Kosz na śmieci pedałowy 1 szt.
7. Pomieszczenie porządkowe
a) Szafka 50x50x40 w kolorze białym 1 szt.
8. Aneks kuchenny
a) Zabudowa kuchenna (szafki wiszące i stojące) na całych dwóch ścianach, zgodnie z rysunkiem, fronty matowe w kolorze szarym, blat laminowany w kolorze białym, otwieranie szafek – żłobienia 1 kpl.
b) Płyta indukcyjna ( moc min. 4000 W, 4 pola grzejne) 1 szt.
c) Piekarnik ( klasa energetyczna A+, moc 3000 W) w kolorze srebrnym 1 szt.
d) Okap podszafkowy ( moc 120 W) w kolorze srebrnym 1 szt.
e) Lodówka podblatowa ( klasa A+, moc 200 W) 1 szt.
f) Zmywarko- wypażarka ( klasa A+, moc 2000 W) w zabudowie 1 szt.
g) Kuchenka mikrofalowa ( moc 700 W) w kolorze srebrnym 1 szt.
h) Naczynia (talerz płaski mały, talerz płaski duży, talerz głęboki, szklanki w uchem z grubego szkła, literatki) 40 szt. każdego rodzaju,
i) Sztućce (widelec, łyżka, nóż, łyżeczka) 40 szt. każdego rodzaju
j) Czajnik elektryczny 1 szt.
k) Komplet misek różnej wielkości (5 szt.) 1 kpl.
l) Patelnie duża i mała 2 szt.
ł) Komplet 5 szt. garnków różnej wielkości do gotowania na płycie indukcyjnej 1 kpl.
m) Komplet desek do krojenia (5 szt.) 1 kpl.
n) Komplet noży do krojenia różnej wielkości (5 szt.) 1 kpl.
8a. Pomieszczenie opiekunek
a) Szafka stojąca 1 szt.
b) Stół z dwoma krzesłami 1 szt.
9. Pomieszczenie pobytu dziennego
a) Telewizor 50 cali powieszony na ścianie ( rozdzielczość 4K UHD, częstotliwość odświeżania 1000 Hz) 1 szt.
b) Stół owalny 120x200 (nogi metalowe lub drewniane, blat w kolorze białym) 3 szt.
c) Krzesło z płyt o dużej odporności na uderzenia i wysokiej twardości z podłokietnikiem, kolor żółty lub musztardowy 18 szt.
d) Wieszak na odzież wierzchnią wraz z ławką do zmiany obuwia przeznaczony dla 15 osób w kolorze dębu 1 szt.
10. Sala zebrań
a) Stół owalny 120x200 (nogi metalowe lub drewniane, blat w kolorze białym) 3 szt.
b) Krzesło z płyt o dużej odporności na uderzenia i wysokiej twardości z podłokietnikiem, kolor żółty lub musztardowy 18 szt.
c) Wieszak na odzież wierzchnią wraz z ławką do zmiany obuwia przeznaczony dla 15 osób w kolorze dębu 1 szt.
11. Szczegółowy zakres całego wyposażenia określony został w dokumentacji projektowej i przedmiarze- i rysunku na którym umiejscowiono wyposażenie (załącznik nr 2a do SIWZ), który stanowi formę pomocniczą do sporządzenia oferty.
12. W cenie urządzeń i wyposażenia należy uwzględnić: pokaz prawidłowej obsługi wykonany w obiekcie świetlica Pruski przez dostawcę – ew. przeszkolenie dla pracowników z zakresu obsługi urządzeń, serwis urządzenia w okresie gwarancji,
13. Wyposażenie musi odpowiadać wymaganiom jakościowym bezpieczeństwa, ergonomii, stosownie do obowiązujących przepisów i norm. Musi posiadać deklarację zgodności CE oraz instrukcję obsługi w języku polskim,
14. Opis ten zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się zbliżonymi parametrami technicznymi lub "równoważnymi" zapewniającymi swobodną i pełną funkcjonalność w projektowanym budynku świetlicy,
15. Zaoferowany przez wykonawcę sprzęt, wyposażenie ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym,
16. Materiały i surowce użyte do produkcji muszą posiadać wysoką jakość i trwałość - zgodnie z wymogami PN.
17. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony przez Wykonawcę do świetlicy w m. Pruski, 13-240 Iłowo-Osada,
18. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami niniejszej SIWZ, zawartą umową.
19. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
20. Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji.
21. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie materiałów lub urządzeń to należy je rozumieć jako przykład modelowy.
- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne lub użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
22. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów asortymentu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.).
23. Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenie musi być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu producenta i posiadać parametry techniczno - eksploatacyjno - użytkowe nie gorsze niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna : art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.
24.Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenie musi posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, wszelkie inne dokumenty wymagane przez odpowiednie w danym zakresie instytucje.
25. Wybrany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne dokumenty - karty katalogowe, itp. - na proponowane w ofercie materiały i urządzenia, przed ich dostawą i ew. wbudowaniem.
Uwaga : zgodnie z zapisem art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
26. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym : za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
27. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia dlatego też proponuje się dokonanie, we własnym zakresie i na własny koszt, wizji lokalnej terenów obejmujących przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
28. Uwaga Wykonawcy!!! W przedmiarze i na rysunku, na którym umiejscowiono wyposażenie Załącznik nr 2a SIWZ występują różnice w zakresie przypisania poszczególnych elementów wyposażenia dla danych pomieszczeń. Jednak przy dostarczaniu i rozmieszeniu wyposażenia należy przyjąć to co zawarte jest na rysunku poglądowym. Ilość i jakość wyposażenia dla całego zakresu dostaw zarówno w przedmiarze jak i na rysunku jest identyczna i nie powoduje występowania jakichkolwiek różnic przy sporządzaniu oferty.
Natomiast przy sporządzaniu oferty należy uwzględnić Wieszak na odzież wierzchnią wraz z ławką do zmiany obuwia przeznaczony dla 15 osób w kolorze dębu. W przedmiarze nastąpiła oczywista omyłka pisarska i błędnie wpisano liczbę 30.
29. Zamawiający wymaga aby w zakresie dostawy wyposażenia, dokonać także instalacji, podłączenia i montażu poszczególnego asortymentu. Jednocześnie Zamawiający wymaga aby wszelkie urządzenia elektryczne były podłączone przez osobę posiadającą uprawnienia w tym zakresie, np. w przypadku płyty indukcyjnej.
3.2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym dla części nr 1 określa dokumentacja projektowa, tj.:
Załączniki do SWIZ :
- Załącznik nr l Projekt budowlany.
- Załącznik nr 2 SIWZ: Przedmiar robót, stanowiący formę poglądową i uzupełniającą przedmiotu zamówienia.
- Załącznik nr 3 Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych
Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru, przedmiarze robót, który stanowi formę pomocniczą do sporządzenia oferty.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Adaptacja i modernizacja budynku dla celów świetlicy środowiskowej
Projektowane zamierzenie budowlane polega na modernizacji budynku świetlicy środowiskowej. Zakres inwestycji obejmuje m.in.: a) przebudowę ścian działowych wraz z częściową rozbiórką istniejących, b) budowę instalacji centralnego ogrzewania z kotłownią gazową, c) wymianę instalacji elektrycznej, d) wymianę stolarki wewnętrznej, e) przebudowę instalacji wodociągowej oraz instalacji kanalizacyjnej, f) prace remontowo- malarskie ścian i sufitów, g) wymianę podłogi na gruncie wraz z dociepleniem, h) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, i) wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych, ścian fundamentowych oraz stropu pod nieogrzewanym strychem, j) osuszenie i dezynfekcję zawilgoconych części ścian zewnętrznych, k) oczyszczenie istniejącego pokrycia dachowego z malowaniem, l) wykonanie robót zagospodarowania terenu tj. opaski wokół budynku i chodnika, ł) działania kompensacyjne (zakup i montaż budek lęgowych dla ptaków – ilość zgodna z ekspertyzą przyrodniczą) Zamawiający informuje o podziale funkcjonalnym obiektu, dlatego w formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia z całości zamówienia kosztów oddzielnie dla poszczególnych kategorii. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest do podania ceny za całość zamówienia dla części nr 1 w tym dla: „lokal mieszkalny” , „świetlica – sala zebrań” i „świetlica – pozostała część – bez sali zebrań”. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem osoby uprawnionej – posiadającej wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiedniej specjalności. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarze robót, który stanowi formę pomocniczą do sporządzenia oferty.

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa wyposażenia dla celów świetlicy środowiskowej
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla celów świetlicy w następującym zakresie min: 1. Sala komputerowo- edukacyjna a) Krzesło biurowe obrotowe 3 szt. b) Biurko z szufladą i szafką z blatem drewnopodobnym w kolorze dębu 3 szt. c) Komputer z oprogramowaniem ( system operacyjny Windows 10, dysk HDD 500 G, procesor min. 3 GHz, pamięć RAM 8 GB) lub o przybliżonych parametrach 3 szt. d) Monitor 24 cale 3 szt. e) Klawiatura i myszka komputerowa 3 szt. f) Stół prostokątny 120x200 (nogi metalowe lub drewniane, blat w kolorze białym) 2 szt. G) Krzesło z płyt o dużej odporności na uderzenia i wysokiej twardości z podłokietnikiem, kolor żółty lub musztardowy 12 szt. h) Regał 210x120x40cm w kolorze białym 2szt. i) Gry planszowe 20szt. j) Tablica multimedialna 1 szt. k) Rzutnik 1szt l) Materiały plastyczne (bloki, kredki, plastelina, farby, ołówki, gumki, temperówki, pędzle, wycinanki, nożyczki) -20 kpl. m) Flipchart do prezentacji 2szt. m) Tablica korkowa 150x200 cm 2 szt. 2. Pracownia terapii ruchu a) Rower treningowy magnetyczny (20 poziomów oporu, dotykowe sensory pulsu na kierownicy, regulacja siodełka w pionie i w poziomie, regulowana kierownica, możliwość podłączenia odtwarzacza MP3, Ekran 5” LCD z niebieskim podświetleniem, programy treningowe). b) Orbitrek magnetyczny (komputerowa regulacja obciążenia, dotykowe sensory pulsu na kierownicy, komputer z programami treningowymi) 1 szt. c) Bieżnia- moc silnika 2,5KM, minimum 15 programów treningowych, program HRC, czujniki częstotliwości tętna, koła transportowe. 1 szt. d) Karimata w kolorze niebieskim 10 szt. e) 5 piłek o średnicy 65 cm. f) Regał o wym. 210x120x40 cm w kolorze białym 2 szt. 3. Pracownia psychologiczna a) Biurko w kolorze białym z szafką 1 szt. b) Krzesło biurowe obrotowe w kolorze szarym 1 szt. c) Fotel w kolorze szarym 1 szt. d) Regał 210x100x40cm w kolorze białym 1szt. 4. Sala dydaktyczna a) Krzesło biurowe obrotowe w kolorze szarym 6 szt. b) Biurko w kolorze białym 6 szt. 5. WC damskie i WC męskie wraz z przedsionkami a) Dozownik na mydło 2 szt. b) Podajnik ręczników papierowych 2 szt. c) Kosz na śmieci pedałowy 2 szt. 6. WC dla osób niepełnosprawnych a) Dozownik na mydło 1 szt. b) Podajnik ręczników papierowych 1 szt. c) Kosz na śmieci pedałowy 1 szt. 7. Pomieszczenie porządkowe a) Szafka 50x50x40 w kolorze białym 1 szt. 8. Aneks kuchenny a) Zabudowa kuchenna (szafki wiszące i stojące) na całych dwóch ścianach, zgodnie z rysunkiem, fronty matowe w kolorze szarym, blat laminowany w kolorze białym, otwieranie szafek – żłobienia 1 kpl. b) Płyta indukcyjna ( moc min. 4000 W, 4 pola grzejne) 1 szt. c) Piekarnik ( klasa energetyczna A+, moc 3000 W) w kolorze srebrnym 1 szt. d) Okap podszafkowy ( moc 120 W) w kolorze srebrnym 1 szt. e) Lodówka podblatowa ( klasa A+, moc 200 W) 1 szt. f) Zmywarko- wypażarka ( klasa A+, moc 2000 W) w zabudowie 1 szt. g) Kuchenka mikrofalowa ( moc 700 W) w kolorze srebrnym 1 szt. h) Naczynia (talerz płaski mały, talerz płaski duży, talerz głęboki, szklanki w uchem z grubego szkła, literatki) 40 szt. każdego rodzaju, i) Sztućce (widelec, łyżka, nóż, łyżeczka) 40 szt. każdego rodzaju j) Czajnik elektryczny 1 szt. k) Komplet misek różnej wielkości (5 szt.) 1 kpl. l) Patelnie duża i mała 2 szt. ł) Komplet 5 szt. garnków różnej wielkości do gotowania na płycie indukcyjnej 1 kpl. m) Komplet desek do krojenia (5 szt.) 1 kpl. n) Komplet noży do krojenia różnej wielkości (5 szt.) 1 kpl. 8a. Pomieszczenie opiekunek a) Szafka stojąca 1 szt. b) Stół z dwoma krzesłami 1 szt. 9. Pomieszczenie pobytu dziennego a) Telewizor 50 cali powieszony na ścianie ( rozdzielczość 4K UHD, częstotliwość odświeżania 1000 Hz) 1 szt. b) Stół owalny 120x200 (nogi metalowe lub drewniane, blat w kolorze białym) 3 szt. c) Krzesło z płyt o dużej odporności na uderzenia i wysokiej twardości z podłokietnikiem, kolor żółty lub musztardowy 18 szt. d) Wieszak na odzież wierzchnią wraz z ławką do zmiany obuwia przeznaczony dla 15 osób w kolorze dębu 1 szt. 10. Sala zebrań a) Stół owalny 120x200 (nogi metalowe lub drewniane, blat w kolorze białym) 3 szt. b) Krzesło z płyt o dużej odporności na uderzenia i wysokiej twardości z podłokietnikiem, kolor żółty lub musztardowy 18 szt. c) Wieszak na odzież wierzchnią wraz z ławką do zmiany obuwia przeznaczony dla 15 osób w kolorze dębu 1 szt. 11. Szczegółowy zakres całego wyposażenia określony został w dokumentacji projektowej i przedmiarze- i rysunku na którym umiejscowiono wyposażenie (załącznik nr 2a do SIWZ), który stanowi formę pomocniczą do sporządzenia oferty. 12. W cenie urządzeń i wyposażenia należy uwzględnić: pokaz prawidłowej obsługi wykonany w obiekcie świetlica Pruski przez dostawcę – ew. przeszkolenie dla pracowników z zakresu obsługi urządzeń, serwis urządzenia w okresie gwarancji, 13. Wyposażenie musi odpowiadać wymaganiom jakościowym bezpieczeństwa, ergonomii, stosownie do obowiązujących przepisów i norm. Musi posiadać deklarację zgodności CE oraz instrukcję obsługi w języku polskim, 14. Opis ten zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się zbliżonymi parametrami technicznymi lub "równoważnymi" zapewniającymi swobodną i pełną funkcjonalność w projektowanym budynku świetlicy, 15. Zaoferowany przez wykonawcę sprzęt, wyposażenie ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym, 16. Materiały i surowce użyte do produkcji muszą posiadać wysoką jakość i trwałość - zgodnie z wymogami PN. 17. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony przez Wykonawcę do świetlicy w m. Pruski, 13-240 Iłowo-Osada, 18. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami niniejszej SIWZ, zawartą umową. 19. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 20. Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. 21. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie materiałów lub urządzeń to należy je rozumieć jako przykład modelowy. - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne lub użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 22. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów asortymentu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). 23. Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenie musi być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu producenta i posiadać parametry techniczno - eksploatacyjno - użytkowe nie gorsze niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna : art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 24.Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenie musi posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, wszelkie inne dokumenty wymagane przez odpowiednie w danym zakresie instytucje. 25. Wybrany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne dokumenty - karty katalogowe, itp. - na proponowane w ofercie materiały i urządzenia, przed ich dostawą i ew. wbudowaniem. Uwaga : zgodnie z zapisem art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 26. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym : za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 27. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia dlatego też proponuje się dokonanie, we własnym zakresie i na własny koszt, wizji lokalnej terenów obejmujących przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 28. Uwaga Wykonawcy!!! W przedmiarze i na rysunku, na którym umiejscowiono wyposażenie Załącznik nr 2a SIWZ występują różnice w zakresie przypisania poszczególnych elementów wyposażenia dla danych pomieszczeń. Jednak przy dostarczaniu i rozmieszeniu wyposażenia należy przyjąć to co zawarte jest na rysunku poglądowym. Ilość i jakość wyposażenia dla całego zakresu dostaw zarówno w przedmiarze jak i na rysunku jest identyczna i nie powoduje występowania jakichkolwiek różnic przy sporządzaniu oferty. Natomiast przy sporządzaniu oferty należy uwzględnić Wieszak na odzież wierzchnią wraz z ławką do zmiany obuwia przeznaczony dla 15 osób w kolorze dębu. W przedmiarze nastąpiła oczywista omyłka pisarska i błędnie wpisano liczbę 30. 29. Zamawiający wymaga aby w zakresie dostawy wyposażenia, dokonać także instalacji, podłączenia i montażu poszczególnego asortymentu. Jednocześnie Zamawiający wymaga aby wszelkie urządzenia elektryczne były podłączone przez osobę posiadającą uprawnienia w tym zakresie, np. w przypadku płyty indukcyjnej.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540037038-N-2020 z dnia: 2020-02-28
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu Adaptacji i modernizacji budynku dla celów świetlicy środowiskowej wraz wyposażeniem w m. Pruski w następującym zakresie: Część nr 1. Adaptacja i modernizacja budynku dla celów świetlicy środowiskowej, Część nr 2. Dostawa wyposażenia dla celów świetlicy środowiskowej, Część nr 1. Adaptacji i modernizacji budynku dla celów świetlicy środowiskowej wraz wyposażeniem w m. Pruski Opis przedmiotu zamówienia: Projektowane zamierzenie budowlane polega na modernizacji budynku świetlicy środowiskowej. Zakres inwestycji obejmuje m.in.: a) przebudowę ścian działowych wraz z częściową rozbiórką istniejących, b) budowę instalacji centralnego ogrzewania z kotłownią gazową, c) wymianę instalacji elektrycznej, d) wymianę stolarki wewnętrznej, e) przebudowę instalacji wodociągowej oraz instalacji kanalizacyjnej, f) prace remontowo-malarskie ścian i sufitów, g) wymianę podłogi na gruncie wraz z dociepleniem, h) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, i) wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych, ścian fundamentowych oraz stropu pod nieogrzewanym strychem, j) osuszenie i dezynfekcję zawilgoconych części ścian zewnętrznych, k) oczyszczenie istniejącego pokrycia dachowego z malowaniem, l) wykonanie robót zagospodarowania terenu tj. opaski wokół budynku i chodnika, ł) działania kompensacyjne (zakup i montaż budek lęgowych dla ptaków – ilość zgodna z ekspertyzą przyrodniczą) Zamawiający informuje o podziale funkcjonalnym obiektu, dlatego w formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia z całości zamówienia kosztów oddzielnie dla poszczególnych kategorii. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest do podania ceny za całość zamówienia dla części nr 1 w tym dla: lokal mieszkalny, świetlica – sala zebrań i świetlica – pozostała część – bez sali zebrań. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem osoby uprawnionej – posiadającej wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiedniej specjalności. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarze robót, który stanowi formę pomocniczą do sporządzenia oferty. Część nr 2. Dostawa wyposażenia dla celów świetlicy środowiskowej, Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla celów świetlicy w następującym zakresie min: 1. Sala komputerowo- edukacyjna a) Krzesło biurowe obrotowe 3 szt. b) Biurko z szufladą i szafką z blatem drewnopodobnym w kolorze dębu 3 szt. c) Komputer z oprogramowaniem ( system operacyjny Windows 10, dysk HDD 500 G, procesor min. 3 GHz, pamięć RAM 8 GB) lub o przybliżonych parametrach 3 szt. d) Monitor 24 cale 3 szt. e) Klawiatura i myszka komputerowa 3 szt. f) Stół prostokątny 120x200 (nogi metalowe lub drewniane, blat w kolorze białym) 2 szt. G) Krzesło z płyt o dużej odporności na uderzenia i wysokiej twardości z podłokietnikiem, kolor żółty lub musztardowy 12 szt. h) Regał 210x120x40cm w kolorze białym 2szt. i) Gry planszowe 20szt. j) Tablica multimedialna 1 szt. k) Rzutnik 1szt l) Materiały plastyczne (bloki, kredki, plastelina, farby, ołówki, gumki, temperówki, pędzle, wycinanki, nożyczki) -20 kpl. m) Flipchart do prezentacji 2szt. m) Tablica korkowa 150x200 cm 2 szt. 2. Pracownia terapii ruchu a) Rower treningowy magnetyczny (20 poziomów oporu, dotykowe sensory pulsu na kierownicy, regulacja siodełka w pionie i w poziomie, regulowana kierownica, możliwość podłączenia odtwarzacza MP3, Ekran 5” LCD z niebieskim podświetleniem, programy treningowe). b) Orbitrek magnetyczny (komputerowa regulacja obciążenia, dotykowe sensory pulsu na kierownicy, komputer z programami treningowymi) 1 szt. c) Bieżnia- moc silnika 2,5KM, minimum 15 programów treningowych, program HRC, czujniki częstotliwości tętna, koła transportowe. 1 szt. d) Karimata w kolorze niebieskim 10 szt. e) 5 piłek o średnicy 65 cm. f) Regał o wym. 210x120x40 cm w kolorze białym 2 szt. 3. Pracownia psychologiczna a) Biurko w kolorze białym z szafką 1 szt. b) Krzesło biurowe obrotowe w kolorze szarym 1 szt. c) Fotel w kolorze szarym 1 szt. d) Regał 210x100x40cm w kolorze białym 1szt. 4. Sala dydaktyczna a) Krzesło biurowe obrotowe w kolorze szarym 6 szt. b) Biurko w kolorze białym 6 szt. 5. WC damskie i WC męskie wraz z przedsionkami a) Dozownik na mydło 2 szt. b) Podajnik ręczników papierowych 2 szt. c) Kosz na śmieci pedałowy 2 szt. 6. WC dla osób niepełnosprawnych a) Dozownik na mydło 1 szt. b) Podajnik ręczników papierowych 1 szt. c) Kosz na śmieci pedałowy 1 szt. 7. Pomieszczenie porządkowe a) Szafka 50x50x40 w kolorze białym 1 szt. 8. Aneks kuchenny a) Zabudowa kuchenna (szafki wiszące i stojące) na całych dwóch ścianach, zgodnie z rysunkiem, fronty matowe w kolorze szarym, blat laminowany w kolorze białym, otwieranie szafek – żłobienia 1 kpl. b) Płyta indukcyjna ( moc min. 4000 W, 4 pola grzejne) 1 szt. c) Piekarnik ( klasa energetyczna A+, moc 3000 W) w kolorze srebrnym 1 szt. d) Okap podszafkowy ( moc 120 W) w kolorze srebrnym 1 szt. e) Lodówka podblatowa ( klasa A+, moc 200 W) 1 szt. f) Zmywarko- wypażarka ( klasa A+, moc 2000 W) w zabudowie 1 szt. g) Kuchenka mikrofalowa ( moc 700 W) w kolorze srebrnym 1 szt. h) Naczynia (talerz płaski mały, talerz płaski duży, talerz głęboki, szklanki w uchem z grubego szkła, literatki) 40 szt. każdego rodzaju, i) Sztućce (widelec, łyżka, nóż, łyżeczka) 40 szt. każdego rodzaju j) Czajnik elektryczny 1 szt. k) Komplet misek różnej wielkości (5 szt.) 1 kpl. l) Patelnie duża i mała 2 szt. ł) Komplet 5 szt. garnków różnej wielkości do gotowania na płycie indukcyjnej 1 kpl. m) Komplet desek do krojenia (5 szt.) 1 kpl. n) Komplet noży do krojenia różnej wielkości (5 szt.) 1 kpl. 8a. Pomieszczenie opiekunek a) Szafka stojąca 1 szt. b) Stół z dwoma krzesłami 1 szt. 9. Pomieszczenie pobytu dziennego a) Telewizor 50 cali powieszony na ścianie ( rozdzielczość 4K UHD, częstotliwość odświeżania 1000 Hz) 1 szt. b) Stół owalny 120x200 (nogi metalowe lub drewniane, blat w kolorze białym) 3 szt. c) Krzesło z płyt o dużej odporności na uderzenia i wysokiej twardości z podłokietnikiem, kolor żółty lub musztardowy 18 szt. d) Wieszak na odzież wierzchnią wraz z ławką do zmiany obuwia przeznaczony dla 15 osób w kolorze dębu 1 szt. 10. Sala zebrań a) Stół owalny 120x200 (nogi metalowe lub drewniane, blat w kolorze białym) 3 szt. b) Krzesło z płyt o dużej odporności na uderzenia i wysokiej twardości z podłokietnikiem, kolor żółty lub musztardowy 18 szt. c) Wieszak na odzież wierzchnią wraz z ławką do zmiany obuwia przeznaczony dla 15 osób w kolorze dębu 1 szt. 11. Szczegółowy zakres całego wyposażenia określony został w dokumentacji projektowej i przedmiarze- i rysunku na którym umiejscowiono wyposażenie (załącznik nr 2a do SIWZ), który stanowi formę pomocniczą do sporządzenia oferty. 12. W cenie urządzeń i wyposażenia należy uwzględnić: pokaz prawidłowej obsługi wykonany w obiekcie świetlica Pruski przez dostawcę – ew. przeszkolenie dla pracowników z zakresu obsługi urządzeń, serwis urządzenia w okresie gwarancji, 13. Wyposażenie musi odpowiadać wymaganiom jakościowym bezpieczeństwa, ergonomii, stosownie do obowiązujących przepisów i norm. Musi posiadać deklarację zgodności CE oraz instrukcję obsługi w języku polskim, 14. Opis ten zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się zbliżonymi parametrami technicznymi lub "równoważnymi" zapewniającymi swobodną i pełną funkcjonalność w projektowanym budynku świetlicy, 15. Zaoferowany przez wykonawcę sprzęt, wyposażenie ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym, 16. Materiały i surowce użyte do produkcji muszą posiadać wysoką jakość i trwałość - zgodnie z wymogami PN. 17. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony przez Wykonawcę do świetlicy w m. Pruski, 13-240 Iłowo-Osada, 18. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami niniejszej SIWZ, zawartą umową. 19. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 20. Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. 21. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie materiałów lub urządzeń to należy je rozumieć jako przykład modelowy. - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne lub użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 22. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów asortymentu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). 23. Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenie musi być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu producenta i posiadać parametry techniczno - eksploatacyjno - użytkowe nie gorsze niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna : art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 24.Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenie musi posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, wszelkie inne dokumenty wymagane przez odpowiednie w danym zakresie instytucje. 25. Wybrany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne dokumenty - karty katalogowe, itp. - na proponowane w ofercie materiały i urządzenia, przed ich dostawą i ew. wbudowaniem. Uwaga : zgodnie z zapisem art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 26. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym : za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 27. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia dlatego też proponuje się dokonanie, we własnym zakresie i na własny koszt, wizji lokalnej terenów obejmujących przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 28. Uwaga Wykonawcy!!! W przedmiarze i na rysunku, na którym umiejscowiono wyposażenie Załącznik nr 2a SIWZ występują różnice w zakresie przypisania poszczególnych elementów wyposażenia dla danych pomieszczeń. Jednak przy dostarczaniu i rozmieszeniu wyposażenia należy przyjąć to co zawarte jest na rysunku poglądowym. Ilość i jakość wyposażenia dla całego zakresu dostaw zarówno w przedmiarze jak i na rysunku jest identyczna i nie powoduje występowania jakichkolwiek różnic przy sporządzaniu oferty. Natomiast przy sporządzaniu oferty należy uwzględnić Wieszak na odzież wierzchnią wraz z ławką do zmiany obuwia przeznaczony dla 15 osób w kolorze dębu. W przedmiarze nastąpiła oczywista omyłka pisarska i błędnie wpisano liczbę 30. 29. Zamawiający wymaga aby w zakresie dostawy wyposażenia, dokonać także instalacji, podłączenia i montażu poszczególnego asortymentu. Jednocześnie Zamawiający wymaga aby wszelkie urządzenia elektryczne były podłączone przez osobę posiadającą uprawnienia w tym zakresie, np. w przypadku płyty indukcyjnej. 3.2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym dla części nr 1 określa dokumentacja projektowa, tj.: Załączniki do SWIZ : - Załącznik nr l Projekt budowlany. - Załącznik nr 2 SIWZ: Przedmiar robót, stanowiący formę poglądową i uzupełniającą przedmiotu zamówienia. - Załącznik nr 3 Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru, przedmiarze robót, który stanowi formę pomocniczą do sporządzenia oferty.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu Adaptacji i modernizacji budynku dla celów świetlicy środowiskowej wraz wyposażeniem w m. Pruski w następującym zakresie: Część nr 1. Adaptacja i modernizacja budynku dla celów świetlicy środowiskowej, Część nr 2. Dostawa wyposażenia dla celów świetlicy środowiskowej, Część nr 1. Adaptacji i modernizacji budynku dla celów świetlicy środowiskowej wraz wyposażeniem w m. Pruski Opis przedmiotu zamówienia: Projektowane zamierzenie budowlane polega na modernizacji budynku świetlicy środowiskowej. Zakres inwestycji obejmuje m.in.: a) przebudowę ścian działowych wraz z częściową rozbiórką istniejących, b) budowę instalacji centralnego ogrzewania z kotłownią gazową, c) wymianę instalacji elektrycznej, d) wymianę stolarki wewnętrznej, e) przebudowę instalacji wodociągowej oraz instalacji kanalizacyjnej, f) prace remontowo-malarskie ścian i sufitów, g) wymianę podłogi na gruncie wraz z dociepleniem, h) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, i) wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych, ścian fundamentowych oraz stropu pod nieogrzewanym strychem, j) osuszenie i dezynfekcję zawilgoconych części ścian zewnętrznych, k) oczyszczenie istniejącego pokrycia dachowego z malowaniem, l) wykonanie robót zagospodarowania terenu tj. opaski wokół budynku i chodnika, ł) działania kompensacyjne (zakup i montaż budek lęgowych dla ptaków – ilość zgodna z ekspertyzą przyrodniczą) Zamawiający informuje o podziale funkcjonalnym obiektu, dlatego w formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia z całości zamówienia kosztów oddzielnie dla poszczególnych kategorii. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest do podania ceny za całość zamówienia dla części nr 1 w tym dla: lokal mieszkalny, świetlica – sala zebrań i świetlica – pozostała część – bez sali zebrań. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem osoby uprawnionej – posiadającej wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiedniej specjalności. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarze robót, który stanowi formę pomocniczą do sporządzenia oferty. Część nr 2. Dostawa wyposażenia dla celów świetlicy środowiskowej, Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla celów świetlicy w następującym zakresie min: 1. Sala komputerowo- edukacyjna a) Krzesło biurowe obrotowe 3 szt. b) Biurko z szufladą i szafką z blatem drewnopodobnym w kolorze dębu 3 szt. c) Komputer z oprogramowaniem ( system operacyjny Windows 10, dysk HDD 500 G, procesor min. 3 GHz, pamięć RAM 8 GB) lub o przybliżonych parametrach 3 szt. d) Monitor 24 cale 3 szt. e) Klawiatura i myszka komputerowa 3 szt. f) Stół prostokątny 120x200 (nogi metalowe lub drewniane, blat w kolorze białym) 2 szt. G) Krzesło z płyt o dużej odporności na uderzenia i wysokiej twardości z podłokietnikiem, kolor żółty lub musztardowy 12 szt. h) Regał 210x120x40cm w kolorze białym 2szt. i) Gry planszowe 20szt. j) Tablica multimedialna 1 szt. k) Rzutnik 1szt l) Materiały plastyczne (bloki, kredki, plastelina, farby, ołówki, gumki, temperówki, pędzle, wycinanki, nożyczki) -20 kpl. m) Flipchart do prezentacji 2szt. m) Tablica korkowa 150x200 cm 2 szt. 2. Pracownia terapii ruchu a) Rower treningowy magnetyczny (20 poziomów oporu, dotykowe sensory pulsu na kierownicy, regulacja siodełka w pionie i w poziomie, regulowana kierownica, możliwość podłączenia odtwarzacza MP3, Ekran 5” LCD z niebieskim podświetleniem, programy treningowe). b) Orbitrek magnetyczny (komputerowa regulacja obciążenia, dotykowe sensory pulsu na kierownicy, komputer z programami treningowymi) 1 szt. c) Bieżnia- moc silnika 2,5KM, minimum 15 programów treningowych, program HRC, czujniki częstotliwości tętna, koła transportowe. 1 szt. d) Karimata w kolorze niebieskim 10 szt. e) 5 piłek o średnicy 65 cm. f) Regał o wym. 210x120x40 cm w kolorze białym 2 szt. 3. Pracownia psychologiczna a) Biurko w kolorze białym z szafką 1 szt. b) Krzesło biurowe obrotowe w kolorze szarym 1 szt. c) Fotel w kolorze szarym 1 szt. d) Regał 210x100x40cm w kolorze białym 1szt. 4. Sala dydaktyczna a) Krzesło biurowe obrotowe w kolorze szarym 6 szt. b) Biurko w kolorze białym 6 szt. 5. WC damskie i WC męskie wraz z przedsionkami a) Dozownik na mydło 2 szt. b) Podajnik ręczników papierowych 2 szt. c) Kosz na śmieci pedałowy 2 szt. 6. WC dla osób niepełnosprawnych a) Dozownik na mydło 1 szt. b) Podajnik ręczników papierowych 1 szt. c) Kosz na śmieci pedałowy 1 szt. 7. Pomieszczenie porządkowe a) Szafka 50x50x40 w kolorze białym 1 szt. 8. Aneks kuchenny a) Zabudowa kuchenna (szafki wiszące i stojące) na całych dwóch ścianach, zgodnie z rysunkiem, fronty matowe w kolorze szarym, blat laminowany w kolorze białym, otwieranie szafek – żłobienia 1 kpl. b) Płyta indukcyjna ( moc min. 4000 W, 4 pola grzejne) 1 szt. c) Piekarnik ( klasa energetyczna A+, moc 3000 W) w kolorze srebrnym 1 szt. d) Okap podszafkowy ( moc 120 W) w kolorze srebrnym 1 szt. e) Lodówka podblatowa ( klasa A+, moc 200 W) 1 szt. f) Zmywarko- wypażarka ( klasa A+, moc 2000 W) w zabudowie 1 szt. g) Kuchenka mikrofalowa ( moc 700 W) w kolorze srebrnym 1 szt. h) Naczynia (talerz płaski mały, talerz płaski duży, talerz głęboki, szklanki w uchem z grubego szkła, literatki) 40 szt. każdego rodzaju, i) Sztućce (widelec, łyżka, nóż, łyżeczka) 40 szt. każdego rodzaju j) Czajnik elektryczny 1 szt. k) Komplet misek różnej wielkości (5 szt.) 1 kpl. l) Patelnie duża i mała 2 szt. ł) Komplet 5 szt. garnków różnej wielkości do gotowania na płycie indukcyjnej 1 kpl. m) Komplet desek do krojenia (5 szt.) 1 kpl. n) Komplet noży do krojenia różnej wielkości (5 szt.) 1 kpl. 8a. Pomieszczenie opiekunek a) Szafka stojąca 1 szt. b) Stół z dwoma krzesłami 1 szt. 9. Pomieszczenie pobytu dziennego a) Telewizor 50 cali powieszony na ścianie ( rozdzielczość 4K UHD, częstotliwość odświeżania 1000 Hz) 1 szt. b) Stół owalny 120x200 (nogi metalowe lub drewniane, blat w kolorze białym) 3 szt. c) Krzesło z płyt o dużej odporności na uderzenia i wysokiej twardości z podłokietnikiem, kolor żółty lub musztardowy 18 szt. d) Wieszak na odzież wierzchnią wraz z ławką do zmiany obuwia przeznaczony dla 15 osób w kolorze dębu 1 szt. 10. Sala zebrań a) Stół owalny 120x200 (nogi metalowe lub drewniane, blat w kolorze białym) 3 szt. b) Krzesło z płyt o dużej odporności na uderzenia i wysokiej twardości z podłokietnikiem, kolor żółty lub musztardowy 18 szt. c) Wieszak na odzież wierzchnią wraz z ławką do zmiany obuwia przeznaczony dla 15 osób w kolorze dębu 1 szt. 11. Szczegółowy zakres całego wyposażenia określony został w dokumentacji projektowej i przedmiarze- i rysunku na którym umiejscowiono wyposażenie (załącznik nr 2a do SIWZ), który stanowi formę pomocniczą do sporządzenia oferty. 12. W cenie urządzeń i wyposażenia należy uwzględnić: pokaz prawidłowej obsługi wykonany w obiekcie świetlica Pruski przez dostawcę – ew. przeszkolenie dla pracowników z zakresu obsługi urządzeń, serwis urządzenia w okresie gwarancji, 13. Wyposażenie musi odpowiadać wymaganiom jakościowym bezpieczeństwa, ergonomii, stosownie do obowiązujących przepisów i norm. Musi posiadać deklarację zgodności CE oraz instrukcję obsługi w języku polskim, 14. Opis ten zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się zbliżonymi parametrami technicznymi lub "równoważnymi" zapewniającymi swobodną i pełną funkcjonalność w projektowanym budynku świetlicy, 15. Zaoferowany przez wykonawcę sprzęt, wyposażenie ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym, 16. Materiały i surowce użyte do produkcji muszą posiadać wysoką jakość i trwałość - zgodnie z wymogami PN. 17. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony przez Wykonawcę do świetlicy w m. Pruski, 13-240 Iłowo-Osada, 18. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami niniejszej SIWZ, zawartą umową. 19. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 20. Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. 21. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie materiałów lub urządzeń to należy je rozumieć jako przykład modelowy. - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne lub użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 22. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów asortymentu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). 23. Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenie musi być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu producenta i posiadać parametry techniczno - eksploatacyjno - użytkowe nie gorsze niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna : art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 24.Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenie musi posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, wszelkie inne dokumenty wymagane przez odpowiednie w danym zakresie instytucje. 25. Wybrany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne dokumenty - karty katalogowe, itp. - na proponowane w ofercie materiały i urządzenia, przed ich dostawą i ew. wbudowaniem. Uwaga : zgodnie z zapisem art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 26. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym : za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 27. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia dlatego też proponuje się dokonanie, we własnym zakresie i na własny koszt, wizji lokalnej terenów obejmujących przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 28. Uwaga Wykonawcy!!! W przedmiarze i na rysunku, na którym umiejscowiono wyposażenie Załącznik nr 2a SIWZ występują różnice w zakresie przypisania poszczególnych elementów wyposażenia dla danych pomieszczeń. Jednak przy dostarczaniu i rozmieszeniu wyposażenia należy przyjąć to co zawarte jest na rysunku poglądowym. Ilość i jakość wyposażenia dla całego zakresu dostaw zarówno w przedmiarze jak i na rysunku jest identyczna i nie powoduje występowania jakichkolwiek różnic przy sporządzaniu oferty. Natomiast przy sporządzaniu oferty należy uwzględnić Wieszak na odzież wierzchnią wraz z ławką do zmiany obuwia przeznaczony dla 15 osób w kolorze dębu. W przedmiarze nastąpiła oczywista omyłka pisarska i błędnie wpisano liczbę 30. 29. Zamawiający wymaga aby w zakresie dostawy wyposażenia, dokonać także instalacji, podłączenia i montażu poszczególnego asortymentu. Jednocześnie Zamawiający wymaga aby wszelkie urządzenia elektryczne były podłączone przez osobę posiadającą uprawnienia w tym zakresie, np. w przypadku płyty indukcyjnej.
30. Uwaga!!! Wykonanie dostawy wyposażenia w oparciu o ceny zawarte w formularzu ofertowym
w pozycji Cena oferty na zakup wyposażenia (koszty niekwalifikowane ) będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego tj. budżetu gminy na rok 2020 r. i obejmuje ona następujący zakres i asortyment:
1. Sala komputerowo - edukacyjna - Nr 5 - wyp. niekwalifikowalne (materiały plastyczne: blok 20 szt., kredki 20 szt., plastelina 20 szt., farby 20 szt., ołówek 20 szt., gumka 20 szt., temperówka 20 szt., pędzel 20 szt., wycinanki 20 szt., nożyczki 20 szt..)
2. Pomieszczenie porządkowe - Nr 9 - wyp. niekwalifikowalne (szafka - 1 szt.)
3. Aneks kuchenny - Nr 6 - wyp. niekwalifikowalne
(zestaw naczyń – 1 kpl. na 40 os., zestaw sztućców – 1 kpl. na 40 os.
komplet misek różnej wielkości (5 szt.) – 1 kpl., komplet desek do krojenia (5 szt.) – 1 kpl.
komplet noży do krojenia (5 szt.)
a) przez 1 komplet zestawu naczyń na 40 osób należy rozumieć: (talerze płaskie małe 40 szt., talerze płaskie duże 40 szt., talerze głębokie 40 szt., szklanki z uchem z grubego szkła 40 szt., literatki 40 szt.)
b) przez 1 komplet zestawu sztućców na 40 osób należy rozumieć: (widelce 40 szt., łyżki 40 szt., noże 40 szt., łyżeczki 40 szt.)
c) w skład 1 szt. kompletu misek różnej wielkości wchodzi 5 szt.,
d) w skład 1 kompletu desek do krojenia wchodzi 5 szt.,
e) w skład 1 kompletu noży do krojenia wchodzi 5 szt.
31. Po zakończeniu dostawy Wykonawca wystawi Zamawiającemu oddzielne faktury VAT dla (koszty kwalifikowane ) i (koszt własny Zamawiającego niekwalifikowany ) w oparciu o ceny zawarte w formularzu ofertowym.
3.2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym dla części nr 1 określa dokumentacja projektowa, tj.: Załączniki do SWIZ : - Załącznik nr l Projekt budowlany. - Załącznik nr 2 SIWZ: Przedmiar robót, stanowiący formę poglądową i uzupełniającą przedmiotu zamówienia. - Załącznik nr 3 Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru, przedmiarze robót, który stanowi formę pomocniczą do sporządzenia oferty.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-03-19, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-03-26, godzina: 11:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) w pieniądzu – przelewem lub wpłatą na rachunek Zamawiającego : 27 8225 1019 2002 0020 0019 0004 z dopiskiem: RI.271.8.2019.PN, UWAGA: Nr 09 1020 3541 0000 5802 0326 9982 – wpłaty wadium dokonywane od dnia 03.12.2019r. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Z treści przelewu lub poręczenia albo gwarancji musi jednoznacznie wynikać, do jakiego postępowania wadium jest wnoszone. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Kserokopia takiego dokumentu powinna stanowić integralną część oferty, natomiast oryginał dokumentu winien być dołączony do oferty. 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (kserokopię przelewu lub dowodu wpłaty włączyć do oferty). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Uwierzytelnioną kopię dokumentu stanowiącego gwarancję lub poręczenie należy dołączyć do oferty. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (Poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczeń Zamawiającego nie może być utrudnione. Wadium wniesione w formie niepieniężnej uważane będzie za spełnione, jeżeli z treści dokumentu wynikać będzie, że interesy Zamawiającego w zakresie roszczenia o wypłatę wadium są zabezpieczone w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, a Gwarant (Poręczyciel) bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaci Zamawiającemu pełną kwotę wadium po zaistnieniu tychże okoliczności. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1. lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zamawiający zwraca wadium: 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 3) niezwłocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 13.9.1) SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
W ogłoszeniu powinno być:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a)w pieniądzu – przelewem lub wpłatą na rachunek Zamawiającego:
z dopiskiem: wadium na „RI.271.8.2019.PN”
UWAGA:
Nr 09 1020 3541 0000 5802 0326 9982 – wpłaty wadium dokonywane od dnia 03.12.2019r.
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Z treści przelewu lub poręczenia albo gwarancji musi jednoznacznie wynikać, do jakiego postępowania wadium jest wnoszone. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Kserokopia takiego dokumentu powinna stanowić integralną część oferty, natomiast oryginał dokumentu winien być dołączony do oferty. 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (kserokopię przelewu lub dowodu wpłaty włączyć do oferty). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Uwierzytelnioną kopię dokumentu stanowiącego gwarancję lub poręczenie należy dołączyć do oferty. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (Poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczeń Zamawiającego nie może być utrudnione. Wadium wniesione w formie niepieniężnej uważane będzie za spełnione, jeżeli z treści dokumentu wynikać będzie, że interesy Zamawiającego w zakresie roszczenia o wypłatę wadium są zabezpieczone w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, a Gwarant (Poręczyciel) bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaci Zamawiającemu pełną kwotę wadium po zaistnieniu tychże okoliczności. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1. lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zamawiający zwraca wadium: 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 3) niezwłocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 13.9.1) SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 39290000, 45310000, 45330000, 45400000, 45430000, 45440000, 45450000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10406682 2024-04-23
godz. 12:00
Lubelskie ZZ_DI/2024/Z/14 Wykonanie robót budowlanych polegające na dostosowaniu pomieszczenia 1.3. w budynku Inżynierii Środowiska w Stalowej Woli przy ul. Ofiar Katania 8b dla potrzeb Działu Te...
10427779 2024-04-29
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń w I Liceum Ogólnokształcącym w Świdnicy. Kod CPV: 45000000-7, 45400000-1, 45442100-8, 45431000-7 3.1. S...
10442056 2024-04-29
godz. 10:00
Zachodniopomorskie ZMIANA SPOSOBU WYKORZYSTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓL W IŃSKU NA ŻŁOBEK PUBLICZNY Przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustaleniami §2 WT odpowiednio do strefy pożarowejw ty...
10440029 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem Zamówienia jest „Wykonanie robót dla zadania: „Remont i modernizacja WP Lwówek oraz SRP Trzcianka”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Zał...
10473454 2024-05-07
godz. 08:00
Śląskie Remont toalet wraz z ich wyposażeniem i przystosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami z podziałem na dwie części Część 1: CZĘŚĆ A: remont toalety z dostosowaniem do p...
10446556 2024-05-07
godz. 09:00
Śląskie BO - L10/07/X - Modernizacja szatni i zaplecza przy sali gimnastycznej, zakup zamków szyfrowych do szafek oraz zakup projektorów krótkoogniskowych do sal lekcyjnych 2.3. Przedmiotem zam...
10439862 2024-05-07
godz. 10:00
Dolnośląskie SPZ/242-064/2024 - Modernizacja pomieszczeń 014 w budynku D-1 Politechniki Wrocławskiej przy Placu Grunwaldzkim 13 we Wrocławiu. 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: Moderni...
10449709 2024-05-08
godz. 09:00
Śląskie Przebudowa budynku Zarządu nr 2 oraz budynku Łaźni nr 1 w celu dostosowania obiektów do wymogów przeciwpożarowych zgodnie z Postanowieniem KW PSP w Katowicach dla potrzeb PGG S.A. Oddz...
10448104 2024-05-09
godz. 08:30
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku z przeznaczeniem na siedzibę GOPS w Iławie. Inwestycja polega na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie budynku po byłej prokuraturze z pr...
10440840 2024-05-20
godz. 11:00
Śląskie „Adaptacja budynku byłych warsztatów mechanicznych Kopalni Saturn w Czeladzi na cele rozwojowe regionu – kryty basen” 1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, które obejm...