Przetarg 7470941 - Adaptacja części budynku przy Zespole Szkół nr 1 w...

   
Analizuj Zamówienie 7470941 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-08
przedmiot ogłoszenia
Adaptacja części budynku przy Zespole Szkół nr 1 w Zbąszyniu na potrzeby szatniowo-sanitarne.
Numer referencyjny: S.343.2.2020

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących zaadoptowanie części budynku, która obecnie stanowi niezagospodarowaną przestrzeń magazynową, na potrzeby utworzenia dwóch szatni - damskiej oraz męskiej – z pełnym zapleczem sanitarnym. W każdej szatni zaprojektowano dwie toalety oraz dwie kabiny prysznicowe. W pozostałej części budynku wydzielono pomieszczenie grupowe oraz niewielką przestrzeń magazynową, pozwalającą na odpowiednie przechowywanie sprzętu sportowego. Przedmiot zamówienia obejmuje szeroki zakresu robót budowlanych oraz instalatorskich w tym m.in: - prace rozbiórkowe polegające na usunięciu starej stolarki okiennej i drzwiowej, - wymianę drzwi zewnętrznych oraz montaż okien PCV, - ocieplenie ścian i wykonanie elewacji na tej części budynku. - wykonanie podjazdu dla wózków inwalidzkich. Roboty budowlane wewnątrz budynku obejmują: - wykonanie stropów podwieszanych oraz posadzek, - uzupełnienie ścianek działowych, - prace tynkarskie, malowanie pomieszczeń oraz wykonanie okładzin ceramicznych w łazienkach. - wykonanie przyłącza wody zimnej oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, - wymiana instalacji grzewczej oraz wentylacyjnej, - wykonanie niezbędnej instalacji elektrycznej, - montaż armatury sanitarnej (łącznie 3 ustępy pojedyncze, 1 pisuar, 4 umywalki, 4 brodziki natryskowe oraz baterie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załącznik nr 8, 9, 10 do niniejszej SIWZ. Standardy jakościowe zostały opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca użył do realizacji zamówienia wyłącznie wyroby pełnowartościowe, posiadające wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą oraz zaoferował gwarancję producenta na zamontowane urządzenia oraz elementy wyposażenia. 3) Zamawiający zaleca, by Wykonawca dokonał wizji lokalnej na obiekcie. Zamawiający umożliwi dokonanie przedmiotowej czynności po telefonicznym uzgodnieniu terminu przeprowadzenia wizji tel. 68 38 46 168. 4) Wykonawca zabezpiecza teren budowy mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć urządzenia, sprzęt i materiały. 5) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu w ciągu 5 dni od podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego robót. 7) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonania prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia( jeśli dotyczy), certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. 8) Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Przed podpisaniem umowy Zamawiający może żądać polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie. 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami, w tym m.in. za uszkodzenie/zniszczenie . W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność przed terminem odbioru końcowego. 10) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 36 miesięcznym okresem gwarancji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 36 miesięcznym okresem rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi. 3.7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. –Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.7.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Obowiązek zatrudnienia o pracę nie dotyczy sytuacji w której, wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonują powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej). Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3.7.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia a) czynności robotnika opisane w przedmiarze robót 3.7.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 3.7.3.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, b) Wykonawca, w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu oświadczenie, że przy realizacji robót będzie zatrudniał osoby, o których mowa w 3.7.2. na podstawie umowy o pracę (dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców) oraz wykaz (listę) tych osób (pracowników). Bez przedstawienia listy pracowników osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę, nie będą mogły wykonywać pracy z winy wykonawcy. Po zakończeniu robót wykonawca przedłoży zamawiającemu oświadczenie, że podczas realizacji robót zatrudniał osoby, o których mowa w ust. 1 na podstawie umowy o pracę. c) Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu aktualne pisemne oświadczenie że osoby przedstawione w wykazie pracowników są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, dowody odprowadzania składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia lub kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danym osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych. 3.7.3.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt 3.7.3.1. ppkt b) i c) lub podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników w przypadku wystąpienia zmian osobowych, wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości w wysokości 1 000 zł. b) jeżeli na budowie będzie przebywać osoba niezatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez zamawiającego oraz przez inne osoby i organy upoważnione na podstawie odrębnych przepisów (np. Inspekcja Pracy), wykonawca zobowiązany jest do usunięcia tej osoby z placu budowy. Wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umownej 1.000,00 zł za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką. Notatka nie musi być podpisana przez wykonawcę lub jego przedstawicieli. c) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie, przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45300000, 45310000, 45330000, 45400000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10344386 2024-04-10
godz. 09:00
Pomorskie 4. Malowanie elewacji z remontem balkonów budynku mieszkalnego położonego w Malborku przy ul. Wybickiego 18
10372206 2024-04-10
godz. 10:00
Podlaskie Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Żłobka w Gminie Nurzec-Stacja. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. ”Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Żłobka w Gminie Nurzec-Stacja...
10376165 2024-04-11
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest „Dostosowanie budynku Urzędu Miasta Marki do potrzeb osób z niepełnosprawnościami’ w zakresie budowy pochylni przy budynku Urzędu Miasta w ramach progra...
10379366 2024-04-12
godz. 08:00
Mazowieckie W - wykonanie robót; Oddział Koszalin; Dostosowanie obiektu do roli awaryjnego magazynu WN wiaty i placu przy ulicy Krzywoustego 34 w Lęborku; Lębork gmina miejska; Lębork (miasto). Sz...
10379712 2024-04-12
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Sali Senatu znajdującej się na parterze budynku „Czerwonego” Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku. 2. Zakres prac obejmu...
10380585 2024-04-12
godz. 11:00
Mazowieckie Modernizacja świetlic wiejskich i remiz OSP na terenie, gm. Jakubów - Moczydła 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja i remont budynku OSP Moczydła w ramach zadania pn. „Mo...
10366245 2024-04-12
godz. 12:00
Mazowieckie Prace remontowe w budynku i na terenie posesji wynikające z rocznego przeglądu technicznego budynku wraz z uporządkowaniem okablowania 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót bu...
10381589 2024-04-12
godz. 12:00
Mazowieckie Modernizacja świetlic wiejskich i remiz OSP na terenie, gm. Jakubów - Jakubów 1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Jakubowie w ramach zadania pn...
10380577 2024-04-12
godz. 12:00
Mazowieckie Modernizacja szatni basenowej damskiej oraz dla osób z niepełnosprawnościami w Kompleksie Sportowym Centrum Rekreacyjno – Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy pływalni Lin...
10374083 2024-04-25
godz. 16:30
Zachodniopomorskie Remont balkonów przy ul. Witolda Pileckiego 6 w Szczecinku.