Przetarg 7391979 - Adaptacja budynku w centrum Wisznic na cele socjalne oraz...

   
Analizuj Zamówienie 7391979 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-18
przedmiot ogłoszenia
Adaptacja budynku w centrum Wisznic na cele socjalne oraz komercyjne wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Numer referencyj
ny: IBMG-IV.271.4.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku w centrum miejscowości Wisznice na cele socjalne
oraz komercyjne wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu”
2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych:

45510000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45260000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
32323500-8 Urządzenia do nadzoru wideo

3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) całkowitą przebudowę budynku w centrum miejscowości Wisznice wraz z adaptacją na cele socjalne
(mieszkania treningowe, gabinety rehabilitacyjne) oraz komercyjne (sala kinowa),
2) zagospodarowanie przyległego terenu – przebudową drogi wewnętrznej (w zakresie zgodnym z
przedmiarem), wykonanie chodników i utwardzeń, ustawienie wiaty przystankowej, montaż placu
zabaw dla dzieci oraz wykonanie instalacji monitoringu.
3.2. Przedmiotowy budynek to obiekt wykonany w technologii tradycyjnej murowej,
niepodpiwniczony, dwukondygnacyjny (parter i piętro) z poddaszem nieużytkowym, dach
wielospadowy o konstrukcji drewnianej kryty blachą. Projektowana budynek od strony północno-
zachodniej ze względu na lokalizację po granicy działki i południowo-wschodniej ze względu na
odległość do budynku drewnianego posiada ścianę oddzielenia pożarowego ocieploną wełną. Na
parterze budynku przewidziano kino oraz mieszkania treningowe dla czterech osób, na piętrze sale
do rehabilitacji oraz gabinety zabiegowe. Zaopatrzenie budynku w energię elektryczną, wodę z
sieci zbiorczych, odprowadzenie nieczystości ciekłych do sieci kanalizacyjnej. Zaopatrzenie
budynku w ciepło poprzez pompę ciepła z pionowymi wymiennikami o głębokości poniżej 100 m.
Do budynku zostanie zakupione kpl. wyposażenie (meble, przybory kuchenne, sprzęt rtv, agd,
medyczne).
3.3. Charakterystyka obiektu:
Powierzchnia terenu - 435,00 m2
Powierzchnia zabudowy - 260,38 m2
Powierzchnia utwardzeń, schodów - 124,21 m2
Powierzchnia biologicznie czynna - 50,41 m2
Powierzchnia użytkowa - 410,53 m2
4. W ramach przedmiotu zamówienia zrealizowane zostaną ponadto następujące zadania:
1) Zostanie przebudowana droga wewnętrzna szerokości 6,0 m na długości 195 m.
Prace obejmują rozebranie istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy pomocniczej z betonu
i zasadniczej z kruszywa. Na podbudowie zostaną ułożone dwie warstwy betonu asfaltowego –
wiążąca i ścieralna. Ponadto wzdłuż drogi zostaną wykonane chodniki z kostki granitowej o
powierzchni 450 m2. Chodniki zostaną ułożone na podbudowie cementowo-piaskowej. Od strony
jezdni zostaną obramowane krawężnikiem granitowym.
2) Centrum Wisznic zostanie objęte monitoringiem. Zostanie zamontowanych 12 kamer
zewnętrznych i 2 wewnętrzne, 7 na budynkach należących do Gminy Wisznice, 3 w parku na
istniejących słupach, dwie (na siłowni zewnętrznej) na masztach z zasilaniem fotowoltaicznym.
Ponadto dwie kamery wewnętrzne będą monitorowały wejścia do budynku Urzędu Gminy.
3) W parku zostaną zamontowane trzy urządzenia do zabawy dla dzieci – plac zabaw.
4) Na utwardzonym terenie zostanie zamontowana prefabrykowana wiata przystankowa
długości około 5,0 m.
5. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót), przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, standardami dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności:
a) europejskie aprobaty techniczne;
b) wspólne specyfikacje techniczne;
c) normy międzynarodowe;
d) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne.
W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz w/w aprobat, specyfikacji, norm i systemów, uwzględnia się w kolejności:
1) Polskie Normy;
2) polskie aprobaty techniczne;
3) polskie specyfikacje techniczne.
6. Roboty muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub aprobatami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane.
7. Jeśli w SIWZ lub załącznikach wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się rozwiązania i wyroby równoważne zgodne ze standardami jakościowymi, danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Za rozwiązanie równoważne tj. zgodne z w/w standardami jakościowymi, danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji rozumie się rozwiązanie takie same lub wyższe niż opisane w w/w dokumentacji.
8. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2, ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem dostosowania do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji technicznej (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót), przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, standardami dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami oraz warunkami określonymi w projekcie umowy.
9. Okres gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy.
10. Okres rękojmi za wady na wykonany cały przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 60 miesięcy.
11. Wymagania dotyczące umów z podwykonawcami, których przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu oraz informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu, zawarte są we wzorze umowy.
12. Szczegółowe zasady i zakres świadczonych usług, robót budowlanych i dostaw objętych przedmiotem zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik 6 do SIWZ, który jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
13. Zamawiający informuje, że posiada decyzje o pozwoleniu na budowę nr BP/48/18 i nr 490/10 do projektów budowlanych.
14. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 oraz budżetu państwa.
15. Zamawiający przewiduje unieważnienie przedmiotowego postępowania w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych.
16. Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji ze strony Zamawiającego jest Pan/Pani Tomasz Gębka

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540054623-N-2020 z dnia: 2020-03-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-02, godzina: 11:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-07, godzina: 11:00



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5
W ogłoszeniu jest:
Oferty zostaną otwarte w dniu: 02.04.2020 r. o godz. 11:15, w siedzibie Zamawiającego: sala konferencyjna
W ogłoszeniu powinno być:
Oferty zostaną otwarte w dniu: 07.04.2020 r. o godz. 11:15, w siedzibie Zamawiającego: sala konferencyjna

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-04-07, godzina: 11:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Oferty zostaną otwarte w dniu: 07.04.2020 r. o godz. 11:15, w siedzibie Zamawiającego: sala konferencyjna.
Ze względu na obecną sytuację epidemiologiczną czynność otwarcia ofert dostępna będzie w formie on-line na stronie internetowej Zamawiającego, w zakładce Sesje Rady Gminy.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540058324-N-2020 z dnia: 2020-04-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-04-02, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-04-10, godzina: 11:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5
W ogłoszeniu jest:
Oferty zostaną otwarte w dniu: 02.04.2020 r. o godz. 11:15, w siedzibie Zamawiającego: sala konferencyjna
W ogłoszeniu powinno być:
Oferty zostaną otwarte w dniu: 10.04.2020 r. o godz. 11:15, w siedzibie Zamawiającego: sala konferencyjna

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-04-10, godzina: 11:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Oferty zostaną otwarte w dniu: 10.04.2020 r. o godz. 11:15, w siedzibie Zamawiającego: sala konferencyjna. Ze względu na obecną sytuację epidemiologiczną czynność otwarcia ofert dostępna będzie w formie on-line na stronie internetowej Zamawiającego, w zakładce Sesje Rady Gminy.
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 32323500, 45000000, 45100000, 45233120, 45260000, 45310000, 45311000, 45330000, 45331200, 45400000, 45510000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10343822 2024-04-19
godz. 09:30
Wielkopolskie „Przebudowa obiektu na potrzeby nowej siedziby Biblioteki Publicznej Gminy Słupca” w systemie zaprojektuj i wybuduj Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Przebudowa obiektu...
10414577 2024-04-24
godz. 10:00
Lubuskie Termomodernizacja i przebudowa budynku Pierwszego i Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na termomoderniza...
10425428 2024-04-25
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej w Pęchowie” - wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 1. Wspólny słownik zamówień p...
10307101 2024-04-26
godz. 08:30
Pomorskie Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Jana Matejki 1 w Pruszczu Gdańskim Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót oraz wszelkich dostaw lub usług, zgodne z opisem przed...
10376490 2024-04-26
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Przebudowa i remont budynków warsztatów szkolnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im...
10401538 2024-04-26
godz. 10:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i sportowej na terenie Gminy Ułęż”. Inwestycja jest objęta dofina...
10380090 2024-04-26
godz. 11:00
Dolnośląskie Budowa gminnego schroniska dla zwierząt wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu W ramach przedmiotu zamówienia jest budowa schroniska dla zwierząt, w tym wykona...
10444980 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest:„Budowa gminnej świetlicy wiejskiej w miejscowości Szydłówek I, gmina Szydłowiec”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja p...
10474786 2024-05-09
godz. 10:00
Dolnośląskie 1. Przedmiot zamówienia:Kompleksowa przebudowa i rozbudowa Świetlicy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu Chatka Puchatka. Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu ...
10401952 2024-05-14
godz. 10:00
Lubuskie Adaptacja Budynku na potrzeby Centrum Usług Społecznych w gminie Rzepin Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji budynku na potrzeby Centrum Usług Społeczny...