Przetarg 11384474 - 5.1 Przedmiotem zamówienia jest „Bieżące utrzymanie...

   
Analizuj Zamówienie 11384474
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-07-16
przedmiot ogłoszenia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest „Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2025”. 5.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 5.2.1 Remont dróg o nawi
erzchni kamiennej, w tym: 5.2.1.1 naprawa nawierzchni tłuczniowej, 5.2.1.2 ścinanie poboczy, 5.2.1.3 uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym lub korą asfaltową. 5.2.2 Pracę sprzętu, w tym: 5.2.2.1 koparko – ładowarki, 5.2.2.2 samochodu samowyładowczego 6-12 t, 5.2.2.3 walca drogowego wibracyjnego o masie min. 4 t. 5.2.3 Dostawę materiałów kamiennych, w tym: 5.2.3.1 tłucznia drogowego płukanego drobnego o frakcji 10-31 mm, 5.2.3.2 tłucznia drogowego grubego o frakcji 30-61 mm. 5.2.4 Konserwację rowów, przepustów i skarp, w tym: 5.2.4.1 odtworzenie oraz czyszczenie rowów z namułu, profilowanie skarp rowów wraz z wywozem urobku, 5.2.4.2 czyszczenie ręczne rowów umocnionych korytkami wraz z wywozem urobku, 5.2.4.3 czyszczenie odwodnienia liniowego (korytko z krata stalową) wraz z wywozem urobku, 5.2.4.4 umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi 60x40x10, 5.2.4.5 umocnienie skarp płytami betonowymi typu Jomb 100 x 75 x 12,5. 5.2.5 Remont – wymiana przepustów rurowych wraz z robotami towarzyszącymi, w tym: 5.2.5.1 o średnicach 300-400 mm, 5.2.5.2 o średnicach 500-600 mm. 5.2.6 Wbudowanie korytek, w tym: 5.2.6.1 wbudowanie korytek skrzynkowych 30x40x50, 5.2.6.2 wbudowanie korytek kolejowych 50x50x50. 5.2.7 Montaż krat najazdowych, w tym: 5.2.7.1 montaż krat najazdowych na istniejących korytkach, 5.2.7.2 montaż elementów wygłuszających (np. taśma gumowo-bitumiczna) na korytkach pod kratą stalową. 5.2.8 Usuniecie zapadlisk, w tym: 5.2.8.1 przełożenie istniejącej nawierzchni chodników i placy (zapadliska i nierówności) - materiał z rozbiórki do zabudowy, 5.2.8.2 przełożenie istniejącej nawierzchni chodników i placy (zapadliska i nierówności) - wraz z uzupełnieniem brakującej kostki. 5.2.9 Naprawy masą asfaltową, w tym: 5.2.9.1 wbudowanie masy bitumicznej na zimno . 5.2.10 Dostawa materiałów budowlanych, w tym: 5.2.10.1 korytka skrzynkowe 30x40x50, 5.2.10.2 korytka kolejowe 50x50x50, 5.2.10.3 płyty ażurowe zbrojone typu Jomb 100x75x12,5, 5.2.10.4 płyty ażurowe 60x40x10, 5.2.10.5 rury PCV Ø 400, 5.2.10.6 rury PCV Ø 500, 5.2.10.7 masa bitumiczna na zimno. 5.2.11 Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: 5.2.11.1 oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu robót, 5.2.11.2 opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, (gdy wymagane), 5.2.11.3 organizację zaplecza, 5.2.11.4 organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, 5.2.11.5 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych, 5.2.11.6 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 5.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy. 5.4 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 5.5 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować, jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych, co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji. 5.6 Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj.: prace fizyczne obejmujące: remont dróg o nawierzchni kamiennej, pracę sprzętu, dostawy materiałów kamiennych, konserwację rowów, przepustów i skarp, remont – wymianę przepustów rurowych wraz z robotami towarzyszącymi, wbudowanie korytek, wykonanie krat najazdowych, usuwania zapadlisk, naprawy masą asfaltową, dostawę materiałów budowlanych. 5.7 Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez Podwykonawcę osób wykonujących roboty określone w pkt 5.6. 5.8 Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu na każde żądanie w wyznaczonym w wezwaniu terminie następujących dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 5.6 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 5.9 Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osób na każdym etapie realizacji umowy. 5.10 W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez Zamawiającego, na zasadach wskazanych powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości określonej w projekcie umowy. 5.11 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Powody niedokonania podziału: podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi. Ponadto dokonanie podziału zamówienia na części nie zwiększyłoby zaangażowania Wykonawców z sektora MŚP, jak również nie wpłynęłaby na zwiększenie konkurencyjności w postępowaniu......Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pełna treść w SWZ.

BZP.271.26.2025
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 14212200, 44114200, 44163100, 45112100, 45112710, 45232400, 45232452, 45233142, 45500000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się