Przetarg 7539346 - 4WOG.1200.2712.56.2020 Zakup i dostawa narzędzi,...

   
Analizuj Zamówienie 7539346 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-17
przedmiot ogłoszenia
4WOG.1200.2712.56.2020 Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i sprzętu warsztatowego w podziale na 10 zadań
Numer referencyjn
y: 4WOG.1200.2712.56.2020

Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i sprzętu warsztatowego w podziale na 10 zadań:
Zadanie nr 1: Zakup i dostawa narzędzi ręcznych;
Zadanie nr 2: Zakup i dostawa akcesoriów instalacji pneumatycznej;
Zadanie nr 3: Zakup i dostawa przyrządów i akcesoriów pomiarowych;
Zadanie nr 4: Zakup i dostawa akcesoriów elektrycznych;
Zadanie nr 5: Zakup i dostawa urządzeń warsztatowych;
Zadanie nr 6: Zakup i dostawa wyposażenia warsztatu;
Zadanie nr 7: Zakup i dostawa narzędzi warsztatowych;
Zadanie nr 8: Zakup i dostawa elektronarzędzi;
Zadanie nr 9: Zakup i dostawa podnośników;
Zadanie nr 10: Zakup i dostawa podnośników kanałowych.
2. Zamawiający zastrzega, że cena jednostkowa poszczególnych pozycji asortymentowych wyszczególnionych z formularzach cenowych dla poszczególnych zadań nie może przekraczać 10 000 zł wraz z odpowiednio naliczonym podatkiem od towarów i usług.
3. Zamawiający będzie inicjował dostawy przedmiotu zamówienia poprzez przesłanie stosownych zamówień do Wykonawcy na partie dostaw, które Wykonawca dostarczy do poszczególnych magazynów służby czołgowo-samochodowej w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 14:00, do magazynów 4 WOG służby czołgowo - samochodowej zlokalizowanych w:
44-121 Gliwice, ul. Andersa 47;
41-902 Bytom, ul. Oświęcimska 33;
42-600 Tarnowskie Góry – Lasowice, ul. Obwodowa;
43-300 Bielsko-Biała, ul. Bardowskiego 2.
Za dni robocze Zamawiający uznaje dni do poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę do magazynów Zamawiającego w formie jednej dostawy zgodnie z przesłanym przez przedstawiciela Zamawiającego zamówieniem w terminie 21 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania zamówienia. Realizacja umowy ma się zakończyć nie później niż do dnia 30.09.2020 r.
5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, odpowiadać normom z zakresu gatunku pierwszego, spełniać wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiadać normom europejskim i normom ochrony środowiska, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu.
6. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji producenta nie był krótszy niż 12 miesięcy.
7. Zamawiający zastrzega obowiązek dostarczenia wraz z dostawą dokumentacji wymaganej zapisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym. Zastrzeżenie to dotyczy jedynie tych pozycji asortymentowych, dla których Zamawiający zastrzegł taki obowiązek w formularzu cenowym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
a. wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ,
b. formularze cenowe (stosownie do zadania) - załączniki nr 5-14 do SIWZ,
c. opisy przedmiotu zamówienia (stosownie do zadania) - załączniki nr 5a, 14a, 14b do SIWZ.
- stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.

Dodatkowe wymagania.
A. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna odbywać się w dni robocze, codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach funkcjonowania danej jednostki. Każdorazowa zmiana ustalonych terminów realizacji przedmiotu zamówienia powinna być zgłaszana przez Wykonawcę w formie pisemnej, uwzględniając 3 dniowe wyprzedzenie. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia powinny posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku obywatelstwa polskiego powinny posiadać stosowne pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem osób nie posiadających obywatelstwa polskiego zgłoszenie osób i pojazdów do wykonywania czynności powinno zostać zrealizowane w terminie 21 dni roboczych przed wejściem na obiekty wojskowe. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkował będzie nie wpuszczeniem na teren obiektów wojskowych przy czym nie może to być traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez Zamawiającego.
B. Wykonawca w terminie 7 dni przed przystąpieniem do realizacji zamówienia złoży do Zamawiającego w formie pisemnej wniosek o zgodę na wejście/wjazd osób i pojazdów jak również wykaz sprzętu jaki będzie wykorzystany podczas prac (w szczególności urządzenia, które będą przez Wykonawcę po zakończeniu prac wywożone z terenu kompleksów wojskowych). W powyższym wykazie w stosunku do osób Wykonawca poda dane personalne wraz z numerem PESEL oraz nr dowodu osobistego, stanowiskiem (pełnioną funkcją), w stosunku do pojazdów – rodzaj pojazdu, markę i nr rejestracyjny. W przypadku realizacji zamówienia powyżej 14 dni Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z wnioskiem załączone na płycie CD z zamkniętą sesją lub na adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl, fotografie pracowników o wymiarach 35x45mm (fotografia głowy w pozycji lewego profilu z widocznym lewym uchem, z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy). Brak wniosku z żądanymi danymi będzie skutkował brakiem zezwolenia na wejście/wjazd pracowników na teren kompleksu.
C. Pracownicy Wykonawcy mają prawo do przebywania jedynie w rejonie wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia, dostęp do innych pomieszczeń obiektu, do których jest on konieczny do poprawnego wykonania przedmiotu umowy każdorazowo musi być uzgodniony z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego) oraz z przedstawicielem jednostki odpowiedzialnym za ochronę obiektu, w którym prowadzone są prace.
D. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przez osoby realizujące zamówienie oraz podwykonawców, którym zleci prace, zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku zgodnie z Decyzją 221/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 27.07.2012 r. Użytkowanie na terenie obiektu urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz telefonów komórkowych wymaga zgody Zamawiającego (osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony zamawiającego).
E. Dowódcy Jednostek Wojskowych odpowiedzialnych za ochronę kompleksów, Komendant 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zastrzega sobie prawo zgłaszania wniosków dotyczących składu zespołu realizującego przedmiot zamówienia.
F. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca po uzgodnieniu terminu z Dowódcą Jednostki Wojskowej odpowiedzialnej za ochronę kompleksu, w którym przedmiot zamówienia będzie realizowany, umożliwi dokonanie przeszkolenia całego personelu odpowiedzialnego za realizację zadania w danym kompleksie przez osoby wyznaczone, nadzorujące system przepustkowy oraz systemem ochrony kompleksu.
G. Powyższe wymaganie dotyczy również osób zgłaszanych jako dodatkowe w trakcie realizacji zamówienia. W związku z powyższym, zgłoszenie zmiany pracowników lub pojazdów powinno odbyć się z 7-dniowym wyprzedzeniem do Dowódców Jednostek Wojskowych odpowiedzialnych za ochronę kompleksów.
H. Nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem realizacji przedmiotu zamówienia na terenie chronionego kompleksu wojskowego do Komendanta 4 WOG poprzez Pełnomocnika ds. OIN należy przesłać imienną listę pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia na danym obiekcie z podaniem danych osobowych: imię i nazwisko, nr dowodu osobistego oraz kopie umowy o pracę (w przypadku wymogu zatrudnienia pracowników na umowę o pracę). W przypadku braku możliwości przesłania kopii umowy, przekazać informacje dotyczące: nazwy i siedziby firmy, numer i datę zawarcia umowy. marki i numeru rejestracyjnego pojazdu, który będzie wjeżdżał na teren jednostki, a także dane osoby nadzorującej prace ze strony Zamawiającego (4WOG) oraz Wykonawcy.
I. Zamawiający informuje Wykonawców, że na terenie chronionego kompleksu wojskowego obowiązuje zakaz wnoszenia urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku jak i elektronicznych nośników danych (w tym telefonów komórkowych, laptopów, tabletów, samochodowych rejestratorów video i innych tego typu urządzeń). Zgodę na wniesienie urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku jak i elektronicznych nośników danych oraz wykonywanie zdjęć na terenie chronionego kompleksu wojskowego niezbędnych do wykonania usługi wydaje Komendant 4 WOG. W tym celu należy podać numer seryjny i rodzaj urządzenia oraz nr karty pamięci.
J. W przypadku realizacji umowy związanej z dostępem do informacji niejawnych do wniosku należy przedstawić poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających zdolność Wykonawcy zapewnienia określonego poziomu ochrony informacji (kserokopię świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego, kserokopię poświadczeń bezpieczeństwa osobowego, lub pisemnych upoważnień do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Zastrzeżone” oraz zaświadczeń stwierdzających odbycie przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych).
K. W przypadku konieczności uaktualnienia wykazu pracowników realizujących przedmiot zamówienia/umowy przedmiotowy wykaz należy przesłać z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem z jednoczesnym wskazaniem numeru pisma, za którym wnioskowano o wyrażenie zgody na wejście Wykonawcy.
L. W przypadku realizacji umowy, związanej z wejściem na obiekty wojskowe, realizowanej w dłuższym horyzoncie czasowym, konieczne jest uzgodnienie terminu wejścia Wykonawcy z użytkownikiem obiektu (Szefem Grupy Zabezpieczenia, Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury, Dowódcą Jednostki Wojskowej, Szefem, Kierownikiem, Komendantem instytucji wojska).
8. Przedmiotem zamówienia jest dostawa.
9. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części – zadań. Liczba części: 10 zadań.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
12. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz ich danych kontaktowych (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XX SIWZ i we wzorze umowy.
13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy/om. W przypadku gdy Wykonawca powierzy wykonanie całego zamówienia podwykonawcy/om Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp w związku z art. 36a ust. 1 ustawy Pzp.
14. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na realizacji przedmiotu zamówienia.
15. CPV – 44510000-8.
16. Zamawiający nie przewiduje zastosowanie prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia po zrealizowaniu zamówienia podstawowego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zakup i dostawa narzędzi ręcznych
Zakup i dostawa narzędzi ręcznych zgodnie z wyszczególnieniem znajdującym się w formularzu cenowym oraz opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 2 Nazwa: Zakup i dostawa akcesoriów instalacji pneumatycznej
Zakup i dostawa akcesoriów instalacji pneumatycznej zgodnie z wyszczególnieniem znajdującym się w formularzu cenowym oraz opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 3 Nazwa: Zakup i dostawa przyrządów i akcesoriów pomiarowych
Zakup i dostawa przyrządów i akcesoriów pomiarowych zgodnie z wyszczególnieniem znajdującym się w formularzu cenowym oraz opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 4 Nazwa: Zakup i dostawa akcesoriów elektrycznych
Zakup i dostawa akcesoriów elektrycznych zgodnie z wyszczególnieniem znajdującym się w formularzu cenowym oraz opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 5 Nazwa: Zakup i dostawa urządzeń warsztatowych
Zakup i dostawa urządzeń warsztatowych zgodnie z wyszczególnieniem znajdującym się w formularzu cenowym oraz opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 6 Nazwa: Zakup i dostawa wyposażenia warsztatu
Zakup i dostawa wyposażenia warsztatu zgodnie z wyszczególnieniem znajdującym się w formularzu cenowym oraz opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 7 Nazwa: Zakup i dostawa narzędzi warsztatowych
Zakup i dostawa narzędzi warsztatowych zgodnie z wyszczególnieniem znajdującym się w formularzu cenowym oraz opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 8 Nazwa: Zakup i dostawa elektronarzędzi
Zakup i dostawa elektronarzędzi zgodnie z wyszczególnieniem znajdującym się w formularzu cenowym oraz opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 9 Nazwa: Zakup i dostawa podnośników
Zakup i dostawa podnośników zgodnie z wyszczególnieniem znajdującym się w formularzu cenowym oraz opisie przedmiotu zamówienia.

Część nr: 10 Nazwa: Zakup i dostawa podnośników kanałowych
Zakup i dostawa podnośników kanałowych zgodnie z wyszczególnieniem znajdującym się w formularzu cenowym oraz opisie przedmiotu zamówienia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540116825-N-2020 z dnia: 2020-07-02
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-07-02, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-07-08, godzina: 09:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540120295-N-2020 z dnia: 2020-07-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-07-08, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-07-10, godzina: 09:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540121590-N-2020 z dnia: 2020-07-08
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-07-10, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-07-13, godzina: 09:00
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęty inne, urządzenia drobne
kody CPV 44510000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęty inne , urządzenia drobne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10457004 2024-04-27
godz. 19:00
Pomorskie RG/160030292/560 Refractory segments set no 339903893 producer John Zink / Zestaw segmentów ogniotrwałych
10393043 2024-04-29
godz. 10:00
Pomorskie Utrzymanie urządzeń sieci trakcyjnej na linii kolejowej nr 248 i nr 253 wraz z prowadzeniem ruchu na sieci 3kV DC Przedmiotem zamówienia są prace utrzymaniowe i serwisowe a także prowa...
10370311 2024-04-30
godz. 10:00
Śląskie Dostawa i zabudowa wzbogacalnika zawiesinowego DISA 2KU-3200 dla Oddziałku KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
10450648 2024-04-30
godz. 14:00
Pomorskie Zapytanie Ofertowe nr ZU//099/2024/PB Pomiary legalizacyjne 5 szt. liczników 200FQ_705, 200FQ_706, 200FQ_707, 200FQ_708, 200FQ_709 za pomocą Coriolisa wzorcowego z udziałem UOM
10449923 2024-04-30
godz. 15:00
Podkarpackie (PA) Remont-D700 - Wykonanie części do remontu kantowników D700 (część V z V) -Zakład Walcownia.
10423626 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Sprzedaż używanych lokomotyw spalinowych PGE EC S.A. Oddział Elektrociepłownia w Bydgoszczy
10450645 2024-05-07
godz. 10:00
Wielkopolskie LUZK11 - Nóż czerpaka SRs-1200 (segment lewy) wg nr rys. 377.1-4.1.2.4A/2A
10442491 2024-05-10
godz. 08:00
Wielkopolskie Baumann GS70/14/72 TR20 z 2012r - 13272 mtg
10426554 2024-05-10
godz. 23:59
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie prasy krawędziowej do gięcia zrobotyzowanego. Urządzenie ma służyć do gięcia detali o mniejszych gabarytach. Prasa ...
10454246 2024-05-12
godz. 14:00
Małopolskie Uszczelnienia dla wysokich obrotów i z wyższym ciśnieniem -