Przetarg 8449611 - 4.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące...

   
Analizuj Zamówienie 8449611 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-10-08
przedmiot ogłoszenia
4.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące zadanie pn. Przebudowa z rozbudową budynku komunalnego na obiekt wielofu
nkcyjny w Milejowie-Osadzie na potrzeby Klubu Seniora i OSP.4.1.1 Zakres przedmiotu zamówienia:a) w branży budowlanej: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, konstrukcja żelbetowa, roboty murowe, izolacje, elewacje i okładziny elewacyjne, podłoża i posadzki – piwnica, podłoża i posadzki – parter pomieszczenia, stropodach, ślusarka i stolarka okienna, stolarka i ślusarka drzwiowa, balustrady, pochwyty, parapety wewnętrzne, ścianki działowe oraz ścianki do pomieszczeń sanitarnych, tynki, gładzie, malowanie, oblicowanie ścian, sufity podwieszane, pozostałe inne roboty budowlaneb) w branży sanitarnej: instalacja wody zimnej i ciepłej, instalacja kanalizacji sanitarnej, roboty budowlane, instalacja c.o., grzejniki, powłoki antykorozyjne, izolacje termiczne, roboty budowlane, instalacja wentylacji mechanicznej – przewody wentylacyjne i ich uzbrojenie, urządzenia, izolacja termiczna i roboty budowlane, klimatyzacja – urządzenia, rurociągi, przyłącze wodociągowe – roboty ziemne, roboty instalacyjne, przyłącze kanalizacji sanitarnej – roboty ziemne, roboty instalacyjne, przyłącze cieplne – roboty ziemne, roboty instalacyjne, prace budowlanec) w branży elektrycznej: rozdzielnie i linie zasilające, instalacja oświetlenia i gniazd, instalacja odgromowa, badania o próby pomontażowe,d) w branży drogowej: roboty ziemne, podbudowy, krawężniki i obrzeża, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, roboty rozbiórkowe,4.2 Ponadto, przedmiot zamówienia obejmuje:− opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji,− wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót;− opracowanie dokumentacji powykonawczej we wszystkich branżach (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji).− zgłoszenie robót budowlanych objętych przedmiotem umowy we właściwej instytucji 4.3 Do obowiązków Wykonawcy należy także wykonanie wszelkich działań i czynności niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót objętych przedmiotem umowy. Wszystkie koszty (w tym administracyjne) wynikające z procedur odbiorowych obciążają Wykonawcę.4.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:1) dokumentacja projektowa;2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR);3) przedmiary robót.Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji, o której mowa w pkt 4.5. 1-2). Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji, o której mowa w pkt 4.5 1-2).4.6 Rozwiązania równoważne.W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.4.7 Wymagania dotyczące dostępności.Dokumentacja projektowa o której mowa w rozdziale 4.5 1) SWZ spełnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi.4.8 Gwarancja.Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 4.9 Ubezpieczenie.Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 11 Projektu umowy.

IPR.271.29.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00242795/01 z dnia: 2021-10-22
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-25 11:00
Po zmianie:
2021-11-03 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-25 11:30
Po zmianie:
2021-11-03 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-23
Po zmianie:
2021-12-02


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00253250/01 z dnia: 2021-11-02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-03 11:00
Po zmianie:
2021-11-09 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-03 11:30
Po zmianie:
2021-11-09 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-02
Po zmianie:
2021-12-08
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10297779 2024-03-28
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Budowa świetlicy kontenerowej w m. Krokocie Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej z infrastrukturą techniczną. Zakres i sposób wykonania robót określa dokum...
10317668 2024-04-02
godz. 08:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Budowa kancelarii Leśnictwa Łabajów wraz z towarzyszącą infrastrukturą w miejscowości Wisła, w leśnictwie Łabajów, zgod...
10335436 2024-04-03
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Część 1: CZĘŚĆ NR 1 ZADANIE NR 1: Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne polegające na „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wyszobór Gmina Płoty” w formule ...
10321089 2024-04-05
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Rozbudowa remizy strażackiej w m. Giżyn i budowa nowego budynku remizy w m. Karsko, gm. Nowogródek Pomorski Część 1: Część I – Rozbudowa i przebudowa istniejącej remizy OSP w mi...
10285563 2024-04-05
godz. 13:00
Małopolskie Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Budowa SOK i modernizacja budynku - I/Sucha Beskidzka" Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Sali...
10340838 2024-04-08
godz. 09:00
Podkarpackie Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap V. 1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy u...
10372228 2024-04-11
godz. 09:00
Małopolskie Poprawa infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Drwinia Część 1: Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej remizy OSP MikluszowiceInwestycja zakłada budowę nowego budyn...
10375714 2024-04-11
godz. 10:00
Podkarpackie Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej Część 1: Budowa budynku Centrum Ratownictwa i Zarządzania Kryzysowego w miejscowości Wielkie Oczy.Przedmiotem zamówienia j...
10320388 2024-04-12
godz. 09:00
Śląskie 10/24–Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą i montażem sprzętu medycznego w ramach zadania: Modernizacja Centralnego Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w...
10365955 2024-04-16
godz. 10:00
Dolnośląskie BZP.2712.3.2024.ECS Remont elewacji od strony Odry wraz z wymianą stolarki okiennej budynku WF przy ul. Św. Jadwigi 3/4, we Wrocławiu”. 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana...