Przetarg 8078541 - 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług...

   
Analizuj Zamówienie 8078541 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-04-15
przedmiot ogłoszenia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania powierzchni biurowych i laboratoryjnych w budynku głównym Instytutu Che
micznej Przeróbki Węgla oraz obiektów na terenie Centrum Czystych Technologii Węglowych (CCTW).2.Usługi polegają na utrzymaniu czystości pomieszczeń Zamawiającego w szczególności obejmujących: pomieszczenia biurowe, socjalne, laboratoryjne, inne pomieszczenia, korytarze, ciągi komunikacyjne, klatki schodowe oraz sanitariaty. Metraż powierzchni znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ.3.Zakres czynności do wykonania przez Wykonawcę:a.zamiatanie i mycie posadzek twardych wykonanych m.in. z parkietu, paneli, wykładziny elastycznej (linoleum), płytek gresowych, w tym schodów metodą ręczną oraz odkurzanie posadzek tekstylnych odkurzaczem,b.mycie, przecieranie cokołów przyściennych,c.maszynowe doczyszczanie posadzek twardych w budynku głównym IChPW,d.wycieranie na mokro kurzu z parapetów wewnętrznych,e.wycieranie kurzu z biurek, szafek, mebli biurowych wraz z ich konserwacją (nabłyszczaniem),f.opróżnienie koszy na śmieci wraz z wymianą worków (worki na śmieci zapewnia Wykonawca),g.usuwanie kurzu z okolic drzwiowych oraz mycie drzwi,h.sprzątanie pomieszczeń sanitarnych (łazienek i ubikacji) w tym czyszczenie i mycie sanitariatów wraz z dezynfekcją (płytki podłogowe, umywalki, muszle klozetowe, pisuary, kabiny prysznicowe, lustra),i.bieżące uzupełnianie środków higienicznych, w tym: mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, płynu do dezynfekcji oraz środków zapachowych – (zakupionych i przekazanych przez Zamawiającego),j.czyszczenie powierzchni przeszklonych wewnętrznych – ciągłe utrzymywanie ich w czystości,k.utrzymanie czystości w pomieszczeniach socjalnych (bez mycia naczyń),l.raz w tygodniu opróżnianie i mycie lodówek w pomieszczeniach socjalnych,m.usuwanie pajęczyn, - wszystkie pomieszczenia instytutu – należy zwrócić uwagę, że niektóre pomieszczenia mają ponad 4 metry wysokości.n.mycie opraw oświetleniowych – w przypadku konieczności demontażu opraw Wykonawca powinien uzgodnić tę czynność z Zamawiającym, który wyznaczy pracownika-elektryka do pomocy,o.utrzymanie czystości w kuchniach (w tym sprzętu AGD), mycie i czyszczenie ekspresów zgodnie z harmonogramem przekazanym przez Zamawiającego,p.podlewanie kwiatów w pomieszczeniach ogólnodostępnych, tj. pokojach socjalnych, salach konferencyjnych i na korytarzach, przesadzanie raz w roku – materiały dostarcza Zamawiający, 4.Szczegółowy harmonogram wykonywania usług zostanie uzgodniony z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie (harmonogram czynności do wykonania zawiera Tabela nr 2 Załącznika nr 4).5.Rodzaje powierzchni w Instytucie: podłoga drewniana, kafelki, panele, wykładzina typu lentex/gumolit, wykładzina typu dywanowego, lastriko itp.6.Sprzątanie będzie wykonywane (zgodnie z przykładowym harmonogramem prac i częstotliwością określoną w Załączniku nr 4):6.1.Budynek główny -4 kondygnacje (piwnica, parter, I i II piętro):a)Sprzątanie laboratoriów, pomieszczeń socjalnych, sanitariatów, ciągów komunikacyjnych–w godzinach 7:00-15:00 - 2 razy w tygodniu, b)Sprzątanie biur, dalszej części ciągów komunikacyjnych – w godzinach 13:00-19:00-2 razy w tygodniu.6.2.CCTW (5 obiektów):a)Sprzątanie całego obszaru– w godzinach 7:00 – 12:00 – od poniedziałku do piątku.6.3.Zamawiający zastrzega że osoba pracująca na obiektach CCTW w wypadkach awaryjnych będzie skierowana do pracy na teren Budynku Głównego.7.Zamawiający nie przewiduje możliwości wykonywania czynności sprzątania w dni wolne od pracy oraz święta. W tym przypadku usługa będzie wykonywana w inny dzień po uzgodnieniu z Zamawiającym.8.Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami posiadającymi stosowne uprawnienia do wykonywania prac na wysokości (powyżej 1m). 9.Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie przedłoży Zamawiającemu informację o zdolności do świadczenia pracy (badania lekarskie dopuszczające pracownika do świadczenia pracy w zakresie przedmiotowej usługi) oraz odbycia przeszkolenia wstępnego BHP i szkolenia stanowiskowego oraz zapoznania z kartami charakterystyk środków używanych do świadczenia usługi wszystkich pracowników skierowanych do pracy u Zamawiającego.10.Pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą do odbycia szkolenia BHP u Zamawiającego przed przystąpieniem do świadczenia usługi, oraz zapoznania się z Instrukcjami obowiązującymi u Zamawiającego.11.Pracownicy Wykonawcy skierowani do pracy u Zamawiającego muszą być wyposażeni w identyfikatory i jednolite (wyróżniające) ubiory firmowe spełniające wymogi BHP zgodnie z oceną ryzyka zawodowego, którą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.12.Usługi sprzątania objęte przedmiotowym zamówieniem Wykonawca będzie wykonywać przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości (czyszczących i dezynfekujących) oraz materiałów eksploatacyjnych. Środki czystości stosowane przez Wykonawcę muszą być skuteczne w stosowaniu, powszechnie dostępne i używane na rynku, posiadające dokumenty dopuszczające do użytku i stosowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, bezpieczne dla każdej zmywanej powierzchni, nietoksyczne, posiadające właściwości odtłuszczająco-myjące. Środki stosowane na ciągach komunikacyjnych muszą być antypoślizgowe i posiadać odpowiednie atesty. Wymóg antypoślizgowości dotyczy środków do konserwacji podłóg w zależności od rodzaju powierzchni.13.Wykonawca, na etapie podpisywania umowy, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu pełny wykaz używanych przez niego środków czystości (czyszczących i dezynfekujących) wraz z kartami charakterystyk tych środków.14.Wykonawca zobowiązany będzie w czasie wykonywania usługi zapewnić ład i porządek na terenie objętym przedmiotowym zamówieniem, odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP i ppoż., przepisów dotyczących ochrony obiektu i odpowiada z tego tytułu za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim.15.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swoim pracownikom świadczącym usługi odzieży ochronnej, odzieży roboczej i środków ochrony osobistej zgodnie z przepisami i zasadami BHP.16.Ze względu na aktualnie panującą sytuację epidemiologiczną w kraju (COVID-19) pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do wykonywania usług sprzątania w maseczkach oraz do przestrzegania wszystkich obostrzeń w IChPW obowiązujących u Zamawiającego w tym każdorazowego pomiaru temperatury ciała. 17.Zamawiający ma prawo do poddania pracownika Wykonawcy kontroli za pomocą certyfikowanego alkomatu jeżeli zachowanie pracownika lub inne czynniki będą sugerowały wykonywanie usługi w stanie po spożyciu alkoholu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania policji w celu kontroli trzeźwości pracowników Wykonawcy jeżeli wskazania alkomatu Zamawiającego pokażą wskazania większe niż. 0.00 promila.18.W wypadku potwierdzonego przekroczenia stężenia alkoholu u pracownika Wykonawcy Zamawiający ma prawo zażądać natychmiastowej wymiany pracownika u którego stwierdzono zawartość alkoholu we krwi powyżej wskazania 0.00 promila.19.W wypadku wystąpienia powtórnego przypadku jak wyżej Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.20.We wszystkich sprzątanych obiektach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów.21.Wykonawca w trakcie sprzątania zobowiązany będzie ustawić informatory mówiące o możliwości poślizgnięcia się w pomieszczeniach, w których wykonana została usługa mycia powierzchni podłogi.22.Pracownicy Wykonawcy w wypadku pomieszczeń laboratoryjnych zobowiązani są wykonywania pracy jedynie w obecności osób nadzorujących bezpieczne wykonanie tych czynności.23.W ramach usług obowiązkiem Wykonawcy będzie również informowanie o zauważonych uszkodzeniach sprzętów i wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach. 24.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie obiektu przed złożeniem oferty. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty, w tym koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 25.Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Kopia polisy ubezpieczeniowej będzie przedłożona Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.26.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.27.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy PZP.28.Wykonawca zapewnieni do realizacji przedmiotowej usługi tyle osób aby zachować odpowiedni poziom i jakość usług. Z praktyki Zamawiającego wynika, że aby zachować odpowiedni poziom usług pracę powinno wykonywać nie mniej niż 5 osób. Ponadto wymaga się, aby Wykonawca zapewnił osobę Koordynatora, który będzie osobiście sprawdzał jakość wykonywanej usługi, nadzorował pracę wykonywaną przez osoby sprzątające.


2/ichpw/2021
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 90900000, 90910000, 90911200, 90918000, 90919200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10374293 2024-04-08
godz. 15:00
Wielkopolskie Utrzymanie czystości nieruchomości 27/2024 Adres: Jeżyce Obmiar/powierzchnia: budynek mieszkalny, wolnostoją, pow. sprzatna - wewnętrzna 419,90 m kw zewnetrzna - 231,40 m.kw. Opis robó...
10392626 2024-04-12
godz. 09:00
Śląskie Wykonanie usług porządkowych polegających na utrzymaniu czystości w budynku siedziby Dyrekcji ZBM II TBS Sp. z o.o. oraz w budynkach: ROM- 4, ROM-6, ROM-10 w Gliwicach (pełna treść og...
10321327 2024-04-15
godz. 12:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych MPK Poznań Sp. z o.o.
10380965 2024-04-15
godz. 13:00
Mazowieckie Usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych w obiektach użytkowanych przez PSG sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia...
10424224 2024-04-18
godz. 10:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w ośrodkach wypoczynkowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie mieszcząc...
10449291 2024-04-19
godz. 10:00
Wielkopolskie RDZP-2001-10/2024 Świadczenie usługi sprzątania domków wczasowych w Ośrodku Dydaktyczno - Socjalnym AWF w Ustroniu Morskim PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.
10455642 2024-04-25
godz. 12:00
Śląskie Uporządkowanie pomieszczeń wspólnych w budynku przy ul.Spadochroniarzy 1 w Sosnowcu
10344726 2024-04-26
godz. 08:00
Wielkopolskie Usługa sprzątania i dezynfekcji pomieszczeń, powierzchni i urządzeń Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie w dwóch lokalizacjach, tj. przy ul. Kard. ...
10365889 2024-04-29
godz. 08:00
Lubuskie Ochrona obiektów i mienia oraz świadczenie usług sprzątania. 1. Przedmiotem zamówienia jest „Ochrona obiektów i mienia oraz świadczenie usług sprzątania” z podziałem na 2 czę...
10464912 2024-05-07
godz. 09:00
Śląskie Sprzątanie pomieszczeń socjalnych i biurowych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddziały ZRP i ZGRI