Przetarg 8936814 - 1.NAZWA POSTĘPOWANIA : „Weryfikacja zakresu monitoringu...

   
Analizuj Zamówienie 8936814 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-05-27
przedmiot ogłoszenia
1.NAZWA POSTĘPOWANIA : „Weryfikacja zakresu monitoringu gleb oraz opracowanie wniosku o zmianę pozwolenia zintegrowanego w tym zak
resie dla PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Opole”. 1.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - Wykonanie analizy i weryfikacji zakresu monitoringu gleb określonego w pozwoleniu zintegrowanym po wybudowaniu nowych bloków 5-6, - Opracowanie wniosku o zmianę pozwolenia zintegrowanego, uwzględniającego nowy zakres monitoringu, wynikający z przeprowadzonej analizy. Obowiązek wykonania badań gleb wynika z pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do spalania paliw. Teren zakładu to ok. 270 ha, na którym wyznaczono 54 sekcji do badania na głębokości 0-0,25 m ppt i 5 punktów do badania na głębokości przekraczającej 0,25 m ppt. Powyższy zakres określony w pozwoleniu wymaga weryfikacji po rozbudowie elektrowni o bloki nr 5 i 6. Wiele terenów zostało zabudowanych, co ogranicza możliwości pobierania prób w zakresie określonym w pozwoleniu. Zmiana zakresu monitoringu w pozwoleniu zintegrowanym musi być uzgodniona przed wyznaczonym terminem badań tj. do 2024 roku. Wniosek musi spełniać wymagania przepisów ochrony środowiska w tym obowiązującego rozporządzenia w sprawie sposobu prowadzenia oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi. 2.NUMER POSTĘPOWANIA : POST/GEK/CSS/IZE-ELO/04278/2022. 3.TRYB POSTĘPOWANIA : przetarg nieograniczony. 4.OKREŚLENIE ZAMAWIAJĄCEGO / ORGANIZATORA POSTĘPOWANIA : ZAMAWIAJĄCY : PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A., ul. Węglowa 5, 97-400 Bełchatów, NIP: PL 769–050–24–95, KRS: Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Rejestr Przedsiębiorców, nr KRS: 0000032334, Kapitał zakładowy: 6 450 307 050,00 zł w całości wpłacony, REGON: 000560207, Strona internetowa: www.pgegiek.pl 5. ORGANIZATOR POSTĘPOWANIA : PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A., Sekcja Realizacji Zakupów przy Oddziale Elektrownia Opole, ul. Elektrowniana 25, 45-920 Opole, Telefon: + 48 77 423 52 77, Strona internetowa : www.elopole.pgegiek.pl Adres do korespondencji: PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A., Sekcja Realizacji Zakupów przy Oddziale Elektrownia Opole, ul. Elektrowniana 25, 45-920 Opole. 6.OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAKUPU : Usługa dotyczy przeprowadzenia weryfikacja zakresu monitoringu gleb oraz opracowanie wniosku o zmianę pozwolenia zintegrowanego w tym zakresie dla PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Opole. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Rodzaj zamówienia: usługa. 7.TERMIN WYKONANIA USŁUGI : od daty wystawienia Zamówienia do 30.12.2022 r. 8.MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI : PGE GiEK SA Odział Elektrownia Opole, ul. Elektrowniana 25, 45-920 Opole. 9.GWARANCJE: Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z polskimi nomami i przepisami. 10.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 10.1. O udzielenie Zakupu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 10.1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w pkt. 6.3.4 Procedury Zakupy w PGE GiEK S.A. (PROC 10032/F); 10.1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) oraz z art. 5 k rozporządzenia (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022).” W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zakupu przez dwóch lub więcej Wykonawców wystarczy, że Wykonawcy spełnią warunek wspólnie. 10.2.Na potwierdzenie wymagań określonych w pkt.10.1. powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z Ofertą: 10.2.1.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w pkt. 6.3.4 Procedury Zakupy w PGE GiEK S.A. (PROC 10032/F) – zawarte w formularzu ofertowym składanym na Platformie Zakupowej SWPP2. 10.2.2.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) oraz z art. 5 k rozporządzenia (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022). 10.2.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w Postępowani zakupowym, składa oświadczenie, że: 10.2.3.1.jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, ani nie wszczęto postępowania naprawczego, 10.2.3.2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o udzielenie Zakupu, 10.2.3.3.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 10.2.3.4.dokument, o którym mowa powyżej sporządzony w języku obcym, składa się wraz z tłumaczeniem na język polski. Ocena braku podstaw do wykluczenia z udziału w Postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymaganych przez Zamawiającego. 11. PRZESŁANIKI WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA 11.1.PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 11.1.1. O udzielenie Zakupu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w pkt. 6.3.4 Procedury – Zakupy w PGE GiEK S.A. ( PROC 10032/F). 11.1.2. O udzielnie Zakupu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) oraz z art. 5 k rozporządzenia (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022). 11.2. Na potwierdzenie braku podstaw do powyższych wykluczeń z postępowania Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zawarte w formularzu ofertowym składanym na Platformie Zakupowej SWPP2. 11.3.Zamawiający dokona oceny spełnienia tego wymogu metodą spełnia/nie spełnia. 12.OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 12.1. Korespondencję należy kierować drogą elektroniczną poprzez Platformę Zakupową SWPP2 lub na podany poniżej adres e-mail; 12.2. Osobą uprawnioną do kontaktu jest p. Maria Fijałkowska, tel. 77 423 52 77, e-mail: maria .fijalkowska(at)gkpge.pl 13.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 13.1.Ofertę należy złożyć w 1 (jednym) egzemplarzu – w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej SWPP2, za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty. Na kompletną Ofertę składa się: Formularz ofertowy wypełniony za pośrednictwem Platformy Zakupowej SWPP2. 14.TERMIN ORAZ MIEJSCE SKŁADANIA OFERT 14.1.Termin składania ofert upływa w dniu 03.06.2022 r. o godz. 10.00. 14.2.Zamawiający informuje, że udział w postępowaniach zakupowych prowadzonych przez PGE GiEK S.A. jest możliwy wyłącznie w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej obsługiwanej, na zlecenie PGE S.A., przez firmę Marketplanet pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl.Aby uzyskać pełen dostęp do procesów zakupowych PGE, umożliwiający składanie ofert, niezbędne jest dokonanie rejestracji na platformie, pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl/rejestracja?supplier=PGE 14.3.Kontakt z biurem obsługi klienta OnePlace pod numerem +48 22 25 72 225 lub adresem e-mail: pge_wsparcie_dostawcow@marketplanet.pl, gdzie konsultanci poinformują Państwa o możliwościach platformy. 14.4.Moment złożenia oferty następuje wraz z zakończeniem procesu składania, tj. kliknięciu na przycisk „Złóż wniosek/ofertę” i wyświetleniu przez system komunikatu „Oferta złożona poprawnie”. UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty na serwer, a nie datę i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę. Po upływie terminu wskazanego powyżej nie będzie możliwe złożenie Oferty, dlatego Zamawiający rekomenduje, aby Oferty składać z odpowiednim wyprzedzeniem. 15.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Termin związania ofertą wynosi 60 dni, licząc od daty upływu terminu składania ofert. 16.KRYTERIUM OCENY OFERT Kryterium oceny ofert stanowi cena netto – waga 100%. 17. AUKCJA ELEKTRONICZNA 17.1.Zamawiający po dokonaniu oceny Ofert w celu wyboru Najkorzystniejszej Oferty przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej, jeżeli zostaną złożone co najmniej 2 Oferty niepodlegające odrzuceniu. 17.2.Sposób logowania, prowadzenia aukcji elektronicznej oraz wymagania techniczne urządzeń informatycznych zostały opisane w podręczniku „Wykonawca - Instrukcja użytkowników końcowych”. 17.3.Przed przystąpieniem do aukcji Wykonawca zobowiązany jest dokładnie zapoznać się z treścią podręcznika „Wykonawca - Instrukcja użytkowników końcowych”. 17.4.Po zalogowaniu do Systemu zakupowego GK PGE za pośrednictwem strony internetowej https://oneplace.marketplanet.pl, Wykonawca uzyskuje dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. W czasie trwania aukcji Wykonawca składa oferty w postaci elektronicznej. 17.5.Wykonawca powinien wziąć udział w aukcji próbnej celem poprawnej weryfikacji zgodności parametrów technicznych i funkcjonalnych sprzętu, za pośrednictwem którego będzie brał udział w aukcji, z wymogami platformy. 17.6.Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich Wykonawców, którzy złożyli Oferty niepodlegające odrzuceniu. W zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej Zamawiający poinformuje Wykonawców o: 17.6.1.pozycji złożonych przez nich Ofert i otrzymanej punktacji, 17.6.2.stronie internetowej, na której odbędzie się aukcja, 17.6.3.minimalnych wartości postąpień składanych w toku aukcji elektronicznej, 17.6.4.terminie otwarcia aukcji elektronicznej, 17.6.5.terminie i warunkach zamknięcia aukcji elektronicznej, 17.6.6.sposobie oceny ofert w toku aukcji elektronicznej. 17.7.Zamawiający informuje, iż parametrem licytowanym w aukcji elektronicznej będzie cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 17.8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków aukcji elektronicznej. O zmianie zostaną niezwłocznie poinformowani wszyscy wykonawcy zaproszeni do udziału w aukcji. 17.9.Oferty składne przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie kryteriów oceny ofert. Aukcja elektroniczna będzie odbywać się wg zniżkowej aukcji dynamicznej co oznacza, że każda następna Oferta zostanie przyjęta tylko wówczas, gdy będzie ona korzystniejszą przynajmniej o krotność Kroku postąpienia od wartości poprzednio złożonej na wybranej pozycji przez danego Wykonawcę. System przyjmie wartości Ofert gorsze od wartości Oferty prowadzącej, wtedy, gdy składana wartość będzie korzystniejsza od wartości uprzednio złożonej danego Wykonawcy. 17.10.W trakcie aukcji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich Ofert i otrzymanej punktacji oraz punktacji najkorzystniejszej Oferty. Do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej system nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 17.11.Oferta Wykonawcy przestaje wiązać w zakresie w jakim złożył on korzystniejszą Ofertę w toku aukcji elektronicznej. Bieg terminu związania Oferta nie ulega zmianie. 17.12.Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej wszystkie wnioski, oświadczenia i informacje Zamawiający i Wykonawca będą sobie przekazywać drogą elektroniczną. 17.13.Dodatkowe informacje dla Wykonawców dotyczące aukcji elektronicznej: 17.13.1.aukcja jest jednoetapowa. Podstawowy czas trwania aukcji elektronicznej wynosić będzie nie mniej niż 20 minut, 17.13.2.zamknięcie aukcji elektronicznej nastąpi wraz z upływem podstawowego czasu trwania aukcji elektronicznej - pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 5 minut trwania aukcji nie nastąpi nowe postąpienie, 17.13.3.jeżeli w ciągu ostatnich 5 minut czasu trwania aukcji elektronicznej zostanie złożona nowa Oferta (zgłoszone nowe postąpienie) aukcja zostanie automatycznie przedłużona - o 5 minut plus liczba sekund dopełniająca rozpoczętą minutę od chwili złożenia nowej Oferty, o ile nie nastąpi nowe postąpienie, 17.13.4.cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty i wydatki niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w Ogłoszeniu. 17.13.5.Krok postąpienia zostanie wskazany w Zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej, jako pochodna od najkorzystniejszej ceny łącznej netto, przy czym minimalna wartość kroku postąpienia nie może być mniejsza niż 0,2%, maksymalna zaś nie wyższa jak 2%. Za najkorzystniejszą zostanie uznana Oferta, która uzyska największą liczbę punktów. 17.14.W przypadku, gdy awaria Systemu zakupowego GK PGE spowoduje przerwanie aukcji elektronicznej, Zamawiający wyznacza termin kontynuowania aukcji elektronicznej na następny dzień roboczy, po usunięciu awarii z uwzględnieniem stanu Ofert po ostatnim zatwierdzonym postąpieniu. Niezwłocznie po usunięciu awarii Zamawiający informuje o terminie wznowienia aukcji wszystkich Wykonawców zaproszonych do udziału w aukcji na adres e-mail podany w formularzu Oferty. Minimalny czas wznowienia wynosić będzie 5 minut z dopełnieniem do pełnych minut. 17.15.Złożenie Najkorzystniejszej Oferty w trakcie trwania aukcji elektronicznej nie jest równoznaczne z wyborem Oferty. 17.16.Po zamknięciu aukcji Zamawiający wybiera Ofertę najkorzystniejszą w oparciu o kryteria oceny Ofert określone w ogłoszeniu o Zakupie, z uwzględnieniem wyników aukcji elektronicznej. 17.17.Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić wylicytowane warunki (Ofertę złożoną w aukcji elektronicznej) za pomocą elektronicznych środków komunikacji w dniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej. W przypadku odmowy lub uchylania się przez Wykonawcę od potwierdzenia Oferty złożonej w toku aukcji elektronicznej Zamawiający może zdecydować, o wykluczeniu Wykonawcy z udziału w Postępowaniach prowadzonych w GK PGE począwszy od dnia zaistnienia tych okoliczności. 17.18.Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia aukcji elektronicznej w każdym czasie bez podawania przyczyn. Wykonawcy nie przysługuje dochodzenie odszkodowania z tego tytułu. 18. NEGOCJACJE HANDLOWE 18.1. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje przeprowadzenie negocjacji handlowych z Wykonawcami, których oferty nie podlegają odrzuceniu. 18.2.Negocjacje prowadzone są poprzez platformę zakupową SWPP2. 18.3.Negocjacje prowadzone będą z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców. W negocjacjach powinny uczestniczyć osoby uprawnione do reprezentacji lub pełnomocnicy, którzy w imieniu Wykonawcy będą mogli podejmować wiążące decyzje dotyczące przedmiotu postępowania. 18.4.Negocjacje prowadzone z Wykonawcą mają charakter poufny. Żadna ze Stron nie może bez zgody drugiej Strony ujawnić informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. 19.DODATKOWE INFORMACJE: 19.1. Pozostałe warunki świadczenia dostawy zostały określone w „OWZ” (Ogólne Warunki Zamówienia) – dostępne na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: https://pgegiek.pl/Przetargi/Przetargi-zakupowe. 19.2.PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna Spółka Akcyjna zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny. 19.3.Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia Postępowania zakupowego i poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej. 19.4.Warunkiem zakończenia Postępowania zakupowego i udzielenia zamówienia jest uzyskanie wymaganej zgody organów GiEK, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed przekazaniem zaproszenia. 19.5.Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem zamówienia, w tym również treść i warunki projektu Zamówienia, mają charakter poufny i mogą być zarówno w trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępniane osobom trzecim przez Wykonawcę jedynie za zgodą Zamawiającego. 19.6.W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „Rozporządzenie” lub „RODO”), informujemy, że komunikat dot. przetwarzania danych osobowych, dostępny jest na stronie internetowej https://pgegiek.pl/ochrona-danych-osobowych.Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią tego komunikatu. 19.7.Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem zasad określonych w niniejszym dokumencie, zaś w zakresie w nim nieuregulowanym stosuje się zapisy zamieszczone w Procedurze Zakupów PGE GiEK S.A. (PROC 10032/F) obowiązującej od dnia 01.01.2021 r. oraz Dobrych Praktykach Zakupowych, z uwzględnieniem Kodeksu Postępowania dla Partnerów Biznesowych Spółek GK PGE dostępnych na stronie: https://pgegiek.pl/przetargi/Przetargi-zakupowe, jak również postanowienia Kodeksu Cywilnego. Wykonawca przystępując do udziału w Postępowaniu zakupowym oświadcza, że zapoznał się z zasadami określonymi w ww. dokumentach. Wykonawca zapewnia, że w swojej działalności będzie przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów prawa oraz postanowień ww. dokumentów, ponadto dołoży należytej staranności, aby jego pracownicy, współpracownicy, podwykonawcy lub osób przy pomocy których będzie świadczył usługi/dostawy/roboty budowlane przestrzegali postanowień ww. dokumentów. Integralną częścią niniejszego Ogłoszenia stanowi Załącznik: Załącznik nr 1 - Projekt Zamówienia.
branża Ekologia, środowisko
podbranża ekspertyzy, prognozy
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: ekspertyzy, prognozy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10341974 2024-04-03
godz. 09:00
Podkarpackie Wykonanie operatu wodnoprawnego (...) na usługę wodną polegającą na odprowadzaniu wód opadowo- roztopowych do ziemi istniejącymi wylotami z odcinka drogi wojewódzkiej Nr 896 w m. Lut...
10309367 2024-04-11
godz. 09:00
Mazowieckie Utrzymanie cieków na terenie Zarządu Zlewni w Zielonej Górze Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu robót konserwacyjnych na ciekach przebiegających na terenie dz...
10415315 2024-04-16
godz. 10:00
Świętokrzyskie N.ZP.I.2.26.19.2023 Wykonanie poboru i badania próbek wody z basenów pływalni MOSIR Kielce, zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Zdrowia, jakim powinna odpowiadać woda na pływ...
10400965 2024-04-18
godz. 13:00
Dolnośląskie Wykonanie kontroli przyrodniczej na przedpolu odkrywki dla PGE GiEK S.A. Oddział Kopalnia Węgla Brunatnego Turów
10406523 2024-04-26
godz. 10:00
Łódzkie Opracowanie Streszczenia Programu ochrony środowiska przed hałasem dla województwa łódzkiego
10441982 2024-04-26
godz. 15:00
Mazowieckie Wykonanie badań środowiskowych, opracowanie Raportu o oddziaływaniu na środowisko (Raport OOŚ) oraz pozyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (DŚU) dla przedsięwzięcia pol...
10473067 2024-05-06
godz. 00:00
Podlaskie wykonanie monitoringu lądowych siedlisk Natura 2000 w Narwiańskim Parku Narodowym w 2024 r Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest wykonanie monitoringu następujących l...
10463771 2024-05-06
godz. 08:00
Śląskie Wykonanie badań właściwości fizykomechanicznych oraz fizykochemicznych osadów powstałych z oczyszczania wód dołowych w osadniku wód dołowych V=290 000m³ w PGG S.A. KWK Piast-Ziemo...
10398763 2024-05-06
godz. 08:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia są usługi związane z kompleksowym utrzymaniem rzek, cieków i kanałów na terenie RZGW w Lublinie - ZZ Sokołów Podlaski NW w Węgrowie. Zamówienie zostało pod...
10472847 2024-05-06
godz. 09:00
Lubelskie Wykonanie monitoringu susła perełkowanego na stanowiskach zajmowanych przez kolonie zwarte, w ramach projektu „Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego” ...