Przetarg 8564061 - 1.Informacje podstawowe: Rodzaj zamówienia: Roboty...

   
Analizuj Zamówienie 8564061 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-11-29
przedmiot ogłoszenia
1.Informacje podstawowe: Rodzaj zamówienia: Roboty budowlaneZamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej2. Przedmi
otem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pod nazwą: Przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie.Zakres rzeczowy robót do wykonania w ramach przedmiotowego zadania przewiduje m.in.:wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie istniejących posadzek i listew przypodłogowych, odbicie na ścianach tynków cementowo-wapiennych, zeskrobanie i zmycie starej farby, rozebranie ze ścian istniejących okładzin drewnopodobnych, wykucie z muru istniejących belek nadprożowych, rozebranie ścian, filarów, kolumn z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej, wykonanie podciągów stalowych, wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo-kartonowych GKF, wykonanie okładzin stropów z płyt gipsowo-kartonowych, wykonanie gładzi gipsowych, gruntowanie i malowanie podłoży gipsowych, licowanie słupów i kolumn narożnikami ciętymi, impregnację powierzchni ścian z cegły, gruntowanie podłoży poziomych, wykonanie warstwy wyrównawczej samopoziomującym podkładem podłogowym, wykonanie posadzek z barwionej żywicy epoksydowej, montaż listew przypodłogowych, montaż drzwi aluminiowych i drewnianych, montaż ścianki aluminiowej szklonej z drzwiami, montaż podokienników, dostawę i montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych, wykonanie instalacji elektrycznej, oświetlenia, rozbudowę istniejącej rozdzielnicy, przesunięcie grzejnika c.o. na ścianie. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.3. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 4.1.Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.), dotyczących osób wykonujących roboty budowlane określone za pomocą dokumentacji projektowej, przez cały okres realizacji danej roboty wynikającej z przedmiotowego zamówienia. Zobowiązanie to dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją roboty budowlanej objętej zakresem niniejszego zamówienia. Zobowiązanie nie dotyczy kierowników budowy i robót. 4.2. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców Wykonawcy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w szczególności w celu ustalenia czy osoby te są zatrudnione w ramach stosunku pracy, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy lub podwykonawców Wykonawcy:1) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawców o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 3) innych dokumentów, w szczególności zaświadczeń lub zgłoszeń składanych do właściwych organów - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. 4.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawców odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawców wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu Umowy.4.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę/ podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.1. czynności, przerwy w ciągłości zatrudnienia lub nieprzedłożenia dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę z pracownikami wykonującymi czynności w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i będzie skutkować nałożeniem kary w wysokości 1.000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek.4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę/podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.5. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczeń między zamawiającym a wykonawcą w walutach obcych.6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.7. Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań (zgodnie z art. 60 PZP i art. 121 PZP).8. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej. Termin i zasady wizji lokalnej należy ustalić kontaktując się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami.Wszystkie pojawiające się pytania i prośby wynikające z wizji lokalnej, dla swej ważności winny przybrać formę wniosku o wyjaśnienie treści SWZ zgodnie z art. 284 ustawy Pzp. Wszelkie wyjaśnienia udzielane w trakcie wizji przez personel Zamawiającego nie stanowią oficjalnego kanału komunikacji.

RII.271.12.2021
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10398179 2024-04-23
godz. 12:00
Dolnośląskie Przebudowa budynku F-13 Centrum Nauk o Żywności i Żywieniu wraz z montażem instalacji gazowej naprawa stropów żelbetowych oraz naprawa zarysowań i spękań ścian działowych ETAP I ...
10381763 2024-04-24
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/ Część 1: Przedmiotem zamówienia są ...
10398974 2024-04-26
godz. 09:00
Łódzkie Modernizacja kompleksu oświatowo- sportowego w Szewcach Nadolnych gmina Bedlno Część 1: Modernizacja szkoły w Szewcach Nadolnych Część 2: Modernizacja boiska w Szewcach Nadolnyc...
10422718 2024-04-26
godz. 09:45
Mazowieckie Modernizacja budynku KP PSP Piasecznie w zakresie instalacji kanalizacyjnej, ciepłej i zimnej wody, wewnętrznej sieci hydrantowej, przyłącza wodociągowego „Modernizacja budynku Komen...
10429239 2024-04-26
godz. 11:00
Śląskie Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego w budynku wielorodzinnym przy ul. Wąskiej 2 w Jaworznie na klub seniora w ramach zadania pn.: Klub „Senior +” przy ul. Wąskiej 2 w Jaworz...
10441552 2024-04-30
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Łukcie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na modernizacji budynku Urzędu Gminy w Łukcie. Budynek urzędu jes...
10485245 2024-05-06
godz. 15:59
Świętokrzyskie Zakres IT - Modernizacja Sali knferencyjnej. -
10449709 2024-05-08
godz. 09:00
Śląskie Przebudowa budynku Zarządu nr 2 oraz budynku Łaźni nr 1 w celu dostosowania obiektów do wymogów przeciwpożarowych zgodnie z Postanowieniem KW PSP w Katowicach dla potrzeb PGG S.A. Oddz...
10476849 2024-05-10
godz. 09:00
Łódzkie Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej Część 1: Przebudowa części pomieszczeń parteru w ...
10487334 2024-05-16
godz. 15:00
Mazowieckie Modernizacja pomieszczeń budynku administracyjnego na terenie ZKO PSE S.A. w Bydgoszczy.