Przetarg 8092243 - 1.1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Urzędu...

   
Analizuj Zamówienie 8092243 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-04-22
przedmiot ogłoszenia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Urzędu Gminy Zabór, ul. Lipowa 15, 66-003 Zabór, w tym miedzy innymi:a) wymiana po
sadzekb) wymiana ościeżnic i stolarki drzwiowejc) wymiana balustrad schodowychd) wykonanie sufitów podwieszanyche) wykonanie ścianek działowychf) wymiana gniazd i włączników światłag) wynoszenie i wnoszenie meblih) wywóz i utylizacja elementów rozbiórkowych 1.2. Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie, a w związku z tym Wykonawca zapewni: b) wykonywanie robót bez wstrzymywania ruchu w obiekcie i w sposób nieutrudniający pracy na terenie obiektu,c) wykonywanie robót powodujących: hałas (kucie, wiercenie, szlifowanie), wibracje, zapylenie lub zanieczyszczenie powietrza substancjami toksycznymi oraz układanie okładzin podłogowych może odbywać się po godzinach pracy urzędu oraz w dni wolne od pracy w uzgodnieniu z Zamawiającym.1.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, a także specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia. Roboty będą realizowane na podstawie zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.1.4. Wykonawca wykona remont budynku Urzędu Gminy Zabór z nowych materiałów i urządzeń własnych, które zakupii dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowania wszelkich materiałów i urządzeń wykorzystanych do realizacji przedmiotu umowy uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 7 projektu umowy. Stosowane podczas realizacji robót materiały i urządzenia muszą posiadać, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, dopuszczenie do stosowania w budownictwie. 1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanych do zamontowania urządzeń/materiałów (w tym kolorystyka). Użycie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów i urządzeń.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy. 5. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.6. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.7. Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudniać wyłącznie w oparciu umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: operatorów sprzętu - w tym kierowców oraz pracowników ręcznie wykonujących prace budowlane. 8. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji zamówienia do zatrudniania osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.). 9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy, podwykonawcy a także dalszego podwykonawcy odnośnie spełniania przez nich wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, w tym: kopii b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;11. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 15 umowy. Strony uznają, że niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności i stanowić będzie podstawę do naliczenia kary umownej. 12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.13. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne i mogłoby spowodować znaczne wydłużenie okresu realizacji zadania oraz wzrost kosztów jego realizacji. Brak podziału na części nie narusza zasady konkurencyjności.14. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia kosztorysu ofertowego najpóźniej w dniu podpisania umowy.

GKN.7021.2.4.2021
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45100000, 45210000, 45300000, 45310000, 45311000, 45400000, 45410000, 45421000, 45430000, 45431000, 45440000, 45442000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10462394 2024-05-07
godz. 10:00
Śląskie Remont 3 lokali mieszkalnych oraz komunikacyjnych części wspólnych w budynku wielorodzinnym przy ul. Przykopa 16 w Cieszynie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych...
10483590 2024-05-08
godz. 00:00
Mazowieckie Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie łazienek oraz pomieszczeń biurowych w budynku PGNiG OD sp. z o.o. przy ul. Kościuszki 3-5 w Wałbrzychu. Remont łazienek oraz pomi...
10482930 2024-05-08
godz. 13:00
Mazowieckie Wykonanie robót budowlanych polegających na: 1. Remoncie 60 szt. balkonów lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Grochowskiej 338/340 w Warszawie. 2. Remoncie dachu garaży znajdujących ...
10485599 2024-05-09
godz. 08:30
Dolnośląskie Remont tarasu ul. Zachodnia 14-16 - 1 etap 12OC
10484921 2024-05-09
godz. 11:50
Dolnośląskie Remont dwóch klatek schodowych w budynku przy ul. Małopolskiej 5 w Wałbrzychu (wg załączonego przedmiaru).
10414575 2024-05-15
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Remont sanitariatów, łazienki i kuchenki w biurowcu RDLP w Olsztynie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu sanitariatów, łazienki i kuchenki w bi...
10444920 2024-05-15
godz. 10:00
Wielkopolskie Malowanie wiatrołapów i holi wejściowych w budynkach mieszkalnych na osiedlach Lecha i Czecha w Poznaniu w roku 2024: Zadanie nr 1-budynek na os. Lecha 122-129 Zadanie nr 2 - budynek na o...
10455110 2024-05-17
godz. 15:00
Mazowieckie Remont łazienek w budynku nr 10 ul. Nowowiejska 29
10467273 2024-05-19
godz. 00:00
Lubelskie Poszukuję ekipy do wykończeń wnętrz - Lublin Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję brygady do prac przy wykańczaniu wnętrz. Realizacja na terenie Lublina. Inwestycje...
10482806 2024-05-24
godz. 15:00
Małopolskie Remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Brodach