Zlecenie 6971875 - 1. Wymiana 9 kamer analogowych obrotowych na kamery IP w...

   
Zamówienie 6971875 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-08-22
przedmiot zlecenia
1. Wymiana 9 kamer analogowych obrotowych na kamery IP w Toruniu w lokalizacjach:
- dwie kamery na budynku Urzędu Marszałkowskieg
o przy Placu Teatralnym 2;
-jedna kamera na budynku Wydziału Środowiska i Zieleni UMT przy Placu
Podominikańskim;
- dwie kamery na słupach przy Placu Podominikańskim;
- cztery kamery na słupach na terenie Parku Miejskiego na Bydgoskim Przedmieściu.
Zakres prac do wykonania:
1. Wyłączenie zasilania kamery.
2. Odłączenie od kamery kabla zasilającego i sygnałowego.
3. Demontaż kamery wraz z uchwytem.
4. Usunięcie istniejących kabli zasilająco-transmisyjnych na odcinku (średnio 40m na punkt kamerowy na budynku, w przypadku kamer na słupach 1 m) od skrzynki instalacyjnej do kamery.
5. Ułożenie kabla żelowanego UTP kat. 5e na odcinku od szafki instalacyjnej do kamery (średnio 40m na punkt kamerowy na budynku, w przypadku kamer na słupach 1 m).
6. Zdemontowanie z szafki instalacyjnej niepotrzebnych zasilaczy i media konwerterów i dostarczenie ich Zamawiającemu.
7. Dostarczenie zdemontowanej kamery wraz z uchwytem do siedziby Zamawiającego przy ul. Wały gen. Sikorskiego 10 w Toruniu (na koszt Wykonawcy).
8. Pobranie od Zamawiającego (na koszt Wykonawcy) nowej kamery IP Axis Q6155-E wraz z uchwytem i zasilaczem (z wbudowanym media konwerterem) z siedziby Zamawiającego przy ul. Legionów 70/76.
9. Pomalowanie obudowy i uchwytu nowej kamery w kolorze elewacji budynku lub słupa, na którym kamera będzie instalowana (farba i malowanie na koszt Wykonawcy).
10. Zamontowanie nowego uchwytu i kamery w miejscu zdemontowanej kamery analogowej.
11. Podłączenie do zamontowanej kamery kabla zasilającego oraz sygnałowego.
12. Włączenie zasilania kamery.
13. Razem z Zamawiającym przywrócenie transmisji wideo z kamery do systemu zarządzającego i sterowania kamerą.
Z każdej wymiany i na koszt Wykonawcy należy sporządzić protokół wymiany kamery wraz z dokumentacją fotograficzną przedstawiającą zamontowaną kamerę przed demontażem, również ze sfotografowaniem szczegółów zamontowania uchwytu kamery do elewacji budynku (ewentualne pęknięcia, odpryski elewacji, itp.) następnie widok elewacji po zdemontowaniu uchwytu od kamery analogowej, na koniec widok zamontowania nowej kamery. W przypadku powstania w trakcie wymiany kamer uszkodzeń w elewacji budynku jej naprawa jest po stronie i na koszt Wykonawcy.
Niezbędny sprzęt, urządzenia, narzędzia i materiały (np. kołki montażowe, śruby, opaski, taśmy, itp.) do wymiany kamer dostarcza na swój koszt Wykonawca. Dla większości
lokalizacji do wymiany kamery niezbędny będzie podnośnik, który zapewnia Wykonawca. Kamery zamontowane są na wysokości od 4 do lOm.
Do każdej szalki instalacyjnej kamery doprowadzony jest miejski światłowód, po którym z każdego przewidzianego do modernizacji punktu kamerowego przesyłany jest obraz i sterowanie kamerą oraz zasilanie energetyczne z zabezpieczeniem elektrycznym obwodu kamery.
2. Montaż i uruchomienie na budynku „Domu Muz” przy ul. Poznańskiej 52 w Toruniu 3 kamer obrotowych IP, tym jedna monitorująca skrzyżowanie ul. Poznańskiej z ul. Drzymały, jedna od strony placu zabaw oraz jedna od strony skweru i parkingu (dokumentacja projektowa z 2018 roku). W budynku znajduje się przyłącze do miejskiej sieci światłowodowej.
Włączenie i uruchomienie, pod nadzorem i przy współpracy z Zamawiającym, punktów kamerowych do będącej na gwarancji, posiadanej przez Zamawiającego, platformy zarządzającej Genetec Security Center 5.5
Kamery Axis Q6155-E wraz z zasilaczami i uchwytami montażowymi, licencje dla kamer oraz tw arde dyski do archiwizacji nagrań dostarcza Zamaw iający.
Dostawa pozostałych materiałów, urządzeń, wykonanie prac budowlanych, montażowych, instalacyjnych, pomiarów i dokumentacji powykonawczej należy do Wykonawcy.
Okres gwarancji na wykonane prace opisane w punkcie 1 i 2 min. 36 miesięcy.
Od osób wykonujących prace wymagane będzie posiadanie certyfikatu instalatora urządzeń CCTV oraz uprawnień energetycznych do 1KV.
branża Ochrona
podbranża instalacje
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10325925 2024-04-05
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie „Budowa sieci światłowodowej relacji ul. Trzcinowa – skrzyżowanie ul. Wojska Polskiego i Długiej w Piszu w ramach zadania budżetowego pn. ,,Budowa monitoringu wizyjnego” 1. Przed...
10400623 2024-04-12
godz. 10:00
Dolnośląskie Serwis systemów kontroli dostępu (KD) zainstalowanych w obiektach Oddziału ZUS w Wałbrzychu. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa systemów kontroli dostępu (KD) zainstalowa...
10346928 2024-04-12
godz. 12:00
Dolnośląskie „Montaż systemu przyzywowego bezprzewodowego dla obiektu "Jan Kazimierz A” w Dusznikach-Zdrój” -
10431934 2024-04-18
godz. 08:30
Pomorskie RDSz.26.7.2024KN Konserwacja i usługi serwisowe systemu alarmowego –w podziale na części : Cześć I Konserwacja systemu zabezpieczeń technicznych w RDW Sztum Cześć II Konserwacja sy...
10440908 2024-04-19
godz. 00:37
Śląskie Dostawa - modernizacja układu sterowania, wizualizacji monitoringu wizyjnego podajnika taśmowego dla Południowego Koncernu Węglowego S.A. – Zakład Górniczy Sobieski.
10395883 2024-04-19
godz. 13:00
Wielkopolskie Wykonanie instalacji domofonowych w budynkach mieszkalnych będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na pięć części. Część 1: 1. Przedmiotem jest wykonywanie instalacji domofon...
10455243 2024-04-23
godz. 12:00
Podkarpackie RFP na zakup i dostawę szlabanu ręcznego z ramieniem długości 6 m: 1 szt.;
10449666 2024-04-24
godz. 12:00
Mazowieckie świadczenie usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD), systemu depozytorów kluczy (SDK) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną gara...
10464655 2024-05-07
godz. 11:00
Lubelskie Dostawa materiałów eksploatacyjnych. Część 1: Zadanie 1 - Części zamienne do przenośnika zgrzebłowego (odżużlacza) typ PZ 350 Część 2: Zadanie 2 - Części zamienne do rus...
10486638 2024-05-17
godz. 10:00
Lubuskie Dostawa i wdrożenie systemu Rejestracji Czasu Pracy (RCP) oraz Kontroli Dostępu (KD).