Zlecenie 8123472 - 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, urządzeń...

   
Zamówienie 8123472 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-05-09
przedmiot zlecenia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, urządzeń i materiałów biurowych w ramach projektu „Zawodowcy z Żółkiewki " współfi
nansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 - Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe. (nr umowy RPLU.12.04.00-06-0040/18) 2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - MATERIAŁY BIUROWE L.p. Nazwa Ilość 1 Kalkulator 8 2 Pojemnik na dokumenty z 5 szufladami 2 3 Blok do flipchartów 4 4 Stojak na broszury A4 pionowy 1 5 Półka na ulotki 3 x A4 2 6 Segregator A4 / 80 16 7 Segregator A4 / 25mm / 2DR 16 8 Album ofertowy 8 9 Koszulka groszkowa 16 10 Pojemnik na czasopisma 8 11 Zestaw startowy do tablic 2 12 Tablica Flipchart 70x100 such / mag 2 13 Papier ksero biały 16 Część II - URZĄDZENIA BIUROWE L.p. Nazwa Ilość 1 Pendrive 128GB 8 2 Urządzenie wielofunkcyjne + TONER 1 Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr. 1. 3. Oferowane urządzenia muszą być nowe i spełniać parametry określone w zapytaniu. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego. Materiały eksploatacyjne posiadają oznaczenia producenta ze względu na bezpieczeństwo ich użytkowania przez uczniów, dopuszcza się oferowanie materiałów eksploatacyjnych innych producentów posiadających cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych od założonych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. 5. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 5.1. dostarczenia na własny koszt przedmiotu zamówienia w terminie i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do Zespołu Szkół w Żółkiewce. 5.2. dostosowania sprzętu do realizacji zadań tj. wgranie programów i skonfigurowanie sprzętu zgodnie z wymogami Zamawiającego; 5.3. przeprowadzenia szkolenia dla wyznaczonego przez Zamawiającego personelu w zakresie prawidłowej obsługi dostarczonego sprzętu. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt – wg załączonej specyfikacji w załączniku nr 1. 7. Termin realizacji zakupu i dostawy uzależniony jest od zapisu w formularzu ofertowym, najpóźniej do 25.06.2021 r. 8. Zakup i dostawa realizowany będzie zgodnie z umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą przygotowaną na wzorach Zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Wykonawca w ramach sporządzania oferty zobowiązany jest do wartości brutto za cały sprzęt w poszczególnych częściach z uwzględnieniem wszystkich kosztów w tym podatku VAT. Wszystkie koszty związane z przedmiotem zamówienia ponosi Wykonawca i powinny one zostać ujęte w ofercie. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (zwrotu ofert). 14. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
branża Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30190000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały biurowe i papiernicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10402896 2024-04-08
godz. 12:00
Dolnośląskie ARTYKUŁY BIUROWE WSKAZANE W ZAŁĄCZNIKU Lokalizacja 59-101 Polkowice
10395480 2024-04-09
godz. 12:00
Śląskie Dostawa druków różnych do PGG S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba nr grupy 229-1 1 NOTES METANIARZA A-6 100XKARTEK ARTYKUŁ PAPIERNICZY BIUROWY 229-1 - Druki różne 600 szt. 2 NOTES SZT...
10425396 2024-04-11
godz. 15:00
Dolnośląskie ARTYKUŁY BIUROWE Z ZAŁĄCZONYMI POZYCJAMI Lokalizacja 59-101 Polkowice
10400368 2024-04-12
godz. 11:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa papieru EZ.271.1.7.2024
10431942 2024-04-16
godz. 09:00
Pomorskie DKW.2232.1SZ.2024.AG Szacowanie wartości zamówienia na zakup i dostawę papieru rejestracyjnego fotoczułego na potrzeby Szpitala przy Zakładzie Karnym w Czarnem PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:...
10399439 2024-04-16
godz. 11:00
Podkarpackie Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych oraz toaletowych dla Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli Część I - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych, C...
10422597 2024-04-17
godz. 08:00
Śląskie ARTYKUŁY BIUROWE (ZKJ - AM764597)
10442574 2024-04-18
godz. 09:00
Lubelskie Zakup - Papier do plotera w roli biały, tusz do drukarki Canon, kaseta konserwacyjna
10429722 2024-04-19
godz. 09:00
Wielkopolskie WARTOŚĆ SZACUNKOWA „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz artykułów papierniczych" PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Montaż i uruchomienie dwóch szlabanów wraz z awaryjny...
10415856 2024-05-10
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiot zamówienia składa się z następujących elementów: I) Szkolenia II) Doradztwo oraz powiązane z powyższym zamówieniem usługi tj. sale szkoleniowe, noclegi, catering, materia...