Przetarg 9100301 - 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie...

   
Analizuj Zamówienie 9100301 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-08-10
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego w formie leasingu operacyjnego z
opcją wykupu.2. Informacje dotyczące leasingu operacyjnego: 1) wartość netto przedmiotu leasingu do 580 000,00 zł;2) okres leasingu: 60 miesięcy (umowa leasingu 60 miesięcy w tym 59 rat leasingowych);3) opłata wstępna – czynsz inicjalny, wynosić będzie 15 % wartości przedmiotu zamówienia, płatna będzie do 14 dni od daty podpisania umowy leasingowej;4) spłata 59 rat leasingowych będzie oparta na zmiennej stopie procentowej, pierwsza rata płatna w następnym miesiącu po dacie odbioru zamówienia;5) rodzaj wskaźnika WIBOR zgodnie z Wykonawcą przekładającym ofertę;6) waluta leasingu – polski złoty (PLN);7) opłata końcowa (wykup) związany z zakupem przedmiotu leasingu wynosić będzie do 1% wartości przedmiotu zamówienia;8) pozostałe warunki leasingu regulowane będą przez wewnętrzne regulacje u Leasingodawcy (o ile istnieją) oraz postanowienia ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;9) ubezpieczenie majątkowe, ubezpieczenie GAP, w całym okresie leasingu, ponoszone będzie przez Zamawiającego;10) wybór zakładu ubezpieczeń i zakresu ubezpieczenia należy do Wykonawcy/Leasingodawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – tj. minimalne wymagania techniczne mobilnego przesiewacza bębnowego - zostały zawarte w pkt. III SWZ.

ZZO.4.3.2022.ZP

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00304778/01 z dnia: 2022-08-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
2. Informacje dotyczące leasingu operacyjnego:
1) wartość netto przedmiotu leasingu do 580 000,00 zł;
2) okres leasingu: 60 miesięcy (umowa leasingu 60 miesięcy w tym 59 rat leasingowych);
3) opłata wstępna – czynsz inicjalny, wynosić będzie 15 % wartości przedmiotu zamówienia, płatna będzie do 14 dni od daty podpisania umowy leasingowej;
4) spłata 59 rat leasingowych będzie oparta na zmiennej stopie procentowej, pierwsza rata płatna w następnym miesiącu po dacie odbioru zamówienia;
5) rodzaj wskaźnika WIBOR zgodnie z Wykonawcą przekładającym ofertę;
6) waluta leasingu – polski złoty (PLN);
7) opłata końcowa (wykup) związany z zakupem przedmiotu leasingu wynosić będzie do 1% wartości przedmiotu zamówienia;
8) pozostałe warunki leasingu regulowane będą przez wewnętrzne regulacje u Leasingodawcy (o ile istnieją) oraz postanowienia ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;
9) ubezpieczenie majątkowe, ubezpieczenie GAP, w całym okresie leasingu, ponoszone będzie przez Zamawiającego;
10) wybór zakładu ubezpieczeń i zakresu ubezpieczenia należy do Wykonawcy/Leasingodawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – tj. minimalne wymagania techniczne mobilnego przesiewacza bębnowego - zostały zawarte w pkt. III SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
2. Informacje dotyczące leasingu operacyjnego:
1) wartość netto przedmiotu leasingu do 580 000,00 zł;
2) okres leasingu: 60 miesięcy (umowa leasingu 60 miesięcy w tym 59 rat leasingowych);
3) opłata wstępna – czynsz inicjalny, wynosić będzie 15 % wartości przedmiotu zamówienia, płatna będzie do 7 dni od daty podpisania umowy leasingowej”;
4) spłata 59 rat leasingowych będzie oparta na zmiennej stopie procentowej, pierwsza rata płatna w następnym miesiącu po dacie odbioru zamówienia;
5) rodzaj wskaźnika WIBOR zgodnie z Wykonawcą przekładającym ofertę;
6) waluta leasingu – polski złoty (PLN);
7) opłata końcowa (wykup) związany z zakupem przedmiotu leasingu wynosić będzie do 1% wartości przedmiotu zamówienia;
8) pozostałe warunki leasingu regulowane będą przez wewnętrzne regulacje u Leasingodawcy (o ile istnieją) oraz postanowienia ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;
9) ubezpieczenie majątkowe, ubezpieczenie GAP, AC, OC i NNW w całym okresie leasingu, ponoszone będzie przez Zamawiającego;
10) wybór zakładu ubezpieczeń i zakresu ubezpieczenia należy do Wykonawcy/Leasingodawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – tj. minimalne wymagania techniczne mobilnego przesiewacza bębnowego - zostały zawarte w pkt. III SWZ oraz zmianie do treści SWZ z dnia 12.08.2022 r.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW (Szczegółowe informacje zostały zawarte w pkt. XII SWZ).
1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty skutkuje ich odrzuceniem, jako sprzeczne z przepisami ustawy PZP (art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp).
2.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formacie danych zgodnym z obowiązującym rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wybór formatu musi umożliwiać użycie jednego z ww. podpisów. Złożenie oferty na nośniku danych lub w innej formie niż przewidziana powyżej jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jej złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami wyłącznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej ZZO MZC Sp. z o.o. dostępnej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w sposób określony w Instrukcji Użytkowników. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
5.Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami SWZ na Formularzu Oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
6.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji Użytkowników: https://zzowlodawa.logintrade.net/public/instrukcje/instrukcja_przetarg_nieograniczony_20210211.pdf
7.Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
8.Ofertę składa się na Formularzu ofertowym, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą, Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1)oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP - zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do SWZ;
2)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
3)zobowiązanie podmiotów trzecich udostępniających niezbędne zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);
4)dokumenty lub oświadczenia należy sporządzać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) lub Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
Po zmianie:
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW (Szczegółowe informacje zostały zawarte w pkt. XII SWZ).
1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty skutkuje ich odrzuceniem, jako sprzeczne z przepisami ustawy PZP (art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp).
2.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formacie danych zgodnym z obowiązującym rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wybór formatu musi umożliwiać użycie jednego z ww. podpisów. Złożenie oferty na nośniku danych lub w innej formie niż przewidziana powyżej jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jej złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami wyłącznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej ZZO MZC Sp. z o.o. dostępnej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w sposób określony w Instrukcji Użytkowników. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
5.Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami SWZ na Formularzu Oferty, stanowiącym Załącznik Nr 1 do zmiany treści SWZ z dn. 12.08.2022 r.,
stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.
6.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji Użytkowników: https://zzowlodawa.logintrade.net/public/instrukcje/instrukcja_przetarg_nieograniczony_20210211.pdf
7.Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
8.Ofertę składa się na Formularzu ofertowym, zgodnie z Załącznikiem Nr 1
do zmiany treści SWZ z dn. 12.08.2022 r., stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą, Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1)oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP - zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do SWZ;
2)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
3)zobowiązanie podmiotów trzecich udostępniających niezbędne zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);
4)dokumenty lub oświadczenia należy sporządzać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) lub Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z warunków określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Po zmianie:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, stanowiące załącznik nr 2 do zmiany treści SWZ z dn. 12.08.2022 r., stanowiący Załącznik Nr 6 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z warunków określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00312142/01 z dnia: 2022-08-19
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
2. Informacje dotyczące leasingu operacyjnego:
1) wartość netto przedmiotu leasingu do 580 000,00 zł;
2) okres leasingu: 60 miesięcy (umowa leasingu 60 miesięcy w tym 59 rat leasingowych);
3) opłata wstępna – czynsz inicjalny, wynosić będzie 15 % wartości przedmiotu zamówienia, płatna będzie do 7 dni od daty podpisania umowy leasingowej”;
4) spłata 59 rat leasingowych będzie oparta na zmiennej stopie procentowej, pierwsza rata płatna w następnym miesiącu po dacie odbioru zamówienia;
5) rodzaj wskaźnika WIBOR zgodnie z Wykonawcą przekładającym ofertę;
6) waluta leasingu – polski złoty (PLN);
7) opłata końcowa (wykup) związany z zakupem przedmiotu leasingu wynosić będzie do 1% wartości przedmiotu zamówienia;
8) pozostałe warunki leasingu regulowane będą przez wewnętrzne regulacje u Leasingodawcy (o ile istnieją) oraz postanowienia ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;
9) ubezpieczenie majątkowe, ubezpieczenie GAP, AC, OC i NNW w całym okresie leasingu, ponoszone będzie przez Zamawiającego;
10) wybór zakładu ubezpieczeń i zakresu ubezpieczenia należy do Wykonawcy/Leasingodawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – tj. minimalne wymagania techniczne mobilnego przesiewacza bębnowego - zostały zawarte w pkt. III SWZ oraz zmianie do treści SWZ z dnia 12.08.2022 r.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
2. Informacje dotyczące leasingu operacyjnego:
1) wartość netto przedmiotu leasingu do 580 000,00 zł;
2) okres leasingu: 60 miesięcy (umowa leasingu 60 miesięcy w tym 59 rat leasingowych);
3) opłata wstępna – czynsz inicjalny, wynosić będzie 15 % wartości przedmiotu zamówienia, płatna będzie do 7 dni od daty podpisania umowy leasingowej”;
4) spłata 59 rat leasingowych będzie oparta na zmiennej stopie procentowej, pierwsza rata płatna w następnym miesiącu po dacie odbioru zamówienia;
5) rodzaj wskaźnika WIBOR zgodnie z Wykonawcą przekładającym ofertę;
6) waluta leasingu – polski złoty (PLN);
7) opłata końcowa (wykup) związany z zakupem przedmiotu leasingu wynosić będzie do 1% wartości przedmiotu zamówienia;
8) pozostałe warunki leasingu regulowane będą przez wewnętrzne regulacje u Leasingodawcy (o ile istnieją) oraz postanowienia ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;
9) ubezpieczenie majątkowe, ubezpieczenie GAP, AC, OC i NNW w całym okresie leasingu, ponoszone będzie przez Zamawiającego;
10) wybór zakładu ubezpieczeń i zakresu ubezpieczenia należy do Wykonawcy/Leasingodawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – tj. minimalne wymagania techniczne mobilnego przesiewacza bębnowego - zostały zawarte w pkt. III SWZ oraz zmianie do treści SWZ z dnia 19.08.2022 r.
11) dla zachowania porównywalności ofert do skalkulowania oferty Wykonawca powinien przyjąć stawkę WIBOR 1M z 10 sierpnia 2022 r. czyli 6,80%;
12) Zamawiający dopuszcza zapłatę pierwszej raty w miesiącu odbioru Przedmiotu Zamówienia;
13) Zamawiający dokona wykupu przedmiotu leasingu po upływie okresu na jaki umowa leasingu została zawarta;
14) Zamawiający dopuszcza proces wykupu zgodnie z zapisami umowy zawartej z Wykonawcą, z uwzględnieniem istotnych postanowień umowy zawartych w SWZ, z tym że zapisy ostatecznej umowy nie mogą naruszać powyższych istotnych postanowień umowy;
15) Zamawiający dostarczy Wykonawcy na jego żądanie kopię polisy z potwierdzeniem opłacenia składki;
16) Zamawiający dopuszcza, aby Istotne Postanowienia Umowy przybrałyby formę załącznika do Umowy Leasingu Finansującego, z zastrzeżeniem w umowie, iż w przypadku sprzeczności zapisów umowy z zapisami Istotnych postanowień pierwszeństwo stosowania będą miały zapisy SWZ oraz Istotnych Postanowień.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW (Szczegółowe informacje zostały zawarte w pkt. XII SWZ).
1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty skutkuje ich odrzuceniem, jako sprzeczne z przepisami ustawy PZP (art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp).
2.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formacie danych zgodnym z obowiązującym rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wybór formatu musi umożliwiać użycie jednego z ww. podpisów. Złożenie oferty na nośniku danych lub w innej formie niż przewidziana powyżej jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jej złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami wyłącznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej ZZO MZC Sp. z o.o. dostępnej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w sposób określony w Instrukcji Użytkowników. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
5.Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami SWZ na Formularzu Oferty, stanowiącym Załącznik Nr 1 do zmiany treści SWZ z dn. 12.08.2022 r.,
stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.
6.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji Użytkowników: https://zzowlodawa.logintrade.net/public/instrukcje/instrukcja_przetarg_nieograniczony_20210211.pdf
7.Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
8.Ofertę składa się na Formularzu ofertowym, zgodnie z Załącznikiem Nr 1
do zmiany treści SWZ z dn. 12.08.2022 r., stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą, Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1)oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP - zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do SWZ;
2)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
3)zobowiązanie podmiotów trzecich udostępniających niezbędne zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);
4)dokumenty lub oświadczenia należy sporządzać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) lub Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
Po zmianie:
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW (Szczegółowe informacje zostały zawarte w pkt. XII SWZ).
1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty skutkuje ich odrzuceniem, jako sprzeczne z przepisami ustawy PZP (art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp).
2.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formacie danych zgodnym z obowiązującym rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wybór formatu musi umożliwiać użycie jednego z ww. podpisów. Złożenie oferty na nośniku danych lub w innej formie niż przewidziana powyżej jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jej złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami wyłącznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej ZZO MZC Sp. z o.o. dostępnej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w sposób określony w Instrukcji Użytkowników. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
5.Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami SWZ na Formularzu Oferty, stanowiącym Załącznik Nr 1 do zmiany treści SWZ z dn. 19.08.2022 r.,
stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.
6.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji Użytkowników: https://zzowlodawa.logintrade.net/public/instrukcje/instrukcja_przetarg_nieograniczony_20210211.pdf
7.Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
8.Ofertę składa się na Formularzu ofertowym, zgodnie z Załącznikiem Nr 1
do zmiany treści SWZ z dn. 19.08.2022 r., stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą, Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1)oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP - zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do SWZ;
2)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
3)zobowiązanie podmiotów trzecich udostępniających niezbędne zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);
4)dokumenty lub oświadczenia należy sporządzać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) lub Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, stanowiące załącznik nr 2 do zmiany treści SWZ z dn. 12.08.2022 r., stanowiący Załącznik Nr 6 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z warunków określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Po zmianie:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, stanowiące załącznik nr 2 do zmiany treści SWZ z dn. 19.08.2022 r., stanowiący Załącznik Nr 6 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z warunków określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00316873/01 z dnia: 2022-08-23
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-30 09:00
Po zmianie:
2022-09-06 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-30 09:10
Po zmianie:
2022-09-06 09:10


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00319406/01 z dnia: 2022-08-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW (Szczegółowe informacje zostały zawarte w pkt. XII SWZ).
1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty skutkuje ich odrzuceniem, jako sprzeczne z przepisami ustawy PZP (art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp).
2.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formacie danych zgodnym z obowiązującym rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wybór formatu musi umożliwiać użycie jednego z ww. podpisów. Złożenie oferty na nośniku danych lub w innej formie niż przewidziana powyżej jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jej złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami wyłącznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej ZZO MZC Sp. z o.o. dostępnej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w sposób określony w Instrukcji Użytkowników. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
5.Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami SWZ na Formularzu Oferty, stanowiącym Załącznik Nr 1 do zmiany treści SWZ z dn. 19.08.2022 r.,
stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.
6.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji Użytkowników: https://zzowlodawa.logintrade.net/public/instrukcje/instrukcja_przetarg_nieograniczony_20210211.pdf
7.Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
8.Ofertę składa się na Formularzu ofertowym, zgodnie z Załącznikiem Nr 1
do zmiany treści SWZ z dn. 19.08.2022 r., stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą, Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1)oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP - zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do SWZ;
2)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
3)zobowiązanie podmiotów trzecich udostępniających niezbędne zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);
4)dokumenty lub oświadczenia należy sporządzać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) lub Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
Po zmianie:
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW (Szczegółowe informacje zostały zawarte w pkt. XII SWZ).
1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty skutkuje ich odrzuceniem, jako sprzeczne z przepisami ustawy PZP (art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp).
2.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formacie danych zgodnym z obowiązującym rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wybór formatu musi umożliwiać użycie jednego z ww. podpisów. Złożenie oferty na nośniku danych lub w innej formie niż przewidziana powyżej jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jej złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami wyłącznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej ZZO MZC Sp. z o.o. dostępnej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w sposób określony w Instrukcji Użytkowników. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
5.Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami SWZ na Formularzu Oferty, stanowiącym Załącznik Nr 1 do zmiany treści SWZ z dn. 24.08.2022 r.,
stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.
6.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji Użytkowników: https://zzowlodawa.logintrade.net/public/instrukcje/instrukcja_przetarg_nieograniczony_20210211.pdf
7.Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
8.Ofertę składa się na Formularzu ofertowym, zgodnie z Załącznikiem Nr 1
do zmiany treści SWZ z dn. 24.08.2022 r., stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą, Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1)oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP - zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do SWZ;
2)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
3)zobowiązanie podmiotów trzecich udostępniających niezbędne zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);
4)dokumenty lub oświadczenia należy sporządzać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) lub Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, stanowiące załącznik nr 2 do zmiany treści SWZ z dn. 19.08.2022 r., stanowiący Załącznik Nr 6 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z warunków określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Po zmianie:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, stanowiące załącznik nr 2 do zmiany treści SWZ z dn. 24.08.2022 r., stanowiący Załącznik Nr 6 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z warunków określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00323036/01 z dnia: 2022-08-29
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Oferty nieodrzucone oceniane będą przez komisję przetargową niejawnie wg kryterium: "Cena przesiewacza - 100 %".
2. Liczba punktów w kryterium „Cena przesiewacza” będzie określana na podstawie wzoru: Pc = CN / CB x 100, gdzie:
Pc – liczba punktów w kryterium „Cena przesiewacza”,
CN – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
CB – cena oferty badanej nieodrzuconej.
3. Za najkorzystniejszą ofertę uznaną zostanie oferta spośród ofert nieodrzuconych, która w sumie uzyska największą liczbę punktów. Maksymalnie wykonawca może uzyskać 100 punktów. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, w trybie określonym w art. 253 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Zamawiający informuje, że odrzuceniu będą podlegać te oferty, które nie będą spełniać minimalnych wymagań określonych w formularzu oferty - załącznik nr 1 do SWZ.
Po zmianie:
1. Oferty nieodrzucone oceniane będą przez komisję przetargową niejawnie wg kryterium: "Cena przesiewacza - 100 %".
2. Liczba punktów w kryterium „Cena przesiewacza” będzie określana na podstawie wzoru: Pc = CN / CB x 100, gdzie:
Pc – liczba punktów w kryterium „Cena przesiewacza”,
CN – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
CB – cena oferty badanej nieodrzuconej.
3. Za najkorzystniejszą ofertę uznaną zostanie oferta spośród ofert nieodrzuconych, która w sumie uzyska największą liczbę punktów. Maksymalnie wykonawca może uzyskać 100 punktów. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, w trybie określonym w art. 253 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Zamawiający informuje, że odrzuceniu będą podlegać te oferty, które nie będą spełniać minimalnych wymagań określonych w formularzu oferty - załącznik nr 1 do zmiany treści SWZ z dn. 29.08.2022 r., stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW (Szczegółowe informacje zostały zawarte w pkt. XII SWZ).
1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty skutkuje ich odrzuceniem, jako sprzeczne z przepisami ustawy PZP (art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp).
2.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formacie danych zgodnym z obowiązującym rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wybór formatu musi umożliwiać użycie jednego z ww. podpisów. Złożenie oferty na nośniku danych lub w innej formie niż przewidziana powyżej jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jej złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami wyłącznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej ZZO MZC Sp. z o.o. dostępnej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w sposób określony w Instrukcji Użytkowników. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
5.Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami SWZ na Formularzu Oferty, stanowiącym Załącznik Nr 1 do zmiany treści SWZ z dn. 24.08.2022 r.,
stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.
6.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji Użytkowników: https://zzowlodawa.logintrade.net/public/instrukcje/instrukcja_przetarg_nieograniczony_20210211.pdf
7.Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
8.Ofertę składa się na Formularzu ofertowym, zgodnie z Załącznikiem Nr 1
do zmiany treści SWZ z dn. 24.08.2022 r., stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą, Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1)oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP - zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do SWZ;
2)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
3)zobowiązanie podmiotów trzecich udostępniających niezbędne zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);
4)dokumenty lub oświadczenia należy sporządzać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) lub Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
Po zmianie:
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW (Szczegółowe informacje zostały zawarte w pkt. XII SWZ).
1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty skutkuje ich odrzuceniem, jako sprzeczne z przepisami ustawy PZP (art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp).
2.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formacie danych zgodnym z obowiązującym rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wybór formatu musi umożliwiać użycie jednego z ww. podpisów. Złożenie oferty na nośniku danych lub w innej formie niż przewidziana powyżej jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jej złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami wyłącznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej ZZO MZC Sp. z o.o. dostępnej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w sposób określony w Instrukcji Użytkowników. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
5.Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami SWZ na Formularzu Oferty, stanowiącym Załącznik Nr 1 do zmiany treści SWZ z dn. 29.08.2022 r.,
stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.
6.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji Użytkowników: https://zzowlodawa.logintrade.net/public/instrukcje/instrukcja_przetarg_nieograniczony_20210211.pdf
7.Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
8.Ofertę składa się na Formularzu ofertowym, zgodnie z Załącznikiem Nr 1
do zmiany treści SWZ z dn. 29.08.2022 r., stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą, Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1)oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP - zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do SWZ;
2)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
3)zobowiązanie podmiotów trzecich udostępniających niezbędne zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);
4)dokumenty lub oświadczenia należy sporządzać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) lub Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00327280/01 z dnia: 2022-08-31
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW (Szczegółowe informacje zostały zawarte w pkt. XII SWZ).
1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty skutkuje ich odrzuceniem, jako sprzeczne z przepisami ustawy PZP (art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp).
2.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formacie danych zgodnym z obowiązującym rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wybór formatu musi umożliwiać użycie jednego z ww. podpisów. Złożenie oferty na nośniku danych lub w innej formie niż przewidziana powyżej jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jej złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami wyłącznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej ZZO MZC Sp. z o.o. dostępnej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w sposób określony w Instrukcji Użytkowników. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
5.Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami SWZ na Formularzu Oferty, stanowiącym Załącznik Nr 1 do zmiany treści SWZ z dn. 29.08.2022 r.,
stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.
6.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji Użytkowników: https://zzowlodawa.logintrade.net/public/instrukcje/instrukcja_przetarg_nieograniczony_20210211.pdf
7.Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
8.Ofertę składa się na Formularzu ofertowym, zgodnie z Załącznikiem Nr 1
do zmiany treści SWZ z dn. 29.08.2022 r., stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą, Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1)oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP - zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do SWZ;
2)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
3)zobowiązanie podmiotów trzecich udostępniających niezbędne zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);
4)dokumenty lub oświadczenia należy sporządzać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) lub Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
Po zmianie:
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW (Szczegółowe informacje zostały zawarte w pkt. XII SWZ).
1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty skutkuje ich odrzuceniem, jako sprzeczne z przepisami ustawy PZP (art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp).
2.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formacie danych zgodnym z obowiązującym rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wybór formatu musi umożliwiać użycie jednego z ww. podpisów. Złożenie oferty na nośniku danych lub w innej formie niż przewidziana powyżej jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jej złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami wyłącznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej ZZO MZC Sp. z o.o. dostępnej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w sposób określony w Instrukcji Użytkowników. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
5.Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami SWZ na Formularzu Oferty, stanowiącym Załącznik Nr 1 do zmiany treści SWZ z dn. 29.08.2022 r.,
stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.
6.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji Użytkowników: https://zzowlodawa.logintrade.net/public/instrukcje/instrukcja_przetarg_nieograniczony_20210211.pdf
7.Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
8.Ofertę składa się na Formularzu ofertowym, zgodnie z Załącznikiem Nr 1
do zmiany treści SWZ z dn. 29.08.2022 r., stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą, Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1)oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP - zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do SWZ;
2)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
3)zobowiązanie podmiotów trzecich udostępniających niezbędne zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);
4)dokumenty lub oświadczenia należy sporządzać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) lub Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415);
5)ofertę ubezpieczenia z jednorazową opłatą roczną, jako załącznik do oferty.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał:
1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ. Wymagana forma: oświadczenie przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez każdego z Wykonawców.
2) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Po zmianie:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał:
1. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. Zobowiązanie podmiotów trzecich udostępniających niezbędne zasoby (jeśli dotyczy). Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5. Ofertę ubezpieczenia z jednorazową opłatą roczną, jako załącznik do oferty.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-09-06 09:00
Po zmianie:
2022-09-08 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-09-06 09:10
Po zmianie:
2022-09-08 09:10
branża Finanse - leasing, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęty inne
kody CPV 43411000, 66114000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10423370 2024-05-06
godz. 11:30
Świętokrzyskie Zakup i montaż wanien galwanicznych do kadmowania.
10432972 2024-05-06
godz. 12:00
Lubelskie Dostawa fabrycznie nowych pomp odwadniająco - szlamowych, przeznaczonych do pracy w podziemnych zakładach górniczych z podziałem na zadania
10458491 2024-05-06
godz. 14:00
Mazowieckie ZEW Solina - Myczkowce - Zakup wkładów filtracyjnych
10482414 2024-05-06
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie czterech sprężarek wraz z niezbędnym osprzętem. => Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń do miejsca realizacji zamówi...
10483541 2024-05-08
godz. 13:00
Pomorskie RG/160032232/610/PS - uszczelnienie mechaniczne kompaktowe do mieszadła COJ-40 + zestawy naprawcze
10482949 2024-05-14
godz. 10:30
Małopolskie Sukcesywne dostawy styków do wagonów tramwajowych E1, EU8N, GT8S eksploatowanych przez MPK S.A. w Krakowie
10482501 2024-05-14
godz. 15:00
Kujawsko-Pomorskie Umowa dotycząca wykonania napraw i przeglądów okresowych cystern kolejowych oraz pełnienie dla funkcji ECM
10460299 2024-05-20
godz. 23:59
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i uruchomienie wózka widłowego, który będzie wykorzystywany w transporcie surowców, półproduktów i produktów gotowych pomiędzy poszczeg...
10416314 2024-05-21
godz. 08:00
Dolnośląskie DOSTAWA SPRZĘTU WARSZTATOWEGO: TITRATOR AUTOMATYCZNY, PRZENOŚNY GĘSTOŚCIOMIERZ OSCYLACYJNY, PRZYRZĄD DO KONTROLI DOPASOWANIA MASEK PRZECIWGAZOWYCH (NR SPRAWY: TECH/112/IP/2024) Przedmi...
10414803 2024-06-03
godz. 10:00
Dolnośląskie DOSTAWA POMPA ELEKTRYCZNA 750 RANZIX Lokalizacja 59-101 Polkowice