Przetarg 8102810 - 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego...

   
Analizuj Zamówienie 8102810 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-04-27
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania czystości w siedzibach wyszczególnionych urzędów górniczych. Numer
referencyjny: BAG/01/2021/PN
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania czystości w siedzibach wyszczególnionych urzędów górniczych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części.
Poprzez ustawę Pzp zamawiający rozumie ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019, z późn.zm)
Zamawiający NIE dopuszcza złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty w rozumieniu art. 93 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający NIE zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający NIE przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiający NIE prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ustawy Pzp.
Usługa kompleksowego utrzymania czystości obejmująca sprzątanie wnętrza obiektów, oraz otoczenia w okresie zimowym na rzecz Wyższego Urzędu Górniczego Część nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia pkt V Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz zał. nr 2a do SWZ. Realizacja zamówienia nastąpi przez okres 24 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od 1 sierpnia 2021 r. Przy czym: — usługa utrzymania czystości we wewnątrz obiektu świadczona będzie przez cały okres realizacji zamówienia, — usługa utrzymania czystości otoczenia w okresie zimowym świadczona będzie w okresie od 1 grudnia 2021 r. do 28 lutego 2022 r. oraz od 1 grudnia 2022 r. do 28 lutego 2023 r. Termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadku opóźnienia wynikającego z przedłużającego się zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia świadczenia usługi maksymalnie do dwóch miesięcy. Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwało żadne roszczenia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp na wartość nie większą niż dwumiesięczne wynagrodzenie określone dla zamówienia podstawowego określonego dla danej części, z uwzględnieniem zmiany wynagrodzenia wprowadzonej na podstawie § 11 umowy. Zamawiający przewiduje, że udzielenie ww. zamówień będzie możliwe na następujących warunkach: a) zakres zamówienia będzie tożsamy z zakres określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2a do SWZ), b) warunki umowy będą tożsame z warunkami określonymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SWZ, w zakresie § 1,3,4,5,6,7,8,10,12,13,15,16, c) okres trwania zamówienia: maksymalnie 2 miesiące, bezpośrednio po zakończeniu obowiązywania umowy zawartej w ramach niniejszego postępowania, d) zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Usługa kompleksowego utrzymania czystości obejmująca sprzątanie wnętrza obiektów, otoczenia oraz pielęgnację zewnętrznych terenów zielonych na rzecz Okręgowego Urzedu Górniczego w Katowicach Część nr 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia pkt V Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz zał. nr 2b do SWZ. Realizacja zamówienia nastąpi przez okres 24 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od 1 sierpnia 2021 r. Przy czym: — usługa utrzymania czystości we wewnątrz obiektu świadczona będzie przez cały okres realizacji zamówienia, — usługa utrzymania czystości otoczenia w okresie zimowym świadczona będzie w okresie od 1 grudnia 2021 r. do 28 lutego 2022 r. oraz od 1 grudnia 2022 r. do 28 lutego 2023 r., — usługi utrzymanie czystości otoczenia budynków w pozostałym okresie świadczona będzie od 1 sierpnia 2021 r do 30 listopada 2021 r. oraz od 1 marca 2022 do 30 listopada 2022 r. oraz od 1 marca 2023 do 31 lipca 2023 r., — usługi pielęgnacji zewnętrznych terenów zielonych świadczona będzie od 1 sierpnia 2021 r do 30 listopada 2021 r. oraz od 1 marca 2022 do 30 listopada 2022 r. oraz od 1 marca 2023 do 31 lipca 2023 r. Termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadku opóźnienia wynikającego z przedłużającego się zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia świadczenia usługi maksymalnie do dwóch miesięcy. Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwało żadne roszczenia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp na wartość nie większą niż dwumiesięczne wynagrodzenie określone dla zamówienia podstawowego określonego dla danej części, z uwzględnieniem zmiany wynagrodzenia wprowadzonej na podstawie § 11 umowy. Zamawiający przewiduje, że udzielenie ww. zamówień będzie możliwe na następujących warunkach: a) zakres zamówienia będzie tożsamy z zakres określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2b do SWZ), b) warunki umowy będą tożsame z warunkami określonymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SWZ, w zakresie § 1,3,4,5,6,7,8,10,12,13,15,16, c) okres trwania zamówienia: maksymalnie 2 miesiące, bezpośrednio po zakończeniu obowiązywania umowy zawartej w ramach niniejszego postępowania, d) zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Usługa kompleksowego utrzymania czystości obejmująca sprzątanie wnętrza obiektu na rzecz Okręgowego Urzędu Górniczego w Gdańsku Część nr 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia pkt V Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz zał. nr 2c do SWZ. Realizacja zamówienia nastąpi przez okres 24 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od 1 sierpnia 2021 r. Termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadku opóźnienia wynikającego z przedłużającego się zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia świadczenia usługi maksymalnie do dwóch miesięcy. Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwało żadne roszczenia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp na wartość nie większą niż dwumiesięczne wynagrodzenie określone dla zamówienia podstawowego określonego dla danej części, z uwzględnieniem zmiany wynagrodzenia wprowadzonej na podstawie § 11 umowy. Zamawiający przewiduje, że udzielenie ww. zamówień będzie możliwe na następujących warunkach: a) zakres zamówienia będzie tożsamy z zakres określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2c do SWZ), b) warunki umowy będą tożsame z warunkami określonymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SWZ, w zakresie § 1,3,4,5,6,7,8,10,12,13,15,16, c) okres trwania zamówienia: maksymalnie 2 miesiące, bezpośrednio po zakończeniu obowiązywania umowy zawartej w ramach niniejszego postępowania, d) zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Usługa kompleksowego utrzymania czystości obejmująca sprzątanie wnętrza obiektu na rzecz Okręgowego Urzędu Górniczego w Rybniku Część nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia pkt V Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz zał. nr 2d do SWZ. Realizacja zamówienia nastąpi przez okres 24 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od 1 sierpnia 2021 r. Termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadku opóźnienia wynikającego z przedłużającego się zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia świadczenia usługi maksymalnie do dwóch miesięcy. Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwało żadne roszczenia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp na wartość nie większą niż dwumiesięczne wynagrodzenie określone dla zamówienia podstawowego określonego dla danej części, z uwzględnieniem zmiany wynagrodzenia wprowadzonej na podstawie § 11 umowy. Zamawiający przewiduje, że udzielenie ww. zamówień będzie możliwe na następujących warunkach: a) zakres zamówienia będzie tożsamy z zakres określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2d do SWZ), b) warunki umowy będą tożsame z warunkami określonymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SWZ, w zakresie § 1,3,4,5,6,7,8,10,12,13,15,16, c) okres trwania zamówienia: maksymalnie 2 miesiące, bezpośrednio po zakończeniu obowiązywania umowy zawartej w ramach niniejszego postępowania, d) zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Usługa kompleksowego utrzymania czystości obejmująca sprzątanie wnętrza obiektu na rzecz Okręgowego Urzędu Górniczego w Warszawie Część nr 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia pkt V Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz zał. nr 2e do SWZ. Realizacja zamówienia nastąpi przez okres 24 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od 1 sierpnia 2021 r. Termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadku opóźnienia wynikającego z przedłużającego się zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia świadczenia usługi maksymalnie do dwóch miesięcy. Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwało żadne roszczenia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp na wartość nie większą niż dwumiesięczne wynagrodzenie określone dla zamówienia podstawowego określonego dla danej części, z uwzględnieniem zmiany wynagrodzenia wprowadzonej na podstawie § 11 umowy. Zamawiający przewiduje, że udzielenie ww. zamówień będzie możliwe na następujących warunkach: a) zakres zamówienia będzie tożsamy z zakres określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2e do SWZ), b) warunki umowy będą tożsame z warunkami określonymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SWZ, w zakresie § 1,3,4,5,6,7,8,10,12,13,15,16, c) okres trwania zamówienia: maksymalnie 2 miesiące, bezpośrednio po zakończeniu obowiązywania umowy zawartej w ramach niniejszego postępowania, d) zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Usługa kompleksowego utrzymania czystości obejmująca sprzątanie wnętrza obiektu na rzecz Okręgowego Urzędu Górniczego we Wrocławiu Część nr 6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia pkt V Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz zał. nr 2f do SWZ. Realizacja zamówienia nastąpi przez okres 24 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od 1 sierpnia 2021 r. Termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadku opóźnienia wynikającego z przedłużającego się zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia świadczenia usługi maksymalnie do dwóch miesięcy. Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwało żadne roszczenia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp na wartość nie większą niż dwumiesięczne wynagrodzenie określone dla zamówienia podstawowego określonego dla danej części, z uwzględnieniem zmiany wynagrodzenia wprowadzonej na podstawie § 11 umowy. Zamawiający przewiduje, że udzielenie ww. zamówień będzie możliwe na następujących warunkach: a) zakres zamówienia będzie tożsamy z zakres określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2e do SWZ), b) warunki umowy będą tożsame z warunkami określonymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SWZ, w zakresie § 1,3,4,5,6,7,8,10,12,13,15,16, c) okres trwania zamówienia: maksymalnie 2 miesiące, bezpośrednio po zakończeniu obowiązywania umowy zawartej w ramach niniejszego postępowania, d) zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 77310000, 90611000, 90612000, 90620000, 90630000, 90910000, 90911000, 90911200, 90911300, 90914000, 90916000, 90919100, 90919200, 90920000, 90921000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10428990 2024-04-18
godz. 12:00
Mazowieckie 1/2024 Szacowanie wartość zamówienia odołowienie kulochwytów i czyszczenie strzelnicy PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - opis przedmiotu zamó [...].p...
10397680 2024-04-19
godz. 10:30
Świętokrzyskie Sprzątanie letnie ulic, ścieżek rowerowych będących w kompetencji zarządcy drogi dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych z podziałem na zadania częściowe Część 1: Zada...
10432294 2024-04-19
godz. 11:00
Mazowieckie Wynajem przenośnych kabin sanitarnych (toalet) dla kierowców wraz z kompleksową obsługą serwisową na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji w Radomiu Spółki z ograniczoną...
10439709 2024-04-19
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Wynajem pięciu kabin-toalet przenośnych wraz z obsługą oraz obsługa 4 kabin znajdujących się na trasie ścieżki rowerowej Green Velo na terenie gminy Dubeninki
10445837 2024-04-22
godz. 23:59
Lubuskie BIEŻĄCA KONSERWACJA Z POGOTOWIEM TECHNICZNYM, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WRAZ Z PIELĘGNACJĄ ZIELENI NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM ORAZ UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ KRĘT...
10451596 2024-04-25
godz. 09:00
Pomorskie Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na całorocznym utrzymaniu porządku i czystości ter...
10425191 2024-05-14
godz. 09:00
Wielkopolskie Usługa utrzymania czystości wraz z wykonywaniem czynności pomocniczych przy pacjentach w pomieszczeniach Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego Un...
10463908 2024-05-20
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania internatu/internatów i kwater internatowych w obszarze działania Oddziału Terenowego Pomorskiego.2. Zamówienie podzielone ...
10480259 2024-05-24
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem mycie z zewnątrz w myjni ręcznej oraz czyszczenie wnętrza samochodów – Mobilnych Jednostek Kontrolnych i Mobilnych Punktów Kontrolnych.
10402639 2024-06-14
godz. 12:00
Wielkopolskie Wybór dostawcy usługi w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości pomieszczeń i obiektów w tym obiektów technologicznych w Podmiotach Grupy Kapitałowej ZE PAK S.A.