Przetarg 12196929 - 1. Przedmiotem zamówienia jest „ŚWIADCZENIE USŁUG...

   
Analizuj Zamówienie 12196929
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-12-04
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest „ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH”.2. Zamawijący dokonał podziału przedmiotu zamówienia na III Części:CZĘŚĆ I: „Świadczenie usług wywozu odpadów ko
munalnych z terenu kompleksu przy Szubińskiej 2 w Bydgoszczy”.CZĘŚĆ II: „Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z terenu kompleksu przy Szubińskiej 105 w Bydgoszczy”.CZĘŚĆ III: „Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z terenu kompleksu przy Potockiego 14 w Bydgoszczy”.3. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z zakresem przedmiotu zamówienia, w tym z SWZ wraz ze wszystkimi załącznikami i uznaje je za wystarczające do realizacji przedmiotu umowy oraz nie zgłasza w tym zakresie żadnych uwag, a ponadto stwierdza, że nie zachodzą żadne przeszkody techniczne, prawne lub przeszkody innego rodzaju, uniemożliwiające lub utrudniające terminowei bezusterkowe wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z treścią umowy.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.5. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.6. GŁÓWNY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA CPV 90500000-2 usługi komunalneDodatkowy kod CPV 905110002 – wywóz odpadów7. Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej kompleksu, z którego odbierane będą odpady:1. Nieprzeprowadzenie wizji lokalnej, w przypadku udzielenia zamówienia temu Wykonawcy, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku przestrzegania procedur oraz wykonywania innych czynności wskazanych w niniejszym opisie na etapie realizacji przedmiotowego zamówienia. 2. W celu przeprowadzenia wizji należy, nie później niż na 2 dni robocze przed planowaną wizytą, złożyć pisemny wniosek do Szefa Oddziału Zabezpieczenia Centrum Szkolenia Sił Połączonych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego.3. Dopuszcza się złożenie wniosku drogą faksową lub mailową.4. W ww. wniosku musi znajdować się:1) pełna nazwa firmy,2) pełen adres firmy,3) proponowany termin wizji lokalnej,4) imię i nazwisko, nr dowodu osobistego oraz stanowisko w firmie osoby mającej dokonać wizji oraz imienne upoważnienie wystawione przez firmę (upoważnioną osobę) dla tej osoby (oryginał dokumentów należy złożyć Zamawiającemu najpóźniej przed przeprowadzeniem wizji).5. Przeprowadzenie wizji lokalnej nastąpi w obecności pracownika Zamawiającego OZ JFTC.14. Zamawiający informuje, iż zgodnie z zapisami § 49 decyzji Nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 sierpnia 2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2021 poz. 177), w przypadku wskazania przez Wykonawcę cudzoziemców do przeprowadzenia wizji lokalnej, istnieje obowiązek uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na wstęp cudzoziemców na teren jednostki wojskowej.15. W wyniku odmowy wstępu cudzoziemców Wykonawca dokona niezwłocznie zmiany składu personelu planowanego do przeprowadzenia wizji lokalnej.16. Wzór protokołu z wizji lokalnej stanowi załącznik nr 3 do SWZ.17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 18. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określą projekty umów stanowiące załączniki nr 4A, 4B, 4C do SWZ.19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 z późn. zm.). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 30% wartości zamówienia podstawowego w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego, o której mowa w § 5 projektu umowy – załącznik nr 4A, 4B, 4C do SWZ – odpowiednio dla danej części.20. Prawo opcji, o którym mowa w pkt. 19 niniejszego rozdziału realizowane będzie na następujących zasadach:1) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;2) ceny jednostkowe świadczonych dostaw w ramach prawa opcji będą takie same jak zamówienia podstawowego.18. Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
Część zamówienia: LOT-0001 Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z terenu kompleksu przy Szubińskiej 2 w Bydgoszczy”. CZĘŚĆ Ia. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych (segregowanych i niesegregowanych) wytwarzanych przez użytkowników kompleksu przy ul. Szubińskiej 2.b. Usługa będzie realizowana z podziałem na następujące zakresy: 1) Zakres A1 – usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wytwarzanych przez JFTC.2) Zamawiający informuje, że z danych historycznych Zamawiającego prognozowana ilość odpadów mierzona ilością plastikowych pojemników o pojemności 1100 litrów na odpady komunalne niesegregowane wynosi 54 szt./m-c, a na odpady komunalne segregowane wynosi 42 szt./m-c. 3) Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia na swój koszt:a) obok budynku nr 9, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego:− minimum 7 plastikowych pojemników o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01; − minimum 3 plastikowe pojemniki o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodach 20 01 39, 20 01 40 i opakowaniowych o kodach 15 01 02 i 15 01 04; − minimum 2 plastikowy pojemnik o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodzie 20 01 02 i opakowaniowych o kodzie 15 01 07;− minimum 2 plastikowe pojemniki o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodzie 20 01 01 i opakowaniowych o kodzie 15 01 01; b) obok budynku nr 12, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: minimum 1 plastikowy pojemnik o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodach 20 01 39, 20 01 40 i opakowaniowych o kodach 15 01 02 i 15 01 04; minimum 1 plastikowy pojemnik o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodzie 20 01 01 i opakowaniowych o kodzie 15 01 01; c) na placu ćwiczeń, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: minimum 2 plastikowe pojemniki o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01; minimum 1 plastikowy pojemnik o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodach 20 01 39, 20 01 40 i opakowaniowych o kodach 15 01 02 i 15 01 04; minimum 1 plastikowy pojemniki o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodzie 20 01 01 i opakowaniowych o kodzie15 01 01.4) Zakres A2 – usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wytwarzanych przez Oddział Zabezpieczenia Centrum Szkolenia Sił Połączonych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w Bydgoszczy.5) Zamawiający informuje, że z danych historycznych Zamawiającego prognozowana ilość odpadów mierzona ilością plastikowych pojemników o pojemności 1100 litrów na odpady komunalne niesegregowane 13 szt./m-c, a na odpady komunalne segregowane wynosi 11 szt./m-c. 6) Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia na swój koszt - obok budynku nr 1, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: minimum 2 plastikowych pojemników o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01; minimum 1 plastikowy pojemnik o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodach 20 01 39, 20 01 40 i opakowaniowych o kodach 15 01 02 i 15 01 04; minimum 1 plastikowy pojemnik o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodzie 20 01 02 i opakowaniowych o kodzie 15 01 07; minimum 1 plastikowy pojemnik o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodzie 20 01 01 i opakowaniowych o kodzie 15 0101.

Część zamówienia: LOT-0002 Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z terenu kompleksu przy Szubińskiej 105 w Bydgoszczy”. CZĘŚĆ IIa. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych (segregowanych i niesegregowanych) wytwarzanych przez użytkowników kompleksu przy ul. Szubińskiej 105.b. Zamawiający informuję, że z danych historycznych Zamawiającego prognozowana ilość odpadów mierzona ilością plastikowych pojemników o pojemności 1100 litrów na odpady komunalne niesegregowane wynosi 45 szt./m-c, a na odpady komunalne segregowane wynosi 36 szt./m-c. 1) Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia na swój koszt:a) obok budynku nr 38, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: minimum 1 plastikowego pojemnika o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01, minimum 1 plastikowego pojemnika o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodach 20 01 39, 20 01 40 i opakowaniowych o kodach 15 01 02, 15 01 04, b) obok budynku nr 3, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: minimum 3 plastikowych pojemników o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01, minimum 1 plastikowy pojemnik o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodzie 20 01 01 i opakowaniowych o kodzie 15 01 01, minimum 3 plastikowych pojemników o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodach 20 01 39, 20 01 40 i opakowaniowych o kodach 15 01 02, 15 01 04, minimum 1 plastikowy pojemnik o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodzie 20 01 02 i opakowaniowych o kodzie 15 01 07, c) obok budynku nr 52, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: minimum 1 plastikowy pojemnik o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01, minimum 1 plastikowy pojemnik o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodach 20 01 39, 20 01 40 i opakowaniowych o kodach 15 01 02, 15 01 04, minimum 1 plastikowy pojemnik o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodzie 20 01 01 i opakowaniowych o kodzie 15 01 01,d) obok budynku nr 155, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego:- minimum 1 plastikowego pojemnika o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01,e) obok budynku nr 157, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego:- minimum 1 plastikowego pojemnika o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01,f) obok budynku nr 148, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: minimum 2 plastikowych pojemników o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01, minimum 1 plastikowy pojemnik o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodach 20 01 39, 20 01 40 i opakowaniowych o kodach 15 01 02, 15 01 04, minimum 1 plastikowy pojemnik o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodzie 20 01 02 i opakowaniowych o kodzie 15 01 07.

Część zamówienia: LOT-0003 Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z terenu kompleksu przy Potockiego 14 w Bydgoszczy CZĘŚĆ IIIa. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych (segregowanych i niesegregowanych) wytwarzanych przez użytkowników kompleksu przy ul. B. Potockiego 14.b. Usługa będzie realizowana z podziałem na następujące zakresy: 1) Zakres B1 – usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wytwarzanych przez JATEC.2) Zamawiający informuje, że z danych historycznych Zamawiającego prognozowana ilość odpadów mierzona ilością plastikowych pojemników o pojemności 1100 litrów na odpady komunalne niesegregowane wynosi 10 szt./m-c, a na odpady komunalne segregowane wynosi 9 szt./m-c.3) Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia na swój koszt obok budynku nr 149 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: minimum 3 plastikowych pojemników o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01, minimum 2 plastikowy pojemnik o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodach 20 01 39, 20 01 40 i opakowaniowych o kodach 15 01 02, 15 01 04, minimum 1 plastikowy pojemnik o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodzie 20 01 01 i opakowaniowych o kodzie 15 01 01. 4) Zakres B2 – usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wytwarzanych przez NFIU, 3NSB, MP COE5) Zamawiający informuje, że z danych historycznych Zamawiającego prognozowana ilość odpadów mierzona ilością plastikowych pojemników o pojemności 1100 litrów na odpady komunalne niesegregowane wynosi 15 szt./m-c, a na odpady komunalne segregowane wynosi 18 szt./m-c. 6) Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia na swój koszt:a) przy głównym parkingu w okolicy wjazdu na kompleks, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: minimum 3 plastikowych pojemników o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01, minimum 2 plastikowych pojemników o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodach 20 01 39, 20 01 40 i opakowaniowych o kodach 15 01 02, 15 01 04, minimum 1 plastikowy pojemnik o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodzie 20 01 02 i opakowaniowych o kodzie 15 01 07; minimum 1 plastikowy pojemnik o pojemności 1100 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych o kodzie 20 01 01 i opakowaniowych o kodzie 15 01 01;
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90511000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska