Przetarg 11811180 - 1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług wsparcia...

   
Analizuj Zamówienie 11811180
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-31
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania Oracle, migracja oraz zakup nowych licencji.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w roz
dziale II SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający w myśl art. 139 ustawy Pzp przewiduje odwróconą kolejność oceny ofert, tj. najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.4. Zamawiający jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE dalej „RODO”.5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy eZamówienia Urzędu Zamówień Publicznych - https://ezamowienia.gov.pl/pl/.6. Zamawiający zastrzega, iż zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane, jednocześnie Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie w sytuacji kiedy rozliczenie umowy w nie będzie możliwie w roku 2025.7. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, według wymagań ściśle określonych w SWZ.8. Zamawiający nie udzieli zamówienia jeśli zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dot. środków organizacyjnych w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (DZ. Urz. UE nr L 229/1 z 31.7.2014) oraz wykluczy Wykonawcę w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 514) – w celu potwierdzenia braku postaw do wykluczenia należy złożyć wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 7 do Formularza oferty.9. Zamówienie należy zrealizować w poniżej wskazanych terminach: 9.1.1. zapewnienie przez Wykonawcę Wsparcia Technicznego na okres do dnia 31.12.2026 roku dla posiadanego przez Zamawiającego Oprogramowania - w ilościach i okresach wynikających z Tabeli 1 OPZ 9.1.2. migracja posiadanych licencji zgodnie z Tabelą nr 2 OPZ wraz z zapewnieniem Wsparcia Technicznego na okres do dnia 31.12.2026 roku,9.1.3. Dostawa Oprogramowania, wskazanego w Tabeli nr 3 OPZ wraz z zapewnieniem Wsparcia Technicznego na okres 12 miesięcy od dnia dostawy.9.1.4. w zakresie, o którym mowa w 5.1.1 w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości wsparcia, jednak nie później niż w ciągu 2 Dni Roboczych od dnia zawarcia Umowy (a jeśli aktualne wsparcie dla Oprogramowania wygasa wcześniej, to to w terminie 1 Dnia Roboczego po zawarciu Umowy). 9.1.5. w zakresie, o którym mowa w 5.1.2 i 5.1.3 w terminie do 2 Dni Roboczych od dnia zawarcia Umowy.10. Zamawiający, w przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie spełniania kryteriów równoważności oprogramowania, określonych w Rozdziale II SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Postanowienia pkt 3 powyżej nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
Część zamówienia: LOT-0001 Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania Oracle, migracja oraz zakup nowych licencji zgodnie z OPZ
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
kody CPV 48610000, 72250000, 72611000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa