Przetarg 8458732 - 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług...

   
Analizuj Zamówienie 8458732 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-10-13
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Lęborku w 2022 roku.2. Przedmiot zamówie
nia obejmuje następujące obiekty Sądu Rejonowego w Lęborku:2.1. przy Placu Kopernika w Lęborku (powierzchnia 1 624,35 m²),2.2. przy ul. Przyzamcze 2 w Lęborku (powierzchnia 820,39 m²).3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.

A-26-28/21

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00237145/01 z dnia: 2021-10-19
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:
1) ceny, na skutek:
a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny, przy czyn cena netto jest stała,
b) odstąpienia Zamawiającego od realizacji części przedmiotu zamówienia lub też zmiany częstotliwości świadczenia usług, w efekcie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć bądź związanych z pandemią COVID-19 – wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość usług, od realizacji których odstąpiono bądź których częstotliwość zmieniono, pkt. 3 stosuje się odpowiednio,
– o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy;
2) zmiany jednostki, na rzecz której zawarta jest umowa sprzątania, na skutek zmian organizacyjnych w strukturze sadownictwa powszechnego;
3) sposobu i zakresu świadczenia usług w przypadku odstąpienia Zamawiającego od realizacji części przedmiotu zamówienia lub też zmiany częstotliwości świadczenia usług, w efekcie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć bądź związanych z pandemią COVID-19;
4) zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, bądź też rezygnacji z tego podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 12.4. SWZ;
5) zmiany umowy w zakresie dopuszczonym art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (t.j. Dz. U z 2020 poz. 1842 z późn. zm.).
2. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
Po zmianie:
1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:
1) ceny, na skutek:
a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny, przy czyn cena netto jest stała,
b) odstąpienia Zamawiającego od realizacji części przedmiotu zamówienia lub też zmiany częstotliwości świadczenia usług, w efekcie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć bądź związanych z pandemią COVID-19 – wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość usług, od realizacji których odstąpiono bądź których częstotliwość zmieniono, pkt. 3 stosuje się odpowiednio,
– o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy;
2) zmiany jednostki, na rzecz której zawarta jest umowa sprzątania, na skutek zmian organizacyjnych w strukturze sadownictwa powszechnego;
3) sposobu i zakresu świadczenia usług w przypadku odstąpienia Zamawiającego od realizacji części przedmiotu zamówienia lub też zmiany częstotliwości świadczenia usług, w efekcie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć bądź związanych z pandemią COVID-19 – o maksymalnie 40% wskazanej w § 11 ust. 1 łącznej wartości umowy; postanowienia § 13 ust. 1 pkt. 3 zdanie trzecie w zakresie zmiany terminu realizacji umowy stosuje się odpowiednio;
4) zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, bądź też rezygnacji z tego podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 12.4. SWZ;
5) zmiany umowy w zakresie dopuszczonym art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (t.j. Dz. U z 2020 poz. 1842 z późn. zm.).
2. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-26 10:00
Po zmianie:
2021-10-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-26 12:00
Po zmianie:
2021-10-28 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-24
Po zmianie:
2021-11-26
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 90910000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10338885 2024-03-28
godz. 11:00
Śląskie Świadczenie w 2024 r. usług dezynfekcji, dezynsekcji, dezynsekcji termicznej, deratyzacji, czyszczenia lokali po zmarłych, neutralizacji gniazd owadów, czyszczenia strychów (...) 1. Pr...
10366060 2024-03-29
godz. 09:00
Śląskie Sprzątanie pomieszczeń Komendy Miejskiej PSP w BB w latach 2024/2025 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Sprzątanie pomieszczeń KM PSP w BB wg załączonego zapytania ofertowego KM PSP w Bielsku...
10372361 2024-03-29
godz. 11:00
Opolskie DAG.261.14.2024 Wynajem mat podłogowych wraz z obsługą serwisową dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Usługa Wyn...
10366151 2024-03-31
godz. 23:59
Wielkopolskie Zlecę sprzątanie małej stajni, prace ogrodnicze, gospodarcze, remontowe w jednej lokalizacji.
10371428 2024-04-02
godz. 23:59
Małopolskie Zlecę mycie okien przed Świętami Wielkanocnymi
10338703 2024-04-04
godz. 09:15
Śląskie Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Bolesław Śmiały
10371693 2024-04-04
godz. 10:00
Lubuskie Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny Zielona Góra oraz podległych mu Placówkach Terenowych w Nowej Soli i Świebod...
10305985 2024-04-10
godz. 11:00
Świętokrzyskie Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zlecenie przez Zamawiającego i przyjęcie do wykonania przez Wykonawcę usługi w zakresie kompleksowego utrzymania higieny i dezynfekcji pomieszcze...
10321360 2024-04-22
godz. 10:00
Dolnośląskie Usługi w zakresie utrzymania czystości, porządku i estetycznego wyglądu terenów oraz części nieruchomości budynkowych 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ...
10341701 2024-04-26
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w lokalach Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie oraz podległych mu Biur Powiatowych. Przedmiot zamówieni...