Przetarg 12187693 - 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania pn.:...

   
Analizuj Zamówienie 12187693
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-12-01
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania pn.: „Dostawa switchy wchodzących w skład szkieletu sieci Szpitala wraz z licencjami do zarządzania nimi” w ramach projektu finansowanego ze
środków Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności dla przedsięwzięć realizowanych w ramach inwestycji D.1.1.2 „Przyspieszenie procesów transformacji cyfrowej ochrony zdrowia poprzez dalszy rozwój usług cyfrowych w ochronie zdrowia” będącej elementem komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”.2. Ze względu na obszerny opis - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szczegóły realizacji zawarte są w szczególności w załączniku Nr 2 do SWZ odrębnie dla każdej placówki. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi sukcesywna dostawa switchy dla każdej palcówki, o charakterystyce szczegółowo ujętej w Załączniku Nr 2 do SWZ.Miejscem wykonania Zamówienia są kompleksy szpitalne Zamawiającego, w szczególności:1. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251, 92-213 Łódź,2. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. Norberta Barlickiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, przy ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź.Kod CPV: 32420000-3 Urządzenia sieciowe, 32424000-1 Infrastruktura sieciowa, 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby danego Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu, oprogramowania, systemu informatycznego.3. Dostarczony sprzęt, oprogramowanie musi spełniać następujące warunki:a) musi być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,b) posiadać okres gwarancji nie krótszy aniżeli określony dla poszczególnych urządzeń, sprzętu, oprogramowania w załączniku Nr 2 do SWZ,c) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,d) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego,o ile dotyczy e) Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert.o ile dotyczy f) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia. 4. Zamawiający zastrzega, zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 5. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji, dla danej pozycji opisu przedmiotu zamówienia.6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów – określonych dla danej pozycji przedmiotu zamówienia , a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.2.1. Umowa na sukcesywne dostawy obowiązuje przez okres 90 dnia od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć jednostkowe zamówienie w terminie: do 30 dni od dnia złożenia jednostkowego zamówienia, z tym zastrzeżeniem, iż Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia jednostkowego maksymalnie o 10 dni, w stosunku do terminu maksymalnego. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Skrócenie terminu wykonania jednostkowego zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji jednostkowego zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego. 2.2. Zamawiający wymaga udzielenia okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, zgodnie z okresem wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla danego urządzenia, z zastrzeżeniem, iż o ile Zamawiający nie określił okresu gwarancji wynosi on 24 miesiące. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy, 2.3. Zamawiający wymaga udzielenia okresu rękojmi na przedmiot zamówienia równego okresowi udzielonej gwarancji. Zakres i warunki zmian zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 „Dostawa switchy wchodzących w skład szkieletu sieci Szpitala wraz z licencjami do zarządzania nimi” 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania pn.: „Dostawa switchy wchodzących w skład szkieletu sieci Szpitala wraz z licencjami do zarządzania nimi” w ramach projektu finansowanego ze środków Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności dla przedsięwzięć realizowanych w ramach inwestycji D.1.1.2 „Przyspieszenie procesów transformacji cyfrowej ochrony zdrowia poprzez dalszy rozwój usług cyfrowych w ochronie zdrowia” będącej elementem komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”.2. Ze względu na obszerny opis - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szczegóły realizacji zawarte są w szczególności w załączniku Nr 2 do SWZ odrębnie dla każdej placówki. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi sukcesywna dostawa switchy dla każdej palcówki, o charakterystyce szczegółowo ujętej w Załączniku Nr 2 do SWZ.Miejscem wykonania Zamówienia są kompleksy szpitalne Zamawiającego, w szczególności:1. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251, 92-213 Łódź,2. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. Norberta Barlickiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, przy ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź.Kod CPV: 32420000-3 Urządzenia sieciowe, 32424000-1 Infrastruktura sieciowa, 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby danego Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu, oprogramowania, systemu informatycznego.3. Dostarczony sprzęt, oprogramowanie musi spełniać następujące warunki:a) musi być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,b) posiadać okres gwarancji nie krótszy aniżeli określony dla poszczególnych urządzeń, sprzętu, oprogramowania w załączniku Nr 2 do SWZ,c) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,d) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego,o ile dotyczy e) Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert.o ile dotyczy f) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia. 4. Zamawiający zastrzega, zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 5. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji, dla danej pozycji opisu przedmiotu zamówienia.6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów – określonych dla danej pozycji przedmiotu zamówienia , a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.2.1. Umowa na sukcesywne dostawy obowiązuje przez okres 90 dnia od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć jednostkowe zamówienie w terminie: do 30 dni od dnia złożenia jednostkowego zamówienia, z tym zastrzeżeniem, iż Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia jednostkowego maksymalnie o 10 dni, w stosunku do terminu maksymalnego. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Skrócenie terminu wykonania jednostkowego zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji jednostkowego zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego. 2.2. Zamawiający wymaga udzielenia okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, zgodnie z okresem wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla danego urządzenia, z zastrzeżeniem, iż o ile Zamawiający nie określił okresu gwarancji wynosi on 24 miesiące. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy, 2.3. Zamawiający wymaga udzielenia okresu rękojmi na przedmiot zamówienia równego okresowi udzielonej gwarancji. Zakres i warunki zmian zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe
kody CPV 32400000, 32420000, 32424000, 48900000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe