Przetarg 8084820 - 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa stanowisk kasowych...

   
Analizuj Zamówienie 8084820 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-04-19
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka oraz obsługa stanowisk kasowych na ką
pieliskach miejskich Dziewoklicz i Głębokie w Szczecinie.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 79620000-6 Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych3. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) obsługę stanowiska kasowego na kąpielisku miejskim Dziewoklicz: codziennie od dnia 15 czerwca 2021 r. do dnia 05 września 2021 r. w godzinach 10.00 – 20.00,2) obsługę stanowisk kasowych na kąpielisku miejskim Głębokie - od dnia 15 czerwca 2021 r. do dnia 05 września 2021 r.:a) jedno stanowisko kasowe – codziennie w godzinach: 10.00 – 20.00,b) drugie stanowisko kasowe:- poniedziałek – piątek: w godzinach: 14.00-18,00,- sobota – niedziela: w godzinach: 10.00 – 16.00, 3) obsługę stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka : a) od dnia 01 czerwca 2021 r. do dnia 31 lipca 2021 r.: - jedno stanowisko kasowe - piątek – niedziela: w godzinach 10.00 – 21.00, - drugie stanowisko kasowe - poniedziałek – czwartek: w godzinach 10.00 – 20.00, - trzecie stanowisko kasowe - poniedziałek – niedziela: w godzinach 10.00 – 19.00, b) od dnia 01 sierpnia 2021 r. do dnia 31 sierpnia 2021 r.: - jedno stanowisko kasowe - piątek – niedziela: w godzinach 10.00 – 20.00, - drugie stanowisko kasowe - poniedziałek – czwartek: w godzinach 10.00 – 20.00, - trzecie stanowisko kasowe - poniedziałek – niedziela: w godzinach 10.00 – 19.00, c) od dnia 25 czerwca 2021 r. do dnia 31 sierpnia 2021 r.: - stanowisko kasowe przy parkingu - codziennie w godzinach: 10.00 – 16.00, d) od dnia 01 września 2021 r. do dnia 05 września 2021 r.: - jedno stanowisko kasowe - piątek – niedziela: w godzinach 10.00 – 20.00, - drugie stanowisko kasowe - poniedziałek – czwartek: w godzinach 10.00 – 19.00, - trzecie stanowisko kasowe - poniedziałek – niedziela: w godzinach 10.00 – 19.00. 4. Obowiązki Wykonawcy:1) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z zapewnieniem personelu na stanowiskach kasowych, w tym kosztów rekrutacji, selekcji, doboru personelu oraz jego wynagrodzenia,2) dobór kasjerów na dany obiekt, po uzyskaniu pozytywnej opinii kierownika obiektu,3) przypisanie z początkiem sezonu z imienia i nazwiska kasjerów do obsługi poszczególnych obiektów i przekazanie danych Przedstawicielowi Zamawiającego,4) przeprowadzenie szkolenia BHP osób wyznaczonych do pracy na stanowiskach kasowych,5) zapewnienie środków BHP, narzędzi pracy (np. kalkulatorów, zszywaczy, długopisów, papieru do drukarki, woreczków strunowych do pakowania bilonu), napoi dla kasjerów oraz białych koszulek polo, w których kasjerzy wykonują prace. W trakcie trwania pandemii Covid-19 kasjerów należy wyposażyć w środki ochrony zdrowia, w szczególności maseczki, rękawiczki i płyny do dezynfekcji,6) w celu zapewnienia ciągłości obsługi - zapewnienie każdemu kasjerowi min. 500 zł w monetach na wydawanie reszt, przez cały okres realizacji umowy,7) dokonywanie zbiorczych miesięcznych rozliczeń z przedstawicielem Zamawiającego związanych z realizacją umowy, do każdego 3-go dnia miesiąca kalendarzowego następującego po okresie rozliczeniowym, czyli po realizacji zamówienia odpowiednio: w czerwcu 2021 r., lipcu 2021 r., sierpniu 2021 r., wrześniu 2021 r. (wypełnione kompletne druki); przygotowane i przedłożone przez Wykonawcę dokumenty zostaną zweryfikowane przez Zamawiającego (Wydział Księgowości) w terminie 2 dni roboczych od daty ich przedłożenia. Dokumentem potwierdzającym prawidłowe rozliczenie miesięczne (potwierdzone przez Wydział Księgowości) będzie protokół z weryfikacji podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury,8) niezwłoczne zapewnienie obsady kasy, w przypadku odsunięcia kasjera od pracy w związku z wykryciem rażących nieprawidłowości w trakcie wykonywanych czynności, w przypadku nieobecności (braku obsady w kasie) oraz w innych przypadkach losowych zgłoszonych przez kierownika obiektu,9) natychmiastowej interwencji w przypadku skargi zgłoszonej przez kierownika obiektu,10) sporządzanie harmonogramu pracy kasjerów na poszczególnych obiektach i przedłożenie go odpowiednio kierownikowi obiektu – na 3 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem danego miesiąca.11) protokolarne pobranie od Zamawiającego (kierownicy obiektów) karnetów na kąpieliska miejskie przed rozpoczęciem sezonu oraz protokolarne rozliczenie ich na koniec sezonu po uwzględnieniu sprzedaży, najpóźniej do 2 września 2021 r. (odpowiedzialność materialna za pobrane karnety - wartość karnetu),12) protokolarne pobranie z Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka karnetów przed rozpoczęciem sezonu oraz protokolarne rozliczenie ich na koniec sezonu po uwzględnieniu sprzedaży, najpóźniej do 7 września 2021 r. (odpowiedzialność materialna za pobrane karnety - 15zł//1szt.),13) wyznaczenie 1 koordynatora kasjerów na Kompleks Rekreacyjny Arkonka - koordynator odpowiada za prawidłowość rozliczenia kasjerów ze sprzedaży dziennej i miesięcznej oraz wyjaśnianie niezgodności lub nieprawidłowości zaistniałych w trakcie trwania sezonu, pobieranie karnetów i ich rozliczenie, a także zapewnia kontakt w sprawie grafików, 14) wyznaczenie 1 koordynatora odpowiedzialnego za pracę kasjerów na kąpieliskach miejskich Dziewoklicz i Głębokie - koordynator odpowiada za prawidłowość rozliczenia kasjerów ze sprzedaży dziennej i miesięcznej oraz wyjaśnianie niezgodności lub nieprawidłowości zaistniałych w trakcie trwania sezonu, pobieranie karnetów i ich rozliczenie, a także zapewnia kontakt w sprawie grafików,15) dot. Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka: w związku ze stosowaniem monitoringu wizyjnego w miejscu pracy, przed dopuszczeniem do pracy - zapoznanie pracowników z klauzulą informacyjną (treść w załączeniu do umowy) i niezwłoczne przedłożenie Zamawiającemu pisemnego potwierdzenia zapoznania się pracowników z ww. klauzulą oraz - w przypadku zmian kadrowych - do zapoznawania pracowników z załączoną klauzulą informacyjną i niezwłocznego przedkładania pisemnych potwierdzeń zapoznania się pracowników z ww. klauzulą.5. Zamawiający przewiduje szkolenia w zakresie obsługi kas: 1) dot. Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka: a) maj 2021 r. - siedziba MVB w Szczecinie przy ul. Widuchowskiej 19, b) maj 2021 r. - Kompleks Rekreacyjny Arkonka – szkolenie przez MVB, c) maj 2021 r. - siedziba Ekspert w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 114, 2) dot. kąpielisk miejskich: a) maj 2021 r. - siedziba Ekspert w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 114.6. Zakresy czynności kasjerów zostały zawarte w załącznikach nr 5 i 6 do SWZ.

C/15/2021
branża Praca
kody CPV 79620000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się