Przetarg 8566218 - 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kuchni i...

   
Analizuj Zamówienie 8566218 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-11-30
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kuchni i naprawa dachu w Przedszkolu nr 4 w Ostródzie, zgodnie z przedmiarem robót (za
łącznik nr 4 do SWZ), programem funkcjonalno- użytkowym z załącznikami (załącznik nr 5 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) w ramach prac zaprojektuj i wybuduj:a) dostawę, montaż, uruchomienie technologii kuchni, zaprojektowanie i wykonanie szybu windowego z dostawą i montażem windy dwuprzystankowej towarowej;b) modernizację z przeprojektowaniem wentylacji z częściowym odzyskiem ciepła i uruchomieniem zarówno dla kuchni jak i sali położonej poniżej z uwagi na usunięcie komina stanowiącego dla niej wentylację;c) instalację gazową wewnętrzną do podłączenia urządzeń z zaprojektowaniem instalacji gazowej wewnętrznej;d) instalację elektryczną i wodno-kanalizacją;2) roboty budowlane remontowe i montażowo- instalacyjne towarzyszące wykończeniowe:a) rozbiórki ścianek działowych i kominów na wysokości kondygnacji kuchni i powyżej;b) rozbiórka posadzek;c) montaż odpływów kanalizacyjnych;d) wykonanie instalacji sanitarnej i elektrycznej przyłączeniowej do urządzeń;e) ścianki działowe z płyt GK wodoodpornych;f) montaż stolarki drzwiowej;g) szpachlowanie i malowanie ścian- do wysokości 2 m glazura;h) posadzki z płytek ceramicznych- gres techniczny;i) instalacja elektryczna przyłączeniowa do urządzeń;j) instalacja- podłączenie sanitarne urządzeń (wod.-kan.) wraz z wykonaniem kanalizacji technologicznej;k) modernizacja pokrycia dachu budynku.3) dostawę, montaż, wykonanie podłączenia do mediów i uruchomienie urządzeń, o których mowa w wykazie urządzeń- prawo opcji (załącznik nr 6 do SWZ)- na zasadach prawa opcji, określonych we wzorze umowy- załącznik nr 3 do SWZ.3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Lokalizacja prac budowlano-montażowych i instalacyjnych oraz ich zakres, a także czas wykonania uniemożliwiają podział zamówienia na części m.in. ze względu na zachowanie przepisów BHP. Ochronę mienia Zamawiającego, użytkowanie częściowe obiektu w trakcie realizacji zamówienia, powiązanie technologiczne poszczególnych części kategorii robót i konieczność koordynacji czasowej ich wykonania.4. Dodatkowe informacje:1) Z uwagi na fakt, że roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. Roboty szczególnie uciążliwe (hałas, zanieczyszczenie) należy wykonać w godzinach popołudniowych (po godzinie 15:00) oraz w weekendy. W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości.2) W trakcie realizacji robót- pomieszczenie na parterze w pobliżu dźwigu należy oddzielić szczelnie tymczasową ścianką (zmywalną) aby umożliwić realizowanie cateringu na czas trwania przebudowy kuchni.3) W przypadku, gdy w SWZ zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SWZ.5. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 569.000,00 PLN brutto (w tym: 450.000,00 PLN brutto- modernizacja kuchni + 119.000,00 PLN- naprawa dachu).6. Zamawiający informuje, że środki na sfinansowanie realizacji przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem zostały zabezpieczone w Budżecie Miasta na 2021 rok. W przypadku gdy, ze względu na przedłużające się postępowanie o udzielenie zamówienia, nie będzie możliwe zawarcie umowy przed końcem roku 2021 roku postępowanie zostanie unieważnione.

ZP.271.21.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00305956/01 z dnia: 2021-12-08
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kuchni i naprawa dachu w Przedszkolu nr 4 w Ostródzie, zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 4 do SWZ), programem funkcjonalno- użytkowym z załącznikami (załącznik nr 5 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) w ramach prac zaprojektuj i wybuduj:
a) dostawę, montaż, uruchomienie technologii kuchni, zaprojektowanie i wykonanie szybu windowego z dostawą i montażem windy dwuprzystankowej towarowej;
b) modernizację z przeprojektowaniem wentylacji z częściowym odzyskiem ciepła i uruchomieniem zarówno dla kuchni jak i sali położonej poniżej z uwagi na usunięcie komina stanowiącego dla niej wentylację;
c) instalację gazową wewnętrzną do podłączenia urządzeń z zaprojektowaniem instalacji gazowej wewnętrznej;
d) instalację elektryczną i wodno-kanalizacją;
2) roboty budowlane remontowe i montażowo- instalacyjne towarzyszące wykończeniowe:
a) rozbiórki ścianek działowych i kominów na wysokości kondygnacji kuchni i powyżej;
b) rozbiórka posadzek;
c) montaż odpływów kanalizacyjnych;
d) wykonanie instalacji sanitarnej i elektrycznej przyłączeniowej do urządzeń;
e) ścianki działowe z płyt GK wodoodpornych;
f) montaż stolarki drzwiowej;
g) szpachlowanie i malowanie ścian- do wysokości 2 m glazura;
h) posadzki z płytek ceramicznych- gres techniczny;
i) instalacja elektryczna przyłączeniowa do urządzeń;
j) instalacja- podłączenie sanitarne urządzeń (wod.-kan.) wraz z wykonaniem kanalizacji technologicznej;
k) modernizacja pokrycia dachu budynku.
3) dostawę, montaż, wykonanie podłączenia do mediów i uruchomienie urządzeń, o których mowa w wykazie urządzeń- prawo opcji (załącznik nr 6 do SWZ)- na zasadach prawa opcji, określonych we wzorze umowy- załącznik nr 3 do SWZ.
3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Lokalizacja prac budowlano-montażowych i instalacyjnych oraz ich zakres, a także czas wykonania uniemożliwiają podział zamówienia na części m.in. ze względu na zachowanie przepisów BHP. Ochronę mienia Zamawiającego, użytkowanie częściowe obiektu w trakcie realizacji zamówienia, powiązanie technologiczne poszczególnych części kategorii robót i konieczność koordynacji czasowej ich wykonania.
4. Dodatkowe informacje:
1) Z uwagi na fakt, że roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. Roboty szczególnie uciążliwe (hałas, zanieczyszczenie) należy wykonać w godzinach popołudniowych (po godzinie 15:00) oraz w weekendy. W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości.
2) W trakcie realizacji robót- pomieszczenie na parterze w pobliżu dźwigu należy oddzielić szczelnie tymczasową ścianką (zmywalną) aby umożliwić realizowanie cateringu na czas trwania przebudowy kuchni.
3) W przypadku, gdy w SWZ zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SWZ.
5. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 569.000,00 PLN brutto (w tym: 450.000,00 PLN brutto- modernizacja kuchni + 119.000,00 PLN- naprawa dachu).
6. Zamawiający informuje, że środki na sfinansowanie realizacji przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem zostały zabezpieczone w Budżecie Miasta na 2021 rok. W przypadku gdy, ze względu na przedłużające się postępowanie o udzielenie zamówienia, nie będzie możliwe zawarcie umowy przed końcem roku 2021 roku postępowanie zostanie unieważnione.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kuchni i naprawa dachu w Przedszkolu nr 4 w Ostródzie, zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 4 do SWZ), programem funkcjonalno- użytkowym z załącznikami (załącznik nr 5 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) w ramach prac zaprojektuj i wybuduj:
a) dostawę, montaż, uruchomienie technologii kuchni, zaprojektowanie i wykonanie szybu windowego z dostawą i montażem windy dwuprzystankowej towarowej;
b) modernizację z przeprojektowaniem wentylacji z częściowym odzyskiem ciepła i uruchomieniem zarówno dla kuchni jak i sali położonej poniżej z uwagi na usunięcie komina stanowiącego dla niej wentylację;
c) instalację gazową wewnętrzną do podłączenia urządzeń z zaprojektowaniem instalacji gazowej wewnętrznej;
d) instalację elektryczną i wodno-kanalizacją;
2) roboty budowlane remontowe i montażowo- instalacyjne towarzyszące wykończeniowe:
a) rozbiórki ścianek działowych i kominów na wysokości kondygnacji kuchni i powyżej;
b) rozbiórka posadzek;
c) montaż odpływów kanalizacyjnych;
d) wykonanie instalacji sanitarnej i elektrycznej przyłączeniowej do urządzeń;
e) ścianki działowe z płyt GK wodoodpornych;
f) montaż stolarki drzwiowej;
g) szpachlowanie i malowanie ścian- do wysokości 2 m glazura;
h) posadzki z płytek ceramicznych- gres techniczny;
i) instalacja elektryczna przyłączeniowa do urządzeń;
j) instalacja- podłączenie sanitarne urządzeń (wod.-kan.) wraz z wykonaniem kanalizacji technologicznej;
k) modernizacja pokrycia dachu budynku.
3) dostawę, montaż, wykonanie podłączenia do mediów i uruchomienie urządzeń, o których mowa w wykazie urządzeń- prawo opcji (załącznik nr 6 do SWZ)- na zasadach prawa opcji, określonych we wzorze umowy- załącznik nr 3 do SWZ.
4) ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) przysposobienie 2 układów z 3 pomiarowych na potrzeby żłobka i kuchni;
b) wyniesienie jednego istniejącego układu pomiarowego przedszkola do nowoprojektowanej skrzynki na zewnątrz budynku;
c) wszystkie układy pomiarowe muszą być zgrupowane i znajdować się obok siebie w jednym miejscu;
d) wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu (wyłączniki prądu) dla całego budynku uwzględniając trzy układy pomiarowe oraz strefy pożarowe;
e) zmianę lokalizacji rozdzielnicy głównej przedszkola. Wynieść rozdzielnicę w miejsce uzgodnione z Zamawiającym z klatki schodowej części kuchennej;
f) zmianę trasy kabla zasilającego żłobek w zakresie wyniesienia i ewentualnego przedłużenia kabla z piwnicy przedszkola na zewnątrz do proj. układu pomiarowego / przeciwpożarowego wyłącznika prądu.
3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Lokalizacja prac budowlano-montażowych i instalacyjnych oraz ich zakres, a także czas wykonania uniemożliwiają podział zamówienia na części m.in. ze względu na zachowanie przepisów BHP. Ochronę mienia Zamawiającego, użytkowanie częściowe obiektu w trakcie realizacji zamówienia, powiązanie technologiczne poszczególnych części kategorii robót i konieczność koordynacji czasowej ich wykonania.
4. Dodatkowe informacje:
1) Z uwagi na fakt, że roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. Roboty szczególnie uciążliwe (hałas, zanieczyszczenie) należy wykonać w godzinach popołudniowych (po godzinie 15:00) oraz w weekendy. W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości.
2) W trakcie realizacji robót- pomieszczenie na parterze w pobliżu dźwigu należy oddzielić szczelnie tymczasową ścianką (zmywalną) aby umożliwić realizowanie cateringu na czas trwania przebudowy kuchni.
3) W przypadku, gdy w SWZ zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SWZ.
5. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 569.000,00 PLN brutto (w tym: 450.000,00 PLN brutto- modernizacja kuchni + 119.000,00 PLN- naprawa dachu).
6. Zamawiający informuje, że środki na sfinansowanie realizacji przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem zostały zabezpieczone w Budżecie Miasta na 2021 rok. W przypadku gdy, ze względu na przedłużające się postępowanie o udzielenie zamówienia, nie będzie możliwe zawarcie umowy przed końcem roku 2021 roku postępowanie zostanie unieważnione.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-15 09:00
Po zmianie:
2021-12-16 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-15 09:10
Po zmianie:
2021-12-16 09:10


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00308259/01 z dnia: 2021-12-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-16 09:00
Po zmianie:
2021-12-17 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-16 09:10
Po zmianie:
2021-12-17 09:10
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Dekarstwo
podbranża malowanie, remont, wykończenie, pokrycia dachowe
kody CPV 39141000, 45261910, 45453000, 71220000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , pokrycia dachowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10372232 2024-04-10
godz. 10:00
Pomorskie Remont kompleksu budynków biurowych w Nadleśnictwie Choczewo przy ul. Świerkowej 8 1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont kompleksu budynków biurowych Nadleśnictwa Choczewo przy ul. ...
10312441 2024-04-10
godz. 10:00
Dolnośląskie Remont pokrycia dachowego z termomodernizacją budynku parafialnego przy Parafii Podwyższenia Krzyża Świętego w m. Świeradów Zdrój Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe pokryci...
10370977 2024-04-10
godz. 14:00
Lubelskie RFP - Kompleksowy remont dwóch pomieszczeń w budynku schroniska na stacji Stalowa Wola: 1 zadanie;
10375061 2024-04-10
godz. 14:00
Podlaskie wykonanie remontu korytarza II piętra, remontu magazynów (blok kuchenny) i wymianę oświetlenia w 7 salach lekcyjnych 03,104,111,211,201,204,209 której wartość nie przekracza wyrażone...
10340318 2024-04-11
godz. 15:55
Mazowieckie Remont posadzki w piwnicy budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stodowiec 8 w Warszawie
10376244 2024-04-12
godz. 10:00
Łódzkie “ PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSTRÓWKU” – II ETAP Przedmiotem niniejszego postępowania jest realizacja zadania pod nazwą „PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OS...
10326724 2024-04-14
godz. 00:00
Śląskie Poszukuję poj. pracowników lub małej ekipy do wykończeń wnętrz - Zabrze W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników do zatrudnienia lub małych 2-3 os. ekipy do prac...
10379097 2024-04-17
godz. 15:00
Dolnośląskie Remont dachu-zabezpieczenie kominów i ogniomurków przy ul. Morcinka 18-18h Nieruchomość nr 4, osiedle Chrobry
10364889 2024-04-22
godz. 15:00
Wielkopolskie Wykonanie remontu balkonów w budynkach V kondygnacyjnych na osiedlach Jagiellońskim, Oświecenie î Powstań Narodowych w Poznaniu w 2024 r. Zadanie nr l - remont 25 balkonów na osiedlu J...
10379055 2024-04-24
godz. 12:00
Wielkopolskie Wymiana pokrycia dachu i montaż konstrukcji pod instalację PV na budynku technologicznym SUW w Ostrowie Wielkopolskim. Opis przedmiotu zamówienia: Zaleca się przeprowadzenie w terenie wi...