Przetarg 8914733 - 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja w...

   
Analizuj Zamówienie 8914733 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-18
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn. „Rewitalizacja zabytkowego pawi
lonu na terenie Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu w celu utworzenia „Laboratorium snu” - III".2. Zakres prac obejmuje m.in.:1) Kompleksowy remont i przebudowę budynku dostosowujące go do nowej funkcji;2) Wykonanie uzupełniających pomiarów i sprawdzenia stanu technicznego w zakresie koniecznym do przeprowadzenia realizacji inwestycji, w tym w szczególności po wykonaniu prac rozbiórkowych i demontażowych;3) Sporządzenie oceny stanu technicznego budynku, projektu budowlanego, uzyskanie uzgodnień konserwatorskich, opracowanie niezbędnych ekspertyz i uzyskanie stosownych odstępstw od obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, uzyskanie pozwolenia na budowę, oraz pozostałych niezbędnych i wymaganych prawem decyzji, uzgodnień, dokumentów, sporządzenie projektów wykonawczych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;4) Sprawowanie przez Projektanta nadzoru autorskiego nad realizacją projektu;5) Wykonanie na podstawie powyższych opracowań robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu oraz wyposażeniem obiektu;6) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej i pozostałych dokumentów pozwalających na uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie budynku wraz z uzyskaniem tej decyzji;7) Uzyskanie odbiorów wykonanej inwestycji przez Straż Pożarną, Sanepid, Konserwatora Zabytków i inne konieczne służby (o ile wymagane).3. Poszczególne prace wykonywane będą w zabytkowym budynku wchodzącym w skład Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu sp. z o.o. (ul. Zbigniewa Oleśnickiego 21, 42-470 Siewierz), a budynek wpisany jest na listę zabytków zgodnie z postanowieniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta Siewierz i podlega ochronie Konserwatora Zabytków. Wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie z uwzględnieniem zaleceń konserwatorskich. Opinia konserwatora zabytków stanowi Załącznik nr 7 do SWZ, jak również dokonywać wszelkich niezbędnych uzgodnień w tym zakresie.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Program Funkcjonalno – Użytkowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia zwanej dalej SWZ.5. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu w ciągu 14 dni od zawarcia Umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego przedmiotu umowy. Harmonogram musi zawierać wszystkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy z podziałem na koszty wykonania dokumentacji projektowej oraz koszty wykonania robót budowlanych oraz elementy podlegające odbiorom. Harmonogram po pisemnej pod rygorem nieważności akceptacji Zamawiającego stanowić będzie integralną część Umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Akceptacja Zamawiającego nastąpi w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu.6. Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy dostarczy na swój koszt Wykonawca.7. Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi do przedmiotowej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.8. Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie budowy oraz utrzymywać teren budowy w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych.9. Wykonawca bez odrębnego wynagrodzenia zobowiązuje się zasilić w energię elektryczną oraz w inne niezbędne media plac budowy, a także zobowiązuje się ponosić bieżące koszty zużycia wody i innych mediów.10. Podczas realizacji robót odpady należy magazynować w sposób selektywny w miejscu na ten cel przeznaczony, wyznaczony na placu budowy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w toku realizacji Umowy i jest zobowiązany do ich zagospodarowania zgodnie z przepisami prawa. Koszty gospodarowania odpadami są ponoszone przez Wykonawcę. 11. Pełnienie obowiązków wynikających z Umowy prowadzone będzie przez Wykonawcę w oparciu o własny sprzęt (m.in. środki transportu) niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy.12. Wykonawca przeprowadzi pełny rozruch technologiczny wszystkich urządzeń i maszyn, podlegających rozruchowi technologicznemu wchodzących w zakres zamówienia.13. Zamawiający określa minimalny wymagany 36 – miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty oraz zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym). Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XX SWZ. 14. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych.Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nazwy własne materiałów i urządzeń należy czytać „lub równoważne”.Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. W przypadku gdy powołane normy i przepisy państwowe lub odnoszące się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania, niż powołane normy i przepisy.Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 15. Warunki realizacji inwestycji zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 16. Zamówienie jest finansowane ze środków Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Śląskiego.17. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.18. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, jednakże Zamawiający zaleca dokonanie wizji, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz skalkulowania ceny przez Wykonawcę.19. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (dalszego podwykonawcę), na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy – wszystkich osób wykonujących prace budowlane takie jak: montaż materiałów budowlanych związanych z termomodernizacją oraz inne roboty ogólnobudowlane w tym wykończeniowe, wymienione w stanowiącym opis przedmiotu zamówienia Programie Funkcjonalno - Użytkowym, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudniania tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań określono we Wzorze umowy , stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 oraz z 2021 r. poz. 1162).Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących czynności dozoru realizowanych robót budowlanych.

ZP/TP2/09/2022
branża Budowlana - obiekty, Projektowanie
podbranża obiekty zabytkowe, obiekty użyteczności publicznej, budownictwo mieszkaniowe, projekt budowlany
kody CPV 45000000, 45200000, 45211300, 45220000, 45300000, 45310000, 45320000, 45330000, 45400000, 71000000, 71200000, 71221000, 71222000
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty zabytkowe , obiekty użyteczności publicznej , budownictwo mieszkaniowe , projekt budowlany

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10366388 2024-04-12
godz. 14:00
Dolnośląskie Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę drenażu opaskowego wraz z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych i odprowadzeniem kanalizacji deszczowej z budynku przy ul. Wro...
10323478 2024-04-15
godz. 09:00
Małopolskie Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowej plebanii w Radłowie
10380106 2024-04-15
godz. 10:00
Lubuskie Budowa kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą Część 1: Przedmiotem zamówienia jest budowa kancelarii Leśnictwa Rogi i Szkółki Rogi wraz z infrastrukturą towarzys...
10320427 2024-04-15
godz. 15:00
Śląskie Impregnacja zabytkowego kościoła p.w św. Marcina w miejscowości Cieszowa wraz z odnowieniem obrazu św. Marcina, dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
10325563 2024-04-17
godz. 10:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie zabytkowej kapliczki św. Anny w Kołaczycach położonej na dz. nr ewid. 632/1 w K...
10344996 2024-04-22
godz. 10:00
Wielkopolskie Modernizacja, zakup i montaż instalacji w zabytku drewnianym w parafii pw. Andrzeja Apostoła w Słupi pod Bralinem Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji elektrycznej wraz z ...
10378932 2024-04-22
godz. 11:00
Mazowieckie Kompleksowa realizacja inwestycji budowlanej pt. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią handlowo-usługową, garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędn...
10365900 2024-04-22
godz. 12:00
Pomorskie ul. De Gaulle’a 4A i 6A oraz ul. Stary Rynek Oliwski 9 i 10 - Opracowanie dokumentacji w ramach zadania ECO Synergy Gdańsk - Instrument ELENA. 1.Przedmiotem zamówienia jest: a) opracowa...
10365297 2024-04-22
godz. 18:00
Opolskie Wykonanie ROBÓT KONSERWATORSKICH w ramach zadania: Remont konserwatorski ołtarza bocznego św. Józefa z kościoła pw. Narodzenia NMP we Włodarach dofinansowanego z Rządowego Programu O...
10369588 2024-04-25
godz. 10:00
Lubuskie Realizacja prac konserwatorskich, restauratorskich i rekonstrukcyjnych przy 16-głosowych organach z 1878 roku z dwoma manuałami i pedałem, wiatrownicami klapowo-zasuwowymi, mechaniczną t...