Zlecenie 8556232 - 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja...

   
Zamówienie 8556232 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-11-25
przedmiot zlecenia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja usługi szkoleniowej tj. przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń technicznych
( kurs spawania, uprawnień elektrycznych do 1kV i kurs lutowania) wskazanych w tabeli nr 1 dla uczniów/uczennic klas 1-4 uczących się na kierunkach zawodowych: technik informatyk, branża mechaniczna oraz ślusarz, technik grafiki i poligrafii cyfrowej, technik informatyk, technik elektronik, technik ochrony środowiska ,technik elektryk, technik urządzeń i systemów odnawialnych (grupa docelowa) w Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych , ul. Powstańców Śląskich 1 w Zgorzelec, w Zespole Szkół Zawodowych, ul. Kościuszki 33 w Bogatyni. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń - zgodnie ze specyfikacją i programem wskazanym w tabeli nr 1, w tym w szczególności: CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: Zajęcia ze spawania elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych/drutem pełnym Min.160h**/grupę, 1 grupa - 10 osób w grupie Dla uczniów (na kierunku: technik informatyk, branża mechaniczna oraz ślusarz) Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminu końcowego ze spawania ELEKTRODĄ TOPLIWĄ W OSŁONIE GAZÓW AKTYWNYCH/DRUTEM PEŁNYM. Po ukończonym kursie odbywa się egzamin teoretyczny i praktyczny zgodnie z normą PN EN ISO 9606. Zdobyte uprawnienia są zgodne z normami europejskimi i umożliwiają wykonywanie zawodu spawacza zarówno w Polsce jak i Unii Europejskiej. Część teoretyczna: Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego Urządzenia spawalnicze Bezpieczeństwo i higiena pracy Bezpieczna praca na hali produkcyjnej Materiały dodatkowe do spawania Spawanie w praktyce Oznaczenie i wymiarowanie spoin Metody przygotowania złączy do spawania Kwalifikowanie spawaczy Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania w danej metodzie Materiały dodatkowe do spawania Bezpieczeństwo i higiena pracy Charakterystyka spawania oraz typowe parametry Łącznie szkolenie teoretyczne Część praktyczna: Instruktaż wstępny Ćwiczenia/zajęcia praktyczne Zajęcia teoretyczne: Zespół Szkół Zawodowych , ul. Kościuszki 33 , 59-920 Bogatynia Zajęcia praktyczne: Zespół Szkół Zawodowych , ul. Kościuszki 33 , 59-920 Bogatynia Lub - jeśli Wykonawca nie jest w stanie przeprowadzić szkolenia praktycznego (zajęć praktycznych) w budynku szkoły ↓ miejsce wskazane i zorganizowane przez Wykonawcę oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń - zgodnie ze specyfikacją i programem wskazanym w tabeli nr 1, w tym w szczególności:  zapewnienie trenerów,  zapewnienie sprzętu i wyposażenia niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń,  zapewnienie materiałów zużywalnych,  opracowanie i przekazanie Zamawiającemu w formie elektronicznej materiałów dydaktycznych, np. ćwiczenia, konspekty, skrypty, zakres merytoryczny wykładanego tematu, prezentacja.  zapewnienie obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej (w tym wydanie certyfikatów dla uczestników szkoleń),  przeprowadzenie dla każdego uczestnika egzaminu państwowego sprawdzającego kwalifikacje na danym stanowisku ( dotyczy szkoleń wskazanych w tabeli 1 – część 1,część 2, część 3 zamówienia) zakończone wydaniem świadectwa kwalifikacyjnego.  Egzamin państwowy ( przeprowadzony dla każdej część ) dla każdego uczestnika odbędzie się w siedzibie danego Zespołu Szkół - zgodnie z tabelą nr 1. 3. Usługa będąca przedmiotem zamówienia świadczona będzie w formie stacjonarnej, w miejscach wskazanych zgodnie z tabelą nr 1. 4. Usługa będąca przedmiotem zamówienia świadczona będzie w terminie mieszczącym się w okresie październik 2021 r. – sierpień 2022 r., tj. każde ze szkoleń wskazanych w szczegółowym zakresie zamówienia (tab. nr 1) rozpocznie się nie wcześniej niż w październiku 2021 r. i zakończy nie później niż sierpniu 2022 r. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku zmiany okresu realizacji projektu „Zawód 21 wieku”. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń terminu wykonania niniejszej Umowy, kiedy data dostarczenia przedmiotu Umowy będzie niemożliwa do zrealizowania, a spowodowana: a) ¾ epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, b) ¾ następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 6. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku po lekcjach, w dniach wolnych od zajęć oraz w weekendy. 7. Podczas realizacji usługi szkoleniowej będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia wszystkich obowiązujących w danym okresie zasad/przepisów bezpieczeństwa, które wynikają z nałożonego przepisami prawa reżimu sanitarnego określonego dla branży, w której działa mającego na celu zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie COVID-19, z uwzględnieniem przepisów regulujących funkcjonowanie jednostek systemu oświaty w przedmiotowym zakresie. Wdrożone wymagania reżimu sanitarnego stosowane będą wobec wszystkich pracowników, współpracowników oraz uczestników wszystkich szkoleń. Wszelkie koszty wynikające z niniejszego punktu ponosi Wykonawca. 8. Jeśli podczas realizacji usługi szkoleniowej pojawią się dodatkowe wytyczne i obostrzenia w zakresie zasad bezpieczeństwa, o czym mowa w pkt. 7 powyżej a Wykonawca nie będzie w stanie dostosować się do nich zobowiązany jest do wstrzymania realizacji zadań wynikających z zawartej umowy i poinformowania o tym Zamawiającego oraz Dyrekcję poszczególnych Zespołów Szkół oraz wypracować wspólne rozwiązanie w kwestii dalszej realizacji umowy 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić trenerowi/trenerom środki ochrony osobistej co najmniej w postaci maseczki zasłaniającej usta i nos, przyłbicy (jeśli będzie wymagana), jednorazowych rękawiczek oraz płynu dezynfekującego. 10. Wykonawca zapewni na każdym szkoleniu niezbędny sprzęt i wyposażenie wymagane do prawidłowej realizacji szkolenia, gwarantujące realizację danego szkolenia na jak najwyższym poziomie - o ile nie będzie on dostępny w danym Zespole Szkół. 11. Wykonawca zapewni dla wszystkich uczestników materiały zużywalne na każdym szkoleniu, podczas których przewidziano warsztaty lub/i zajęcia praktyczne lub/i degustacje, w ilości gwarantującej realizację danego szkolenia na jak najwyższym poziomie. 12. Wykonawca zapewni obsługę organizacyjną oraz dokumentacyjną każdego przeprowadzonego szkolenia przy współpracy z Zamawiającym i Koordynatorem z ramienia szkoły. 13. Każdy z kursów wymienionych w tabeli nr 1 musi zakończyć się egzaminem państwowym ( przeprowadzony dla każdej część ) dla każdego uczestnika w siedzibie danego Zespołu Szkół - zgodnie z tabelą nr 1. 14. Wykonawca musi przeprowadzić dla każdego uczestnika egzamin państwowy sprawdzający kwalifikacje na danym stanowisku ( dotyczy szkoleń wskazanych w tabeli 1 – część 1,część 2, część 3 zamówienia) zakończone wydaniem świadectwem kwalifikacji. 15. Każde szkolenie wskazane w tabeli nr 1 musi zakończyć się : -egzaminem przeprowadzonym przed komisją - wydaniem zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową. 16. Wykonawca pokryje ewentualne koszty badań lekarskich i ubezpieczenie niezbędne do realizacji szkolenia. 17. Wykonawca zapewni i pokryje koszty egzaminu oraz koszty uzyskania uprawnień pozwalające na wykonywanie prac opisanych w tabeli nr 1. 18. Wykonawca przekaże Zamawiającemu każdorazowo z danego szkolenia dzienniki zajęć zawierający: a) listy obecności, b) listy dot. odbioru świadczeń, c) zakres tematyczny i godzinowy, d) kopie zaświadczeń/certyfikatów nadających uprawnienia o których mowa w tabeli nr 1 Przekazanie Zamawiającemu wyżej wymienionych dokumentów jest integralną częścią prawidłowo zrealizowanego zamówienia. Przekazanie ww. dokumentów nastąpi najpóźniej wraz z fakturą obejmującą dane szkolenie zawodowe/kurs/zajęcia, którego dotyczy faktura. Wzory dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie zostaną przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy. 19. Wykonawca oznaczy pomieszczenia, w których realizowane będą szkolenia plakatami przygotowanymi przez Zamawiającego. 20. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca zobowiązany jest zrealizować minimum 1 część zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja usługi szkoleniowej tj. przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń technicznych ( kurs spawania, uprawnień elektrycznych do 1kV i kurs lutowania) wskazanych w tabeli nr 1 dla uczniów/uczennic klas 1-4 uczących się na kierunkach zawodowych: technik informatyk, branża mechaniczna oraz ślusarz, technik grafiki i poligrafii cyfrowej, technik informatyk, technik elektronik, technik ochrony środowiska ,technik elektryk, technik urządzeń i systemów odnawialnych (grupa docelowa) w Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych , ul. Powstańców Śląskich 1 w Zgorzelec, w Zespole Szkół Zawodowych, ul. Kościuszki 33 w Bogatyni. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń - zgodnie ze specyfikacją i programem wskazanym w tabeli nr 1, w tym w szczególności: DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA: Kurs uprawnień elektrycznych do 1 kV 40 h/grupę, 1 grupa – 10 osób w grupie Dla uczniów (na kierunku: technik informatyk, branża mechaniczna oraz ślusarz) Celem zajęć jest: przygotowanie uczestników do egzaminu państwowego w zakresie kwalifikacji na stanowisku eksploatacji – urządzeń, instalacji i sieci GRUPY 1 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (poz. 828)). Minimalny zakres kursu: Podstawy Elektrotechniki. Rodzaje urządzeń elektroenergetycznych: -maszyny elektryczne, -transformatory, -sieci elektroenergetyczne, -aparatura rozdzielcza, -urządzenia prostownicze, przekształtniki, falowniki, -aparatura sterownicza, zabezpieczeniowa, sygnalizacyjna, pomiarowa. Budowa oraz zasady doboru i stosowania urządzeń, instalacji i sieci (o napięciu do 1 kV). Zasady prawidłowego wykonywania instalacji elektroenergetycznych. Zasady przyłączania urządzeń. Zakres i terminy wykonywania podstawowych czynności podczas eksploatacji instalacji i sieci energoelektrycznych. Przepisy prawne dotyczące bezpieczeństwa pracy. Działanie prądu na organizm ludzki, w tym postępowanie w stanach awaryjnych, w przypadku porażenia prądem elektrycznym (zasady uwalniania porażonych spod napięcia oraz udzielania pierwszej pomocy). Organizacja ochrony przeciwpożarowej, sprzęt przeciwpożarowy, w tym postępowanie w stanach awaryjnych w przypadku pożaru. Przepisy dotyczące przyłączania instalacji i urządzeń do sieci. Wymagania dotyczące prowadzenia dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej. Podstawowe przepisy regulujące uprawnienia energetyczne oraz przepisy dotyczące zakresu działania URE (Urzędu Regulacji Energetyki). Sprzęt dielektryczny i izolacyjny. Zajęcia teoretyczne: Zespół Szkół Zawodowych , ul. Kościuszki 33 , 59-920 Bogatynia Zajęcia praktyczne: Zespół Szkół Zawodowych , ul. Kościuszki 33 , 59-920 Bogatynia Lub - jeśli Wykonawca nie jest w stanie przeprowadzić szkolenia praktycznego (zajęć praktycznych) w budynku szkoły ↓ miejsce wskazane i zorganizowane przez Wykonawcę oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. 2. Kurs uprawnień elektrycznych do 1 kV dla 50 osób, 5 grup po 10 osób x 8 godzin / grupę. Celem zajęć jest: przygotowanie uczestników do egzaminu państwowego w zakresie kwalifikacji na stanowisku eksploatacji – urządzeń, instalacji i sieci GRUPY 1 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (poz. 828)). Minimalny zakres kursu: Podstawy Elektrotechniki. Rodzaje urządzeń elektroenergetycznych: -maszyny elektryczne, -transformatory, -sieci elektroenergetyczne, -aparatura rozdzielcza, -urządzenia prostownicze, przekształtniki, falowniki, -aparatura sterownicza, zabezpieczeniowa, sygnalizacyjna, pomiarowa. Budowa oraz zasady doboru i stosowania urządzeń, instalacji i sieci (o napięciu do 1 kV). i in Miejsce realizacji ZSZ i L w Zgorzelcu 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń - zgodnie ze specyfikacją i programem wskazanym w tabeli nr 1, w tym w szczególności:  zapewnienie trenerów,  zapewnienie sprzętu i wyposażenia niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń,  zapewnienie materiałów zużywalnych,  opracowanie i przekazanie Zamawiającemu w formie elektronicznej materiałów dydaktycznych, np. ćwiczenia, konspekty, skrypty, zakres merytoryczny wykładanego tematu, prezentacja.  zapewnienie obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej (w tym wydanie certyfikatów dla uczestników szkoleń),  przeprowadzenie dla każdego uczestnika egzaminu państwowego sprawdzającego kwalifikacje na danym stanowisku ( dotyczy szkoleń wskazanych w tabeli 1 – część 1,część 2, część 3 zamówienia) zakończone wydaniem świadectwa kwalifikacyjnego.  Egzamin państwowy ( przeprowadzony dla każdej część ) dla każdego uczestnika odbędzie się w siedzibie danego Zespołu Szkół - zgodnie z tabelą nr 1. 3. Usługa będąca przedmiotem zamówienia świadczona będzie w formie stacjonarnej, w miejscach wskazanych zgodnie z tabelą nr 1. 4. Usługa będąca przedmiotem zamówienia świadczona będzie w terminie mieszczącym się w okresie październik 2021 r. – sierpień 2022 r., tj. każde ze szkoleń wskazanych w szczegółowym zakresie zamówienia (tab. nr 1) rozpocznie się nie wcześniej niż w październiku 2021 r. i zakończy nie później niż sierpniu 2022 r. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku zmiany okresu realizacji projektu „Zawód 21 wieku”. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń terminu wykonania niniejszej Umowy, kiedy data dostarczenia przedmiotu Umowy będzie niemożliwa do zrealizowania, a spowodowana: a) ¾ epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, b) ¾ następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 6. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku po lekcjach, w dniach wolnych od zajęć oraz w weekendy. 7. Podczas realizacji usługi szkoleniowej będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia wszystkich obowiązujących w danym okresie zasad/przepisów bezpieczeństwa, które wynikają z nałożonego przepisami prawa reżimu sanitarnego określonego dla branży, w której działa mającego na celu zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie COVID-19, z uwzględnieniem przepisów regulujących funkcjonowanie jednostek systemu oświaty w przedmiotowym zakresie. Wdrożone wymagania reżimu sanitarnego stosowane będą wobec wszystkich pracowników, współpracowników oraz uczestników wszystkich szkoleń. Wszelkie koszty wynikające z niniejszego punktu ponosi Wykonawca. 8. Jeśli podczas realizacji usługi szkoleniowej pojawią się dodatkowe wytyczne i obostrzenia w zakresie zasad bezpieczeństwa, o czym mowa w pkt. 7 powyżej a Wykonawca nie będzie w stanie dostosować się do nich zobowiązany jest do wstrzymania realizacji zadań wynikających z zawartej umowy i poinformowania o tym Zamawiającego oraz Dyrekcję poszczególnych Zespołów Szkół oraz wypracować wspólne rozwiązanie w kwestii dalszej realizacji umowy 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić trenerowi/trenerom środki ochrony osobistej co najmniej w postaci maseczki zasłaniającej usta i nos, przyłbicy (jeśli będzie wymagana), jednorazowych rękawiczek oraz płynu dezynfekującego. 10. Wykonawca zapewni na każdym szkoleniu niezbędny sprzęt i wyposażenie wymagane do prawidłowej realizacji szkolenia, gwarantujące realizację danego szkolenia na jak najwyższym poziomie - o ile nie będzie on dostępny w danym Zespole Szkół. 11. Wykonawca zapewni dla wszystkich uczestników materiały zużywalne na każdym szkoleniu, podczas których przewidziano warsztaty lub/i zajęcia praktyczne lub/i degustacje, w ilości gwarantującej realizację danego szkolenia na jak najwyższym poziomie. 12. Wykonawca zapewni obsługę organizacyjną oraz dokumentacyjną każdego przeprowadzonego szkolenia przy współpracy z Zamawiającym i Koordynatorem z ramienia szkoły. 13. Każdy z kursów wymienionych w tabeli nr 1 musi zakończyć się egzaminem państwowym ( przeprowadzony dla każdej część ) dla każdego uczestnika w siedzibie danego Zespołu Szkół - zgodnie z tabelą nr 1. 14. Wykonawca musi przeprowadzić dla każdego uczestnika egzamin państwowy sprawdzający kwalifikacje na danym stanowisku ( dotyczy szkoleń wskazanych w tabeli 1 – część 1,część 2, część 3 zamówienia) zakończone wydaniem świadectwem kwalifikacji. 15. Każde szkolenie wskazane w tabeli nr 1 musi zakończyć się : -egzaminem przeprowadzonym przed komisją - wydaniem zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową. 16. Wykonawca pokryje ewentualne koszty badań lekarskich i ubezpieczenie niezbędne do realizacji szkolenia. 17. Wykonawca zapewni i pokryje koszty egzaminu oraz koszty uzyskania uprawnień pozwalające na wykonywanie prac opisanych w tabeli nr 1. 18. Wykonawca przekaże Zamawiającemu każdorazowo z danego szkolenia dzienniki zajęć zawierający: a) listy obecności, b) listy dot. odbioru świadczeń, c) zakres tematyczny i godzinowy, d) kopie zaświadczeń/certyfikatów nadających uprawnienia o których mowa w tabeli nr 1 Przekazanie Zamawiającemu wyżej wymienionych dokumentów jest integralną częścią prawidłowo zrealizowanego zamówienia. Przekazanie ww. dokumentów nastąpi najpóźniej wraz z fakturą obejmującą dane szkolenie zawodowe/kurs/zajęcia, którego dotyczy faktura. Wzory dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie zostaną przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy. 19. Wykonawca oznaczy pomieszczenia, w których realizowane będą szkolenia plakatami przygotowanymi przez Zamawiającego. 20. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca zobowiązany jest zrealizować minimum 1 część zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja usługi szkoleniowej tj. przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń technicznych ( kurs spawania, uprawnień elektrycznych do 1kV i kurs lutowania) wskazanych w tabeli nr 1 dla uczniów/uczennic klas 1-4 uczących się na kierunkach zawodowych: technik informatyk, branża mechaniczna oraz ślusarz, technik grafiki i poligrafii cyfrowej, technik informatyk, technik elektronik, technik ochrony środowiska ,technik elektryk, technik urządzeń i systemów odnawialnych (grupa docelowa) w Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych , ul. Powstańców Śląskich 1 w Zgorzelec, w Zespole Szkół Zawodowych, ul. Kościuszki 33 w Bogatyni. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń - zgodnie ze specyfikacją i programem wskazanym w tabeli nr 1, w tym w szczególności: DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA: Zajęcia z lutowania 15 h/grupę,- 2 grupy po 10 osób w grupie/ Razem 30 godzin dla 20 osób Dla uczniów (na kierunku: technik grafiki i poligrafii cyfrowej, technik informatyk, technik elektronik, technik ochrony środowiska ,technik elektryk, technik urządzeń i systemów odnawialnych) Celem kursu jest uzyskanie: -umiejętności w zakresie ręcznego lutowania gazowego (miedź, mosiądz, stal nierdzewna); -zaświadczenia o ukończeniu kursu lutowania gazowego, twardego -zgodnego wymaganiami Ministerstwa Edukacji Narodowej, certyfikatów UDT, TÜV - przez zainteresowane osoby (egzamin potwierdzający kwalifikacje w zakresie lutowania gazowego twardego wg normy PN-EN ISO 13585). Część teoretyczna: Zagadnienia teoretyczne związane z przepisami i zasadami wykonywania połączeń lutem twardym. Lutowanie twarde płomieniowe. Część praktyczna: Przygotowanie materiałów do lutowania. Przygotowanie źródeł ciepła do lutowania. Wykonywanie połączeń lutowanych. Testy szczelności wykonanych połączeń. Kurs lutowniczy prowadzony jest zgodnie z normą PN-EN ISO 13585:2012 i kończy się uzyskaniem zaświadczenia i certyfikatu zawodowego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń - zgodnie ze specyfikacją i programem wskazanym w tabeli nr 1, w tym w szczególności:  zapewnienie trenerów,  zapewnienie sprzętu i wyposażenia niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń,  zapewnienie materiałów zużywalnych,  opracowanie i przekazanie Zamawiającemu w formie elektronicznej materiałów dydaktycznych, np. ćwiczenia, konspekty, skrypty, zakres merytoryczny wykładanego tematu, prezentacja.  zapewnienie obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej (w tym wydanie certyfikatów dla uczestników szkoleń),  przeprowadzenie dla każdego uczestnika egzaminu państwowego sprawdzającego kwalifikacje na danym stanowisku ( dotyczy szkoleń wskazanych w tabeli 1 – część 1,część 2, część 3 zamówienia) zakończone wydaniem świadectwa kwalifikacyjnego.  Egzamin państwowy ( przeprowadzony dla każdej część ) dla każdego uczestnika odbędzie się w siedzibie danego Zespołu Szkół - zgodnie z tabelą nr 1. 3. Usługa będąca przedmiotem zamówienia świadczona będzie w formie stacjonarnej, w miejscach wskazanych zgodnie z tabelą nr 1. 4. Usługa będąca przedmiotem zamówienia świadczona będzie w terminie mieszczącym się w okresie październik 2021 r. – sierpień 2022 r., tj. każde ze szkoleń wskazanych w szczegółowym zakresie zamówienia (tab. nr 1) rozpocznie się nie wcześniej niż w październiku 2021 r. i zakończy nie później niż sierpniu 2022 r. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku zmiany okresu realizacji projektu „Zawód 21 wieku”. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń terminu wykonania niniejszej Umowy, kiedy data dostarczenia przedmiotu Umowy będzie niemożliwa do zrealizowania, a spowodowana: a) ¾ epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, b) ¾ następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 6. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku po lekcjach, w dniach wolnych od zajęć oraz w weekendy. 7. Podczas realizacji usługi szkoleniowej będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia wszystkich obowiązujących w danym okresie zasad/przepisów bezpieczeństwa, które wynikają z nałożonego przepisami prawa reżimu sanitarnego określonego dla branży, w której działa mającego na celu zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie COVID-19, z uwzględnieniem przepisów regulujących funkcjonowanie jednostek systemu oświaty w przedmiotowym zakresie. Wdrożone wymagania reżimu sanitarnego stosowane będą wobec wszystkich pracowników, współpracowników oraz uczestników wszystkich szkoleń. Wszelkie koszty wynikające z niniejszego punktu ponosi Wykonawca. 8. Jeśli podczas realizacji usługi szkoleniowej pojawią się dodatkowe wytyczne i obostrzenia w zakresie zasad bezpieczeństwa, o czym mowa w pkt. 7 powyżej a Wykonawca nie będzie w stanie dostosować się do nich zobowiązany jest do wstrzymania realizacji zadań wynikających z zawartej umowy i poinformowania o tym Zamawiającego oraz Dyrekcję poszczególnych Zespołów Szkół oraz wypracować wspólne rozwiązanie w kwestii dalszej realizacji umowy 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić trenerowi/trenerom środki ochrony osobistej co najmniej w postaci maseczki zasłaniającej usta i nos, przyłbicy (jeśli będzie wymagana), jednorazowych rękawiczek oraz płynu dezynfekującego. 10. Wykonawca zapewni na każdym szkoleniu niezbędny sprzęt i wyposażenie wymagane do prawidłowej realizacji szkolenia, gwarantujące realizację danego szkolenia na jak najwyższym poziomie - o ile nie będzie on dostępny w danym Zespole Szkół. 11. Wykonawca zapewni dla wszystkich uczestników materiały zużywalne na każdym szkoleniu, podczas których przewidziano warsztaty lub/i zajęcia praktyczne lub/i degustacje, w ilości gwarantującej realizację danego szkolenia na jak najwyższym poziomie. 12. Wykonawca zapewni obsługę organizacyjną oraz dokumentacyjną każdego przeprowadzonego szkolenia przy współpracy z Zamawiającym i Koordynatorem z ramienia szkoły. 13. Każdy z kursów wymienionych w tabeli nr 1 musi zakończyć się egzaminem państwowym ( przeprowadzony dla każdej część ) dla każdego uczestnika w siedzibie danego Zespołu Szkół - zgodnie z tabelą nr 1. 14. Wykonawca musi przeprowadzić dla każdego uczestnika egzamin państwowy sprawdzający kwalifikacje na danym stanowisku ( dotyczy szkoleń wskazanych w tabeli 1 – część 1,część 2, część 3 zamówienia) zakończone wydaniem świadectwem kwalifikacji. 15. Każde szkolenie wskazane w tabeli nr 1 musi zakończyć się : -egzaminem przeprowadzonym przed komisją - wydaniem zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową. 16. Wykonawca pokryje ewentualne koszty badań lekarskich i ubezpieczenie niezbędne do realizacji szkolenia. 17. Wykonawca zapewni i pokryje koszty egzaminu oraz koszty uzyskania uprawnień pozwalające na wykonywanie prac opisanych w tabeli nr 1. 18. Wykonawca przekaże Zamawiającemu każdorazowo z danego szkolenia dzienniki zajęć zawierający: a) listy obecności, b) listy dot. odbioru świadczeń, c) zakres tematyczny i godzinowy, d) kopie zaświadczeń/certyfikatów nadających uprawnienia o których mowa w tabeli nr 1 Przekazanie Zamawiającemu wyżej wymienionych dokumentów jest integralną częścią prawidłowo zrealizowanego zamówienia. Przekazanie ww. dokumentów nastąpi najpóźniej wraz z fakturą obejmującą dane szkolenie zawodowe/kurs/zajęcia, którego dotyczy faktura. Wzory dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie zostaną przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy. 19. Wykonawca oznaczy pomieszczenia, w których realizowane będą szkolenia plakatami przygotowanymi przez Zamawiającego. 20. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca zobowiązany jest zrealizować minimum 1 część zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
branża Edukacja, szkolenia, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża kursy i szkolenia inne, materiały dydaktyczne, szkolenia zawodowe
kody CPV 39162200, 80000000, 80510000, 80531200
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: kursy i szkolenia inne , materiały dydaktyczne , szkolenia zawodowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10445041 2024-04-18
godz. 10:00
Mazowieckie Przeprowadzenie warsztatów z nowych technologii na terenie Polski w Mobilnym Centrum Edukacyjnym (MCE)
10433014 2024-04-18
godz. 10:00
Podkarpackie Szkolenie w zakresie: 1. Zasady przyznawania i realizacji wybranych instrumentów rynku pracy m.in.: przyznawania środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz refundacji kosztów ...
10433035 2024-04-18
godz. 23:59
Mazowieckie Zorganizowanie szkolenia indywidualnego dla osoby bezrobotnej pn.: Zostań Analitykiem Biznesowym - Egzamin IREB CPRE.
10429373 2024-04-19
godz. 10:00
Podkarpackie szkolenie: Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej
10439128 2024-04-19
godz. 15:00
Lubuskie Przeprowadzenie szkolenia z zakresu Technik PDR
10450672 2024-04-24
godz. 00:00
Lubelskie Zakup dwóch gotowych szkoleń e-learningowych na potrzeby Zamawiającego, z podaniem ceny netto i brutto.
10465373 2024-04-24
godz. 10:00
Śląskie MT.2322.13.2024 Szkolenie wznawiające oraz podstawowe w zakresie serwisowania oraz obsługi sprzętu firmy MSA. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Szkolenie wznawiające w zakresie serwisowania fi...
10454948 2024-04-25
godz. 12:00
Mazowieckie Przeprowadzenie szkolenia o nazwie Szkolenie protezy acronowe, wskazanego przez osobę uprawnioną-dla jednej osoby bezrobotnej, finansowanego ze środków Funduszu Pracy.
10461275 2024-04-25
godz. 15:00
Mazowieckie Realizacja działania edukacyjnego dla rad pedagogicznych oraz przedstawicieli rad rodziców żoliborskich szkół podstawowych w zakresie higieny cyfrowej dzieci i młodzieży
10461881 2024-04-26
godz. 10:00
Podkarpackie Szkolenie: Podologia