Przetarg 11811234 - 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wsparcia...

   
Analizuj Zamówienie 11811234
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-31
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wsparcia technicznego dla systemu Cloud Management Platform Morpheus na okres 12 miesięcy oraz świadczenie godzin eksperckich.2. W zakres przedmiotu za
mówienia wchodzi:2.1. odnowienie licencji i wsparcia technicznego standard dla Cloud Management Platform Morpheus 2700 WLE lub równoważne;2.2. świadczenie usługi Godzin eksperckich w ramach opcji, zgodnie z opisem w pkt. 8 OPZ.3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w rozdziale II SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający w myśl art. 139 ustawy Pzp przewiduje odwróconą kolejność oceny ofert, tj. najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.5. Zamawiający jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE dalej „RODO”.6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy eZamówienia Urzędu Zamówień Publicznych - https://ezamowienia.gov.pl/pl/.7. Zamawiający zastrzega, iż zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.8. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, według wymagań ściśle określonych w SWZ.9. Zamawiający nie udzieli zamówienia jeśli zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dot. środków organizacyjnych w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (DZ. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.) oraz wykluczy Wykonawcę w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 514) – w celu potwierdzenia braku postaw do wykluczenia należy złożyć wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do Formularza oferty.10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy w następujących terminach:10.1. Wsparcie techniczne dla Oprogramowania świadczone będzie przez okres 12 miesięcy;10.2. W terminie do 5 Dni Roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu danych i dokumentów, potwierdzających rozpoczęcie świadczenia Wsparcia technicznego;10.3. Wykonawca, zobowiązany będzie zapewnić możliwość realizacji Godzin eksperckich, przez okres 12 miesięcy od dnia obustronnie podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru.11. Zamawiający, w przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie spełniania kryteriów równoważności oprogramowania, określonych w Rozdziale II SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (zgodnie z punktem 6 Rozdziału I SWZ -Instrukcja dla Wykonawców).
Część zamówienia: LOT-0001 Dostawa wsparcia technicznego dla systemu Cloud Management Platform Morpheus na okres 12 miesięcy oraz świadczenie godzin eksperckich zgodnie z OPZ
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
kody CPV 35120000, 48000000, 72250000, 72611000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa