Przetarg 11352907 - 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa platform...

   
Analizuj Zamówienie 11352907
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-07-01
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa platform sprzętowych do realizacji szkoleń specjalistycznych realizowanych w zakresie podstawowym - 22 szt.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzę
t stanowiący przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletnym i gotowym do użytkowania oraz spełniał wymagane polskim prawem normy i był wolny od wad prawnych. 3. Sposób transportu oraz opakowanie sprzętów muszą zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania oraz/lub transportu winę ponosi Wykonawca.4. Dostawa każdej 1 szt. platfromy sprzętowej do realizacji szkoleń specjalistycznych realizowanych w zakresie podstawowym (zestawu wykazanego w tabeli), opisanego w załączniku nr 4 do SWZ musi zostać zrealizowana do następujących jednostek organizacyjnych Skarbu Państwa określonych w dokumentach zamówienia.5. Szczegółowy zakres usług, sposób realizacji zamówienia oraz obowiązkiwykonawcy określają następujące dokumenty: - załącznik nr 4 do SWZ tj. Opis Przedmiotu Zamówienia (w skrócie OPZ) oraz - załącznik nr 3 do SWZ tj. Projektowane Postanowienia Umowy wraz z załącznikami 6. Zakup realizowany w ramach Projektu pn.: „Zwiększenieskuteczności prowadzenia długotrwałych akcji ratowniczych – etap II”. 7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i wymaganiami wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz projektowanymi postanowieniami umowy, a także przy dołożeniu należytejstaranności. 8. Zamawiający dopuszcza możliwości realizacji przedmiotowego zamówieniaprzez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców, których zobowiązany jest wskazać w sekcji D w części II. własnego formularza jednolitego dokumentu (JEDZ-a), o którym mowa w pkt 9.2 SWZ oraz w treści pkt 2 Formularza ofertowego. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania Wykonawców.11. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej ani sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów w postępowaniu. 15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawyPzp. 16. Zamawiający nie wymaga ani nie dopuszcza możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. 17. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 18. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawyPzp. 19. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 20. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia o którym mowa w art. 95 ust. 1-2 ustawy Pzp. 21. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku, o którym mowa w art. 257 ustawy Pzp, tj. jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzałprzeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 22. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto przedmiotu umowy należnej danemu Odbiorcy. Szczegółowe uregulowania w załączniku nr 3 do SWZ – PPU.Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% oferowanej ceny brutto. Treść art. 449-453 ustawy Pzp dotycząca zabezpieczenia należytego wykonania umowy będzie miała zastosowanie w ramach zawartej umowy z Wykonawcą niniejszego zamówienia. 23. Termin związania ofertą wynosi 90 dni tj. do dnia04.11.2025 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od dnia składania ofert.
Część zamówienia: LOT-0001 Dostawa platform sprzętowych do realizacji szkoleń specjalistycznych realizowanych w zakresie podstawowym - 22 szt. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa platform sprzętowych do realizacji szkoleń specjalistycznych realizowanych w zakresie podstawowym - 22 szt.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletnym i gotowym do użytkowania oraz spełniał wymagane polskim prawem normy i był wolny od wad prawnych. 3. Sposób transportu oraz opakowanie sprzętów muszą zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania oraz/lub transportu winę ponosi Wykonawca.4. Dostawa każdej 1 szt. platfromy sprzętowej do realizacji szkoleń specjalistycznych realizowanych w zakresie podstawowym (zestawu wykazanego w tabeli), opisanego w załączniku nr 4 do SWZ musi zostać zrealizowana do jednostek organizacyjnych Skarbu Państwa określonych w dokumentach zamówienia.5. Szczegółowy zakres usług, sposób realizacji zamówienia oraz obowiązki wykonawcy określają następujące dokumenty: - załącznik nr 4 do SWZ tj. Opis Przedmiotu Zamówienia (w skrócie OPZ) oraz - załącznik nr 3 do SWZ tj. Projektowane Postanowienia Umowy wraz z załącznikami 6. Zakup realizowany w ramach Projektu pn.: „Zwiększenie skuteczności prowadzenia długotrwałych akcji ratowniczych – etap II”. 7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówieniazgodnie z zakresem i wymaganiami wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz projektowanymi postanowieniami umowy, a także przy dołożeniu należytej staranności. 8. Zamawiający dopuszcza możliwości realizacji przedmiotowego zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców, których zobowiązany jest wskazać w sekcji D w części II. własnego formularza jednolitego dokumentu (JEDZ-a), o którym mowa w pkt 9.2 SWZ oraz w treści pkt 2 Formularzaofertowego. 9. Wykonawca zobowiązuje się wydać przedmiot umowy w terminie do max. 180 dni od daty podpisania umowy. Dostawa może zostać zrealizowana nie wcześniej niż 9 stycznia 2026 r. Szczegółowe uregulowania w załączniku nr 3 do SWZ – PPU. Powyższe terminy wynikają z potrzeby planowania procedury odbiorowej dla wszystkich zadań realizowanych w ramach projektu „Zwiększenie skuteczności prowadzenia długotrwałych akcji ratowniczych – etap II” co pozwoli Zamawiającemu na organizację procedury związanej zfinansowaniem zamówienia. Termin 09.01.2026 r. odnosi się do najwcześniejszego możliwego terminu wydania przedmiotu umowy. Nie wyklucza natomiast możliwości wykonywania innych czynności przez Zamawiającego i Odbiorcę/Użytkownika, przewidzianych podczas realizacjiumowy, a w szczególności odbioru techniczno-jakościowego i szkolenia z zakresu obsługi przedmiotu umowy.
WL.2371.3.2025
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Energoelektryczna, Medyczna, Ochrona, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża artykuły, osprzęt, urządzenia, materiały, sprzęt medyczny, sprzęt i instalacje p-poż, sprzęt pływający, maszyny i sprzęty inne, urządzenia drobne, materiały dydaktyczne, materiały medyczne
kody CPV 35100000, 35110000, 35112000, 35113000, 39541110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się