Przetarg 11185649 - 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego...

   
Analizuj Zamówienie 11185649 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-04-01
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego (sztaplarki samojezdnej) o napędzie elektrycznym o wysoko
ści podnoszenia nie mniejszej niż 9000 mm. 2. Minimalne parametry przedmiotu zamówienia, wymagane przez zamawiającego, zawiera zał. nr 4 do SWZ Specyfikacja techniczna.3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca załączył do oferty wypełniony zał. nr 4 Specyfikacja techniczna.4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie obowiązujące normy prawne w zakresie sprzedaży, eksploatacji i wycofania z eksploatacji, a zwłaszcza wymagania zawarte w Dyrektywie Maszynowej 2006/42/WE.5. Wraz z przedmiotem zamówienia wykonawca dostarczy pełną dokumentację, instrukcję obsługi, badania odbiorcze oraz zezwolenie na eksploatację wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. Powyższe dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.6. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi szkolenie do 10 pracowników zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej eksploatacji i obsługi wózka widłowego. Szkolenia zostaną przeprowadzone w terminie uzgodnionym z zamawiającym, jednak nie później niż 10 dni po dostarczeniu przedmiotu zamówienia. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020, poz. 2452).W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.plAdres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-699d6aed-a745-4790-a0ed-ea97e01e96c5 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać dostęp do konta na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r poz. 2452) – dalej jako „rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 773), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7ZJeżeli dokumenty zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), w tym zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Część zamówienia: LOT-0001 Zakup i dostawa wózka widłowego (sztaplarki samojezdnej) wraz z przeprowadzeniem badania technicznego UDT – koszt nabycia środka trwałego w ramach projektu pn. Zakup wózka widłowego 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego (sztaplarki samojezdnej) o napędzie elektrycznym o wysokości podnoszenia nie mniejszej niż 9000 mm. 2. Minimalne parametry przedmiotu zamówienia, wymagane przez zamawiającego, zawiera zał. nr 4 do SWZ Specyfikacja techniczna.3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca załączył do oferty wypełniony zał. nr 4 Specyfikacja techniczna.4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie obowiązujące normy prawne w zakresie sprzedaży, eksploatacji i wycofania z eksploatacji, a zwłaszcza wymagania zawarte w Dyrektywie Maszynowej 2006/42/WE.5. Wraz z przedmiotem zamówienia wykonawca dostarczy pełną dokumentację, instrukcję obsługi, badania odbiorcze oraz zezwolenie na eksploatację wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. Powyższe dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.6. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi szkolenie do 10 pracowników zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej eksploatacji i obsługi wózka widłowego. Szkolenia zostaną przeprowadzone w terminie uzgodnionym z zamawiającym, jednak nie później niż 10 dni po dostawie przedmiotu zamówienia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00272950-2025 z dnia: 2025-04-28
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 208357-2025 Główny powód zmiany : Korekta nabywcy Opis : Zamawiający zmienił:1. warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej oraz opis przedmiotowego środka dowodowego w tym zakresie,2. termin składania i otwarcia ofert,3. okres związania ofertą. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : 1. Zamawiający doprecyzował opis podmiotowego środka dowodowego potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Nowy zapis brzmi: a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie określonym w Rozdziale VIII, ust. 2, pkt. 4 – zał. nr 5 do SWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dopuszcza, aby referencje potwierdzające należyte wykonanie dotyczyły również najmu długoterminowego, leasingu operacyjnego i leasingu finansowego. Przez najem długoterminowy Zamawiający rozumie najem, którego okres obowiązywania wynosi co najmniej 24 miesiące.2. Zamawiający zmienił okres związania ofertą na: 61 dni.3. Zamawiający zmienił termin składania i otwarcia ofert. Nowe terminy są następujące:Termin składania ofert upływa w dniu 19 maja 2025 r. o godzinie 9.00.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 maja 2025 r. o godzinie 9.10 za pośrednictwem Platformy, nie później jednak niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Otwarcie ofert jest niejawne. Dokumenty zamówienia zmieniono w dniu : 28/04/2025 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-05-19 09:00
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęty inne
kody CPV 42415110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się