Przetarg 8573125 - 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia w ul....

   
Analizuj Zamówienie 8573125 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-12-02
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia w ul. Edmundowskiej/Leśnej w Jankowicach. 2. Zakres rzeczowy zadania będącego pr
zedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarze robót. Ewentualne pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji – stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne. Specyfikacja techniczna, przedmiar robót i projekt stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Wymagania jakościowe elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały opisane w dokumentacji projektowej, w szczególności w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 84 miesięcznym okresem gwarancji i rękojmi.4. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.5. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 6. Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolem: 45000000-7, 45 31 61 10-9.7. Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: a) koszty badań laboratoryjnych,b) opłaty składowiskowe związane z odwozem gruntu i nadmiaru urobku,c) opłaty za czasowe składowiska urobku,d) naprawy dróg i ulic zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane, zatrudnione na budowie oraz pojazdy korzystające z objazdów,e) likwidacja skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy,f) koszty zrzutu wody po próbach szczelności i oczyszczania namułu rowów ( kolektorów ) po płukaniu rurociągów i wpustów,g) koszty wycięcia drzew i krzewów,h) odszkodowania za zniszczenie upraw i zieleni,i) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i ewentualną korektą rzędnych celem dostosowania do istniejących wjazdów,j) opracowanie i wdrożenie projektu ruchu drogowego na czas trwania robót,k) nadzór archeologiczny,l) sporządzenie księgi obmiaru,ł) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 6 egzemplarzach i złożenie jej w PODGiK Powiatu Poznańskiego.8. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji technicznej i projekcie.9. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy : Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem.9.1. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności robotników budowlanych opisane w przedmiarze robót.Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji warunków zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę.W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem zamówienia, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby, jeżeli jest to konieczne, aby zachować ciągłość robót.9.2. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (wykaz pracowników): oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę zawierające: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika, pod rygorem kar umownych za podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników w przypadku wystąpienia zmian osobowych. 9.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:a) sposób udokumentowania zatrudnienia ww. osób:a1) roboty budowlane będą świadczone w szczególności przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, a2) Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia lub kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych, poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika.b) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia:b1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 9.2. i 9.3. SWZ lub podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników (w terminie 5 dni roboczych od dnia wystąpienia zmiany) w przypadku wystąpienia zmian osobowych, wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 2 000 zł.b2) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 9.2. i 9.3. lub zmiany sposobu zatrudnienia wskazanych osób, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczyć karę umowną, o której mowa w §8 ust. 1 lit. d projektu umowy.b3) w przypadku niezatrudnienia, przy realizacji zamówienia, osób na umowę o pracę, wymaganych przez Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 0,01% wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, za etap prac, w którym wymogu zatrudnienia nie dochował,b4) w uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie.b5) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

WOP.271.58.2021
branża Energoelektryczna
podbranża oświetlenie
kody CPV 45000000, 45316110
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oświetlenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10381534 2024-04-11
godz. 11:00
Pomorskie Wymiana źródeł światła w oprawach na ul. Świętojańskiej oraz na Placu Kaszubskim. 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródeł światła w oprawach na ul. Świętojańskiej ora...
10370119 2024-04-12
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Zagospodarowanie terenu na zapleczu budynków Kopernika 6, 8 i 10 w Kętrzynie 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na:1) Branża drogowa zgodnie z opracowaniem proj...
10335008 2024-04-15
godz. 10:00
Świętokrzyskie Modernizacja i rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ruda Maleniecka 1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.2. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację (ETAP I) oraz rozbud...
10447661 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie Wymiana Słupów Region Wschód Szanowni Państwo, Energa Logistyka Sp. z o.o. uprzejmie zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu zakupowym dot. zakupu ocynkowanych słupów oświetlen...
10427644 2024-04-19
godz. 11:00
Mazowieckie Wymiana instalacji WLZ, wymiana instalacji oświetleniowej, przyzewowej i domofonowej na klatce schodowej budynku przy ul. Sienkiewicza 14A w Płocku
10397883 2024-04-22
godz. 10:00
Lubelskie Część 1: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę szafy oświetleniowej, budowę linii kablowej oświetlenia drogowego 0,4kW, montaż słupów oświetlenia ulicznego z oprawami LED ...
10429635 2024-04-23
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Modernizacja lamp oświetleniowych na terenie gminy Kalisz Pomorski. 1. Zakres inwestycji obejmuje wymianę lamp sodowych wysokoprężnych, świetlówkowych i 3 szt. rtęciowych na lampy LE...
10401050 2024-04-25
godz. 09:00
Wielkopolskie Budowa oświetlenia ulic Glinianki i Gruntowej Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia w ul. Glinianki i Gruntowej w Poznaniu. Zakres robót został określony w dokumentacji proje...
10455804 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie Wymiana słupów - Region Centrum i Południe Szanowni Państwo, Energa Logistyka Sp. z o.o. uprzejmie zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu zakupowym dot. zakupu ocynkowanych słup...
10446094 2024-05-07
godz. 10:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w Jankowicach – ul. Ogrodowa.2. Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem postępowania opisany jest szczegółowo w doku...